Website: http://www.zonnemarkt.nl

Zonnemarkt
8.2
8.1

Pluspunten

Meer info over hoe app te installeren

Gepubliceerd op: 30/03/2018

Zonnestroomsysteem
Pluspunten
Bij de plaatsing van de zonnepanelen ging het niet helemaal naar wens 1 van de personeelsleden, hij stond boven op het dak te jongleren met een zonnepaneel, later bleek dat er 1 paneel door hem niet goed aangesloten was, weer alles los en kijken wat er aan de hand was. Die man kan beter in het circus gaan werken. Zijn collega was ook niet erg blij met hem. Naast elkaar geplaatste panelen brengen niet allemaal dezelfde opbrengst op, dat blijkt binnen de tolerantie te vallen.
Een keer een goed gesprek met het betreffende personeelslid. Panelen vooraf testen en dan panelen met gelijke opbrengst naast elkaar plaatsen. Een handleiding voor het geval er iets niet goed functioneert.
Martien
Nieuwegein

Gepubliceerd op: 21/03/2018

Zonnepanelen.
Pluspunten
Ik heb een aantal keren geklaagd over de opbrengst van 1 van de 4 panelen, dit wordt afgedaan als normaal. Nu werkt het hele systeem niet meer, dus het staat leuk op je dak maar je hebt er niets aan. Ik ga naar "Radar" en "Opgelicht" en schakel mijn rechtsbijstandverzekering in.
Stoppen met iets wat je niet kunt.

Nieuwegein
07/03/2018

Zonnepanelen.
Pluspunten
Goede afhandeling van defecte micro omvormers.
Er zijn zonnepanelen geleverd zonder een merknaam er op. Ook kan Zonnemarkt geen bijhorende datasheet aanleveren. Hierdoor is de kwaliteit die ze beloven niet te controleren.
Waarschijnlijk dus een 'white label' zonnepaneel?! en dat zijn meestal niet de beste...
Antwoord Zonnemarkt
Beste Age,

Zoals aangegeven zijn er (inmiddels bijna 2 jaar geleden) OSDA Solar zonnepanelen geleverd, de panelen zijn voorzien van een eigen serienummer. We hebben de datasheet van de panelen aangeleverd, echter omdat exacte specificaties van de zonnepanelen onderhevig zijn aan wijzigingen kan het zijn dat er kleine afwijkingen zijn in de data op sticker achterop het paneel.

We vinden uw (totaal)oordeel dan ook niet representatief.

Verder gaan we er vanuit dat uw systeem inmiddels al bijna 2 jaar volledig naar wens presteert. Mocht dat niet het geval zijn en er onderteuning gewenst zijn, dan horen we dat graag.
A.L

Gepubliceerd op: 09/03/2018
Jong stel <35 jaar

Zonnepanelen en micro omvormers
Pluspunten
In de koopovereenkomst worden Amerk panelen belofte maar er staat geen merk op de zonnepanelen, ook kan Zonnemarkt me niet vertellen wat ze geleverd hebben. Waarschijnlijk dus een 'white label' zonnepaneel en dat zijn meestal niet de beste...

Herwijnen
23/02/2018

Jong stel <35 jaar

Zonnepanelen en omvormers
Pluspunten
Zeer snel. Goed en vriendelijk personeel.

Dick
Diepenveen

Gepubliceerd op: 18/02/2018

Zonnepanelen
Pluspunten
Werkprocedures prima in orde. Werken snel, efficiƫnt en netjes.

Rob
Ermelo

Gepubliceerd op: 01/02/2018
55 jr of ouder

14 Zonnepanelen met 14 micro-omvormers.
Pluspunten
De eerste indruk van het gesprek met Ersin Kurt was prima. Naast de meerdere gesprekken die ik gevoerd heb met accountmanagers van andere aanbieders, vond ik Ersin duidelijk, correct en helder. Na de offerte hebben wij nog enkele contacten gehad. Prima gesprekken, niet opdringerig maar rechtoe rechtaan! De procedure liep geolied. De plaatsing door twee werknemers ging van een leien dakje en zij waren beleefd en heel netjes. Alles is prima gemonteerd, uitgelegd en opgeruimd. Klasse! Ik beveel dan ook Zonnemarkt van harte aan! Prima partij om zaken mee te doen.
Alleen het verzekeren van de zonnepanelen op het platte dak geeft problemen. Het lijkt mij goed om dit even in het verkoopgesprek te melden. Verder geen aanbevelingen nodig.
Wim
Rijssen

Gepubliceerd op: 27/01/2018
55 jr of ouder

13 zonnepanelen, 8 op het pannendak, als 5 op twee platte daken.
Pluspunten
Bijzonder kundige en prettige installatie van de zonnepanelen. Snel, netjes, met uitstekend gevoel voor service. Vragen werden goed beantwoord en de samenwerking op legplan, aansluiting en al het andere was zeer constructief. Een topklus!
Contact met de verkopende afdeling haperde in het begin wat, daarentegen was de standaard communicatie over offerte, BTW-teruggaaf en teruglevering uitstekend en snel
Sybren
Leiden

Gepubliceerd op: 26/01/2018
Gezin 35-55 jr

Zonnepanelen munchen solar
Pluspunten
Het begon met een goede duidelijke informatie thuis, gevolgd door een heldere offerte met daarbij een alternatieve aanbieding.
De aanleg door vakmensen van Zonnemarkt zelf, zij komen met nog betere oplossingen dan zelf uitgedacht. Keurige strakke installatie vakkundig uitgevoerd.
Vriendelijk medewerkers van Zonnemarkt.
Zonnemarkt mag trots zijn op deze medewerkers.
Het systeem levert ook energie bij lichte bewolking.
Plak een sticker op de omvormer van Zonnemarkt en (op de bus die voor komt rijden)
ing. Th. lammerts
EGMOND-BINNEN

Gepubliceerd op: 25/01/2018
55 jr of ouder

- 15 x Munchen Solar 290 Wp Full Black zonnepaneel, waarvan 10 s.t op de oostkant en 5 st. op de westkant.
- Omvormer: SolarEdge SE4000 HD Wave + P-300 Power Optimizers.
Pluspunten
technisch is alles netjes afgeleverd.
Door een foute berekening van Zonnemarkt valt de opbrengst van de zonnepanelen zo'n 30% lager uit.
Zonnemarkt gaf hun fout toe , maar daar bleef het ook bij. Verder werd geen actie ondernomen en de klant volledig genegeerd. Na veel aandringen werd ik afgescheept met d eboodschap : "we kunnen niets voor je doen"
BArt
Weesp

Gepubliceerd op: 13/01/2018
Stel 35-55 jr

Zonnepanelen
Pluspunten
Keurige meedenkende installateurs die netjes en snel werken en meedenken om tot de beste oplossingen te komen
Ga zo door!
Henk J.F. Dekker