Website: www.zijdewinkel.nl
Adres: De Trompet 1936 1967DB
Plaats: Heemskerk

Zijdewinkel.nl / ZIJDAR Groothandel

Pluspunten
Vriendelijke mensen aan de telefoon
Doen wat je beloofd hebt. Bellen als je je belofte niet na kan komen. Als de druk te veel is communiceer dat naar je klanten toe (je zult verbaasd staan voor het begrip naar jullie toe). Klantenservice opkrikken. Ik wacht al 3 maanden op een bestelling, Toevallig is er vandaag een bestelling binnen gekomen, en weer niet wat jullie mij beloofd hebben. Mijn geduld/geloof raakt op. Ik hoor 3 kilo binnen te krijgen. En ik krijg maar 1 kilo. Ik voel me bedrogen. Ik heb al 5x gebeld en nogsteeds niet gekregen wat ik wil. Dus vertel mij..... wtf moet ik nu doen. Ik ben nog nooit zo genaaid!!! Ik wil als ik mijn juiste bestelling heb gehad nooit meer met jullie te maken hebben. Want jullie hebben me echt geld en klanten gekost.
Zuleida thats me

Gepubliceerd op: 02/02/2018

Pluspunten
attent en wakker
eerst controleren en pas daarna naar klanten briefen sturen!!!!!!!!!!!
Antwoord Zijdewinkel.nl / ZIJDAR Groothandel
Beste Natalia,
Soms kunnen we een betaling niet terug vinden en mailen we de klant met de vraag of hij/zij even mee kan kijken. Betalingen kloppen soms niet (bedrag afwijkend), er is betaald vanuit een andere naam, of het had een iDeal betaling moeten zijn en het is een overboeking. Of de betaling is wel binnen, alleen hebben wij niet goed gekeken. Dit gebeurt altijd zonder aanmaning o.i.d, gewoon als vraag.
Fijn dat jouw betaling bij ons binnen is, jammer van de 1!
Hartelijke groet, Sarah - Zijdewinkel.nl
Natalia Smit-Popilieva