Website: https://zoef.com/
Adres: Doctor Kuyperkade 28 3142 GC
Plaats: Maassluis
Telefoon: 085 04 79 852

Bij Zoef.com huur je zonder zorgen alles dat je nodig hebt. Altijd voor de beste prijs en tegen simpele voorwaarden. Doordat we altijd nadenken hoe we het jou makkelijk kunnen maken.

Zoef.com

Pluspunten
Telefonisch goed bereikbaar!
Neem zelf actief contact op met klant om afspraak levering te bevestigen.
We hadden multiplay Haai besteld en kregen de Piraat. Geen reactie of tegemoetkoming gehad op melding hiervan!
Noordwest
Wageningen

Gepubliceerd op: 02/11/2018

Pluspunten

Het luchtkussen kregen we nat en vies aangeleverd. We zijn nog zeker een uur bezig geweest om het gangbaar te maken voor de kinderen. Dit was zeer teleurstellend. Ik heb dit nog telefonisch proberen te melden, maar dit was niet mogelijk. Er werd niet opgenomen. Daarna heb ik een mail gestuurd. Ook hier is niet op gereageerd. Ronduit slecht. :-(
R. Verbruggen
Druten

Gepubliceerd op: 03/10/2018

Pluspunten

Ik had een aanvraag gedaan op 2 artikelen. Deze waren allebei niet leverbaar. In de annuleringsmail staat dat het geld binnen 3 dagen terug gestuurd zou worden. 2 weken later is dat nog steeds niet gebeurd. Zoef is telefonisch niet bereikbaar, er staat dat de gebruiker in gesprek is. Dat kan natuurlijk gebeuren, maar niet na 27 keer bellen. Elke keer als ik op de optie mailen druk op de site crasht mijn computer. Dit wordt echt belachelijk. Vreselijke service.
Daimy
Amserdam

Gepubliceerd op: 25/09/2018

Pluspunten
Goedkoop
De leverancier had mogen melden dat het product geleverd was i.p.v. het gewoon neer te zetten en weer weg te gaan. Voor de rest ging de levering prima.

De opbouw van de stormbaan was enigszins onduidelijk doordat geen instructies werden meegeleverd en geen instructies op de website waren te vinden. Ook was er onduidelijkheid over de veiligheid. Er waren geen vastzetlijnen meegeleverd. Tevens was er onduidelijkheid over de veiligheid omtrent luchttoevoer. Het bedrijf reageerde niet op mail/telefoon. Ook de spoedlijn werd niet opgenomen. Voor een verhuurbedrijf dat voornamelijk klanten in het weekend zal hebben is dit ongehoord. Nog steeds heb ik van het bedrijf niets vernomen.

Gepubliceerd op: 18/09/2018

Pluspunten

Ik ben totaal niet tevreden want, wat ik had gehuurd was totaal iets anders dan dat ik had bestelt me kinderen waren erg teleurgesteld en ik ook ik had €162 euro betaalt en ik had gebeld maar ik moest perse een mail sturen
Hoi Hadiyatou,

Wat vervelend om te horen dat wij in jouw ogen onvoldoende hebben gescoord.
Naar aanleiding van je review heb ik je vorige week gesproken.
Het is natuurlijk absoluut niet de bedoeling dat er iets anders wordt geleverd dan besteld, mijn excuses hiervoor.

Wij vinden het erg vervelend dat je ervaring bij Zoef.com niet goed was. Daarom wil ik je voor jouw volgende bestelling bij Zoef.com graag een extra korting van 10% aanbieden. Vraag hier even naar voordat je je bestelling plaatst.

Groet,
Maaike
Hadiyatou

Gepubliceerd op: 05/11/2017

Pluspunten
Snelle communicatie, goed te bereiken.
Bij het bestellen van de parasols heb ik aangegeven dat ik deze kant en klaar geleverd wil hebben, met op en afbouw dus. Dit werd mij toegezegd maar bij het afleveren van de parasols door de leverancier (Lumineux) werd gezegd dat wij dit zelf moesten doen. Deze parasols waren gigantisch en het is ons met veel hulp net gelukt (wij waren met alleen maar vrouwen op locatie). Degene die de parasols op kwamen halen waren ook niet erg vriendelijk. het kwam er eigenlijk op neer volgens de leverancier dat we het zelf maar moesten uitzoeken. Mijn tip: vermeld bij het bestellen dat er nog op- en afbouw service bij besteld moet worden, dan ontstaan er geen onduidelijkheden.
Hoi Pauline,
Ik begrijp de situatie en denk dat er wellicht miscommunicatie heeft plaats gevonden betreft het op- en afbouwen van de parasols. Hiervoor excuus. Normaliter wordt er altijd een meerprijs als service gerekend voor het op- en afbouwen.

Wij gaan er direct werk van maken om ''Excl. op- en afbouw'' te plaatsen bij de product specificaties zodat er in het vervolg geen misverstanden kunnen plaatsvinden.
Bedankt voor je feedback.

Daarnaast toch goed om te horen dat je wel tevreden bent over de overige werkomgang. Ik hoop daarnaast dat je ondanks het op- en afbouwen wel hebt kunnen genieten van de parasols.
Groet, Ferry

Gepubliceerd op: 24/10/2017

Pluspunten
Aardige bezorger
We hebben extra betaald om de spullen boven te ontvangen.
Waarvoor moesten wij dan extra betalen? Bezorger heeft alleen maar 1 tafel naar boven gebracht, hij heeft alles (3 tafels + 20 stoelen) voor de deur/straat laten staan en ik heb alles in de lift gezet en naar boven gebracht.
Ik heb de afmetingen van de lift naar jullie verstuurd. Jullie hebben dus bevestigd dat alles geregeld was. Wij hebben extra betaald om alle spullen in ons kantoor te ontvangen, maar het is dus niet zo.
Betreffend transportmiddelen: daarover hebben jullie niets gemeld. Ik begrijp dat dit wellicht achter moet blijven maar dan zeker niet in het midden van de gang!
Hoi Melissa,
Dank voor het delen van je ervaring. Ik heb je aanvraag erbij gepakt en heb direct geprobeerd contact met je te zoeken omdat je aangeeft een meerprijs betaald te hebben. Bij Zoef.com heb je namelijk geen meerprijs betaald? Helaas kan ik je telefonisch noch via de mail niet bereiken om dit op te helderen. Ik zou graag met je in contact willen komen.
Groeten,
Ferry
Melissa S.

Gepubliceerd op: 24/10/2017

Antwoord Zoef.com
Hoi Eugene, bedankt voor het delen van je positieve ervaring! Volgende keer helpen we je graag weer. Groeten, Ferry

Gepubliceerd op: 17/10/2017

Pluspunten
Alles prima geregeld en op tijd

Hoi Gerard, Goed om te horen dat alles naar wens verlopen is! Groeten, Ferry
Gerard
Hoogvliet

Gepubliceerd op: 11/10/2017

Pluspunten
Alles prima geregeld en op tijd

Hoogvliet
27/09/2017

Pluspunten
Flexibel, netjes afgeleverd

Hoi Melody,

Fijn dat je tevreden bent over je bestelling! Bedankt voor het achterlaten van je review.

Groet, Maaike
Melody