Website: http://www.zwoofs.nl

Zwoofs.nl
Kwalitatief Elektrisch Roken

Zwoofs
19114 beoordelingen (totaal)

Pluspunten
Andere bestellingen bij zwoofs waren ok ,maar nu heb ik nog niets ontvangen
Hopelijk komt mijn besteling nog toe
Patrick
Oost vl belgie

05/03/2017

Pluspunten
Leuk aanbod, correcte prijzen, maar...
mijn bestelling is na 3 weken nog steeds niet toegekomen. Men had het verzonden naar een foutief (onvolledig adres), en ik wacht nog steeds op spontane communicatie of een oplossing. Ik vermoed dat het onopzettelijk is, maar als ik zelf niet informeer naar een oplossing, is er geen communicatie blijkbaar. Beetje jammer. Ik wacht nog af voorlopig...
Heist-op-den-Berg

01/03/2017

Pluspunten
Kennis van zaken, niet al te bizarre prijzen.
Voorlichting en produktinformatie op de site zijn matig.
Ik moet eerst een verdamper van €50 kopen om er achter te komen dat het ding een bizar hoog verbruik van vloeistof heeft ten opzichte van mijn vorige (ook sub-ohm) verdamper. Bij vermelding wordt mij gezegd dat het heel normaal is om 3 flesjes vloeistof a €4 per stuk per dag er door te jagen.
Leuk voor jullie maar mij veel te duur!! Ik heb dus nogmaals €35 ertegenaan moeten gooien voor een verdamper met een schappelijker verbruik.
Dat er geen retourrecht op die dingen is is tot daaraantoe maar om op die manier afgewimpeld te worden als terugkerende klant die elke maand minstens €80 besteedt bij jullie vind ik een beetje spijtig...
Ik was zeer tevreden als klant voor deze ervaring, nu zijn jullie wel een beetje in mijn achting gedaald.
Jo
Eijsden

10/01/2017

Pluspunten
Duidelijke site
Beter communiceren. Donderdag besteld. Krijg mailtje dat product is verstuurd en vervolgens komt er niks.
Alouette
Klundert

27/11/2016

Pluspunten

levertijd klopt totaal niet, product kwam 4 dagen later binnen terwijl iets heel anders gecommuniceert werd via de mail

17/11/2016

Pluspunten
Ik bestelde een pijpje. Gezien dat bij starterspacks stond dacht ik dat dit het hele pakket was. Bij levering was dit niet zo. Ik moest nog de deur uit om het nodige ( tank en cols ) elders te halen. Uiteindelijk had ik beter elders de volledige kit gekocht, had me 50 euro bespaard.
De levertijd klopt al helemaal niet, zeker voor BE. Minstens twee dagen wachten, zowel voor pakketpost als voor briefpost.
Zet nooit starterpack bij een half product. Mensen die nieuw zijn en niet vertrouwd zijn met de terminologie ( coils, tanks,...), denken dat ze, aangezien het om een starterpack gaat, alles in eens bestellen. Ook al staat het er bij dat sommige onderdelen niet meegeleverd worden, je zet zoiets gewoon niet bij een starterpack. Maak gewoon melding van levertijd voor België van twee dagen. Twee bestellingen, nooit de volgende dag ontvangen. Maak geen reclame voor iets wat je niet hard kan maken. ik shop voortaan elders.
Mark
Affligem

10/11/2016

Pluspunten
Als iemand wil stoppen met roken, dan is het van cruciaal belang dat dit vervangmiddel bij de hand is. Van de 6 leveringen zijn er 4 te laat geleverd. Klantendienst reageert snel , maar schuift de schuld op DPD. de onduidelijkheid of de verworven spaarpunten blijft maar duren.
Als men op de website zet: besteld voor 18.00 , de volgende dag geleverd, dan dient dit ook zo te zijn.
kim de croock
aalter

25/10/2016

Pluspunten
Heel trage verzendtijd. Geen aanrader.
Kristof
Lokeren

23/10/2016

Pluspunten
Weinig
Heb 17 e besteld nog niks gekregen
Annemiek
Schiedam

21/10/2016

Pluspunten
- prijs
- snelheid van levering
- Ik heb o.a. de Eleaf iStick 40W TC aangekocht bij Zwoofs. Ik had deze graag in combinatie met de GS Air-M, de GS Air-MS, of de GS Tank TC gekocht. Geen van deze 3 clearomizers zijn echter beschikbaar bij jullie dus heb ik ze via een andere site gekocht.
- Ik had 5x de iNano clearomizer besteld en betaald. Ik heb er echter maar 4 ontvangen.
Hierdoor moet ik, spijtig genoeg, een slechte score geven.
Frank
Liedekerke