Bedrijfsgegevens

Website: https://www.yourhosting.nl
Adres: Ceintuurbaan 28 8024AA
Plaats: Zwolle
Telefoon: 038-8509600

KiyOh uitgangspunten:

  • Alle klanten mogen beoordelen
  • Beoordelingen voldoen aan de richtlijnen 
  • Controles om valse beoordelingen zoveel mogelijk tegen te gaan: Lees meer.
  • Meld misbruik of andere zaken hier.
  • Onvoldoendes (reviewscore lager dan 6) zijn 14 dagen na plaatsing zichtbaar op deze pagina.

Yourhosting
totaal score
5.1
Beoordelen
Laatste beoordeling
vandaag
Legenda
> 90 dagen
30 - 90 dagen
< 30 dagen
64 beoordelingen (12 maanden)
941 beoordelingen (totaal)
23732 keer bekeken
45% beveelt dit bedrijf aan

KiyOh uitgangspunten:

  • Alle klanten mogen beoordelen
  • Beoordelingen voldoen aan de richtlijnen 
  • Controles om valse beoordelingen zoveel mogelijk tegen te gaan: Lees meer.
  • Meld misbruik of andere zaken hier.
  • Onvoldoendes (reviewscore lager dan 6) zijn 14 dagen na plaatsing zichtbaar op deze pagina.

Filter beoordelingen op aantal sterren in afgelopen 12 maanden
34% (22)
5% (3)
5% (3)
14% (9)
44% (28)

Klantbeoordelingen

3
Pluspunten
Meerdere jaren klant geweest, echter is de service en correctheid van zowel service als product niet meer wat het geweest is.
Verbeterpunten
Afspraken nakomen, ook telefonisch en waar voor gerekend wordt ook echt bieden
Anton

Gepubliceerd op: 20/09/2018
Aanbeveling: nee


4
Pluspunten
 
Verbeterpunten
Voor niet IT-ers redelijk onduidelijk , gebruiksonvriendelijk. Termen onduidelijk, er staat Alleen registreren terwijl de domein al geregistreerd is. Alleen IT-termen gebruikt, en niet per produkt gerangschikt, wel alfabetisch per domeinnaam. Vind ik persoonlijk ook niet handig. Ook niet direct een verloopdatum van de domeinregistraties zichtbaar, dit moet in 1 oogopslag duidelijk zijn. Veel verbeterpunten dus!
René
Den Haag

Gepubliceerd op: 19/09/2018
Aanbeveling: nee


10
Pluspunten
bereikbaar, klantvriendelijk en weten wat ze doen!
snelle servers ook voor een snelle website
Verbeterpunten
 
Antwoord Yourhosting
Bedankt voor je 10! Als er weer iets is, weet je ons te vinden. Groet, David.
Gorkink Natuurlijk ... een bloem
Apeldoorn

Gepubliceerd op: 12/09/2018
Aanbeveling: ja


9
Pluspunten
Heel tevreden met Yourhosting. Ze zijn zeer goed bereikbaar en geven bij eventuele problemen de juiste oplossing. Daarnaast is het super makkelijk in gebruik!
Verbeterpunten
Ik zou ze niet kunnen verzinnen!
Antwoord Yourhosting
Bedankt voor je positieve review, fijn dat je zo tevreden bent. Groet, David.
Studio Blink
Blaricum

Gepubliceerd op: 10/09/2018
Aanbeveling: ja


2
Pluspunten
 
Verbeterpunten
Uitermate klantonvriendelijk: de tevredenheidsgarantie geldt alleen voor nieuwe klanten, die binnen 100 dagen hebben opgezegd en waarvan de opzegging is bevestigd. Is er met het aanvragen van een downgrade iets foutgegaan, dan heb je pech? Stank voor dank voor loyale klanten.
Antwoord Yourhosting
Beste Bart,

Ik heb je klantnummer erbij gezocht. Ik zie dat wij je een aanbod hebben gedaan om je tegemoet te komen in de kosten. Hier is echter nog niet op gereageerd. Wij zien alsnog graag je reactie tegemoet.

Groet René.
Bart den Ouden
Rotterdam

Gepubliceerd op: 24/08/2018
Aanbeveling: nee


7
Pluspunten
geen problemen. correct mailverkeer. Wel betalen voor de helpdesk.
Verbeterpunten
voor domme regetratie van domains zijn de prijzen fors opgeschroefd reden voor mij om 4 domeinen te beëindigen
Antwoord Yourhosting
Beste René,

Jammer om te horen dat je de producten bij Yourhosting hebt opgezegd.

Je geeft aan dat er wordt betaald voor de Helpdesk. Op welke manier bedoel je dit precies? Onze Klantenservice is tegen lokaal tarief bereikbaar. Zou je dit kunnen toelichten naar webcare@yourhosting.nl.

Groet René.
Rene
Zevenaar

Gepubliceerd op: 20/08/2018
Aanbeveling: ja


5
Pluspunten
Goedkoop
Tickets worden relatief snel opgepakt
Voor de gewone niet veeleisende klant is het een aardig product.
Verbeterpunten
Geen Control panel voor je VPS. Toen ik de VPS aanschafte +/- 1 jaar geleden werd aangegeven dat ze bezig waren met een control panel. Nu 1 jaar verder nog niks. Alles moet via een ticket wat gewoonweg te lang duurt. Met een control panel zoals cpanel, directadmin, plesk etc. kun je direct alles zelf regelen. Nu kost elke kleine wijziging te veel tijd...

SSL certificaat werd niet verlengd omdat de factuur niet betaald was... (factuur is 20 dagen geleden verstuurd, heb nog niet eens de kans gehad om te betalen. Normaliter heb je makkelijk een betaal termijn van 30 dagen!). Hierdoor was de website van de klant niet te benaderen (webshop en gemiste inkomsten!)

Uiteindelijk duurkoop...
Antwoord Yourhosting
Beste klant,

Bedankt voor je review met daarin plus- en minpunten.

Voor ons CMS VPS-platform zijn wij in de laatste fase voor een cPanel/Hostingmanager. Hopelijk kunnen wij dit minpunt snel in een pluspunt omzetten!

Groetjes, Thommas
Klant

Gepubliceerd op: 09/08/2018
Aanbeveling: nee


5
Pluspunten
Goedkoop
Tickets worden relatief snel opgepakt
Voor de gewone niet veeleisende klant is het een aardig product.
Verbeterpunten
Geen Control panel voor je VPS. Toen ik de VPS aanschafte +/- 1 jaar geleden werd aangegeven dat ze bezig waren met een control panel. Nu 1 jaar verder nog niks. Alles moet via een ticket wat gewoonweg te lang duurt. Met een control panel zoals cpanel, directadmin, plesk etc. kun je direct alles zelf regelen. Nu kost elke kleine wijziging te veel tijd...

SSL certificaat werd niet verlengd omdat de factuur niet betaald was... (factuur is 20 dagen geleden verstuurd, heb nog niet eens de kans gehad om te betalen. Normaliter heb je makkelijk een betaal termijn van 30 dagen!). Hierdoor was de website van de klant niet te benaderen (webshop en gemiste inkomsten!)

Uiteindelijk duurkoop...

26/07/2018

Aanbeveling: nee


1
Pluspunten
 
Verbeterpunten
Onduidelijk verhuizen/stopzetten termen door elkaar.
Zeker voor niet it-ers gebruiksonvriendelijk
Antwoord Yourhosting
Beste klant,

Jammer om te horen dat er onduidelijkheden zijn over het verhuizen en stopzetten. Als je hierin tips voor ons hebt dan horen we dat graag! Je mag hiervoor een e-mail sturen naar webcare@yourhosting.nl. Ook voor onduidelijkheden en vragen mag je hier een e-mail naar toe sturen. We beantwoorden je vragen graag.

Groetjes, Jerry
Klant

Gepubliceerd op: 24/07/2018
Aanbeveling: nee


3
Pluspunten
Makkelijk domeins opvragen
Verbeterpunten
slechte klantenservices
hoge boetes voor herinneringen
lastige website
Antwoord Yourhosting
Beste Rob,

Bedankt voor je review en ik begrijp dat je niet volledig tevreden bent.

Als ik iets voor je kan betekenen of als je over een situatie in gesprek wilt? Ik sta persoonlijk voor je klaar via webcare@yourhosting.nl

Groetjes, Thommas
edgehero
putten

Gepubliceerd op: 24/06/2018
Aanbeveling: nee


2
Pluspunten
 
Verbeterpunten
Zonder zeer duidelijke communicatie na het overnemen van Starthosting services in rekening brengen die eerder in het pakket erbij zaten
Direct al mijn diensten verhuist
Antwoord Yourhosting
Beste Klant,

Jammer om te lezen dat je jouw producten verhuisd hebt. Mochten we toch iets kunnen doen om je als klant te kunnen behouden, hoor ik dat graag van je. Je kunt je wensen toesturen naar webcare@yourhosting.nl.

Met vriendelijke groet,

Jerry
EM

Gepubliceerd op: 21/06/2018
Aanbeveling: nee


Laden...
Meer beoordelingen...
Disclaimer