Bedrijfsgegevens

Website: https://www.yourhosting.nl
Adres: Ceintuurbaan 28 8024AA
Plaats: Zwolle
Telefoon: 0900-0309 (€ 0,50 per gesprek)

KiyOh uitgangspunten:

  • Alle klanten mogen beoordelen
  • Beoordelingen voldoen aan de richtlijnen 
  • Controles om valse beoordelingen zoveel mogelijk tegen te gaan: Lees meer.
  • Meld misbruik of andere zaken hier.
  • Onvoldoendes (reviewscore lager dan 6) zijn 14 dagen na plaatsing zichtbaar op deze pagina.

Yourhosting
totaal score
7
Beoordelen
Laatste beoordeling
10 dagen geleden
Legenda
> 90 dagen
30 - 90 dagen
< 30 dagen
108 beoordelingen (12 maanden)
868 beoordelingen (totaal)
18693 keer bekeken
69% beveelt dit bedrijf aan

KiyOh uitgangspunten:

  • Alle klanten mogen beoordelen
  • Beoordelingen voldoen aan de richtlijnen 
  • Controles om valse beoordelingen zoveel mogelijk tegen te gaan: Lees meer.
  • Meld misbruik of andere zaken hier.
  • Onvoldoendes (reviewscore lager dan 6) zijn 14 dagen na plaatsing zichtbaar op deze pagina.

Filter beoordelingen op aantal sterren in afgelopen 12 maanden
59% (64)
7% (8)
1% (1)
8% (9)
24% (26)

Klantbeoordelingen

1
Pluspunten
Slecht, slechter, slechtst! zou een mooie slogan zijn voor deze internet boefjes.
Verbeterpunten
De afgegeven incassomachtiging wordt niet gebruikt en vervolgens gaat dit incassogeile bedrijf kosten maken die 300% de originele nota overschrijden! Mijden als de pest!
Antwoord Yourhosting
Beste Hugo,

Vervelend on te lezen dat je ontevreden bent over onze service. Als je je verhaal stuurt naar webcare@yourhosting.nl kijk ik graag wat ik voor je kan betekenen.

Groet,

Herjan
hugovis@icloud.com
Amsterdam

Gepubliceerd op: 17/06/2017
Aanbeveling: nee


10
Pluspunten
Een paar speerpunten die mij zo te binnen schieten: duidelijk, overzichtelijk, vriendelijk, hulpvaardig, fijne en heldere site en vriendelijke mensen en bovenal goed advies en altijd een juist antwoord op de vraagstelling!
Verbeterpunten
 
Antwoord Yourhosting
Beste Roger,

Bedankt voor je 5-sterren review en fijn om te lezen dat je onze (persoonlijke) hulpverlening waardeert, daar doen we ons best voor!

Groetjes, Thommas
ROGERSELIJ BV (Roger W.H. Selij)
TIlburg

Gepubliceerd op: 15/06/2017
Aanbeveling: ja


1
Pluspunten
 
Verbeterpunten
Duidelijker communiceren op de website. Live chat ook buiten kantooruren.
Antwoord Yourhosting
Beste klant,

Bedankt voor je review en verbeterpunten!

Groetjes, Thommas
Klant

Gepubliceerd op: 25/05/2017
Aanbeveling: nee


2
Pluspunten
Snel contact, deskundige (technisch) medewerkers.
Verbeterpunten
Er werd iets beloofd wat niet na gekomen wordt. Ik vermoed dat de medewerker niets aan kon doen. Maar Yourhosting krijgt van mij een zware onvoldoende.
Antwoord Yourhosting
Beste Arjen,

Bedankt voor je review.

Vervelend om te lezen dat een afspraak niet nagekomen is. Dat is natuurlijk niet wat je van ons mag verwachten.

Kan ik je alsnog helpen om de situatie positief op te lossen? Zo ja, stuur dan even een mailtje naar webcare@yourhosting.nl

Groetjes, Thommas
Arjen
Capelle an den IJssel

Gepubliceerd op: 18/05/2017
Aanbeveling: nee


10
Pluspunten
Ruim 10 jaar ben ik al klant bij YH.
In deze afgelopen periode periode heb ik YH leren kennen als een bedrijf dat voor ieder probleem een oplossing heeft.
Ook telefonisch is YH altijd bereikbaar met bijzonder deskundig uitleg/advies/hulp.
Altijd vriendelijk en altijd een luisterend oor.
YH is absoluut een mensen-mens bedrijf die mee leeft en mee denkt met haar klanten.
YH altijd goede service altijd een passende oplossing.
Top..!
Verbeterpunten
 
Antwoord Yourhosting
Beste Max,

Bedankt voor je 5-sterren review.

Ik vind het super om te lezen dat je al 10 jaar (bijna vanaf het begin) naar grote tevredenheid klant bent bij ons en met name onze persoonlijke service waardeert. Daar streven wij naar!

Groetjes, Thommas
Max
Emmen

Gepubliceerd op: 17/05/2017
Aanbeveling: ja


2
Pluspunten
Helaas vandaag geen positief punt maar 'n negatief punt ivm geen bereikbaarheid van http://mijnwebsite.nl/publisher/
Verbeterpunten
Heel jammer dat 27 april de hele dag
http://mijnwebsite.nl/publisher/ niet te openen is/was.
En dat er totaal niemand te bereiken was die dit algemene probleem ( bij veel mensen ) kon oplossen en er de gehele dag niet aan 'n oplossing is gewerkt!
Bellen naar jullie 0900 nummer, niemand bereikbaar en ook op het nummer 038 - 4530753 wat jullie doorgaven voor storingen werd totaal niet gerageerd.
Ook jammer dat je hier alleen positieve punten kunt doorgeven ( voor jullie positieve plaatsingen ) maar geen negatieve punten!
Antwoord Yourhosting
Beste Herman,

Ik begrijp dat je ontevreden bent over de bereikbaarheid op Koningsdag.

Ik heb inderdaad begrepen dat er een storing was op de MijnWebsite-server. Op Koningsdag zijn wij gesloten en hebben onze technische collega's storingdienst.

Dit betekent dat zij meldingen van storingen ontvangen en inderdaad niet telefonisch bereikbaar zijn. Vanuit de interne storingsmelding hebben zij de storing opgelost en is MijnWebsite weer bereikbaar.

Helaas en heel jammer dat dit net gebeurt op Koningsdag, onze excuses voor de overlast!

Groetjes, Thommas
Herman
Zwolle

Gepubliceerd op: 11/05/2017
Aanbeveling: nee


10
Pluspunten
ik was weg verhuist van yourhosting op dat ik dacht iets goedkoper uit tekunnen zijn achteraf een slechte keuze geweest waar na ik weer terug wouw verhuizen prima geholpen het grootste voordeel is dat je bij yourhosting de volledige toegang heb over je dns instellingen geen limited aan het aantal sub domeinen je kan kan je cloudflare account kopelen via name servers dit lijkt een heel simpel ding maar niet bij elke webhosting heb je permissions de nameservers van het domein aan tepassen
Verbeterpunten
- nog niks
Antwoord Yourhosting
Beste Mitchell,

Bedankt voor je 5-sterren review. Wat leuk om te lezen dat je zo positief over ons bent en daarom ook weer teruggekomen bent.

Wanneer wij je kunnen helpen, dan weet je ons te vinden!

Groetjes, Thommas
Mitchell
Weesp

Gepubliceerd op: 05/05/2017
Aanbeveling: ja


9
Pluspunten
 
Verbeterpunten
 
Antwoord Yourhosting
Beste Bernard,

Bedankt voor het plaatsen van je positieve review!

Groetjes, Thommas
Bernard
Leeuwarden

Gepubliceerd op: 03/05/2017
Aanbeveling: ja


1
Pluspunten
Krijg na veel verzoeken nog steeds geen uitleg hoe ik het snelst weg kan bij deze firma zonder net risico te lopen mijn domein namen kwijt te raken. Zijn wel stipt met factureren, dat dan weer wel! STAY OUT!!! Vooral niet gaan bellen met ze want dat gaat in de papieren lopen en je krijgt toch geen werkbaar antwoord.
Verbeterpunten
 
Antwoord Yourhosting
Beste Hugo,

Jammer om te horen dat er nog onduidelijkheden zijn. Wij geven uiteraard graag antwoord op de vragen die je hebt over het weg verhuizen waarbij je de domeinnamen niet kwijt raakt. Voor zo ver ik kan zien hebben wij je eerder een e-mail gestuurd met de procedure. Ik begrijp hieruit dat daar nog onduidelijkheden over zijn. Kun je je onbeantwoorde vragen mailen naar webcare@yourhosting.nl? Ik beantwoord ze graag voor je.

Groeten, Jerry
Hugo Vis
Amsterdam

Gepubliceerd op: 26/04/2017
Aanbeveling: nee


1
Pluspunten
Denk niet dat ze die hebben!
Verbeterpunten
Anderhalf jaar na het opzeggen (zowel via de website als telefonisch) nogsteeds rekeningen sturen, na contact opgenomen te hebben in het eerste jaar in jaar 2 gewoon weer een rekening durven te sturen + een incassoburrea... Werkelijk waar te belachelijk voor woorden!
Antwoord Yourhosting
Beste Jorin,

Bedankt voor je review.

Ik begrijp dat in jouw optiek alle diensten opgezegd zijn en je daarom verontwaardigd bent over een nieuwe factuur en vordering.

Graag controleer ik je account en de situatie. Wil je een e-mail sturen naar webcare@yourhosting.nl met een korte beschrijving van de situatie en je klantnummer?

Ik kom er bij je op terug!

Groetjes, Thommas
Jorin
Dordrecht

Gepubliceerd op: 21/04/2017
Aanbeveling: nee


Laden...
Meer beoordelingen...
Disclaimer