Bedrijfsgegevens

Website: https://www.yourhosting.nl
Adres: Ceintuurbaan 28 8024AA
Plaats: Zwolle
Telefoon: 0900-0309 (€ 0,50 per gesprek)

KiyOh uitgangspunten:

  • Alle klanten mogen beoordelen
  • Beoordelingen voldoen aan de richtlijnen 
  • Controles om valse beoordelingen zoveel mogelijk tegen te gaan: Lees meer.
  • Meld misbruik of andere zaken hier.
  • Onvoldoendes (reviewscore lager dan 6) zijn 14 dagen na plaatsing zichtbaar op deze pagina.

Yourhosting
totaal score
6.4
Beoordelen
Laatste beoordeling
4 dagen geleden
Legenda
> 90 dagen
30 - 90 dagen
< 30 dagen
75 beoordelingen (12 maanden)
882 beoordelingen (totaal)
19732 keer bekeken
59% beveelt dit bedrijf aan

KiyOh uitgangspunten:

  • Alle klanten mogen beoordelen
  • Beoordelingen voldoen aan de richtlijnen 
  • Controles om valse beoordelingen zoveel mogelijk tegen te gaan: Lees meer.
  • Meld misbruik of andere zaken hier.
  • Onvoldoendes (reviewscore lager dan 6) zijn 14 dagen na plaatsing zichtbaar op deze pagina.

Filter beoordelingen op aantal sterren in afgelopen 12 maanden
53% (40)
5% (4)
0% (0)
12% (9)
29% (22)

Klantbeoordelingen

9
Pluspunten
Zojuist weer concreet en helder meedenkend vanuit kennis en begrip support ervaren.
Verbeterpunten
Nu even geen tips of verbeterpunten. Hou de telefonische support zo goed.
Antwoord Yourhosting
Goedemorgen,

Bedankt voor je positieve feedback! Als we weer iets voor je kunnen betekenen dan horen we dat graag.

Groetjes, Jerry
Merkbaar Resultaat
Hilversum

Gepubliceerd op: 18/10/2017
Aanbeveling: ja


10
Pluspunten
Goede bereikbaarheid (mail, whatsapp, telefonisch etc), ook in het weekend. Altijd fijn als je doordeweeks nog een andere job hebt en pas in de avonden of weekenden met je domein of webhosting bezig kan zijn. Bij veel andere hostingsbedrijven kun je een weekend wachten of zijn ze alleen per mail bereikbaar.

Dat gezeur over betalingen wat ik allemaal lees, onzin!
Zoek het bij jezelf en betaal gewoon je facturen op tijd.
Als je eigen werkgever 15 dagen na je normale dag van uitbetaling nog niet heeft betaald gaan de meeste ook piepen :) . Betalingen zijn makkelijk te realiseren, van incasso tot aan direct zelf betalen.

Goede service, zijn niet beroerd iets uit te leggen of mee te denken. Tonen ook nog "sociaal" interesse, altijd goed voor de klantenbinding. Tot nu toe vriendelijke mensen aan de telefoon gehad.

Ik zeg ga voor YourHosting! Zeker als je ook nog een stuk persoonlijke service wenst.

p.s. ik heb geen aandelen of wat dan ook, op basis van mijn naam/bedrijf kun je mij gewoon vinden en heb ik een objectieve beoordeling gegeven!
Verbeterpunten
Account panel mag een kleine update / verfrissend uiterlijk krijgen. Zou mooi zijn als je bij je domeinnaam een dienst wilt kopen dat je gelijke Office kan bestellen ipv eerst naar de shop.
Maar dat is een mooie tip voor toekomstige wijzigingen, niet negatief!
Antwoord Yourhosting
Beste klant,

Wat een super leuke review en tof om te lezen dat je ons bedrijf en de support waardeert. Daar doen wij het met zijn allen voor :-)

Je feedback is ook een speerpunt waar we mee bezig zijn, een verfrissing van de accountomgevingen. Hopelijk kunnen we je snel hiermee verblijden!

Groetjes, Thommas
Hoekstra / TradeGiant / Sneakerkoning
Lelystad

Gepubliceerd op: 07/10/2017
Aanbeveling: ja


1
Pluspunten
Zeer slechte service. Na diverse onterechte verwijten ontvang ik nu geen enkele vorm van support meer en kan ik geen kant op. Plaats bestellingen, heb deze betaald maar men activeert ze gewoon niet. Waardeloos hoe men zich bepaalde kwesties persoonlijk aantrekt in plaats van het zakelijk af te handelen.
Verbeterpunten
Bij Yourhosting moeten ze klanten behandelen als klanten, niet als vuil.
Antwoord Yourhosting
Beste klant,

Ik heb deze klacht via andere forums beantwoord en daarom ga ik op dit bericht niet inhoudelijk in.

Groetjes,

Thommas van Yourhosting
Anoniem
Breda

Gepubliceerd op: 30/09/2017
Aanbeveling: nee


3
Pluspunten
Zeer vriendelijke klantenservice medewerkers.
Verbeterpunten
Klantportaal is complex. Begint bij het inloggen; je hebt geen inlognaam maar een klantnummer. Beheer je veel websites dan wordt alleen inloggen al een hele opgave.

Voor iets simpels als een DNS wijziging dien je onnodig veel stappen te nemen, een wachtwoord aan te maken en een factuur te betalen. Bij andere hostingpartijen is dit veel simpeler en bovenal gratis.
Antwoord Yourhosting
Beste Remy,

Bedankt voor je review.

Jammer om te lezen dat je meer ontevreden dan tevreden bent. Het klopt dat je inlognaam je klantnummer is, dit is eenmaal ons systeem en hier kan ik weinig over zeggen.

Wat betreft een nieuwe DNS-/redirectservice hoef je niet los te kopen, je kunt ook domeinnamen aan bestaande services koppelen. Waarom? Zo heb je maar één Hostingmanager en hoef je niet telkens een eigen Hostingmanager aan te maken met een wachtwoord.

Laat ik vooral zeggen dat als je vragen of opmerkingen hebt, ons even belt op 0900 - 03 09 (lokaal tarief)

Groetjes,

Thommas
Remy
Zaandam

Gepubliceerd op: 29/09/2017
Aanbeveling: nee


10
Pluspunten
Topbedrijf. Klantservice is supersnel, goed en vriendelijk. Staan altijd klaar, denken met je mee en zijn niet te beroerd om extra service te geven. Voor mij maakt deze klantvriendelijkheid het bedrijf.
Verbeterpunten
 
Antwoord Yourhosting
Goedemorgen Nathanlie!

Leuk om te horen dat je tevreden ben over de service/dienstverlening. Als we weer iets voor je kunnen betekenen dan horen we dat graag :-)

Groetjes, Jerry
Nathalie, Chispatravel
Amsterdam

Gepubliceerd op: 19/09/2017
Aanbeveling: ja


3
Pluspunten
Vriendelijke support.
Verbeterpunten
De support is gewoon niet goed. Ze doen niks voor je en als je dan betere support wilt moet je 8,- Euro p.m. betalen.

Domeinnamen doorsturen of nameservers wijzigen en dergelijke, kost ook allemaal extra.

Domeinnamen zelf zijn ook al erg prijzig bij YourHosting.
Het eerste jaar zijn de domeinnamen goedkoop en daarna is het duur.

Normaal gesproken zeggen we "Goedkoop is duurkoop" maar dit is bij YourHosting de omgekeerde wereld.

Door mijn werk heb ik veel ervaring met webhosting providers.
YourHosting is toch wel één van de zeer weinige providers waar ik erg gefrustreerd van wordt.

De support is wel erg vriendelijk maar daar heb ik helaas niet veel aan als ze gewoon simpel weg niet helpen.

Jammer jongens, hier moeten jullie echt aan werken en vooral als je zulke tarieven vraagt.
Antwoord Yourhosting
Beste Rob,

Bedankt voor je review met daarin een aantal kritische noten. Ook daar leren wij weer van.

Ik begrijp dat je de prijs- en servicecombinatie niet met elkaar overeen vindt komen. Service en persoonlijke hulp staat bij ons voorop. Juist om die reden vind ik het jammer om te lezen dat je niet goed geholpen bent.

Kan ik nog iets voor je doen of heb je vragen, stuur dan even een e-mail naar webcare@yourhosting.nl zodat ik je bij sta.

Groetjes, Thommas
Rob
Helmond

Gepubliceerd op: 10/09/2017
Aanbeveling: nee


3
Pluspunten
Helaas geen positieve punten.
Verbeterpunten
De support is gewoon niet goed. Ze doen niks voor je en als je dan betere support wilt moet je 8,- Euro p.m. betalen.

Domeinnamen doorsturen of nameservers wijzigen en dergelijke, kost ook allemaal extra.

Domeinnamen zelf zijn ook al erg prijzig bij YourHosting.
Het eerste jaar zijn de domeinnamen goedkoop en daarna is het duur.

Normaal gesproken zeggen we "Goedkoop is duurkoop" maar dit is bij YourHosting de omgekeerde wereld.

Door mijn werk heb ik veel ervaring met webhosting providers.
YourHosting is toch wel één van de zeer weinige providers waar ik erg gefrustreerd van wordt.

De support is wel erg vriendelijk maar daar heb ik helaas niet veel aan als ze gewoon simpel weg niet helpen.

Jammer jongens, hier moeten jullie echt aan werken en vooral als je zulke tarieven vraagt.

Helmond
27/08/2017

Aanbeveling: nee


10
Pluspunten
Technisch is dit bedrijf top. Ik heb nog nooit gemerkt dat een server down was. De service is subliem. Iedere keer als ik bel krijg direct een deskundige medewerker aan de lijn die in vrijwel alle gevallen in staat is om problemen direct op te lossen. En mocht dat niet mogelijk zijn, dan gebeurt héél snel daarna door een specialist.
Verbeterpunten
Veiligheidscertificaten updaten
Antwoord Yourhosting
Beste Rob,

Bedankt voor je review en wat leuk om te zien dat je zo positief bent!

We doen altijd ons best om iedere klant persoonlijk te helpen en fijn dat je dit ook zo ervaart. Je weet ons weer te vinden als je hulp nodig hebt!

Groetjes, Thommas
Regressietherapeut Rob van Aert | http://www.regressiesessie.nl
Breda

Gepubliceerd op: 27/08/2017
Aanbeveling: ja


2
Pluspunten
 
Verbeterpunten
De betalingstermijn is 2 weken, na 4 weken al een aanmaning met 15,- herinneringskosten. Zeker in een vakantieperiode is dat te kort.
Antwoord Yourhosting
Beste Marc,

We hanteren een betalingstermijn van 14 dagen. Op de 15e dag sturen wij een geheugensteun. Als er na 30 dagen nog geen betaling binnen is gekomen worden hier inderdaad extra kosten voor gerekend. Om dit te voorkomen is het ook mogelijk automatische incasso te gebruiken.

Met vriendelijke groet,

Herjan
Marc
Spaubeek

Gepubliceerd op: 18/08/2017
Aanbeveling: nee


4
Pluspunten
goede telefonische hulpdienst bij problemen
Verbeterpunten
Administatief omslachtig en star.
In februari moet ik extra exchange waarbij ik dit per maand moest betalen en dat het per augustus overzichtelijk op 1 factuur zou komen. helaas nu toch weer meerdere facturen met wederom de zelfde belofte dat het vanaf volgend jaar op 1 factuur kan. die eerdere belofte kan blijkbaar niet nagekomen worden omdat het de facturen al aangemaakt zijn.
Antwoord Yourhosting
Beste heer, mevrouw de Boer,

Ik zie dat je 2 Exchange Online-licenties bij ons afneemt met de looptijd van een jaar. Dit betekent dat je 1 keer per jaar de factuur krijgt voor deze diensten. Als je wil dat we dit wijzigen kun je altijd een mail sturen naar microsoft@yourhosting.nl. We staan voor je klaar!

Groet,

Herjan
Klant

Gepubliceerd op: 16/08/2017
Aanbeveling: nee


10
Pluspunten
YourHosting, You Host very Well indeed :-) Dank voor altijd de goede support! Vandaag door Michiel @thanks Kaya
Verbeterpunten
 
Antwoord Yourhosting
Beste Kaya,

Bedankt voor je review :-) Wij vinden het leuk om te horen dat je goede support gehad hebt. Als we weer iets voor je kunnen doen dan horen we dat graag!

Groetjes, Jerry
Kaya

Gepubliceerd op: 26/07/2017
Aanbeveling: ja


Laden...
Meer beoordelingen...
Disclaimer