Bedrijfsgegevens

Website: www.zamro.nl
Adres: Wibautstraat 135 1097 DN
Plaats: Amsterdam
Telefoon: 0638366001

KiyOh uitgangspunten:

  • Alle klanten mogen beoordelen
  • Beoordelingen voldoen aan de richtlijnen 
  • Controles om valse beoordelingen zoveel mogelijk tegen te gaan: Lees meer.
  • Meld misbruik of andere zaken hier.
  • Onvoldoendes (reviewscore lager dan 6) zijn 14 dagen na plaatsing zichtbaar op deze pagina.

Zamro.nl
totaal score
8.2
Beoordelen
Laatste beoordeling
vandaag
Legenda
> 90 dagen
30 - 90 dagen
< 30 dagen
1317 beoordelingen (12 maanden)
2897 beoordelingen (totaal)
26742 keer bekeken
90% beveelt dit bedrijf aan

KiyOh uitgangspunten:

  • Alle klanten mogen beoordelen
  • Beoordelingen voldoen aan de richtlijnen 
  • Controles om valse beoordelingen zoveel mogelijk tegen te gaan: Lees meer.
  • Meld misbruik of andere zaken hier.
  • Onvoldoendes (reviewscore lager dan 6) zijn 14 dagen na plaatsing zichtbaar op deze pagina.

Filter beoordelingen op aantal sterren in afgelopen 12 maanden
50% (652)
38% (495)
7% (94)
3% (37)
3% (37)

Klantbeoordelingen

4
Pluspunten
Reactie binnen 24 uur per mail
Verbeterpunten
Onderlinge communicatie bij klantenservice kan beter .
Er werden dingen beloofd die niet klopten.
Adviezen klopten niet.
Voor een retourlabel in een link moest ik wel 4 of 5x mailen.....
Sorry maar dat kan echt beter!
Bart Poppelaars Tuinmaterialen
BREDA

Gepubliceerd op: 29/11/2018
Aanbeveling: nee


4
Pluspunten
Geen
Verbeterpunten
Sneller bezorgen!
Heb er week op moeten wachten terwijl het 1 a 2 dagen had mogen duren!
En email respons is zeer slecht
daniel
aarlanderveen

Gepubliceerd op: 13/10/2018
Aanbeveling: nee


3
Pluspunten
 
Verbeterpunten
Bestelling komt 3 dagen te laat. Op de website staat: Op voorraad. Voor 18:00 besteld, vrijdag geleverd. Helaas niet en kwam het cadeautje pas op maandag.
Wouter
Leek

Gepubliceerd op: 03/10/2018
Aanbeveling: nee


3
Pluspunten
Groot assortiment (althans zo lijkt het)
Verbeterpunten
Besteld product blijkt pas na lange tijd en meerdere emails ineens niet meer leverbaar. Werd minimaal over gecorrespondeerd door diverse medewerkers, waarbij steeds werd verwezen naar de leverancier.
Piet
Breda

Gepubliceerd op: 01/10/2018
Aanbeveling: nee


4
Pluspunten
Snelle levering.
Verbeterpunten
Sneu voor mijn dochter dat haar werkschoenen er anders uitzagen dan die ze had besteld. Ze vond de schoenen lelijk. Grijs aan de voorkant wat zwart had moeten zijn en helemaal om de schoen heen grijs wat ook zwart had moeten zijn en in plaats van zwarte veters rare met kleur erin. Ook de stiksels van de schoenen hadden zwart moeten zijn in plaats van koningsdag oranje.
Hester Holthof
Smilde

Gepubliceerd op: 28/08/2018
Aanbeveling: nee


4
Pluspunten
snel
Verbeterpunten
Prijs
Klant

Gepubliceerd op: 27/08/2018
Aanbeveling: ja


4
Pluspunten
 
Verbeterpunten
Levertijd van 7 weken. Dit was men even vergeten te vertellen bij de bestelling!
H van der Kooij Ontwerper
Arnhem

Gepubliceerd op: 22/08/2018
Aanbeveling: nee


3
Pluspunten
Slechte info op website
Verbeterpunten
Beschrijving plis levertijd.
Klant

Gepubliceerd op: 21/08/2018
Aanbeveling: nee


4
Pluspunten
 
Verbeterpunten
Beste,


U heeft mijn planning behoorlijk in de war gegooid.

Ik had voor vandaag een brug geregeld en verlof om aandrijfassen onder mijn auto uit te halen.


Tot 5 uur vandaag is nog steeds niet bekend wanneer er wordt geleverd.

Dat alles is voor mij een reden om nooit meer iets bij u te bestellen en uw bedrijf aan te bevelen,


Met vriendelijke groet,
Antwoord Zamro.nl
Beste Henk,

Het is erg vervelend dat je bestelling vorige week vertraging had opgelopen. Wij hadden je bestelling wel op tijd verzonden maar helaas is het pakketje tijdelijk zoek geraakt in het sorteerproces van DHL. Wij hebben hier direct contact voor opgenomen met DHL en zij hebben het pakketje een dag later ook weer gevonden. Meer dan dat hadden wij niet kunnen doen, aangezien het pakketje in handen was van DHL.
Hopelijk heb je aandrijfassen alsnog onder je auto vandaan kunnen halen.

Groetjes,

Tim van Zamro
Henk Put
Schalkhaar

Gepubliceerd op: 20/08/2018
Aanbeveling: nee


4
Pluspunten
 
Verbeterpunten
Beste Minouk,


U heeft mijn planning behoorlijk in de war gegooid.

Ik had voor vandaag een brug geregeld en verlof om aandrijfassen onder mijn auto uit te halen.


Tot 5 uur vandaag is nog steeds niet bekend wanneer er wordt geleverd.

Dat alles is voor mij een reden om nooit meer iets bij u te bestellen en uw bedrijf aan te bevelen,


Met vriendelijke groet,

Schalkhaar
06/08/2018

Aanbeveling: nee


3
Pluspunten
 
Verbeterpunten
Ik heb onlangs een draadpenkaliber besteld bij Zamro, dit was tevens mijn eerste kennismaking met Zamro. Ik heb binnen enkele dagen 2x een verkeerd kaliber ontvangen. Tot op heden nog steeds niet tot tevredenheid opgelost, ik heb het draadpenkaliber inmiddels elders besteld.
Peter Woldendorp / Universal Corrugated
Almelo

Gepubliceerd op: 04/07/2018
Aanbeveling: nee


Laden...
Meer beoordelingen...
Disclaimer