Website: http://www.youfixit.eu
Adres: Hertog Karellaan 3 5431GX
Plaats: CUIJK

YouFixit
9.9

Pluspunten
Wat een top service. We hebben een Miele van 6 jaar oud, aanschaf boven de duizend Euro. Bij thuiskomst na de vakantie begaf hij het. Na 10sec. helemaal dood. Miele gebeld en er kon pas over een week een monteur komen en 100 Euro voorrijkosten. Daarna bij de Wittehal de monteur gebeld en die is de volgende dag gekomen. Opmerking: "Print is kapot en deze kost nieuw 400 - 500 Euro, je kunt beter een nieuwe wasmachine kopen". Toen zelf de print er uitgehaald en geprobeerd en bij YouFixit uitgekomen. Direct goede service en de print binnen een dag weer terug. Helaas werkte de machine nog niet maar dat lag aan het feit dat ik de stekker niet goed gemonteerd had. Dus na een zeer duidelijke instructie hebben we nu weer een perfect functionerende wasmachine. Complimenten voor de service. Totaal nog geen 100 Euro kwijt.
Super!

Edwin van Rensch
Horst

Gepubliceerd op: 18/08/2018

Miele wasmachine print
Pluspunten
Very fast and competent repair --> dryer has been running fine now for over 6 months after repair.
Kind and responsive communication.
Very good relationship value vs. price (good for the environment, too!)
Absolutely recommended.

Joerg
Germany

Gepubliceerd op: 17/08/2018

Electronics repair for Miele dryer
Pluspunten
seriƶs, kompetent, sehr gute Kommunikation, schnelle Reparatur und schnelle Lieferung, immer wieder gerne!

Klaus Freilinger
A-4300 St.Valentin

Gepubliceerd op: 16/08/2018

Pluspunten

Een eenvoudiger website maken.
Er zijn twee locaties die verschillend werk doen.
Dit beter weergeven en toelichten, waar wat naar toegestuurd moet worden.
Antwoord YouFixit
Hartelijk dank voor uw review!
En dank u voor uw verbeterpunt.
Dit lijkt gemakkelijker dan het is. Mensen verwerken (geschreven) informatie op verschillende manieren.
We zijn bezig met een nieuwe website en onderhouden ook nog de oude. Dat maakt het extra lastig.
En bovendien is de secundaire locatie (Eindhoven) soms gesloten als gevolg van vakanties e.d. Daarom geven we het altijd ook duidelijk aan in de e-mail die u van ons als antwoord ontvangt nadat u de reparatie heeft aangemeld.
Maar hier nog een keer voor de volledigheid: In Eindhoven repareren we uitsluitend veelvoorkomende defecten aan de elektronica van de Electrolux groep (o.a. AEG, Zanussi, Nordland en uiteraard Electrolux) en ook alleen maar voor niet-professionele klanten.
Syl
GOUDA

Gepubliceerd op: 13/08/2018

Printplaat reparatie.
Pluspunten
I was in despair when my MIele washing machine, just over 2 years old, failed due to water spillage on the PCB. But YouFixit quickly repaired the PCB, saving me a great deal of money over a new one. That was over 3 months ago and the machine has worked perfectly since. Highly recommend.
Maybe a clearer English instruction not to remove the PCB from the plastic housing?
Clive
London

Gepubliceerd op: 10/08/2018

Repair of Miele EDPL1000.
Pluspunten
Zeer snel en correct geregeld en de communicatie was top.

Natacha
Mechelen

Herstelling module droogautomaat

Gepubliceerd op: 10/08/2018

Pluspunten
snelle en vakkundige reparatie van de printplaat van mijn 15 jaar oude Miele wasmachine. Voor ca. 100 Euro doet deze weer foutloos haar werk.

Freerk
Warffum

Gepubliceerd op: 08/08/2018

vervanging printplaat Miele wasmachine
Pluspunten
Duidelijke en snelle communicatie en zeer goede service.
De gerepareerde module bleek toch nog een defect te hebben, dit werd uitstekend opgelost, kosteloos gerepareerd en toegezegd verzendkosten te vergoeden

Thom
Son en Breugel

Gepubliceerd op: 06/07/2018

Reparatie module van droger
Pluspunten
zeer snel geholpen ,goede instructies gekregen voor de print te demonteren
johan
zonhoven belgie

Gepubliceerd op: 05/07/2018

print miele wasmachine w xxxx