Website: www.zomerzoen.nl
Adres: B. Coymansstraat 14 5751 MV
Plaats: Deurne
Telefoon: 06 52 31 39 64

Speelhuisjes, kinderbedden en woonaccessoires koop je bij Zomerzoen.

contact opnemen:
via de CHATFUNCTIE OP ONZE WEBSITE
via WhatsApp 06 52 31 39 64
via email info@zomerzoen.nl
telefonisch 06 52 31 39 64

Zomerzoen
9.6

Pluspunten
Heel mooi bed is vorige week bij ons bezorgd in de kinderkamer van Emma. Keurige afspraken, super nette levering en prachtige kwaliteit.
niets, ga zo door.
Angela

Gepubliceerd op: 13/01/2019

Pluspunten
Een paar weken geleden kwam ik voor het eerst in mijn nieuwe huis. Na mijn scheiding moest ik helaas onze ouderlijke woning verlaten.
Als man alleen had ik geen idee hoe ik de kinderkamers leuk kon inrichten zodat mijn 2 kinderen zich direct thuis zouden voelen.
Ik kwam al snel met de buren in contact en zij vertelden mij dat ze een kinderkamer bij Zomerzoen besteld hadden en dat dat zo fijn was verlopen. Ik ben even naar de kinderkamer gaan kijken en was verbaasd over het mooie resultaat.

Ik heb direct contact met ze gezocht via whatsapp en de eigenaresse heeft me heel goed geholpen met de kinderkamers voor mijn 2kids. Ze heeft heel veel ideetjes gepind op Pinterest en zo was het eenvoudig om de kamer in mijn hoofd samen te stellen. Ik heb samen met mijn kinderen ene paar mooie ideetjes afgekeken op Pinterest. Bij Zomerzoen de kamer besteld en ook om shoppingtips gevaagd. Die kreeg ik snel toegestuurd en zo kon ik een paar weken later al de kamers helemaal inrichten.

Ik wil Zomerzoen bedanken voor de fijne service. Ik zal jullie aan iedereen aanbevelen. En mijn kinderen hebben de allermooiste slaapkamer van hun klas. Ze hebben laatst zelfs hun slaapfeestje voor hun verjaardag in hun nieuwe kamers gevierd. Het was 1 groot succes.

Zomerzoen: dank je wel. Jullie waren mijn redder in nood.
niets
Marcel
IJsselstein

Gepubliceerd op: 27/12/2018

Pluspunten
Klantvriendelijk! Ik ben goed geholpen.

Pleun
Deurne

Gepubliceerd op: 16/11/2018

Pluspunten
Lang getwijfeld voor aanschaf nieuw bed voor onze zoon. Maar alles top geleverd en geinstalleerd. Stoer bed waar we nog heel lang plezier van gaan hebben.
Niets
Ruud

Gepubliceerd op: 15/11/2018

Pluspunten
Zeer mooi bed voor een scherpe prijs. Dochter is zeer happy. Makkelijk in elkaar te zetten en kwaliteit top.

Deurne

Gepubliceerd op: 15/11/2018

Pluspunten
Perfect. Kan de levering van onze kinderkamer niet anders omschrijven. Heel erg blij met alles.
niets
Tijn

Gepubliceerd op: 15/10/2018

Pluspunten
Zo blij met de slaapkamer van mijn zoon. Daan slaapt heerlijk. Daan blij en papa blij. Dank je wel voor de fijne service.
Frans
Enschede

Gepubliceerd op: 06/10/2018

Pluspunten
We hadden van vrienden over Zomerzoen gehoord. Zij waren altijd zo laaiend enthousiast over de kinderkamers. In de zomervakantie hebben onze kids bij onze vrienden mogen logeren en jullie raden het al: ze raakten niet uitgepraat over het mooie boomhutbed op de slaapkamer waar ze in hadden mogen slapen. Toen we dit tegen opa en oma vertelden, vonden ze het een heel mooie verjaardagscadeau voor hun 2 kleinkinderen. Het bed was snel besteld bij Zomerzoen en we werden heel snel en goed geholpen. Vorige week was het eindelijk zover en kwamen de chauffeurs het bed bezorgen. Wat een feest was het. We hebben het allermooiste bed van de klas, zeggen ze nog elke dag.
echt niets. alles top voor elkaar.
Simone
Deventer

Gepubliceerd op: 05/09/2018

Pluspunten
Gisteren zijn onze bestelde bedden bezorgd. Wat een feest was het voor Merle en Senn. Ze hadden zich al weken op hun nieuwe bed verheugd. Gelukkig had ik nog vakantie en heb ik afgelopen dagen hun kamertjes opnieuw geschilderd en behangen. Ze hebben de eerste nacht heerlijk geslapen. Hele mooie kwaliteit en alles was heel goed geregeld. Ik had nog 1 vraagje en dat was via whatsapp heel snel beantwoord. Ik ga jullie bedrijf aanbevelen hoor! Ga zo door.
Helemaal niks eigenlijk.
Janssen

Gepubliceerd op: 24/08/2018

Pluspunten
Van de buren gehoord over Zomerzoen. Na omze vakantie willdn we de kinderkamers aanpakken met een nieuwe vloer, behang en nieuwe bedden en kasten. Zo fijn geholpen door de medewerkers van Zomerzoen. Alles keurig geleverd en snelle antwoorden via de chat.
Niets

Gepubliceerd op: 07/08/2018