Website: https://www.yourhosting.nl
Adres: Ceintuurbaan 28 8024AA
Plaats: Zwolle
Telefoon: 0900-0309 (€ 0,50 per gesprek)

Yourhosting
7.1
19091 keer bekeken

Pluspunten
YourHosting, You Host very Well indeed :-) Dank voor altijd de goede support! Vandaag door Michiel @thanks Kaya

Beste Kaya,

Bedankt voor je review :-) Wij vinden het leuk om te horen dat je goede support gehad hebt. Als we weer iets voor je kunnen doen dan horen we dat graag!

Groetjes, Jerry
Kaya

Gepubliceerd op: 26/07/2017

Pluspunten
Ontwikkelingen van dienstverlening, pro-actief meedenken en een super website bouw tool!
geen idee
Beste klant,

Bedankt voor het plaatsen van je 10-sterren review.

Super leuk om te lezen dat je tevreden bent over onze service en met name over onze eigen MijnWebsite-software.

Corporate Tribes

Gepubliceerd op: 22/07/2017

Pluspunten
Binnen 4 uur (een zondag nota bene) heb ik 2 domeinen verhuisd naar Yourhosting en was mijn email en website weer operationeel. Goed geautomatiseerd.

Beste Patrick,

Bedankt voor je positieve review en top om te lezen dat je verhuizing zonder problemen en naar tevredenheid afgerond is.

Patrick
Simpelveld

Gepubliceerd op: 16/07/2017

Pluspunten
Reageren snel op e-mail
-website opent traag.
-Indien je opzegt zorg dat je een bevestiging hebt, yourhosting heeft mij zo een extra jaar gekost, terwijl ik een mail had ontvangen waarin werd aangegeven dat de producten zouden komen te vervallen. Wel correct re woord gestaan maar yourhosting blijft vast houden aan de factuur, opzeggingen worden dus niet zomaar gehonoreerd en om die reden gaan we onze vernieuwde site onder brengen bij een andere provider.
Beste Henry,

Bedankt voor je beoordeling.

Via de e-mail en via Twitter heb ik een coulance geboden om de situatie hopelijk naar tevredenheid op te lossen.

Ik hoop dat dit je beoordeling nog kan beïnvloeden en zie je mailtje graag tegemoet.

Henry Bulteel
Etten - Leur

Gepubliceerd op: 11/07/2017

Pluspunten
Altijd alles keurig geregeld! Waarschuwingen voor betalingen, herinneringen etc.

Beste klant,

Bedankt voor je 5-sterren review, daar zijn we altijd blij mee!

Gepubliceerd op: 03/07/2017

Pluspunten
Slecht, slechter, slechtst! zou een mooie slogan zijn voor deze internet boefjes.
De afgegeven incassomachtiging wordt niet gebruikt en vervolgens gaat dit incassogeile bedrijf kosten maken die 300% de originele nota overschrijden! Mijden als de pest!
Beste Hugo,

Vervelend on te lezen dat je ontevreden bent over onze service. Als je je verhaal stuurt naar webcare@yourhosting.nl kijk ik graag wat ik voor je kan betekenen.

Groet,

Herjan
hugovis@icloud.com

Gepubliceerd op: 17/06/2017

Pluspunten
Een paar speerpunten die mij zo te binnen schieten: duidelijk, overzichtelijk, vriendelijk, hulpvaardig, fijne en heldere site en vriendelijke mensen en bovenal goed advies en altijd een juist antwoord op de vraagstelling!

Beste Roger,

Bedankt voor je 5-sterren review en fijn om te lezen dat je onze (persoonlijke) hulpverlening waardeert, daar doen we ons best voor!

Groetjes, Thommas
ROGERSELIJ BV (Roger W.H. Selij)
TIlburg

Gepubliceerd op: 15/06/2017

Pluspunten

Duidelijker communiceren op de website. Live chat ook buiten kantooruren.
Beste klant,

Bedankt voor je review en verbeterpunten!

Gepubliceerd op: 25/05/2017

Pluspunten
Snel contact, deskundige (technisch) medewerkers.
Er werd iets beloofd wat niet na gekomen wordt. Ik vermoed dat de medewerker niets aan kon doen. Maar Yourhosting krijgt van mij een zware onvoldoende.
Beste Arjen,

Bedankt voor je review.

Vervelend om te lezen dat een afspraak niet nagekomen is. Dat is natuurlijk niet wat je van ons mag verwachten.

Kan ik je alsnog helpen om de situatie positief op te lossen? Zo ja, stuur dan even een mailtje naar webcare@yourhosting.nl

Arjen
Capelle an den IJssel

Gepubliceerd op: 18/05/2017

Pluspunten
Ruim 10 jaar ben ik al klant bij YH.
In deze afgelopen periode periode heb ik YH leren kennen als een bedrijf dat voor ieder probleem een oplossing heeft.
Ook telefonisch is YH altijd bereikbaar met bijzonder deskundig uitleg/advies/hulp.
Altijd vriendelijk en altijd een luisterend oor.
YH is absoluut een mensen-mens bedrijf die mee leeft en mee denkt met haar klanten.
YH altijd goede service altijd een passende oplossing.
Top..!

Beste Max,

Bedankt voor je 5-sterren review.

Ik vind het super om te lezen dat je al 10 jaar (bijna vanaf het begin) naar grote tevredenheid klant bent bij ons en met name onze persoonlijke service waardeert. Daar streven wij naar!

Max
Emmen