Website: www.zamro.nl
Adres: Oosterdoksstraat 80 1011 DK

Zamro.nl
8.1

stop met DHL samenwerking
een paketje dat thuis zou worden bezord maar mis loopt moet je 30km verderop bij een ophaal punt ophalen.....
culemborg

Gepubliceerd op: 09/06/2018

Pluspunten

Verkeerde foto bij produkt, erg itritant als je 8 stuks besteld en wat anders ontvangt
Keppels laser welding
Enschede

Gepubliceerd op: 25/05/2018

Pluspunten

Zeer slechte communicatie, betreffende voorrad en levertijd, voorraad webshop niet op orde. Moest steeds zelf bellen/mailen wanneer er actie ondernomen werd,
Gert
Lienden

Gepubliceerd op: 23/05/2018

Pluspunten

Uitlevering van producten is heel slecht, 2 produkten zijnde 3 delen besteld tot nu toe 2 delen uitgelverd nr 3 is nog steeds niet
Winter
Oosterbeek

Gepubliceerd op: 14/05/2018

Leverbetrouwbaar zijn
Nico C.F. Bolleman BV
Nieuwvliet

Gepubliceerd op: 13/05/2018

Pluspunten

Hoe kunnen jullie 5 dingen die besteld heb in 1 order in 3 verschillende leveringen versturen. En gebruik gewoon een enveloppe ipv een kartonnen doosje voor zulk klein spul.
Op de site had gezocht op accesiores voor een hout en dremmel en dan blijk ik toch veel voor alle andere soorten materialen te hebben gekregen behalve hout.
Esther
dordrecht

Gepubliceerd op: 12/05/2018

Gepubliceerd op: 07/05/2018

Pluspunten
Eén kleine order werd afgeleverd als ZES APARTE leveringen, waarbij dikwijls maar één artikel in de levering zat ! Er werden trackingcodes gestuurd, die niet actief bleken te zijn, levertijden genoemd die niet werden nagekomen en pas na een maand heb ik vijf schroevendraaiers binnen met twee draadtapsets (ZES leveringen !). Ik en een collega zullen nooit meer zaken doen met Zamro)
Orders in één bestelling versturen; enekel trackingingcodes sturen die ook werkelijk actief zijn. Snellere leveringen verzorgen
TJA van Aerts
UItrecht

Gepubliceerd op: 28/04/2018

Pluspunten
niks
Reageren op mijn mails, en al helemaal als ze mijn eerste benaderen en daarna niets met mijn reactie doen.
Joep
Munstergeleeen

Gepubliceerd op: 17/04/2018

Pluspunten
Levering netjes en binnen de aangegeven tijd.
Hele slechte communicatie gehad, order niet compleet afgehandeld. Nooit een duidelijk antwoord gehad waarom dit niet gebeurd is. Na verschillende keren aan te kaarten uiteindelijk het resterende bedrag wel teruggekregen. Maar nooit een reden of iets dergelijks. Zeer ontevreden over de afhandeling van dit bedrijf.
Gertjan
Hedel