Bedrijfsgegevens

Website: www.zwartjes.nl
Adres: Gelderlandplein 219 1082LX
Plaats: Amsterdam
Telefoon: 0206442058

KiyOh uitgangspunten:

  • Alle klanten mogen beoordelen
  • Beoordelingen voldoen aan de richtlijnen 
  • Controles om valse beoordelingen zoveel mogelijk tegen te gaan: Lees meer.
  • Meld misbruik of andere zaken hier.
  • Onvoldoendes (reviewscore lager dan 6) zijn 14 dagen na plaatsing zichtbaar op deze pagina.

Zwartjes van 1883
totaal score
9.2
Kwaliteit
9.3
Nazorg & Garantie
9.1
Communicatie
9.1
Snelheid/Levertijd
9.2
Beoordelen
Laatste beoordeling
vandaag
Legenda
> 90 dagen
30 - 90 dagen
< 30 dagen
168 beoordelingen (12 maanden)
534 beoordelingen (totaal)
6840 keer bekeken
98% beveelt dit bedrijf aan

KiyOh uitgangspunten:

  • Alle klanten mogen beoordelen
  • Beoordelingen voldoen aan de richtlijnen 
  • Controles om valse beoordelingen zoveel mogelijk tegen te gaan: Lees meer.
  • Meld misbruik of andere zaken hier.
  • Onvoldoendes (reviewscore lager dan 6) zijn 14 dagen na plaatsing zichtbaar op deze pagina.

Filter beoordelingen op aantal sterren in afgelopen 12 maanden
77% (130)
20% (33)
2% (4)
1% (2)
0% (0)

Klantbeoordelingen

8
Pluspunten
Ruime keus, goeie service, heldere telefonische communicatie toen website de order niet goed verwerkte
Verbeterpunten
Webshop functioneerde niet goed. Gelukkig controleerde ik de bevestiging van de bestelling, want de verkeerde maten werden bevestigd. Gelukkig bracht plezierig telefonisch contact met Zwartjes soelaas. Fout werd direct hersteld.
Kwaliteit
Nazorg & Garantie
Communicatie
Snelheid/Levertijd
Klant

Gepubliceerd op: 19/02/2019
Aanbeveling: ja

Eerste keer klant
10
Pluspunten
Mooie schoenen prima prijs.Super service bij het matchen van een ceintuur en ook prima instructies wat betreft op maat maken.Zelfs matchende schoencreme erbij en korting.Helemaal top
Verbeterpunten
Houden zo
Kwaliteit
Communicatie
Snelheid/Levertijd
J.Hoeben
Limburg

Gepubliceerd op: 18/02/2019
Aanbeveling: ja

Eerste keer klant
9
Pluspunten
 
Verbeterpunten
 
Kwaliteit
Nazorg & Garantie
Communicatie
Snelheid/Levertijd
Mattijs
Baarn

Gepubliceerd op: 15/02/2019
Aanbeveling: ja

Eerste keer klant
4
Pluspunten
Snel
Verbeterpunten
de bezorging zou thuis zijn, vermeld werd datum en uur. Extra voor thuisgebleven. Bestelling kwam niet, maar is naar PostNLpunt gezonden.
De schoenen voldoen niet echt.
Antwoord Zwartjes van 1883
Goedendag mevrouw Van der Putt,

We gaan PostNL hierop aanspreken, want dat is gewoon heel vervelend. Als ze een tijd aangeven, dan houden we daar toch rekening mee en dan niet thuis bezorgen is helemaal niet de afspraak.

Daarnaast waren de schoenen niet naar wens. Gaat dat om de omruiling van maat 41 naar maat 40? Want ik heb het nagekeken en dat is volgens onze gegevens dezelfde dag afgehandeld. Of is de maat 40 ook niet naar wens? Dan kunt u ze natuurlijk gewoon terug sturen!

We willen online bestellen een fijne ervaring maken, dus maken ons zorgen om uw onvoldoende, omdat we niet begrijpen wat - naast de PostNL fout - misging. Als we iets kunnen verbeteren, dan horen we dat nog graag van u!
Hartelijke groet,
Corina - Zwartjes van 1883
Klant

Gepubliceerd op: 11/02/2019
Aanbeveling: nee

Eerste keer klant
8
Pluspunten
Duidelijke communicatie vanaf bestellen to levering, snel geleverd, en toe ik belde met een additional vraag over onderhoud werd ik keurig netjes behandeld, top service
Verbeterpunten
 
Kwaliteit
Communicatie
Snelheid/Levertijd
Ferry
Rotterdam

Gepubliceerd op: 08/02/2019
Aanbeveling: ja

Eerste keer klant
9
Pluspunten
Goede kwaliteit producten, snel geleverd, heldere communicatie
Verbeterpunten
 
Kwaliteit
Nazorg & Garantie
Communicatie
Snelheid/Levertijd
Daan
Den Haag

Gepubliceerd op: 07/02/2019
Aanbeveling: ja

Vaker klant geweest
4
Pluspunten
Nette afhandeling van de communicatie van het product dat na betaling niet te leveren bleek te zijn.
Verbeterpunten
geef een voucher voor een volgende aankoop weg bij problemen. bol.com geeft al 2,50 euro weg bij een onbedoelde vertraging. Echter wordt van hun probleem het mijne gemaakt en heb ik dus niet het product dat ik wilde. Er is geen alternatief geboden.
Communicatie
Snelheid/Levertijd
Nazorg & Garantie
Antwoord Zwartjes van 1883
Goedendag heer Meussen,

Dat was inderdaad een vervelend toeval, het paar schoenen dat u op de site bestelde werd op dat exacte moment in de winkel verkocht. In de uitverkoop gaat het om de allerlaatste maten, op is op. Dat pakte in uw geval inderdaad vervelend uit.

Mijn collega heeft u nog gevraagd of u iets anders wilde uitzoeken, ik heb even gekeken, op dit moment hebben we de exact zelfde Santoni's in het bruin, laatste maat, 8 1/2. Als u die wilt bestellen, laat het ons snel weten, dan zetten we die gelijk apart voor u. https://www.zwartjes.nl/heren/casual/boots/santoni-14620-cs55l_bruin_15035.html

Wij geven nooit korting, maar mocht u dit paar bestellen, dan storten we de verzendkosten retour als tegemoetkoming.
Met vr. gr. Corina
Klant

Gepubliceerd op: 04/02/2019
Aanbeveling: ja

Eerste keer klant
8
Pluspunten
Nadat ik telefonisch contact had opgenomen werd heel adequaat meegedacht en geadviseerd.
Mijn verzoek om een langere termijn om de schoenen, in het geval ze niet de goede maat zijn, terug te sturen, werd zonder probleem ingewilligd. De schoenen werden snel bezorgd in een mooi verpakte doos.
Verbeterpunten
Geen tot zover.
Kwaliteit
Communicatie
Snelheid/Levertijd
Elisabeth
Utrecht

Gepubliceerd op: 02/02/2019
Aanbeveling: ja

Vaker klant geweest
8
Pluspunten
Goede website, keuze schoenen, persoonlijk geschreven kaartje bij bestelling.
Verbeterpunten
 
Kwaliteit
Communicatie
Snelheid/Levertijd
Gerard Smit
Zeewolde

Gepubliceerd op: 31/01/2019
Aanbeveling: ja

Vaker klant geweest
10
Pluspunten
Handgeschreven briefje anno 2019 was een aangename verassing en persoonlijke touch.
Verbeterpunten
 
Kwaliteit
Nazorg & Garantie
Communicatie
Snelheid/Levertijd
Merco Erzani
Rotterdam

Gepubliceerd op: 29/01/2019
Aanbeveling: ja

Eerste keer klant
Laden...
Meer beoordelingen...
Disclaimer