Website: https://www.yourhosting.nl
Adres: Ceintuurbaan 28 8024AA
Plaats: Zwolle

Yourhosting
5.1

Pluspunten
Makkelijk domeins opvragen
slechte klantenservices
hoge boetes voor herinneringen
lastige website
Beste Rob,

Bedankt voor je review en ik begrijp dat je niet volledig tevreden bent.

Als ik iets voor je kan betekenen of als je over een situatie in gesprek wilt? Ik sta persoonlijk voor je klaar via webcare@yourhosting.nl

edgehero
putten

Gepubliceerd op: 24/06/2018

Pluspunten

Zonder zeer duidelijke communicatie na het overnemen van Starthosting services in rekening brengen die eerder in het pakket erbij zaten
Direct al mijn diensten verhuist
Beste Klant,

Jammer om te lezen dat je jouw producten verhuisd hebt. Mochten we toch iets kunnen doen om je als klant te kunnen behouden, hoor ik dat graag van je. Je kunt je wensen toesturen naar webcare@yourhosting.nl.

EM

Gepubliceerd op: 21/06/2018

Contact opnemen met klant
Beste klant,

Ik begrijp dat je ontevreden over ons bent. Helaas zie ik niet terug wat er beter kan volgens jou. Mocht je de behoefte hebben om dit alsnog aan te geven dan ontvangen we graag een e-mail. Je kunt ons bereiken via webcare@yourhosting.nl.

Gepubliceerd op: 20/06/2018

Pluspunten
Bijzonder goede follow-up en service. Veel meer dan dat je voor de prijzen die je betaald verwacht. Minstens net zo goed als een traditionele systeembeheerder. En met een zeer breed assortiment. Een absolute topoplossing voor MKB-ers die ook nog eens goed betaalbaar is.

Beste Jaap,

Bedankt voor je 5-sterren beoordeling!

Ik vind het super om te lezen dat je Yourhosting qua aanbod en service als zeer tevreden ervaart!
Namens al onze medewerkers bedankt en wij zien je altijd graag van dienst.

Jaap van Veen

Gepubliceerd op: 18/06/2018

Pluspunten
Geen positieve punten het zijn oplichters!

Beste Kim,

Vervelend om te lezen dat je niet tevreden over ons bent. De boel oplichten is absoluut niet onze bedoeling. Ik hoor daarom graag wat er gebeurt is en hoe je tot deze mening bent gekomen. Wanneer je dit stuurt naar webcare@yourhosting.nl, kijken wij graag naar de situatie.

Groet René.
Kim
Appingedam The Netherlands

Gepubliceerd op: 18/06/2018

Pluspunten
Alleen maar goede woorden, professioneel, meedenkend, begripvol, Carina heeft me uitermate goed geholpen!
niks
Beste Annelieke,

Bedankt voor je review! Leuk om te horen dat je goed geholpen bent. Ik geef dit positieve bericht ook door aan Carina.

Als we weer iets voor je kunnen doen dan horen we dat graag.

Annelieke
Apeldoorn

Gepubliceerd op: 06/06/2018

Pluspunten
Adverteren met aantrekkelijke aanbiedingen, maar die zijn alleen niet voor vaste klanten. Dan betaal in plaats van een euro voor een domeinregistratie het volle pond. Dat staat nergens. Oh ja, toch wel: in de kleine lettertjes. Wat een prutbedrijf. Snel op zoek naar een andere host.
Communicatie, geen valse beloftes doen, sneller reageren op klachten.
Beste klant,

Vervelend dat je een negatieve ervaring met ons hebt en niet over de prijzen te spreken bent.

Je vermeldt de actietarieven van domeinnamen. Al deze actietarieven zijn zowel voor nieuwe als bestaande klanten, hier maken wij geen onderscheid in. Het is alleen de vraag of je het actietarief al gebruikt hebt omdat het voor één .nl-domeinnaam geldt.

Als je nog in gesprek wilt, wil je dan je verhaal en klantnummer mailen naar webcare@yourhosting.nl?

MdK Tekstdomein

Gepubliceerd op: 02/06/2018

Pluspunten

Zeer slecht in communicatie. Zelfs als je met hen belt een doorspreekt hoe je een URL wil opzeggen, krijg je het jaar erop gewoon weer een factuur! Reageert niet op berichten die je stuurt en gijzelt zelfs de URL's die je wel actief wil houden! Stuurt je ook onterecht incassobureau's op je dak. Ga niet met dit bedrijf in zee!
Beste Wendy,

Vervelend dat je een negatieve ervaring met ons hebt.

Het is uiteraard nooit onze bedoeling om je te verplichten om bij ons te blijven. Daarom ben ik benieuwd waar het misgegaan is en wat er aan de hand is.

Wendy

Gepubliceerd op: 26/05/2018

Pluspunten
Goede service en bekwaam personeel. Ze weten waar ze het over hebben en fixen (als nodig) snel. Ik heb bij meerdere Hostingsites gezeten en voor mij is Yourhosting een aanrader!

Beste Frans,

Bedankt voor je positieve review! Als er weer iets is, weet je ons te vinden!

Groet,

David
Frans

Gepubliceerd op: 17/05/2018

Pluspunten
Weinig.
Ik krijg mails dat mijn 'diensten' worden verlengt gevolgd door een mail dat de registratie van mijn domeinnaam verloopt en 'Wil je deze domeinnaam behouden, dan hoef je niets te doen'. Klant vriendelijk? Geen 'live chat' (offline om 14:03 door de weeks??)

Verbeterpunten:
Overzicht van de status van je domeinnaam.
Afstemming betreffende mails en on-line facturen

Controleer de web-site naar referenties, 'on-line' betalen wordt gesuggereerd maar is (tot nu toe) niet mogelijk.

Kortom, na Starthostingt is het alleen maar slechter geworden!
Keesjan

Gepubliceerd op: 16/05/2018