Website: www.zamro.nl
Adres: Wibautstraat 135 1097 DN

Zamro.nl

Pluspunten

Geen track and trace gekregen of melding dat het pakketje vertraagd is. Nu zondag. Morgen hopelijk meer info.
R
Ronde venen

Gepubliceerd op: 09/12/2018

Pluspunten
Ruim assortiment tegen acceptabele prijs
Verzamel deelorders in een DC, zodat de order in z'n geheel naar de klant kan. Dit voorkomt verwarring. Dat de prijs hierdoor licht zal stijgen wordt gecompenseerd door het ruime assortiment en daarmee het voordeel dat alle artikelen bij dezelfde webshop kunnen worden besteld.
Kevin

Gepubliceerd op: 09/12/2018

Pluspunten
Gemakkelijk bestellen
Was beloofd voor 18:00 besteld volgende dag in huis maar dit was echter veel later

Gepubliceerd op: 05/12/2018

Pluspunten
Goede website duidelijke informatie en makkelijk bestellen
Geprobeerd de klantenservice te bellen maar dat is 2 dagen niet gelukt. Levering duurde te lang maar dat kan ook aan DHL liggen.

Gepubliceerd op: 22/11/2018

Pluspunten
Prima product (O-ringen, zien er goed uit, Goed uit te zoeken wat je wilt bestellen
Ik vind de verpakking ronduit niet passend. Veel te grote / dure verpakking. Had gemakkelijk in een enveloppe van A6 formaat gepast met dito lagere portokosten. dus i.p.v 7,85 maar ca, één euro.
Henk
hOOGLANDERVEEN

Gepubliceerd op: 16/11/2018

deze beoordeling

Gepubliceerd op: 12/11/2018

Pluspunten
n.v.t.
Ik had iets besteld waarvan de maat niet goed was. Mijn schuld. Maar ik heb dat via hun systeem kenbaar gemaakt. Ik kreeg al snel een bericht van ZANRO het bericht in goede orde was ontvangen. Ze zouden binnen 24 uren contact met mij opnemen. Ik ben nu een week verder en heb nog niets meer gehoord van ZAMRO. Het ging maar om een kleine bestelling maar op hun site schrijven ze dat het altijd kosteloos opgehaald worden. Ik zou binnen twee dagen een formulier krijgen om in te vullen. Ik heb tot nog tor niets meer vernomen van ZAMRO. Ik heb mijn probleem al opgelost en laat ZAMRO zitten, ik houd mijn bestelling wel.
Gerard

Gepubliceerd op: 12/10/2018

Pluspunten
Vriendelijke klantenservice.
Er was een pakket zoekgeraakt. Het product was echter nog op voorraad bij Zamro, echter kon met niet direct een nieuwe versturen, omdat een kosteloze zending eerst intern geautoriseerd moest worden. Dit gaf een dag vertraging, waarna ik zelf toch maar een nieuwe heb besteld, en betaald om daarmee toch ook onze klant van dienst te kunnen zijn.

Ik heb enig begrip voor werkprocedures, toch zou de dienstbaarheid naar een klant zou altijd prioriteit moeten hebben zeker wanneer er intern ergens een fout is gemaakt.
Robin
Nagele

Gepubliceerd op: 04/09/2018

Pluspunten
groot assortiment
Meerdere producten besteld en dit wordt allemaal apart van elkaar geleverd doordat het uit verschillende magazijnen komt. Vervolgens wordt het door de DHL bezorgd en dan moet je 3 dagen wachten voordat alles binnen is.
Jan
Beverwijk

Gepubliceerd op: 31/08/2018

Pluspunten
Heb gevraagd voor guillmin 2,5 inch ringen, hoe dat kwam dat die bijna 300 euro per stuk kosten terwijl 3 inch ringen wat van 3,55 kosten zouden wat laten weten geen antwoord. Ik zoek maar een andere leverancier klanten ( boeren ) kunnen met deze droogte niet wachten maar dat berijpt een kantoor Miep niet
Bernold Mols
Iets laten weten!