Website: https://www.yourhosting.nl
Adres: Ceintuurbaan 28 8024AA
Plaats: Zwolle
Telefoon: 0900-0309 (lokaal tarief)

Yourhosting
5.2
20898 keer bekeken

Pluspunten

Erg slecht! Overal moet je voor upgraden.
Je hebt een hele website gebouwd en vervolgens zegt het: Sorry, je moet bij betalen! En al je werk was voor niks
Beste Alicia,

Vervelend om te horen dat je de site niet kunt publiceren nu deze klaar is. Het kan een klein gedeelte van de website betreffen waarom het publiceren niet lukt. Wellicht kunnen wij dit op een eenvoudige manier oplossen. Kun je het klantnummer sturen naar webcare@yourhosting.nl? Ik kijk graag even naar de gemaakte site.

Alicia
Zierikzee

Gepubliceerd op: 23/02/2018

Pluspunten
Mwah. sinds de overname van StartHosting waar ik eerder klant was zie ik eigenlijk geen significante ander dingen die ik kan doen. Ja. oké de site oogt wat frisser maar dat is dan ook echt alles.
BIZAR dat je €0,41 cent PER MAAND betaalt voor het redirecten van je site. Iets dat echt echt echt NOT DONE is in de rest van de wereld. Als YourHosting dit niet heel snel schrapt dan zijn ze mij als klant (met enige domeinnamen, zakelijk) keihard kwijt.
NOG NOOIT meegemaakt dat je voor een doorverwijzing, die je NOTA BENE ZELF instelt en verder nul-komma-nul echte kosten voor Yourhosting met zich meebrengt (ja, ik ben IT-er), moet betalen. Ronduit slecht.
Beste Jeroen,

Yourhosting kent inderdaad een DNS-redirectservice á EUR 6,05 per domeinnaam, per jaar. Domeinnamen die je niet wilt redirecten kun je op een Alleen registreren-pakket zetten. Dit staat helaas niet in de planning om in de nabije toekomst te veranderen.

Bij meer dan tien domeinnamen kun je kiezen voor een DNS-/redirectbundel waarbij je voor EUR 60,50 onbeperkt domeinnamen kunt doorlinken. Wanneer je dit pakket wilt, zetten wij deze wijziging graag voor je in gang. Dit wil ik het eerste jaar kosteloos aanbieden. Wanneer je hiermee akkoord gaat, ontvang ik graag een reactie op webcare@yourhosting.nl.

Hocus Pokus Webdiensten
Oostwold Oldambt

Gepubliceerd op: 21/02/2018

Pluspunten
Helaas nog niet ervaren.
Ik ben jaren tevreden klant geweest (zakelijk) bij Starthosting. Na de overname blijk ik te moeten betalen voor een re-direct. Het overzetten van Starthosting naar Yourhosting is voor de klant een dure grap. Alle registraties zijn duurder geworden en je moet nu ook betalen voor een re-direct welke eerst gratis was. Het samenvoegen van 2 klantnummers blijkt ook lastig te zijn en is omslachtig. Het heeft mij uren gekost om alle re-directs die niet direct nodig waren, terug te zetten naar een normale registratie. Genoeg irritatie, helemaal nu ik maar liefst 15.- euro moet betalen voor een betalingsherinnering. Ik bezin mij op verhuizing van al mijn domeinnamen (en dat zijn er een heleboel) naar een klantvriendelijker bedrijf.
Beste Rob.

Vervelend om te horen dat je een overstap naar een andere provider overweegt. Yourhosting kent inderdaad een DNS-redirectservice á EUR 6,05 per domeinnaam, per jaar. Domeinnamen die je niet wilt redirecten kun je op een Alleen registreren-pakket zetten.

Bij meer dan tien domeinnamen kun je kiezen voor een DNS-/redirectbundel waarbij je voor EUR 60,50 onbeperkt domeinnamen kunt doorlinken. Wanneer je dit pakket wilt, zetten wij deze wijziging graag voor je in gang. Dit wil ik het eerste jaar kosteloos aanbieden. Wanneer je hiermee akkoord gaat, ontvang ik graag een reactie op webcare@yoruhsoting.nl.

De herinneringskosten mag je bij je laatste factuur achterwege laten. Wij zien het originele bedrag graag tegemoet.

Rob
Hof van Twente

Gepubliceerd op: 21/02/2018

Pluspunten
Sinds overname van Starthosting is het helemaal mis gegaan. Onduidelijke dashboard, aanmaningen vanuit het niets, vrolijk 30 euro aanmaningskosten bovenop een factuurtje van 6! euro gooien zonder dat daar iets van terug te vinden is in de communicatie. Slecht dashboard, overstappen en snel.
Beste Frank,

Vervelend om te horen dat de overstap van Starthosting naar Yourhosting niet soepel is verlopen. Wij hebben alles één op één overgenomen, hier hoort eigenlijk niks mis aan te gaan.

Kun je je verhaal sturen naar webcare@yourghosting.nl. Wij kijken graag of wij nog iets voor je kunnen betekenen.

Frank
Leewarden

Gepubliceerd op: 19/02/2018

Pluspunten

SSL certificaat nodig volgens Google. Anders wordt je site alles onveilig gebrandmerkt. Waarom staat dat nergens vermeld als je vanaf een andere host een domeinnaam verhuist naar Yourhosting? Nu kost me dat nog eens 75 euro extra. Dat ga ik dus niet doen. Er zijn ook hostingbedrijven die hun zaakjes wel op orde hebben.
Beste Marcel,

Dat Google vraagt om een SSL certificaat, kunnen wij als hosting provider weinig aan doen en is ook niet de taak van de hosting provider om te melden.

Wanneer je wel een SSL certificaat op je website wilt, bieden wij ook een gratis variant van SSL aan. Deze kun je aanzetten in je Hostingmanager.

Marcel | Tekstdomein

Gepubliceerd op: 18/02/2018

onduidelijke facturen
niet doen wat is afgesproken aan de telefoon (bij een hack van mijn website)
veel telefoontjes en onduidelijkheden
Beste Puntann,

Vervelend om te horen dat je onduidelijkheden ervaart in onze facturatie. Kun je in een e-mail naar administratie@yourhosting.nl aangeven wat je precies onduidelijk vindt. Wij geven graag extra uitleg.

Kun je hier meteen bij vermelden, welke afspraak niet is nagekomen. Wij duiken hier vervolgens direct in.

Puntann

Gepubliceerd op: 15/02/2018

Pluspunten

Ze prijzen hun 1€ domeinnamen erg mooi aan, echter kan je er niks mee doen. Bijna elke domeinverkoopsite heeft een gratis doorlink-systeem (DNS settings etc..). Yourhosting heeft alleen een erg slechte website maker waarbij je ook nog maar 50% van de opties hebt. Ik betaal liever aan elk ander bedrijf die 10€ duurder is maar tenminste wel iets buiten ALLEEN de registratie van het domein heeft. Eigenlijk is het heel abnormaal in de domeinwereld dat je het niet kan doorlinken als je een domein koopt.

Dit is eerder een feedback puntje aan het bedrijf, betalen voor DNS-Service moet gewoon in de prijs zitten van een domeinregistratie.

Support was niet verassend goed maar niet slecht. Ik zou alleen zeker niet nogmaals iets bij dit bedrijf bestellen.
Beste Lars,

Vervelend om te horen dat het vooraf niet duidelijk was dat je extra betaald voor een DNS-redirectservice. Wij prijzen de .nl-domeinnaam voor EUR 1,- aan. Het pakket wat je daar vervolgens bij kiest is afhankelijk van wat je met je domeinnaam wilt doen. Bij het Alleen Registreren pakket wordt enkel je domeinnaam geregistreerd en kun je gebruik maken van een beknopte variant van Mijn Website. Je kunt hier een one-page (visistekaartje) mee online zetten.

Bedankt voor de feedback. Wij waarderen dat je hier de tijd voor hebt genomen. Wij gaan kijken of het nog duidelijker in beeld kan bij de registratie van een domeinnaam.

Gepubliceerd op: 05/02/2018

Beste heer, mevrouw,

Dank je wel voor je vijf sterren review. Hier worden wij erg vrolijk van.

Maatwerk In Drums
Helmond

Gepubliceerd op: 04/02/2018

Pluspunten
Instellingen geschikt maken voor Apple gebruikers!
Niet continu naar de klant verwijzen wanneer duidelijk is dat de fout bij yourhosting zit. De reactie van Yourhosting geeft gelijk het probleem aan met dit bedrijf. Ze verwijzen continu naar de klant en weigeren naar de eigen instellingen en verantwoordelijkheden te kijken.
Beste Ruud,

Vervelend dat je de mail niet goed ingesteld krijgt op een Apple product. Wij hebben duizenden Apple gebruikers als klant die de mail goed binnen halen. Uiteraard kijken wij graag met je mee naar de instellingen, zodat ook jij bij deze tevreden gebruikers hoort. Wij zijn hiervoor bereikbaar op 0900-0309 (lokaal tarief).

R.
Stiens

Gepubliceerd op: 04/02/2018

Pluspunten
Instellingen geschikt maken voor Apple gebruikers!

Stiens
21/01/2018

Pluspunten
heeft mij een extra jaar contract gekost ivm het inflexible gedrag van de administratie om mijn contract te beeindigen . Had geen toegang tot systemen ivm verhuizing naar buitenland. Administratie kon een schriftelijke opzegging niet verwerken.
Beste Bertjan,

Voor een opzegging is een verificatie nodig, zodat wij weten dat je echt de eigenaar van het account bent. Dit kan schriftelijk alleen met het toesturen van een kopie legitimatie bewijs. Dit doen wij uit veiligheid van de klant. Is de opzegging inmiddels geslaagd? Wanneer je alsnog vragen hebt, mag je deze mailen naar webcare@yourhosting.nl.

bertjan
coevorden