Bedrijfsgegevens

Website: https://www.yourhosting.nl
Adres: Ceintuurbaan 28 8024AA
Plaats: Zwolle
Telefoon: 038-8509600

KiyOh uitgangspunten:

  • Alle klanten mogen beoordelen
  • Beoordelingen voldoen aan de richtlijnen 
  • Controles om valse beoordelingen zoveel mogelijk tegen te gaan: Lees meer.
  • Meld misbruik of andere zaken hier.
  • Onvoldoendes (reviewscore lager dan 6) zijn 14 dagen na plaatsing zichtbaar op deze pagina.

Yourhosting
totaal score
5.3
Beoordelen
Laatste beoordeling
9 dagen geleden
Legenda
> 90 dagen
30 - 90 dagen
< 30 dagen
57 beoordelingen (12 maanden)
917 beoordelingen (totaal)
21407 keer bekeken
47% beveelt dit bedrijf aan

KiyOh uitgangspunten:

  • Alle klanten mogen beoordelen
  • Beoordelingen voldoen aan de richtlijnen 
  • Controles om valse beoordelingen zoveel mogelijk tegen te gaan: Lees meer.
  • Meld misbruik of andere zaken hier.
  • Onvoldoendes (reviewscore lager dan 6) zijn 14 dagen na plaatsing zichtbaar op deze pagina.

Filter beoordelingen op aantal sterren in afgelopen 12 maanden
39% (22)
5% (3)
2% (1)
14% (8)
40% (23)

Klantbeoordelingen

1
Pluspunten
geen
Verbeterpunten
Ik krijg fakturen voor domeinen die al een jaar geannuleerd zijn.
Antwoord Yourhosting
Beste Koos,

Jammer om te horen dat je facturen krijgt voor domeinnamen die een jaar geleden geannuleerd zijn. Als blijkt dat de domeinnamen inderdaad opgezegd zijn, crediteren we uiteraard de factuur. Heb je hier al contact over opgenomen? Zo niet, wil je dan een e-mail sturen naar administratie@yourhosting.nl?

Groetjes, Jerry
Koos Jan Schouten, Webfactory
Sofia, Bulgarije

Gepubliceerd op: 12/04/2018
Aanbeveling: nee


7
Pluspunten
Er wordt snel gereageerd bij vragen, ziet er netjes uit.
Verbeterpunten
Verzoek tot betalen krijgen, terwijl het blijkbaar met automatische overschrijving gaat. Er staat nl. BETAALD in mijn status
Antwoord Yourhosting
Beste Annemieke,

Bedankt voor je positieve beoordeling en fijn om te lezen dat je tevreden over onze service bent.

Het klopt dat je altijd een factuurmail krijgt. Wanneer je een incasso hebt ingesteld, dan vermelden wij dat ook op de factuur en incasseren wij vanzelf de factuurkosten.

Groetjes, Thommas
Annemieke
Den Haag

Gepubliceerd op: 09/04/2018
Aanbeveling: ja


1
Pluspunten
 
Verbeterpunten
Why do I get a bill for expired domain names and a thread for extra costs?
Antwoord Yourhosting
Dear Arjan,

Thanks for your review.

It is not clear for me why you received an invoice and which products you have with us. For a supportquestion please contact us at administratie@yourhosting.nl

Yours sincerely,

Thommas
Arjan
Eindhoven

Gepubliceerd op: 24/03/2018
Aanbeveling: nee


1
Pluspunten
Geen, zelfs de telefoon werd pas na 15 minuten beantwoordt.
Verbeterpunten
Alles
Antwoord Yourhosting
Beste Lourens,

Vervelend dat je ontevreden over ons bent.

Uiteraard doen wij ons best om wachtrijen te voorkomen of zo kort mogelijk te houden, helaas lukt dit bij een groot call-aanbod niet altijd.

Als er nog iets niet naar tevredenheid afgehandeld is, wil je mij dan mailen op webcare@yourhosting.nl? Ik help je graag.

Groetjes, Thommas
Lourens
Dordrecht

Gepubliceerd op: 23/03/2018
Aanbeveling: nee


10
Pluspunten
Hele goede service! Netjes dat rekeningen aangekondigd worden. Ook prettig informatie te krijgen en dat onderhoud aangekondigd wordt
Verbeterpunten
 
Antwoord Yourhosting
Hi Peter,

Bedankt voor je positieve review en top om te lezen dat je tevreden over onze service bent!

Groetjes, Thommas
Peter

Gepubliceerd op: 16/03/2018
Aanbeveling: ja


1
Pluspunten
Geen
Verbeterpunten
Slechte servers, onbegrip bij de klanten service. Vanuit het buitenland is zn beetje alles geblokkeerd. Iets met waar internet voor gemaakt is.... Belachelijke service kosten, voor letterlijk alles moet betaalt worden.
Antwoord Yourhosting
Beste Marijn,

Vervelend dat je op meerdere fronten ontevreden over ons bent.

Wij beveiligen onze servers en jouw pakket tegen (buitenlandse) aanvallen. Dit doen wij met een firewall en ik begrijp dat jij of een webbouwer vaak geblokkeerd wordt.

Wil je daarom de buitenlandse ip-adressen toesturen? Ik zet deze graag op de whitelist zodat je niet meer geblokkeerd wordt. Wil je ook in ditzelfde mailtje aangeven waarover je precies ontevreden bent of extra service bij verwacht?

Ik sta graag voor je klaar als je mailt naar webcare@yourhosting.nl

Groetjes, Thommas
Klant

Gepubliceerd op: 13/03/2018
Aanbeveling: nee


2
Pluspunten
 
Verbeterpunten
 
Antwoord Yourhosting
Beste Pieter,

Ik zie dat je een één-sterren-review hebt achter gelaten. Ik zie in je account dat je inmiddels contact hebt gehad met onze Klantenservice en dat je originele bestelling is aangepast. Is je onvrede inmiddels weggehaald?

Wanneer ik alsnog iets voor je kan betekenen, hoor ik dit graag van je via een e-mail naar webcare@yourhosting.nl.

Groet René.
Pieter van der Straaten
Amsterdam

Gepubliceerd op: 04/03/2018
Aanbeveling: nee


10
Pluspunten
vriendelijk aan de telefoon goeie service.
Verbeterpunten
 
Antwoord Yourhosting
Beste Dennie,

Bedankt voor je 5-sterren review!

Groetjes, Thommas
dennie
utrecht

Gepubliceerd op: 02/03/2018
Aanbeveling: ja


1
Pluspunten
 
Verbeterpunten
Erg slecht! Overal moet je voor upgraden.
Je hebt een hele website gebouwd en vervolgens zegt het: Sorry, je moet bij betalen! En al je werk was voor niks
Antwoord Yourhosting
Beste Alicia,

Vervelend om te horen dat je de site niet kunt publiceren nu deze klaar is. Het kan een klein gedeelte van de website betreffen waarom het publiceren niet lukt. Wellicht kunnen wij dit op een eenvoudige manier oplossen. Kun je het klantnummer sturen naar webcare@yourhosting.nl? Ik kijk graag even naar de gemaakte site.

Groet René
Alicia
Zierikzee

Gepubliceerd op: 23/02/2018
Aanbeveling: ja


1
Pluspunten
Mwah. sinds de overname van StartHosting waar ik eerder klant was zie ik eigenlijk geen significante ander dingen die ik kan doen. Ja. oké de site oogt wat frisser maar dat is dan ook echt alles.
Verbeterpunten
BIZAR dat je €0,41 cent PER MAAND betaalt voor het redirecten van je site. Iets dat echt echt echt NOT DONE is in de rest van de wereld. Als YourHosting dit niet heel snel schrapt dan zijn ze mij als klant (met enige domeinnamen, zakelijk) keihard kwijt.
NOG NOOIT meegemaakt dat je voor een doorverwijzing, die je NOTA BENE ZELF instelt en verder nul-komma-nul echte kosten voor Yourhosting met zich meebrengt (ja, ik ben IT-er), moet betalen. Ronduit slecht.
Antwoord Yourhosting
Beste Jeroen,

Yourhosting kent inderdaad een DNS-redirectservice á EUR 6,05 per domeinnaam, per jaar. Domeinnamen die je niet wilt redirecten kun je op een Alleen registreren-pakket zetten. Dit staat helaas niet in de planning om in de nabije toekomst te veranderen.

Bij meer dan tien domeinnamen kun je kiezen voor een DNS-/redirectbundel waarbij je voor EUR 60,50 onbeperkt domeinnamen kunt doorlinken. Wanneer je dit pakket wilt, zetten wij deze wijziging graag voor je in gang. Dit wil ik het eerste jaar kosteloos aanbieden. Wanneer je hiermee akkoord gaat, ontvang ik graag een reactie op webcare@yourhosting.nl.

Groet René
Hocus Pokus Webdiensten
Oostwold Oldambt

Gepubliceerd op: 21/02/2018
Aanbeveling: nee


Laden...
Meer beoordelingen...
Copyright © 2008 - 2018 KiyOh  |  Meld misbruik  -  Privacybeleid  -  Gebruikersvoorwaarden  -  Contact  -  FAQ