Website: https://www.yourhosting.nl
Plaats: Zwolle

Yourhosting
4.6

Pluspunten
Normale prijzen hanteren en niet na meerdere malen services en of producten stop gezet te hebben toch de boel door laten lopen en jaar na jaar weer opnieuw ekeningen sturen
Beste Mario,

Ik heb je account gevonden naar aanleiding van je mailadres. Ik zie helaas geen opzegging staan. Kun je aangeven hoe je de opzegging hebt gedaan? Je kunt dit sturen naar webcare@yourhosting.nl. Ik stuur je tevens een mail met de opzeggingsprocedure, zodat je volgend jaar niet opnieuw een factuur krijgt voor een product die je niet wilt.

Groet René.
Mario Hessing

Gepubliceerd op: 24/11/2018

Pluspunten
Prima geholpen door Carina bij een 'lastige' omzetting van domeinnamen etc. Snelle terugkoppeling.Top!

Hi Menno,

Bedankt voor je mooie review en ik geef Carina je complimenten door!

Groetjes, Thommas
Menno
Zwolle

Gepubliceerd op: 27/10/2018

Niet bereikbaar
Beste Hendrik,

Jammer om te zien dat je ons een 1 geeft. Je vindt ons zo te zien niet bereikbaar. We hebben juist onze servicekanalen uitgebreid. Naast telefonische service is onze WhatsApp-service en chatservice tijdens openingstijden altijd bereikbaar.

Groetjes, Thommas
Hendrik
Wageningen

Gepubliceerd op: 02/10/2018

Pluspunten
Zonet geholpen door Richard, fantastisch zo'n service...
...ga zo door!
Antwoord Yourhosting
Bedankt voor je positieve review! ik heb deze doorgegeven aan mijn collega Richard. Groet, David.
sin-infranoord.nl
Hillegom

Gepubliceerd op: 25/09/2018

Goedkoop is duurkoop.
Worden administratief grove fouten gemaakt. Waardoor er spookfacturen met absurd hoge herinneringskosten worden verstuurd naar klanten.
Klantenservice is vervolgens slecht te bereiken en proberen je af te houden. wachttijd voordat je iemand te spreken krijgt begingt bij 15 minuten.
Antwoord Yourhosting
Hoi Johnny. Ik wil je verhaal graag uitzoeken. Mail je je verhaal en gegevens naar webcare@yourhosting.nl zodat ik kan kijken wat er aan de hand is? Als wij telefonisch slecht bereikbaar zijn, probeer het dan via chat, WhatsApp, Twitter of Facebook. Daar krijg je binnen openingstijden altijd snel een antwoord. Groet, David.
Johnny

Gepubliceerd op: 21/09/2018

Pluspunten
Meerdere jaren klant geweest, echter is de service en correctheid van zowel service als product niet meer wat het geweest is.
Afspraken nakomen, ook telefonisch en waar voor gerekend wordt ook echt bieden
Antwoord Yourhosting
Hoi Anton. Graag hoor ik je op webcare@yourhosting.nl wat er precies gebeurd is waardoor je deze review plaatst. Ik kijk dan het verhaal na en kom er op terug. Groet, David.
Anton

Gepubliceerd op: 20/09/2018

Pluspunten

Voor niet IT-ers redelijk onduidelijk , gebruiksonvriendelijk. Termen onduidelijk, er staat Alleen registreren terwijl de domein al geregistreerd is. Alleen IT-termen gebruikt, en niet per produkt gerangschikt, wel alfabetisch per domeinnaam. Vind ik persoonlijk ook niet handig. Ook niet direct een verloopdatum van de domeinregistraties zichtbaar, dit moet in 1 oogopslag duidelijk zijn. Veel verbeterpunten dus!
Antwoord Yourhosting
Hoi René. Vervelend dat jij onze site als gebruiksonvriendelijk ervaart. We nemen je suggesties mee. Als er op dit moment nog iets onduidelijk is dat ik kan verduidelijken, ontvang ik je e-mail graag op webcare@yourhosting.nl. Groet, David.
René

Gepubliceerd op: 19/09/2018

Pluspunten
bereikbaar, klantvriendelijk en weten wat ze doen!
snelle servers ook voor een snelle website

Antwoord Yourhosting
Bedankt voor je 10! Als er weer iets is, weet je ons te vinden. Groet, David.
Gorkink Natuurlijk ... een bloem
Apeldoorn

Gepubliceerd op: 12/09/2018

Pluspunten
Heel tevreden met Yourhosting. Ze zijn zeer goed bereikbaar en geven bij eventuele problemen de juiste oplossing. Daarnaast is het super makkelijk in gebruik!
Ik zou ze niet kunnen verzinnen!
Antwoord Yourhosting
Bedankt voor je positieve review, fijn dat je zo tevreden bent. Groet, David.
Studio Blink
Blaricum

Gepubliceerd op: 10/09/2018

Pluspunten

Uitermate klantonvriendelijk: de tevredenheidsgarantie geldt alleen voor nieuwe klanten, die binnen 100 dagen hebben opgezegd en waarvan de opzegging is bevestigd. Is er met het aanvragen van een downgrade iets foutgegaan, dan heb je pech? Stank voor dank voor loyale klanten.
Beste Bart,

Ik heb je klantnummer erbij gezocht. Ik zie dat wij je een aanbod hebben gedaan om je tegemoet te komen in de kosten. Hier is echter nog niet op gereageerd. Wij zien alsnog graag je reactie tegemoet.

Groet René.
Bart den Ouden