Website: www.zamro.nl
Adres: Oosterdoksstraat 80 1011 DK

Zamro.nl
8.1

Pluspunten
Snelle levering.
Sneu voor mijn dochter dat haar werkschoenen er anders uitzagen dan die ze had besteld. Ze vond de schoenen lelijk. Grijs aan de voorkant wat zwart had moeten zijn en helemaal om de schoen heen grijs wat ook zwart had moeten zijn en in plaats van zwarte veters rare met kleur erin. Ook de stiksels van de schoenen hadden zwart moeten zijn in plaats van koningsdag oranje.
Hester Holthof
Smilde

Gepubliceerd op: 28/08/2018

Pluspunten
snel

Gepubliceerd op: 27/08/2018

Pluspunten

Levertijd van 7 weken. Dit was men even vergeten te vertellen bij de bestelling!
H van der Kooij Ontwerper

Gepubliceerd op: 22/08/2018

Pluspunten
Slechte info op website
Beschrijving plis levertijd.

Gepubliceerd op: 21/08/2018

Beste,

U heeft mijn planning behoorlijk in de war gegooid.

Ik had voor vandaag een brug geregeld en verlof om aandrijfassen onder mijn auto uit te halen.

Tot 5 uur vandaag is nog steeds niet bekend wanneer er wordt geleverd.

Dat alles is voor mij een reden om nooit meer iets bij u te bestellen en uw bedrijf aan te bevelen,

Antwoord Zamro.nl
Beste Henk,

Het is erg vervelend dat je bestelling vorige week vertraging had opgelopen. Wij hadden je bestelling wel op tijd verzonden maar helaas is het pakketje tijdelijk zoek geraakt in het sorteerproces van DHL. Wij hebben hier direct contact voor opgenomen met DHL en zij hebben het pakketje een dag later ook weer gevonden. Meer dan dat hadden wij niet kunnen doen, aangezien het pakketje in handen was van DHL.
Hopelijk heb je aandrijfassen alsnog onder je auto vandaan kunnen halen.

Groetjes,

Tim van Zamro
Henk Put
Schalkhaar

Gepubliceerd op: 20/08/2018

Beste Minouk,

U heeft mijn planning behoorlijk in de war gegooid.

Tot 5 uur vandaag is nog steeds niet bekend wanneer er wordt geleverd.

Schalkhaar
06/08/2018

Pluspunten

Ik heb onlangs een draadpenkaliber besteld bij Zamro, dit was tevens mijn eerste kennismaking met Zamro. Ik heb binnen enkele dagen 2x een verkeerd kaliber ontvangen. Tot op heden nog steeds niet tot tevredenheid opgelost, ik heb het draadpenkaliber inmiddels elders besteld.
Peter Woldendorp / Universal Corrugated
Almelo

Gepubliceerd op: 04/07/2018

Pluspunten
Redelijke prijzen
Als nieuwe klant eerste bestelling gedaan: 1 pakket materiaal was binnen een paar dagen binnen, daarna begon de ellende: de overige producten bleken intern niet doorgegeven, moet daar zelf achteraan na een week.
Toen de (mis)communicatie ellende: 's ochtends gebeld, werd toegezegd dat er direct met leveranciers gebeld zou worden. "s middags maar weer gebeld: "nou ik ga er direct achteraan", daarop teruggebeld "foutje bij magazijn, de spullen worden vanavond nog verzonden rond 20:30 krijgt u de track&trace info", nou niet dus, maandag erop gebeld "nou dat is vreemd, we gaan het vandaag regelen, vanavond heeft u de track&trace" ...... helaas 's avonds weer niets..... volgende ochtend weer gebeld: nou dat is vreemd, we gaan het vandaag regelen, vanavond heeft u de track&trace", ok eindelijk een track&trace, volgende daag waarempel spullen bezorgd ... controle goederen .. nog steeds 1 product manco ... volgende dag weer gebeld: "nou dat is vreemd, we gaan het vandaag regelen, vanavond heeft u de track&trace" ...... helaas 's avonds weer niets..... volgende ochtend weer gebeld: nou dat is vreemd, we gaan het vandaag regelen, vanavond heeft u de track&trace"

Zie je patroon??

Kortom: eens maar nooit weer ...
Erik

Gepubliceerd op: 28/06/2018

stop met DHL samenwerking
een paketje dat thuis zou worden bezord maar mis loopt moet je 30km verderop bij een ophaal punt ophalen.....
culemborg

Gepubliceerd op: 09/06/2018

Pluspunten

Verkeerde foto bij produkt, erg itritant als je 8 stuks besteld en wat anders ontvangt
Keppels laser welding
Enschede

Gepubliceerd op: 25/05/2018

Pluspunten

Zeer slechte communicatie, betreffende voorrad en levertijd, voorraad webshop niet op orde. Moest steeds zelf bellen/mailen wanneer er actie ondernomen werd,
Gert
Lienden