Website: https://www.yourhosting.nl
Plaats: Zwolle

Yourhosting
5.3
22074 keer bekeken

Pluspunten
Goede service en bekwaam personeel. Ze weten waar ze het over hebben en fixen (als nodig) snel. Ik heb bij meerdere Hostingsites gezeten en voor mij is Yourhosting een aanrader!

Beste Frans,

Bedankt voor je positieve review! Als er weer iets is, weet je ons te vinden!

Groet,

Frans

Gepubliceerd op: 17/05/2018

Pluspunten
Weinig.
Ik krijg mails dat mijn 'diensten' worden verlengt gevolgd door een mail dat de registratie van mijn domeinnaam verloopt en 'Wil je deze domeinnaam behouden, dan hoef je niets te doen'. Klant vriendelijk? Geen 'live chat' (offline om 14:03 door de weeks??)

Verbeterpunten:
Overzicht van de status van je domeinnaam.
Afstemming betreffende mails en on-line facturen

Controleer de web-site naar referenties, 'on-line' betalen wordt gesuggereerd maar is (tot nu toe) niet mogelijk.

Kortom, na Starthostingt is het alleen maar slechter geworden!
Keesjan

Gepubliceerd op: 16/05/2018

Pluspunten
Goede bereikbaarheid en service
Antwoord Yourhosting
Hartelijk dank voor de positieve review, dit waarderen wij zeer.

Groet René
Revahulp
Heeze

Gepubliceerd op: 15/05/2018

Pluspunten

Walgelijk bedrijf. Brengen zonder waarschuwing exorbitante bedragen in rekening.
Beste Milan,

Ik begrijp dat je verrast bent door hoge bedragen. Ik ben benieuwd wat er aan de hand is en wat ik voor je kan doen.

Wil je je klantnummer en toelichting sturen naar webcare@yourhosting.nl?

Groetjes, Thommas
Milan

Gepubliceerd op: 02/05/2018

Pluspunten
Zeer behulpzaam, zowel met hosting als email, maar ook met vragen over de verwerkingsovereenkomsten voor GDPR/AVG.

we kunnen weer verder met de nieuwe aangepaste privacyregels ide 25 mei ingaan.
Antwoord Yourhosting
Fijn om te horen dat je zo tevreden over ons bent. Wanneer je opnieuw vragen hebt, horen wij het graag van je.

Groet René.
Living2Give
IJsselstein

Gepubliceerd op: 02/05/2018

Pluspunten
Niets
Je kunt niets vinden in het admin portal, zelf prijzen van producten is niet duidelijk te vinden. Daarnaast betaal je voor alles.
Beste klant,

Bedankt voor je review. Jammer om te horen dat je niks kunt vinden in het admin portal. Wat ontbreekt er (los van de prijzen van producten) nog meer in het account? Elke tip is welkom en als je de behoefte hebt, mag je ons dit e-mailen naar webcare@yourhosting.nl.

Groetjes, Jerry
Enschede

Gepubliceerd op: 25/04/2018

Pluspunten
ik kan sinds de overname van starthosting door yourhosting niet meer zien wat de status is van mijn domeinnamen. Er is geen overzichtstabel meer. Dit is erg vervelend want nu weet ik niet wanneer een domeinnaam moet worden verlengd of tot wanneer die loopt.
Gaarne weer de overzichtstabel terug voor domeinnamen waarop staat de domeinnaam, de datum van verval en het type abonnement plus een ikoontje voor de faktuur, zoals vroeger. Nu is het een chaos.
Beste Charles,

Bedankt voor je review en ik begrijp dat je een overzicht van de looptijd wilt. Ik stuur je een overzicht met de jaarlijkse einddata toe en hopelijk heb je zo het overzicht waar je naar op zoek bent.

Groetjes, Thommas
Stichting Between Lives

Gepubliceerd op: 25/04/2018

Pluspunten
Vriendelijk en goed geholpen met het fixen van e-mail koppeling voor mijn bedrijf. Support met geduld voor dummies: dank!
stond iets te lang in de wacht
Hoi Olga,

Bedankt voor je positieve review en je verbeterpunt! Als je onze support weer kan gebruiken, horen we het graag!

Groetjes,

van klein geluk - momentenburo
den bosch

Gepubliceerd op: 25/04/2018

Pluspunten
Heldere uitleg, zeer fijne hulp waardoor mijn probleem snel opgelost werd.

Hoi Jennie,

Bedankt voor je positieve review, fijn om te horen dat je zo tevreden bent! Als er weer iets is waar we je mee kunnen helpen weet je ons te vinden!

Groetjes,

Jennievanderwal
Zwolle

Gepubliceerd op: 25/04/2018

Pluspunten
Ik had een domein....
Opzegtermijnen beter aanduiden aan gebruikers....
Beste klant,

Ik vind het jammer om te horen dat je ontevreden bent. Wij sturen twee keer een vooraankondiging toe per e-mail waarin we aangeven dat de producten verlengd worden. In die vooraankondiging geven we ook aan wat je kunt doen als je niet wilt verlengen. Hoe zou jij het liefst willen dat je opzegtermijn aangeduid wordt? Mocht je de behoefte hebben dan kun je een mail sturen naar webcare@yourhosting.nl. Alle tips zijn welkom!

Groetjes, Jerry
teleurgestelde klant