Website: https://www.yourhosting.nl
Adres: Ceintuurbaan 28 8024AA
Plaats: Zwolle

Yourhosting
4.8

Pluspunten
Geen enkel, meer...
Ben meer dan 5 paticulier klant geweest bij Yourhosting. Vanaf vorig jaar ook als reseller. Heb er nooit een probleem mee gehad om meer te betalen dan bij andere hostingproviders (Yourhosting is nou eenmaal duurder) omdat de telefonische klantenservice enorm goed was.Deze klantenservice is van de ene, op de andere dag compleet omgezet naar een chatomgeving, social media en whatsapp. Telefonisch zijn ze niet meer te bereiken. Van dit alles zijn wij niet op de hoogte gesteld en het is werkelijk waar één grote bende geworden.Prijzen zijn niet (mee)gedaald met de service, dus we betalen hetzelfde voor een schandalige hostingpartij die gewoonweg niet meer te bereiken is. Telefonisch staan we letterlijk uren in de wacht, zelfde geldt voor de wachtrij van de chat. Social Media en WhatsApp doen we niet aan, dus daar sta je dan met je vragen!Tenzij jij als persoon of vanuit je bedrijf uren wilt wachten op de meest simpele antwoorden, adviseer ik je als trouw Yourhosting gebruiker om deze partij te mijden en als je dat nog niet hebt gedaan, nu te doen - zoals wij ook gaan doen.Fijn is dat niet, want het overzetten van al onze websites, die van onze klanten en de nieuwe tenaamstellingen van alle websites gaat een bak geld kosten (duizenden euro's).Wij voelen ons zo enorm teniet gedaan door Yourhosting en ik hoop dat de beslissing om hun support zo uit het niets om te zetten en hun klanten hier niet over te informeren hun ondergang zal worden. Je kunt zo NIET met je klanten omgaan!
Beste Anoniem,

vervelend om te lezen dat je na jaren klant te zijn geweest er voor kiest om te verhuizen naar een andere provider. Naar aanleiding van de verandering in klantcontact strategie van telefoon naar chat en WhatsApp en onverwachte mail problemen in aanloop naar de Hostingmanager migratie naar Plesk, waren wij de afgelopen weken minder goed bereikbaar dan u van ons mag verwachten. Onze excuses hiervoor. De verandering van klantcontact strategie en uitleg hierover is wel per mail gecommuniceerd begin november 2018. Het kan natuurlijk dat je deze mail hebt gemist. Wanneer je alsnog hulp nodig hebt bij bijvoorbeeld de verhuizing van domeinnamen of verhuiscodes, horen wij het alsnog graag van je.

Groet René.
Anoniem

Gepubliceerd op: 26/02/2019

Pluspunten
Normale prijzen hanteren en niet na meerdere malen services en of producten stop gezet te hebben toch de boel door laten lopen en jaar na jaar weer opnieuw ekeningen sturen
Beste Mario,

Ik heb je account gevonden naar aanleiding van je mailadres. Ik zie helaas geen opzegging staan. Kun je aangeven hoe je de opzegging hebt gedaan? Je kunt dit sturen naar webcare@yourhosting.nl. Ik stuur je tevens een mail met de opzeggingsprocedure, zodat je volgend jaar niet opnieuw een factuur krijgt voor een product die je niet wilt.

Groet René.
Mario Hessing

Gepubliceerd op: 24/11/2018

Pluspunten
Prima geholpen door Carina bij een 'lastige' omzetting van domeinnamen etc. Snelle terugkoppeling.Top!

Hi Menno,

Bedankt voor je mooie review en ik geef Carina je complimenten door!

Groetjes, Thommas
Menno
Zwolle

Gepubliceerd op: 27/10/2018

Niet bereikbaar
Beste Hendrik,

Jammer om te zien dat je ons een 1 geeft. Je vindt ons zo te zien niet bereikbaar. We hebben juist onze servicekanalen uitgebreid. Naast telefonische service is onze WhatsApp-service en chatservice tijdens openingstijden altijd bereikbaar.

Groetjes, Thommas
Hendrik
Wageningen

Gepubliceerd op: 02/10/2018

Pluspunten
Zonet geholpen door Richard, fantastisch zo'n service...
...ga zo door!
Antwoord Yourhosting
Bedankt voor je positieve review! ik heb deze doorgegeven aan mijn collega Richard. Groet, David.
sin-infranoord.nl
Hillegom

Gepubliceerd op: 25/09/2018

Goedkoop is duurkoop.
Worden administratief grove fouten gemaakt. Waardoor er spookfacturen met absurd hoge herinneringskosten worden verstuurd naar klanten.
Klantenservice is vervolgens slecht te bereiken en proberen je af te houden. wachttijd voordat je iemand te spreken krijgt begingt bij 15 minuten.
Antwoord Yourhosting
Hoi Johnny. Ik wil je verhaal graag uitzoeken. Mail je je verhaal en gegevens naar webcare@yourhosting.nl zodat ik kan kijken wat er aan de hand is? Als wij telefonisch slecht bereikbaar zijn, probeer het dan via chat, WhatsApp, Twitter of Facebook. Daar krijg je binnen openingstijden altijd snel een antwoord. Groet, David.
Johnny

Gepubliceerd op: 21/09/2018

Pluspunten
Meerdere jaren klant geweest, echter is de service en correctheid van zowel service als product niet meer wat het geweest is.
Afspraken nakomen, ook telefonisch en waar voor gerekend wordt ook echt bieden
Antwoord Yourhosting
Hoi Anton. Graag hoor ik je op webcare@yourhosting.nl wat er precies gebeurd is waardoor je deze review plaatst. Ik kijk dan het verhaal na en kom er op terug. Groet, David.
Anton

Gepubliceerd op: 20/09/2018

Pluspunten

Voor niet IT-ers redelijk onduidelijk , gebruiksonvriendelijk. Termen onduidelijk, er staat Alleen registreren terwijl de domein al geregistreerd is. Alleen IT-termen gebruikt, en niet per produkt gerangschikt, wel alfabetisch per domeinnaam. Vind ik persoonlijk ook niet handig. Ook niet direct een verloopdatum van de domeinregistraties zichtbaar, dit moet in 1 oogopslag duidelijk zijn. Veel verbeterpunten dus!
Antwoord Yourhosting
Hoi René. Vervelend dat jij onze site als gebruiksonvriendelijk ervaart. We nemen je suggesties mee. Als er op dit moment nog iets onduidelijk is dat ik kan verduidelijken, ontvang ik je e-mail graag op webcare@yourhosting.nl. Groet, David.
René

Gepubliceerd op: 19/09/2018

Pluspunten
bereikbaar, klantvriendelijk en weten wat ze doen!
snelle servers ook voor een snelle website

Antwoord Yourhosting
Bedankt voor je 10! Als er weer iets is, weet je ons te vinden. Groet, David.
Gorkink Natuurlijk ... een bloem
Apeldoorn

Gepubliceerd op: 12/09/2018

Pluspunten
Heel tevreden met Yourhosting. Ze zijn zeer goed bereikbaar en geven bij eventuele problemen de juiste oplossing. Daarnaast is het super makkelijk in gebruik!
Ik zou ze niet kunnen verzinnen!
Antwoord Yourhosting
Bedankt voor je positieve review, fijn dat je zo tevreden bent. Groet, David.
Studio Blink
Blaricum