Website: https://www.yourhosting.nl
Adres: Ceintuurbaan 28 8024AA
Plaats: Zwolle
Telefoon: 0900-0309 (lokaal tarief)

Yourhosting
5.7
20518 keer bekeken

Pluspunten
heeft mij een extra jaar contract gekost ivm het inflexible gedrag van de administratie om mijn contract te beeindigen . Had geen toegang tot systemen ivm verhuizing naar buitenland. Administratie kon een schriftelijke opzegging niet verwerken.
Beste Bertjan,

Voor een opzegging is een verificatie nodig, zodat wij weten dat je echt de eigenaar van het account bent. Dit kan schriftelijk alleen met het toesturen van een kopie legitimatie bewijs. Dit doen wij uit veiligheid van de klant. Is de opzegging inmiddels geslaagd? Wanneer je alsnog vragen hebt, mag je deze mailen naar webcare@yourhosting.nl.

bertjan
coevorden

Gepubliceerd op: 19/01/2018

Pluspunten

We hebben als webdesign bedrijf unmanaged VPS gekozen van Yourhosting zodat we zelf problemen kunnen oplossen als die optreden. Yourhosting krijgt het voor elkaar een storing te krijgen in de server die zorgt voor een week downtime en het verlies van alle data. Communicatie zeer slecht. Er werd nergens verteld wat er gebeurd was en of de data ook echt verloren was, hierdoor hebben wij dagen tijd verloren waarbij we hebben gewacht, hopend op een oplossing. Enige wat ze geven is hun excuses en zes maanden kosteloos VPS. Maar iedereen met een beetje gezond verstand zal nooit meer iets hosten bij dit bedrijf.
Beste Avendo IT,

Vervelend om te horen dat u de communicatie vanuit ons over de VPS-storing onvoldoende vond.

Na het ontstaan van de storing, hebben wij u meerdere e-mails gestuurd waarin wij u op de hoogte gehouden hebben over de status van de storing. Op dat moment was de oorzaak en de gevolgen nog niet duidelijk.

We hebben alles op alles gezet om de data op uw VPS te herstellen, maar uiteindelijk kwamen we tot de conclusie dat dat niet mogelijk was. Hiervan hebben we u dan ook diezelfde dag nog op de hoogte gesteld.

Uw suggestie om in dit soort situaties nog beter te communiceren met onze klanten nemen wij zeker mee als verbeterpunt.

Groet, David
Avendo IT
Zaandam

Gepubliceerd op: 16/01/2018

Pluspunten
Verschrikkelijk slechte overstap van Starthosting naar Yourhosting, nog gedwongen ook! Ik krijg niet eens facturen maar enkel aanmaningen! Had ik dit geweten dan was ik naar een andere aanbieder gegaan. Yourhosting geeft hostingproviders een slechte naam. Echt slecht, maar als ik overstap krijg ik weer extra kosten, ligt de site er uit etc.
Beste Jop,

Starthosting is gestopt en alles is inderdaad overgenomen door Yourhosting. Alle producten zijn één op één overgenomen, inclusief pakketten, websites, mail en overige instellingen. Wat is er precies niet goed gegaan? Wanneer je dit mailt naar webcare@yourhosting.nl kijken wij graag met je mee.

Jop

Gepubliceerd op: 13/01/2018

Pluspunten
Ben net door Mariëlle van YourHosting geholpen met de instellingen van m'n (StartHosting!) mail-account op m'n mobiel, stap-voor-stap in duidelijke taal! Zelf komt een leek daar echt niet uit, vooral wanneer je telefoon zelf dingen invult waar dat niet moet (server-poortnummers)... Top, erg bedankt Mariëlle!

Beste Ruud,

Fijn om te horen dat je tevreden bent over de service van Yourhosting. Ik geef je compliment door aan mijn collega Marielle.

Ruud / Studio Kaaskop
Alkmaar

Gepubliceerd op: 04/01/2018

Pluspunten

Zeer slecht proces bij communicatie als rekening te laat betaald wordt. Dan wordt na betaling toch je account bevroren en vervolgens mag je je eigen account als die nog beschikbaar is terug kopen voor bedragen boven de 150 euro. Zeer triest verhaal en zeer klant onvriendelijk.
Beste greenmate,

Bedankt voor je review en je eerlijke feedback. Ik zie in jouw account dat het gaat om een factuur die in februari van dit jaar is aangemaakt. Over de status en de gevolgen van de openstaande factuur hebben we je per e-mail in 9 verschillende berichten over een tijdspanne van meerdere maanden op de hoogte gehouden. Jammer dat deze aan jouw aandacht ontsnapt zijn.

Inmiddels kan ik zien dat je verhuiscodes hebt opgevraagd en ons gaat verlaten. We hadden uiteraard graag een andere afloop gezien van deze kwestie.

Als we je verder nog kunnen ondersteunen, dan horen we het uiteraard graag.

Levi
greenmate
Nijmegen

Gepubliceerd op: 27/12/2017

Pluspunten

Slechte deal voor (gedwongen) overstappers van starthosting. Extra betalen voor DNS redirect, hoe verzin je het!
Hi Miriam,

Bedankt voor je review.

Ik begrijp dat je de kosten van de DNS-/redirectservice niet snapt. Ik kan goed begrijpen dat je losse kosten voor deze service niet gewend bent. Bij Yourhosting hebben we een ander productaanbod en hier komen we wel eerlijk en open voor uit.

Als ik iets voor je kan doen, mail mij dan op webcare@youhosting.nl

Groetjes, Thommas
Miriam

Gepubliceerd op: 21/12/2017

Pluspunten
Super klantenservice! Ideaal dat het ook snel via What's App kan in geval van stress :-)

Beste Marlou,

Fijn om te horen dat de support via WhatsApp je goed bevalt. Hier zijn wij ook erg tevreden over. Wanneer wij je weer van dienst kunnen zijn, staat WhatsApp voor je open.

Groet René

Marlou

Gepubliceerd op: 19/12/2017

Pluspunten
Makkelijk, goede info en support.
Goed bereikbaarheid

Beste Drost,

Dank je wel voor deze positieve woorden, hier doen wij het voor.

Groet René
Drost

Gepubliceerd op: 19/12/2017

Pluspunten
Goede dienstverlening voor een goede prijs. Na zes jaar vertrek ik om te consolideren maar met een goed gevoel over Yourhosting !

Verboom Advies
Maarsbergen

Gepubliceerd op: 11/12/2017

Pluspunten
Overzichtelijke opbouw om Eigen website op te bouwen.
Vlotte antwoorden wanneer iets niet zelf lukt.
Mooie collectie aan templates om vanuit te bouwen.
Ik zou niets kunnen noemen.
Beste Margot,

Bedankt voor je review! Erg leuk om te horen dat je tevreden bent over MijnWebsite. Als we weer iets voor je kunnen doen dan horen we graag van je :-) Succes met je website!

Groetjes, Jerry
Freericks HR Services