Website: www.zandcompleet.nl
Adres: Groeneweg 62 4759BB
Plaats: Noordhoek - Moerdijk

Zandcompleet

Pluspunten
Snel geleverd op het gewenste tijdstip, precies gestort waar aangegeven, schoon zand, dik tevreden.

Erik
Sprundel

Gepubliceerd op: 18/08/2017

Pluspunten
Na een levering van zand voor mijn rijbak 2 jaar geleden, heb ik vorige week tapijtvezels bij Zandcompleet besteld. Mijn rijbak was goed, maar bleef (in droge periodes - bij gebrek aan goede sproeiers) wat zwaar. In overleg met Zandcompleet gekozen voor tapijtvezels en de dag van levering gepland in overleg met de loonwerker. Ook na de bestelling was Zandcompleet nog beschikbaar voor advies tijdens het mengen/frezen, dus ook bij deze tweede bestelling weer tevreden over de service!
N/A
Charissa
Oud Gastel

Gepubliceerd op: 16/08/2017

Pluspunten
Ik was zelf niet aanwezig maar ik kreeg onderstaand bericht van mijn vrouw:
"Het zand is gestort op de aangewezen plek door een super geschikte kerel. Die is wel een uur bezig geweest met uit de Wyandottelaan rijden, keren en daarna weer achteruit het fietspad op om zand te storten. Helaas is de stoep iets verzakt en daar kwam gelijk een uitvoerder op af aangezien de bouw weer begonnen is....dat moeten we herstellen. Het is een mini stukje. de buurvrouw stond erbij en vond het belachelijk want er zijn meer mensen die zand hebben gestort...maarja. Het is niet anders."

Erik
Barneveld

Gepubliceerd op: 15/08/2017

Pluspunten

I have ordered 'tuinarde' for the second time and I have got the ground with the pieces of broken glass in it again(!).
Antwoord Zandcompleet
Beste,

Wat ontzettend vervelend. Dit mag uiteraard niet gebeuren.

Onze tuinaarde (net als alle andere producten) wordt geleverd onder een ‘schoon grond verklaring’ en voldoen aan alle milieueisen. Dit product wordt speciaal voor ons gemaakt. Na samenstelling wordt het extra gezeefd op onzuiverheden. Hierdoor zijn alle voorzorgsmaatregelen genomen en is het haast onmogelijk dat het glas bevat.

De melding van deze review is het eerste moment dat ik dit verneem. Ondertussen heb ik contact met u gehad. De grond was nog niet verwerkt, maar u wilde de zakken niet omruilen of had u beeldmateriaal. Dit maakt het voor ons erg lastig om dit soort zaken op te lossen of te onderzoeken.

Desondanks onze excuses voor het ongemak.

Groet, Melissa

Gepubliceerd op: 13/08/2017

Pluspunten
Denken mee, snelle reactie op alle vragen, correcte levering en heel fijn contact via facebook. Kortom aanrader!

Veerle

Gepubliceerd op: 12/08/2017

Pluspunten
Geheel volgens afspraak geleverd.

Gepubliceerd op: 12/08/2017

Pluspunten
Prima afstemming over stortplek en tijdstip

Bernard
Terheijden

Gepubliceerd op: 08/08/2017

Pluspunten
Bestellingen worden netjes afgehandeld. Ook de bezorging is correct.

Philip
Noordhoek

Gepubliceerd op: 08/08/2017

Pluspunten
Beloofde levertijd 2 a 3 werkdagen. Het was er de volgende dag.
Na heel lang zoeken: bij pakketpost wordt per bestelling eenmalig verzendkosten in rekening gebracht. Dit zou bij grotere bestellingen best gratis mogen. Maar is meer omdat ik vond dat ik iets in moest vullen.
Ernst

Gepubliceerd op: 07/08/2017

Pluspunten
Duidelijke informatie via de mail is echt top!

Gilbert
Marienvelde