Website: http://www.zen-lifestyle.nl/
Adres: Graafseweg 781 6603 CG
Plaats: Wijchen

Zen Lifestyle is gevestigd in Wijchen (vlakbij Nijmegen) en heeft meubels in de stijlen Modern, retro, vintage, world uniques en meer. Kom langs in onze showroom van meer dan 10.000m2 waar u altijd gratis kunt parkeren.

Zen Lifestyle
8.1
7.8

Pluspunten
Leuke webshop, tv dressoir besteld en geleverd, duurde 1,5 week maar tv dressoir staat super
Levertijd kan sneller maar werd wel keurig bezorgd
Beste Ruud,

Hartelijk dank voor uw recensie. Deze mooie feedback lezen wij graag terug. Mocht u nog eens terug willen komen, dan bent u van harte welkom.

Hartelijke Groeten,
Ruud
Ede

Gepubliceerd op: 04/04/2019

Pluspunten
Stoelen gekocht bij zen lifestyle, kon stoelen gelijk meenemen. Prima prijs en kwaliteit
Beste Harobert,

Hartelijke Groeten,
harobert
nijmegen

Gepubliceerd op: 02/04/2019

Pluspunten
- Mooie moderne bank, passend bij onze wensen
- Bank kon lang in de opslag van de winkel blijven staan
- slechte kwaliteit bank, binnen een half jaar een deuk in de rugleuning
- garantieprocedure is onduidelijk!

maart2018 hebben we de hoekbank metador bij Zen lifestyle gekocht, in verband met de verbouwing van ons huis hebben we deze eind juli 2018 laten bezorgen.
Tot onze grote verbazing kwamen wij afgelopen week tot de ontdekking dat er een deuk in de hoek zit, oorzaak hiervan onbekend... Wij vinden het ongebruikelijk dat er binnen een half jaar al schade is aan de bank van 1159 euro!!
Beste Christel.

Uw klacht is begin februari in behandeling genomen door onze service afdeling en. Wij hebben van de leverancier vernomen dat uw bank op 19 februari jl. gerepareerd is. Bedankt voor uw recensie, wij willen altijd onze klanten zo optimaal mogelijk kunnen helpen. Wij betreuren het dat er schade is ontstaan aan de bank en hebben geprobeerd uw klacht zo goed en snel mogelijk naar uw wens en voor u kosteloos op te lossen. Mocht u nog vragen hebben, dan kunt u ons altijd bereiken. De koffie staat voor u klaar.

Hartelijke groet,
Christel
Giessenburg

Gepubliceerd op: 16/01/2019

Pluspunten
Ik heb stoelen gekocht bij "Zen Lifestyle"waar we erg blij mee zijn. Op een gegeven moment gebeld over een probleem met de stoelen later kwam er een stoffeerder die heel snel het probleem heeft opgelost.Top.
Het probleem is heel goed opgelost.
Cobi
Emmen

Gepubliceerd op: 09/01/2019

Pluspunten
Ik woon niet in de buurt, maar ben ik al diverse malen teruggegaan om meubels te kopen. Zowel bij mijn vorige woning als huidige woning. Voornamelijk om de volgende redenen:

-goede prijs/kwaliteitsverhouding
-groot assortiment
-spannen zich uiterst in om klachten correct op te lossen (verkeerde tv meubel was bezorgd, dit is snel weer oplost)

Esther
Barneveld

Gepubliceerd op: 03/01/2019

Pluspunten
-goede prijs/kwaliteitsverhouding (ik woon niet in de buurt, maar ben al diverse malen teruggegaan om meubels te kopen)
-groot assortiment

Barneveld
03/01/2019

Gepubliceerd op: 22/12/2018

Pluspunten
Goede en mooie producten voor een nette prijs.
Service is meer dan uitstekend.Na ongeveer 9 jaar een klein mankement aan mijn daar gekochte meubel.Meer dan voortvarend uitstekend opgelost.

Arend
Wageningen

Gepubliceerd op: 03/12/2018

Pluspunten
Ruim opgezette showroom met een grote diversiteit aan opstellingen. Vriendelijk en vlot geholpen, waarbij ook de tijd werd gegeven om rustig na te denken. Konden de meubels (tv meubel en 2 tafeltjes) die wij hadden uitgezocht ook direct meenemen. Kwaliteit van de meubels nog niet te beoordelen op de lange termijn, maar lijkt prima. Lekkere koffie in een gezellige koffiecounter.

Nederland

Gepubliceerd op: 26/11/2018

Pluspunten
Vriendelijke mensen aan de telefoon. Snelle en goede levering .Bij het ontbreken van 2 stoelpootdopjes kregen we binnen een week de dopjes toegestuurd ..
Geen verbeterpunten.
Adry