Website: https://www.yourhosting.nl
Adres: Ceintuurbaan 28 8024AA
Plaats: Zwolle
Telefoon: 0900-0309 (€ 0,50 per gesprek)

Yourhosting
7.1

Pluspunten
Krijg na veel verzoeken nog steeds geen uitleg hoe ik het snelst weg kan bij deze firma zonder net risico te lopen mijn domein namen kwijt te raken. Zijn wel stipt met factureren, dat dan weer wel! STAY OUT!!! Vooral niet gaan bellen met ze want dat gaat in de papieren lopen en je krijgt toch geen werkbaar antwoord.

Beste Hugo,

Jammer om te horen dat er nog onduidelijkheden zijn. Wij geven uiteraard graag antwoord op de vragen die je hebt over het weg verhuizen waarbij je de domeinnamen niet kwijt raakt. Voor zo ver ik kan zien hebben wij je eerder een e-mail gestuurd met de procedure. Ik begrijp hieruit dat daar nog onduidelijkheden over zijn. Kun je je onbeantwoorde vragen mailen naar webcare@yourhosting.nl? Ik beantwoord ze graag voor je.

Groeten, Jerry
Hugo Vis

26/04/2017

Pluspunten
Denk niet dat ze die hebben!
Anderhalf jaar na het opzeggen (zowel via de website als telefonisch) nogsteeds rekeningen sturen, na contact opgenomen te hebben in het eerste jaar in jaar 2 gewoon weer een rekening durven te sturen + een incassoburrea... Werkelijk waar te belachelijk voor woorden!
Beste Jorin,

Bedankt voor je review.

Ik begrijp dat in jouw optiek alle diensten opgezegd zijn en je daarom verontwaardigd bent over een nieuwe factuur en vordering.

Graag controleer ik je account en de situatie. Wil je een e-mail sturen naar webcare@yourhosting.nl met een korte beschrijving van de situatie en je klantnummer?

Ik kom er bij je op terug!

Jorin
Dordrecht

21/04/2017

Pluspunten
Als mensen opzeggen, houdt je dan aan de Nederlandse regelgeving.

---- Aangepast bericht ----
Hi Herjan

Bedankt voor het doorsturen van het perfect gescripte verhaal van jullie management om maar aan te kunnen geven dat Yourhosting écht niet verkeerd bezig is.
IEDERE hostingprovider in Nederland houdt zich aan de regelgeving, behalve Yourhosting.

Dus houdt die mooie emails maar bij je en geef me mijn geld terug. Is dat zo moeilijk om te begrijpen?
Beste Tom,

Uit je bericht begrijp ik dat je vragen hebt over de Wet Van Dam. Ik heb gelijk een e-mail gestuurd met meer informatie.

Als er nog vragen zijn dan hoor ik dit graag.

Tom
Steyl

Aangepast op: 04/04/2017

Pluspunten

Als mensen opzeggen, houdt je dan aan de Nederlandse regelgeving.

Steyl
03/04/2017

Pluspunten
Ik had een aantal URL's geclaimd, maar in mijn haast niet gezien dat hier een e-mailadres aan gekoppeld was dat ik niet vaak actief inzie. Omdat ik op dit e-mailadres de facturen ook kreeg en die niet zag, zat ik op een gegeven moment in de aanmaanfase met dito bedragsverhogingen. Een telefoontje naar de helpdesk volstond om dit op te lossen. Vertrouwen in je klanten is wat je als bedrijf moet hebben, en dat heeft YourHosting. Ook claim ik regelmatig URL's met het oog op de toekomst. Ik vind het zo fijn tijdig een mail te krijgen zodat ik URL's ook tijdig kan opzeggen. Echt top, top, top.
Geen, vertrouwen blijven houden in je klanten.
Beste Walter,

Hartelijk dank voor je positieve waardering. We zijn hier erg blij mee. Ook in de toekomst staan we voor je klaar!

Walter
Zutphen

16/04/2017

Pluspunten
Snel en duidelijke website.
Bij het betalen van de domeinnaam staat netjes:
- Niet goed, geld terug garantie?
- En herroepingsrecht voor alle producten en diensten.
Als je vervolgens een typefout in de domeinnaam hebt gemaakt en je meld dit binnen 2 minuten moet je alsnog een jaar volledig betalen. Misleidend en onbeschoft.
Beste Robbert,

Bedankt voor het aanleveren van verbeterpunten en je feedback. Ik ga je punten intern bespreken.

Jammer om te lezen dat bij de aanvraag een typefout gemaakt is. Een niet betaalde factuur/bestelling kan altijd gecorrigeerd worden. Wanneer een klant betaalt, wordt een product direct ingekocht/geregistreerd en particulieren mogen een bestelling nog herroepen. Even een korte algemene uitleg.

Wanneer ik alsnog de situatie voor je kan bekijken, laat even je klantnummer en een bericht achter via webcare@yourhosting.nl

Robbert

07/04/2017

Pluspunten
Ik wil mijn account opzeggen maar dit kan nergens of ik kan het in ieder geval niet vinden waar dit kan. Waardeloos.
Dat is niet zo moeilijk
Beste Edwin,

Vervelend om te lezen dat je niet weet hoe op te zeggen.

Onze website is gevuld met informatie voor onze klanten, zo ook voor de opzegprocedure. Op de volgende website lees je hoe je eenvoudig opzegt:

Edwin
Zwolle

05/04/2017

Pluspunten
Geweldige klantvriendelijkheid, denken ook mee als het niet aan site/dienstverlening ligt.

Beste Jacqueline,

Ontzettend bedankt voor je positieve waardering! Dit waarderen we enorm.

Als ik in de toekomst iets kan betekenen dan hoor ik dit graag,

Jacqueline

28/03/2017

Pluspunten

ik krijg geen antwoorden op mijn vragen.
Beste Madelief,

Vervelend om te lezen dat je geen antwoorden kreeg.

Ons speerpunt is juist service verlenen en de persoonlijke aandacht voor onze klanten. Kan je je vragen sturen naar webcare@yourhosting.nl zodat ik je persoonlijk help?

Madelief

16/02/2017

Pluspunten
de site werkt goed
je komt er niet meer vanaf , ik moest na 10 telefoontjes dat ik geen bedrijf meer had nog steeds betalen .
walgelijk echt waar . heb duidelijk aangegeven dat ik moest stoppen .
Beste Jim,

Vervelend om te lezen dat je je producten niet tijdig kon opzeggen.

Wij vragen je altijd op te zeggen via Mijn Account. Een telefonische opzegging is fraudegevoelig en nemen we daarom niet aan.

Dit neemt niet weg dat we je tijdens een telefoongesprek wel kunnen helpen met het plaatsen van de opzegging.

Ik wil nagaan wat er gebeurd is en of ik nog iets voor je kan doen. Wil je je klantnummer toesturen naar webcare@yourhosting.nl?

jim(jwdeboer)
hoorn

15/02/2017

Pluspunten
Prima dienstverlening. Snelle en goede service bij vragen of (door mijzelf niet op te lossen) problemen.

Beste klant,

Leuk om te horen dat je tevreden bent over onze service. Als we weer iets voor je kunnen betekenen dan horen we dat graag!

Jerry
B&B De Porrepoele