Website: www.zandcompleet.nl
Adres: Groeneweg 62 4759BB
Plaats: Noordhoek - Moerdijk

Zandcompleet

Pluspunten
prima en snelle levering op tijd

Marcus

Gepubliceerd op: 17/12/2018

Pluspunten
Goede communicatie, levering van de tapijtvezels op tijd en netjes neergezet op het erf.

Paul
Montfoort

Gepubliceerd op: 16/12/2018

Gepubliceerd op: 08/12/2018

Gepubliceerd op: 03/12/2018

Pluspunten
Super snelle levering!
Mark
Zeewolde

Gepubliceerd op: 30/11/2018

Pluspunten
Zeer snelle levering
Zeer goede communicatie

Gebr. M. en W. Bron B.V.
Geldermalsen

Gepubliceerd op: 28/11/2018

Pluspunten
Levering volgens de afspraken. Schelpen erg nat voor kruipruimte, eerst drogen noodzakelijk. Nico Rompelberg.
Zie hierboven.
Antwoord Zandcompleet
Beste Nico,

Bedankt voor de beoordeling. Goed punt draagt u aan. De schelpen liggen inderdaad buiten in depot op voorraad. We hebben wel schelpen droog voorverpakt, die gelijk toegepast kunnen worden maar dat is een ander product. Ik heb de tekst op de website gelijk wat verduidelijkt.

Bedankt.
Groet, Melissa
Particulier
Oirsbeek

Gepubliceerd op: 28/11/2018

Pluspunten
Snelheid, kwaliteit en vriendelijkheid!

Gepubliceerd op: 25/11/2018

Pluspunten
Prima service, chauffeur heeft de bigbags tot achter in de tuin gereden. Top geregeld!

fam.
roosendaal

Gepubliceerd op: 24/11/2018

Pluspunten
levering zand, netjes tot in de loods met best veel moeite voor elkaar gekregen.
M3C zand gekocht voor de binnenbak, zou geschikt zijn voor paardenbak en is speciaal geklasseerd zand met de juiste korrelgrootte en hoekige structuur, hierdoor kan het zand goed stabiliseren. M3C zand bevat een goede balans om zowel te kunnen stabiliseren als waterdoorlatend te zijn.
Geschikt als basis toplaag voor een paardenbak.

Maar ons zand valt uit elkaar, heeft geen stabiliteit en is heel erg fijn. Volgens Zandcompleet is dit een meer gehoorde klacht en wordt M3C zand erg overschat, de verwachtingen zijn te hoog. M3C zand moet altijd als toplaag altijd worden gecombineerd met tapijtvezels. Dit wordt wel geadviseerd maar als je de beschrijving daarvoor leest, is dit voor mij niet meer een advies maar in de praktijk dus noodzakelijk. Zandcompleet overschat het M3C zand door het als basis toplaag aan te prijzen.

In alleen M3C zand komen de paarden niet vooruit dus moet ik extra kosten gaan maken.
Heel vervelend allemaal.
Antwoord Zandcompleet
Beste Frans,

Wat vervelend om te horen. Ons M3c zand voldoet aan alle eisen. En kan ook prima stabiliseren. Echter is het een basiszandsoort die in een paardenbodem wel goed toegepast dient te worden. Een voldoende laagdikte zodat het draagkracht kan opbouwen en voldoende vocht. Op het moment dat het zand uitdroogt (zoals in uw geval een binnenbak van 10x10m zonder bewatering), dan valt het zand uit elkaar, wordt het los en zwaar. We hebben u daarom geadviseerd het zand goed vochtig te houden en te werken met een stabiliteitverbeteraar om betere resultaten te krijgen. Zonder water zal iedere zandsoort uitdrogen.

We helpen u altijd graag verder. Ik zal ondertussen proberen de website te verduidelijken op dit punt.
Groet Melissa
Frans