Website: www.zijdewinkel.nl
Adres: De Trompet 1936 1967DB
Plaats: Heemskerk

Zijdewinkel.nl / ZIJDAR Groothandel

Pluspunten
Vriendelijke mensen aan de telefoon
Doen wat je beloofd hebt. Bellen als je je belofte niet na kan komen. Als de druk te veel is communiceer dat naar je klanten toe (je zult verbaasd staan voor het begrip naar jullie toe). Klantenservice opkrikken. Ik wacht al 3 maanden op een bestelling, Toevallig is er vandaag een bestelling binnen gekomen, en weer niet wat jullie mij beloofd hebben. Mijn geduld/geloof raakt op. Ik hoor 3 kilo binnen te krijgen. En ik krijg maar 1 kilo. Ik voel me bedrogen. Ik heb al 5x gebeld en nogsteeds niet gekregen wat ik wil. Dus vertel mij..... wtf moet ik nu doen. Ik ben nog nooit zo genaaid!!! Ik wil als ik mijn juiste bestelling heb gehad nooit meer met jullie te maken hebben. Want jullie hebben me echt geld en klanten gekost.
Zuleida thats me

Gepubliceerd op: 02/02/2018

Pluspunten
attent en wakker
eerst controleren en pas daarna naar klanten briefen sturen!!!!!!!!!!!
Beste Natalia,
Soms kunnen we een betaling niet terug vinden en mailen we de klant met de vraag of hij/zij even mee kan kijken. Betalingen kloppen soms niet (bedrag afwijkend), er is betaald vanuit een andere naam, of het had een iDeal betaling moeten zijn en het is een overboeking. Of de betaling is wel binnen, alleen hebben wij niet goed gekeken. Dit gebeurt altijd zonder aanmaning o.i.d, gewoon als vraag.
Fijn dat jouw betaling bij ons binnen is, jammer van de 1!
Hartelijke groet, Sarah - Zijdewinkel.nl
Natalia Smit-Popilieva
HOORN NH

Gepubliceerd op: 10/12/2017

Pluspunten
- De goedkoopste
- Vertragingen op tijd melden
- Kosteloos retourneren
- Service aanpakken
Antwoord Zijdewinkel.nl / ZIJDAR Groothandel
Dankjewel voor je beoordeling. Het is balen als de levertijd iets langer uitvalt. Onze prijzen zijn zo scherp dat het kosteloos retourneren helaas een service is die wij niet kunnen opnemen in ons beleid.
Ps. denk je nog wel even aan de betaling, de pay.nl betaling is geannuleerd dus het bedrag staat nog open bij ons. Ik heb zojuist een nieuwe betaal link gestuurd.
A.

Gepubliceerd op: 28/06/2017

Pluspunten
Betaalbaar
- Vertragingen op tijd melden
- Kosteloos retourneren

14/06/2017

Pluspunten
GEEN
HANDEL AFLEVEREN
Antwoord Zijdewinkel.nl / ZIJDAR Groothandel
Een klacht is een klacht en die neem ik zeer serieus. Ik zal er echt alles aan doen om jou als klant tevreden te stellen, dat is wat ik leuk vind en waar ik trots op ben.
Wanneer je echter zeer onaardig en vijandig bent en mij onterecht beschuldigd, dan houdt het bij mij ook een keer op. Ik heb deze dame dan ook vriendelijk verzocht nooit meer iets bij ons te bestellen.
Zuurhout

Gepubliceerd op: 31/05/2017

Pluspunten
Ja geen idee
snellere levering, beter wol, beter plaatjes van het wol erbij, en de hoeveelheid meters erbij van het wol.
Antwoord Zijdewinkel.nl / ZIJDAR Groothandel
Beste Britt, dankjewel voor je feedback, jouw wol is zaterdag 6 mei besteld, zondagavond 7 mei ingepakt en een update verzonden dat deze maandag 8 mei wordt verzonden. Dat zou in theorie nog sneller kunnen : -) de praktijk is echter dat wij (vooralsnog) verzenden maandag t/m vrijdag Je mag altijd een staal bij ons bestellen van de wol. Of langs komen in de showroom. Daar kun je alles bekijken, en ook meenemen. Dan heb je het direct in huis. Een beeldscherm afbeelding blijft lastig. De wol gaat per gewicht, in dit geval een kilo. Op onze website kun je lezen dat dit overeenkomt met 40-50 meter. Hartelijke groet, Sarah - Zijdewinkel.nl
Britt

Gepubliceerd op: 28/05/2017