Bedrijfsgegevens

Website: https://www.yourhosting.nl
Adres: Ceintuurbaan 28 8024AA
Plaats: Zwolle
Telefoon: 038-8509600

KiyOh uitgangspunten:

  • Alle klanten mogen beoordelen
  • Beoordelingen voldoen aan de richtlijnen 
  • Controles om valse beoordelingen zoveel mogelijk tegen te gaan: Lees meer.
  • Meld misbruik of andere zaken hier.
  • Onvoldoendes (reviewscore lager dan 6) zijn 14 dagen na plaatsing zichtbaar op deze pagina.

Yourhosting
totaal score
4.7
Beoordelen
Laatste beoordeling
17 dagen geleden
Legenda
> 90 dagen
30 - 90 dagen
< 30 dagen
60 beoordelingen (12 maanden)
947 beoordelingen (totaal)
24346 keer bekeken
40% beveelt dit bedrijf aan

KiyOh uitgangspunten:

  • Alle klanten mogen beoordelen
  • Beoordelingen voldoen aan de richtlijnen 
  • Controles om valse beoordelingen zoveel mogelijk tegen te gaan: Lees meer.
  • Meld misbruik of andere zaken hier.
  • Onvoldoendes (reviewscore lager dan 6) zijn 14 dagen na plaatsing zichtbaar op deze pagina.

Filter beoordelingen op aantal sterren in afgelopen 12 maanden
32% (19)
5% (3)
5% (3)
12% (7)
47% (28)

Klantbeoordelingen

10
Pluspunten
Prima geholpen door Carina bij een 'lastige' omzetting van domeinnamen etc. Snelle terugkoppeling.Top!
Verbeterpunten
 
Antwoord Yourhosting
Hi Menno,

Bedankt voor je mooie review en ik geef Carina je complimenten door!

Groetjes, Thommas
Menno
Zwolle

Gepubliceerd op: 27/10/2018
Aanbeveling: ja


1
Pluspunten
 
Verbeterpunten
Niet bereikbaar
Antwoord Yourhosting
Beste Hendrik,

Jammer om te zien dat je ons een 1 geeft. Je vindt ons zo te zien niet bereikbaar. We hebben juist onze servicekanalen uitgebreid. Naast telefonische service is onze WhatsApp-service en chatservice tijdens openingstijden altijd bereikbaar.

Groetjes, Thommas
Hendrik
Wageningen

Gepubliceerd op: 02/10/2018
Aanbeveling: nee


10
Pluspunten
Zonet geholpen door Richard, fantastisch zo'n service...
Verbeterpunten
...ga zo door!
Antwoord Yourhosting
Bedankt voor je positieve review! ik heb deze doorgegeven aan mijn collega Richard. Groet, David.
sin-infranoord.nl
Hillegom

Gepubliceerd op: 25/09/2018
Aanbeveling: ja


1
Pluspunten
 
Verbeterpunten
Goedkoop is duurkoop.
Worden administratief grove fouten gemaakt. Waardoor er spookfacturen met absurd hoge herinneringskosten worden verstuurd naar klanten.
Klantenservice is vervolgens slecht te bereiken en proberen je af te houden. wachttijd voordat je iemand te spreken krijgt begingt bij 15 minuten.
Antwoord Yourhosting
Hoi Johnny. Ik wil je verhaal graag uitzoeken. Mail je je verhaal en gegevens naar webcare@yourhosting.nl zodat ik kan kijken wat er aan de hand is? Als wij telefonisch slecht bereikbaar zijn, probeer het dan via chat, WhatsApp, Twitter of Facebook. Daar krijg je binnen openingstijden altijd snel een antwoord. Groet, David.
Johnny

Gepubliceerd op: 21/09/2018
Aanbeveling: nee


3
Pluspunten
Meerdere jaren klant geweest, echter is de service en correctheid van zowel service als product niet meer wat het geweest is.
Verbeterpunten
Afspraken nakomen, ook telefonisch en waar voor gerekend wordt ook echt bieden
Antwoord Yourhosting
Hoi Anton. Graag hoor ik je op webcare@yourhosting.nl wat er precies gebeurd is waardoor je deze review plaatst. Ik kijk dan het verhaal na en kom er op terug. Groet, David.
Anton

Gepubliceerd op: 20/09/2018
Aanbeveling: nee


4
Pluspunten
 
Verbeterpunten
Voor niet IT-ers redelijk onduidelijk , gebruiksonvriendelijk. Termen onduidelijk, er staat Alleen registreren terwijl de domein al geregistreerd is. Alleen IT-termen gebruikt, en niet per produkt gerangschikt, wel alfabetisch per domeinnaam. Vind ik persoonlijk ook niet handig. Ook niet direct een verloopdatum van de domeinregistraties zichtbaar, dit moet in 1 oogopslag duidelijk zijn. Veel verbeterpunten dus!
Antwoord Yourhosting
Hoi René. Vervelend dat jij onze site als gebruiksonvriendelijk ervaart. We nemen je suggesties mee. Als er op dit moment nog iets onduidelijk is dat ik kan verduidelijken, ontvang ik je e-mail graag op webcare@yourhosting.nl. Groet, David.
René
Den Haag

Gepubliceerd op: 19/09/2018
Aanbeveling: nee


10
Pluspunten
bereikbaar, klantvriendelijk en weten wat ze doen!
snelle servers ook voor een snelle website
Verbeterpunten
 
Antwoord Yourhosting
Bedankt voor je 10! Als er weer iets is, weet je ons te vinden. Groet, David.
Gorkink Natuurlijk ... een bloem
Apeldoorn

Gepubliceerd op: 12/09/2018
Aanbeveling: ja


9
Pluspunten
Heel tevreden met Yourhosting. Ze zijn zeer goed bereikbaar en geven bij eventuele problemen de juiste oplossing. Daarnaast is het super makkelijk in gebruik!
Verbeterpunten
Ik zou ze niet kunnen verzinnen!
Antwoord Yourhosting
Bedankt voor je positieve review, fijn dat je zo tevreden bent. Groet, David.
Studio Blink
Blaricum

Gepubliceerd op: 10/09/2018
Aanbeveling: ja


2
Pluspunten
 
Verbeterpunten
Uitermate klantonvriendelijk: de tevredenheidsgarantie geldt alleen voor nieuwe klanten, die binnen 100 dagen hebben opgezegd en waarvan de opzegging is bevestigd. Is er met het aanvragen van een downgrade iets foutgegaan, dan heb je pech? Stank voor dank voor loyale klanten.
Antwoord Yourhosting
Beste Bart,

Ik heb je klantnummer erbij gezocht. Ik zie dat wij je een aanbod hebben gedaan om je tegemoet te komen in de kosten. Hier is echter nog niet op gereageerd. Wij zien alsnog graag je reactie tegemoet.

Groet René.
Bart den Ouden
Rotterdam

Gepubliceerd op: 24/08/2018
Aanbeveling: nee


7
Pluspunten
geen problemen. correct mailverkeer. Wel betalen voor de helpdesk.
Verbeterpunten
voor domme regetratie van domains zijn de prijzen fors opgeschroefd reden voor mij om 4 domeinen te beëindigen
Antwoord Yourhosting
Beste René,

Jammer om te horen dat je de producten bij Yourhosting hebt opgezegd.

Je geeft aan dat er wordt betaald voor de Helpdesk. Op welke manier bedoel je dit precies? Onze Klantenservice is tegen lokaal tarief bereikbaar. Zou je dit kunnen toelichten naar webcare@yourhosting.nl.

Groet René.
Rene
Zevenaar

Gepubliceerd op: 20/08/2018
Aanbeveling: ja


Laden...
Meer beoordelingen...
Disclaimer