Bedrijfsgegevens

Website: https://www.yourhosting.nl
Adres: Ceintuurbaan 28 8024AA
Plaats: Zwolle
Telefoon: 0900-0309 (€ 0,50 per gesprek)

KiyOh uitgangspunten:

  • Alle klanten mogen beoordelen
  • Beoordelingen voldoen aan de richtlijnen 
  • Controles om valse beoordelingen zoveel mogelijk tegen te gaan: Lees meer.
  • Meld misbruik of andere zaken hier.
  • Onvoldoendes (reviewscore lager dan 6) zijn 14 dagen na plaatsing zichtbaar op deze pagina.

Yourhosting
totaal score
6.4
Beoordelen
Laatste beoordeling
5 dagen geleden
Legenda
> 90 dagen
30 - 90 dagen
< 30 dagen
62 beoordelingen (12 maanden)
891 beoordelingen (totaal)
20146 keer bekeken
60% beveelt dit bedrijf aan

KiyOh uitgangspunten:

  • Alle klanten mogen beoordelen
  • Beoordelingen voldoen aan de richtlijnen 
  • Controles om valse beoordelingen zoveel mogelijk tegen te gaan: Lees meer.
  • Meld misbruik of andere zaken hier.
  • Onvoldoendes (reviewscore lager dan 6) zijn 14 dagen na plaatsing zichtbaar op deze pagina.

Filter beoordelingen op aantal sterren in afgelopen 12 maanden
53% (33)
5% (3)
0% (0)
11% (7)
31% (19)

Klantbeoordelingen

10
Pluspunten
Overzichtelijke opbouw om Eigen website op te bouwen.
Vlotte antwoorden wanneer iets niet zelf lukt.
Mooie collectie aan templates om vanuit te bouwen.
Verbeterpunten
Ik zou niets kunnen noemen.
Antwoord Yourhosting
Beste Margot,

Bedankt voor je review! Erg leuk om te horen dat je tevreden bent over MijnWebsite. Als we weer iets voor je kunnen doen dan horen we graag van je :-) Succes met je website!

Groetjes, Jerry
Freericks HR Services
Almere

Gepubliceerd op: 07/12/2017
Aanbeveling: ja


10
Pluspunten
Al jarenlang een betrouwbare partner in hosting. Geen problemen en altijd snelle response. Precies zoals ik het ook graag doe!
Verbeterpunten
Vooral doorgaan!
Antwoord Yourhosting
Beste Jan,

Bedankt voor je positieve woorden en fijn dat je al jarenlang met plezier met ons samenwerkt. Laten we dit nog jaren volhouden en wanneer je ons nodig hebt, staan wij weer graag voor je klaar :-)

Groetjes, thommas
Ben Jordaan /Voormalig LAN Service Nederland
Europa

Gepubliceerd op: 06/12/2017
Aanbeveling: ja


1
Pluspunten
 
Verbeterpunten
* geen email ontvangen ivm stopzetten hosting/domeinnaam
* trage communicatie
* kosten
Antwoord Yourhosting
Beste Jan,

Bedankt voor je review en helaas zie ik dat je niet tevreden bent.

Hopelijk kan ik je alsnog naar tevredenheid stellen. Je mag gerust een e-mailtje sturen naar webcare@yourhosting.nl met de uitleg van de situatie.

Groetjes, Thommas
itpunt
Gent

Gepubliceerd op: 29/11/2017
Aanbeveling: nee


4
Pluspunten
 
Verbeterpunten
De facturering is gewijzigd van jaarlijks naar maandelijks, een chaos en extra adminisratiekosten. Gewoon jaarlijks factureren is niet mogelijk, is YH puur te doen om administratiekosten te innen.
Overdragen van domeinnamen met bijbehorend pakket naar een andere klant kan alleen tegen forse betaling, waarom? Alleen naam en adres moeten worden gewijzigd, meer niet.
Geldwolven zijn het, ben al ruim 8 jaar klant, maar niet lang meer.
Antwoord Yourhosting
Beste Jeroen,

Bedankt voor het plaatsen van je (kritische) beoordeling.

Ik begrijp dat je maandelijks een aantal facturen ontvangt en dat dit vervelend kan zijn. Jammer genoeg moeten wij één factuursysteem voor al onze klanten aanhouden.

Door de oude jaarfacturen ontstond er een gat tussen kosten en product-looptijden. Om deze reden is de facturatie aangepast en helaas moeten wij jou daardoor teleurstellen.

Groetjes, Thommas
Jeroen
Yde

Gepubliceerd op: 25/11/2017
Aanbeveling: nee


4
Pluspunten
Redelijke snelle servers
Verbeterpunten
Onbekwame klant contact. Sales niet op de hoogte van de mogelijkheden. Technisch onduidelijk. Niet oplossingsgericht.
Antwoord Yourhosting
Beste Daan,

Bedankt voor het plaatsen van je review.

Ik begrijp dat je niet tevreden bent over het servicesupport en de uitleg van bepaalde mogelijkheden. Als ik nog iets kan ophelderen, stuur dan even een mailtje naar webcare@yourhosting.nl

Groetjes, Thommas
Daan
Amsterdam

Gepubliceerd op: 20/11/2017
Aanbeveling: nee


10
Pluspunten
Vandaag perfect geholpen door Thommas medewerker afdeling support van Yourhosting. M. Brasse
Verbeterpunten
 
Antwoord Yourhosting
Hi Manuela,

Bedankt voor je review en ik heb je met veel plezier geholpen. Bij volgende vragen of supportverzoek sta ik weer graag voor je klaar!

Groetjes, Thommas
De blije student
Maasland

Gepubliceerd op: 09/11/2017
Aanbeveling: ja


10
Pluspunten
Duidelijke en goede telefonische service.
Verbeterpunten
 
Antwoord Yourhosting
Beste Frank,

Bedankt voor je 5-sterren review en complimenten voor de service-afhandeling.

Groetjes, Thommas
Frank
Haghorst

Gepubliceerd op: 09/11/2017
Aanbeveling: ja


2
Pluspunten
Normaal ben ik zeer tevreden over jullie producten en bedrijf.
Verbeterpunten
Helaas vandaag niet. Ik heb bijna 3 dagen een webwinkel opgebouwd tijdens de proefperiode van mijnwebsite. Door omstandigheden kon ik de proefperiode pas vandaag verlengen. En wat blijkt? Alles weg! En nergens blijkt dat er een backup is van wat ik gemaakt heb. En dat in deze tijden! Tijdens de chat wordt mij verteld dat er niets aan te doen is. Lekker dan! Ik ben geen computertechneut dit gaat mij weer dagen kosten. Had het even vermeld op de banner of zoiets. Dan weet je wat je te wachten staat. Slechte zaak yourhosting!
Antwoord Yourhosting
Beste klant,

Vervelend om te lezen dat je gemaakte Demo-website weg blijkt te zijn. Ik begrijp je teleurstelling en dit hoort uiteraard niet.

Ik heb je account bekeken en zie dat je hebt gewerkt in de ontwerpomgeving van je account. Het hoort te zijn dat je hierin na de proefperiode gewoon verder kunt, maar dan alleen het Winkel-pakket nodig hebt.

Wil je even een e-mail naar webcare@yourhosting.nl sturen en aangeven op welke domeinnaam je de Winkel-demo gebruikt hebt? Misschien kan ik toch nog iets voor je doen.

Groetjes, Thommas
Klant

Gepubliceerd op: 08/11/2017
Aanbeveling: ja


1
Pluspunten
 
Verbeterpunten
Geldturug garantie is niet waarIk heb een hosting pakket gekocht een maand later Ik ben niet tevreden wordt niet terugbetaald ik wacht zeven maand op mijn geld
Antwoord Yourhosting
Goedemorgen Karakaya,

Bedankt voor je review.

Onze 100-dagen-niet-goed-geld-terug-garantie geldt nog steeds en voor iedere klant die een hostingpakket binnen 100 dagen wilt annuleren.

Wil je je klantnummer sturen naar webcare@yourhosting.nl zodat ik bekijk wat er misgaat?

Groetjes, Thommas
karakaya
Nieuwegein

Gepubliceerd op: 29/10/2017
Aanbeveling: nee


10
Pluspunten
Professionele en zeer terzake kundig en gelukkig ook zaterdags bereikbaar
Verbeterpunten
 
Antwoord Yourhosting
Beste Elsbeth,

Leuk om te lezen dat je onze service zeer waardeert en dat voor op de zaterdag, daar doen wij het voor!

Groetjes, Thommas
Kooldesign
Utrecht Area, Netherlands

Gepubliceerd op: 28/10/2017
Aanbeveling: ja


Laden...
Meer beoordelingen...
Disclaimer