Website: https://www.yourhosting.nl
Adres: Ceintuurbaan 28 8024AA
Plaats: Zwolle
Telefoon: 0900-0309 (€ 0,50 per gesprek)

Yourhosting
6.4
20146 keer bekeken

Pluspunten
Overzichtelijke opbouw om Eigen website op te bouwen.
Vlotte antwoorden wanneer iets niet zelf lukt.
Mooie collectie aan templates om vanuit te bouwen.
Ik zou niets kunnen noemen.
Beste Margot,

Bedankt voor je review! Erg leuk om te horen dat je tevreden bent over MijnWebsite. Als we weer iets voor je kunnen doen dan horen we graag van je :-) Succes met je website!

Groetjes, Jerry
Freericks HR Services

Gepubliceerd op: 07/12/2017

Pluspunten
Al jarenlang een betrouwbare partner in hosting. Geen problemen en altijd snelle response. Precies zoals ik het ook graag doe!
Vooral doorgaan!
Beste Jan,

Bedankt voor je positieve woorden en fijn dat je al jarenlang met plezier met ons samenwerkt. Laten we dit nog jaren volhouden en wanneer je ons nodig hebt, staan wij weer graag voor je klaar :-)

Groetjes, thommas
Ben Jordaan /Voormalig LAN Service Nederland
Europa

Gepubliceerd op: 06/12/2017

Pluspunten

* geen email ontvangen ivm stopzetten hosting/domeinnaam
* trage communicatie
* kosten
Beste Jan,

Bedankt voor je review en helaas zie ik dat je niet tevreden bent.

Hopelijk kan ik je alsnog naar tevredenheid stellen. Je mag gerust een e-mailtje sturen naar webcare@yourhosting.nl met de uitleg van de situatie.

itpunt
Gent

Gepubliceerd op: 29/11/2017

Pluspunten

De facturering is gewijzigd van jaarlijks naar maandelijks, een chaos en extra adminisratiekosten. Gewoon jaarlijks factureren is niet mogelijk, is YH puur te doen om administratiekosten te innen.
Overdragen van domeinnamen met bijbehorend pakket naar een andere klant kan alleen tegen forse betaling, waarom? Alleen naam en adres moeten worden gewijzigd, meer niet.
Geldwolven zijn het, ben al ruim 8 jaar klant, maar niet lang meer.
Beste Jeroen,

Bedankt voor het plaatsen van je (kritische) beoordeling.

Ik begrijp dat je maandelijks een aantal facturen ontvangt en dat dit vervelend kan zijn. Jammer genoeg moeten wij één factuursysteem voor al onze klanten aanhouden.

Door de oude jaarfacturen ontstond er een gat tussen kosten en product-looptijden. Om deze reden is de facturatie aangepast en helaas moeten wij jou daardoor teleurstellen.

Jeroen
Yde

Gepubliceerd op: 25/11/2017

Pluspunten
Redelijke snelle servers
Onbekwame klant contact. Sales niet op de hoogte van de mogelijkheden. Technisch onduidelijk. Niet oplossingsgericht.
Beste Daan,

Bedankt voor het plaatsen van je review.

Ik begrijp dat je niet tevreden bent over het servicesupport en de uitleg van bepaalde mogelijkheden. Als ik nog iets kan ophelderen, stuur dan even een mailtje naar webcare@yourhosting.nl

Daan

Gepubliceerd op: 20/11/2017

Pluspunten
Vandaag perfect geholpen door Thommas medewerker afdeling support van Yourhosting. M. Brasse

Hi Manuela,

Bedankt voor je review en ik heb je met veel plezier geholpen. Bij volgende vragen of supportverzoek sta ik weer graag voor je klaar!

De blije student
Maasland

Gepubliceerd op: 09/11/2017

Pluspunten
Duidelijke en goede telefonische service.

Beste Frank,

Bedankt voor je 5-sterren review en complimenten voor de service-afhandeling.

Frank
Haghorst

Gepubliceerd op: 09/11/2017

Pluspunten
Normaal ben ik zeer tevreden over jullie producten en bedrijf.
Helaas vandaag niet. Ik heb bijna 3 dagen een webwinkel opgebouwd tijdens de proefperiode van mijnwebsite. Door omstandigheden kon ik de proefperiode pas vandaag verlengen. En wat blijkt? Alles weg! En nergens blijkt dat er een backup is van wat ik gemaakt heb. En dat in deze tijden! Tijdens de chat wordt mij verteld dat er niets aan te doen is. Lekker dan! Ik ben geen computertechneut dit gaat mij weer dagen kosten. Had het even vermeld op de banner of zoiets. Dan weet je wat je te wachten staat. Slechte zaak yourhosting!
Beste klant,

Vervelend om te lezen dat je gemaakte Demo-website weg blijkt te zijn. Ik begrijp je teleurstelling en dit hoort uiteraard niet.

Ik heb je account bekeken en zie dat je hebt gewerkt in de ontwerpomgeving van je account. Het hoort te zijn dat je hierin na de proefperiode gewoon verder kunt, maar dan alleen het Winkel-pakket nodig hebt.

Wil je even een e-mail naar webcare@yourhosting.nl sturen en aangeven op welke domeinnaam je de Winkel-demo gebruikt hebt? Misschien kan ik toch nog iets voor je doen.

Gepubliceerd op: 08/11/2017

Pluspunten

Geldturug garantie is niet waarIk heb een hosting pakket gekocht een maand later Ik ben niet tevreden wordt niet terugbetaald ik wacht zeven maand op mijn geld
Goedemorgen Karakaya,

Bedankt voor je review.

Onze 100-dagen-niet-goed-geld-terug-garantie geldt nog steeds en voor iedere klant die een hostingpakket binnen 100 dagen wilt annuleren.

Wil je je klantnummer sturen naar webcare@yourhosting.nl zodat ik bekijk wat er misgaat?

karakaya
Nieuwegein

Gepubliceerd op: 29/10/2017

Pluspunten
Professionele en zeer terzake kundig en gelukkig ook zaterdags bereikbaar

Beste Elsbeth,

Leuk om te lezen dat je onze service zeer waardeert en dat voor op de zaterdag, daar doen wij het voor!

Kooldesign
Utrecht Area, Netherlands