Website: www.zomerzoen.nl
Adres: B. Coymansstraat 14 5751 MV
Plaats: Deurne
Telefoon: 06 52 31 39 64

Speelhuisjes, kinderbedden en woonaccessoires koop je bij Zomerzoen.

contact opnemen:
via de CHATFUNCTIE OP ONZE WEBSITE
via WhatsApp 06 52 31 39 64
via email info@zomerzoen.nl
telefonisch 06 52 31 39 64

Zomerzoen
9.7

Pluspunten
Perfect. Kan de levering van onze kinderkamer niet anders omschrijven. Heel erg blij met alles.
niets
Tijn

Gepubliceerd op: 15/10/2018

Pluspunten
Zo blij met de slaapkamer van mijn zoon. Daan slaapt heerlijk. Daan blij en papa blij. Dank je wel voor de fijne service.
Frans
Enschede

Gepubliceerd op: 06/10/2018

Pluspunten
We hadden van vrienden over Zomerzoen gehoord. Zij waren altijd zo laaiend enthousiast over de kinderkamers. In de zomervakantie hebben onze kids bij onze vrienden mogen logeren en jullie raden het al: ze raakten niet uitgepraat over het mooie boomhutbed op de slaapkamer waar ze in hadden mogen slapen. Toen we dit tegen opa en oma vertelden, vonden ze het een heel mooie verjaardagscadeau voor hun 2 kleinkinderen. Het bed was snel besteld bij Zomerzoen en we werden heel snel en goed geholpen. Vorige week was het eindelijk zover en kwamen de chauffeurs het bed bezorgen. Wat een feest was het. We hebben het allermooiste bed van de klas, zeggen ze nog elke dag.
echt niets. alles top voor elkaar.
Simone
Deventer

Gepubliceerd op: 05/09/2018

Pluspunten
Gisteren zijn onze bestelde bedden bezorgd. Wat een feest was het voor Merle en Senn. Ze hadden zich al weken op hun nieuwe bed verheugd. Gelukkig had ik nog vakantie en heb ik afgelopen dagen hun kamertjes opnieuw geschilderd en behangen. Ze hebben de eerste nacht heerlijk geslapen. Hele mooie kwaliteit en alles was heel goed geregeld. Ik had nog 1 vraagje en dat was via whatsapp heel snel beantwoord. Ik ga jullie bedrijf aanbevelen hoor! Ga zo door.
Helemaal niks eigenlijk.
Joris
Janssen

Gepubliceerd op: 24/08/2018

Pluspunten
Van de buren gehoord over Zomerzoen. Na omze vakantie willdn we de kinderkamers aanpakken met een nieuwe vloer, behang en nieuwe bedden en kasten. Zo fijn geholpen door de medewerkers van Zomerzoen. Alles keurig geleverd en snelle antwoorden via de chat.
Niets
Joris

Gepubliceerd op: 07/08/2018

Pluspunten
Voor de 2e keer kennisgemaakt met jullie mooie bedrijf. Een paar jaar geleden voor onze dochter bed Sophie gekocht en nu voor onze zoon bed Daan. Hij wilde zo graag hetzelfde bed als zijn zusje. Wederom verbaast over jullie klantvriendelijkheid. Weet niet of het Brabants is maar mijn mails werden super snel beantwoord en tijdens het bestellen kwam ik er niet helemaal uit en besloot ik te appen op zaterdagavond. En voordat wij naar bed gingen was er al een antwoord. Waar maak je dat tegenwoordig nog mee. Binnen de afgesproken tijd werd er keurig geleverd. Het bed werd in elkaar gezet door jullie vakmensen. Nogmaals heel hartelijk dank voor deze fijne service en we bevelen jullie bij iedereen aan.
echt helemaal niks
Marijke
Rijswijk

Gepubliceerd op: 24/07/2018

Pluspunten
Ik ben een alleenstaande vader en heb 0,0 verstand van inrichten. Maar ik had voor mijn 2 jongens een hele gave kamer gezien. Liekevan de chat heeft mij perfect geholpen. De bedden zijn mooi op tijd geleverd en de slaapkamers zijn prachtig geworden. Alle moeders uit de buurt zijn jaloers:-)

Gepubliceerd op: 02/07/2018

Pluspunten
Geweldige service. Kan niet anders zeggen. Alles tot in de puntjes verzorgd en afspraken worden goed nagekomen.
Simone

Gepubliceerd op: 29/06/2018

Pluspunten
Ik was al zo lang naar Zomerzoen aan het kijken en wilde al tijden een mooi bed voor mijn zoontje. Nu kwam ik erachter dat ze Zotte Zomerzoen dagen hadden omdat ze 15 jaar bestaan. En dat was mijn kans. Super acties. Mijn zoon en ik hebben een paar avonden samen op de website gekeken en uiteindelijk heeft hij het huisjesbed gekozen. Wat fijn dat we dat met heel veel korting konden kopen. Omdat mijn zoon zijn verjaardag snel vierde heb ik het bed besteld met een spoedorder. Keurig op tijd is het bed geleverd en bij mij thuis in elkaar gezet. Mijn zoon is zo trots op zijn zomerzoenbed. Dank je wel voor de goede service.
Linda
Bussum

Gepubliceerd op: 15/05/2018

Pluspunten
Alles perfect geregeld bij levering van speelhuisje en bed voor June.
niets
Tessa