Website: www.zijdewinkel.nl
Adres: De Trompet 1936 1967DB
Plaats: Heemskerk

Zijdewinkel.nl / ZIJDAR Groothandel

Pluspunten
De lontwol is wel goed
De breinaalden zijn onbruikbaar en de verpakking in een zak i.p.v. doos was heel erg slecht. Het pakket was uit elkaar gescheurd en moest door post nl dichtgeplakt worden.
Anne-Marie

Gepubliceerd op: 10/11/2018

astrid
eemnes

Gepubliceerd op: 28/09/2018

Pluspunten

Maten kloppen niet zoals op de verpakking staat

Gepubliceerd op: 24/03/2018

Pluspunten

Site vaker update 1x poging gedaan om te bestellen word gezegt binnen 2dagen leveren en vervolgens hebben ze het niet eens dus bestelling gecanceld
Antwoord Zijdewinkel.nl / ZIJDAR Groothandel
De voorraad informatie klopte... alleen konden wij het product niet vinden door de interne verbouwing waarbij alles op een andere plek lag in de chaos. Na een uurtje zoeken hadden we het alsnog gevonden en gebeld, alleen hoefde het toen al niet meer. Ook begrijpelijk en helaas een gemiste kans! Gelukkig is de verbouwing klaar nu en alles weer netjes op de (nieuwe) plek waar het hoort! Hartelijke groet, Sarah - Zijdewinkel.nl
Meppel

Gepubliceerd op: 05/03/2018

Pluspunten
Je wordt per mail op de hoogte gehouden
Op de website aangeven wat de klant precies koopt, in mijn geval hoeveel micron de lontwol is.
Als je op je website beloofd de volgende dag te leveren, moet je niet pas bijna een week later uit leveren. Dit is voor mij reden om jullie niet aan te bevelen of een vervolg bestelling te plaatsen.
Antwoord Zijdewinkel.nl / ZIJDAR Groothandel
Beste Inge, begrijpelijk. Helaas was er op het moment van jouw bestelling geen voorraad en konden we jouw bestelling dus niet uitleveren. Het aantal micron stond al bij de kilo's en bumps, nog niet bij de zakken. Ik heb dit direct aangepast, dank voor de tip! hartelijke groet, Sarah - Zijdewinkel.nl
Inge Hartman

Gepubliceerd op: 03/02/2018

Pluspunten
Goeie kwaliteit wol
Levertijd bij de producten actueel bijhouden ( wil besteld zou binnen 2 werkdagen binnen , na ruim 14 dagen oas geleverd.
Antwoord Zijdewinkel.nl / ZIJDAR Groothandel
Beste Josee, dank voor je feedback. Op het moment van bestellen was er 2 kilo wol op voorraad, en werd er 3 kilo besteld (6 x 500 gram). Het wordt dan automatisch een langere levertijd omdat we geen voorraad hebben en dit moeten bestellen. Wij hebben dit niet direct, door de eindejaarsdrukte, maar enkele dagen later bericht na het plaatsen van een bestelling. Zeker een verbeterpunt! De wol is vervolgens geleverd volgens onze indicatie levertijd in die update: eerste week van januari.
Hartelijke groet, Sarah - Zijdewinkel.nl
Josee joosten
Milheeze

Gepubliceerd op: 17/01/2018

Pluspunten
Respons en verzending
Op bepaalde punten onduidelijke website en slechte communicatie.
Antwoord Zijdewinkel.nl / ZIJDAR Groothandel
Beste Tycho, we hebben hier contact over gehad per mail. We zullen bij ieder product een FAQ opnemen waarbij we uitleggen dat je bij ons per meter besteld,
bijvoorbeeld vlieseline a € 2,63 p.m. incl. BTW zoals je bestelde.
En dat je geen rol a 30 meter vliesofix krijgt voor € 2,63 incl. BTW.

Dit om onduidelijkheid en slechte communicatie te voorkomen! Hartelijke groet, Sarah - Zijdewinkel.nl

Gepubliceerd op: 12/01/2018