Website: www.zijdewinkel.nl

astrid
eemnes

Gepubliceerd op: 28/09/2018

Pluspunten

Maten kloppen niet zoals op de verpakking staat

Gepubliceerd op: 24/03/2018

Pluspunten

Site vaker update 1x poging gedaan om te bestellen word gezegt binnen 2dagen leveren en vervolgens hebben ze het niet eens dus bestelling gecanceld
Antwoord Zijdewinkel.nl / ZIJDAR Groothandel
De voorraad informatie klopte... alleen konden wij het product niet vinden door de interne verbouwing waarbij alles op een andere plek lag in de chaos. Na een uurtje zoeken hadden we het alsnog gevonden en gebeld, alleen hoefde het toen al niet meer. Ook begrijpelijk en helaas een gemiste kans! Gelukkig is de verbouwing klaar nu en alles weer netjes op de (nieuwe) plek waar het hoort! Hartelijke groet, Sarah - Zijdewinkel.nl
Meppel

Gepubliceerd op: 05/03/2018

Pluspunten
Je wordt per mail op de hoogte gehouden
Op de website aangeven wat de klant precies koopt, in mijn geval hoeveel micron de lontwol is.
Als je op je website beloofd de volgende dag te leveren, moet je niet pas bijna een week later uit leveren. Dit is voor mij reden om jullie niet aan te bevelen of een vervolg bestelling te plaatsen.
Antwoord Zijdewinkel.nl / ZIJDAR Groothandel
Beste Inge, begrijpelijk. Helaas was er op het moment van jouw bestelling geen voorraad en konden we jouw bestelling dus niet uitleveren. Het aantal micron stond al bij de kilo's en bumps, nog niet bij de zakken. Ik heb dit direct aangepast, dank voor de tip! hartelijke groet, Sarah - Zijdewinkel.nl
Inge Hartman

Gepubliceerd op: 03/02/2018

Pluspunten
Goeie kwaliteit wol
Levertijd bij de producten actueel bijhouden ( wil besteld zou binnen 2 werkdagen binnen , na ruim 14 dagen oas geleverd.
Antwoord Zijdewinkel.nl / ZIJDAR Groothandel
Beste Josee, dank voor je feedback. Op het moment van bestellen was er 2 kilo wol op voorraad, en werd er 3 kilo besteld (6 x 500 gram). Het wordt dan automatisch een langere levertijd omdat we geen voorraad hebben en dit moeten bestellen. Wij hebben dit niet direct, door de eindejaarsdrukte, maar enkele dagen later bericht na het plaatsen van een bestelling. Zeker een verbeterpunt! De wol is vervolgens geleverd volgens onze indicatie levertijd in die update: eerste week van januari.
Hartelijke groet, Sarah - Zijdewinkel.nl
Josee joosten
Milheeze

Gepubliceerd op: 17/01/2018

Pluspunten
Respons en verzending
Op bepaalde punten onduidelijke website en slechte communicatie.
Antwoord Zijdewinkel.nl / ZIJDAR Groothandel
Beste Tycho, we hebben hier contact over gehad per mail. We zullen bij ieder product een FAQ opnemen waarbij we uitleggen dat je bij ons per meter besteld,
bijvoorbeeld vlieseline a € 2,63 p.m. incl. BTW zoals je bestelde.
En dat je geen rol a 30 meter vliesofix krijgt voor € 2,63 incl. BTW.

Dit om onduidelijkheid en slechte communicatie te voorkomen! Hartelijke groet, Sarah - Zijdewinkel.nl

Gepubliceerd op: 12/01/2018

Pluspunten
Snelle levering, goede verpakking
Jammer dat de wol die is aangemerkt voor een deken hier eigenlijk niet geschikt voor is. Er komen namelijk, ook als de deken al gebreid is nog hele plukken wol en pluis af.
corina
Bodegraven

Gepubliceerd op: 20/12/2017

Pluspunten

Levering duurt veel te lang
Tegenwoordig als je online iets besteld heb je het dezelfde dag of een dag later in huis en niet pas 4dgn later
Antwoord Zijdewinkel.nl / ZIJDAR Groothandel
Dank voor je feedback. De dag van bestelling direct verzonden is zeker een mooi streven! In de pre-orders van wol echter niet altijd haalbaar, dan worden de bestellingen op volgorde van binnenkomst behandelt bij het binnen komen en uitladen van de nieuwe pallets. Dan kan het dus zijn dat je besteld hebt, maar 2 of drie dagen later pas je bestelling krijgt. We doen ons best de bestellingen z.s.m. te versturen!
Evelyn
Maastricht

Gepubliceerd op: 14/11/2017

Pluspunten
Duidelijke website, staaltje gekregen en mooi producten voor een goede prijs.
Levertijd was erg lang (er stond 1-2 werkdagen), kreeg wel een berichtje dat het wat langer zou duren maar dat ik in het weekend aan de slag kon. Helaas ook in het weekend niets binnen gehad maar pas maandag.
Antwoord Zijdewinkel.nl / ZIJDAR Groothandel
Hoi Eva, dank voor je feedback! In het weekend zorgt de post vaak voor vertraging. 95% wordt keurig op zaterdag afgeleverd, echter hebben we geen 100% garantie. Helaas behoorde jouw pakket net tot die 5% die na het weekend werd geleverd. Misschien kunnen we ooit een eigen pakketdienst starten, want de afhankelijkheid van de post is voor ons ook een baalpunt!
Eva

Gepubliceerd op: 14/11/2017