Website: http://www.yogisha.nl
Adres: Ceintuurbaan 306H 1072GL

Yogisha

Pluspunten
goed aanbod yogakleding
evt iets meer aandacht voor duurzame producten (bv. purebyluce.com een Belgische ontwerpster ;-)
Femke
België

Gepubliceerd op: 16/07/2018

Pluspunten
Vlotte verwerking van bestelling en je blijft op de hoogte waar je pakje ondertussen is.
Doe zeker op deze manier verder!
Suzy
Mortsel

Gepubliceerd op: 16/07/2018

Pluspunten
Altijd leuk kaartje met persoonlijk bericht, snelle bezorging en netjes binnen de tijd. Kortingscode krijg je ook telkens mee, super leuk!
Bij de sieraden wellicht betekenis erbij sturen zeker als je het als een cadeau wilt geven. Daarnaast met de oliebrander of bij de olie aangeven hoe t werkt. K had gelijk t hele olie potje erin gestopt waardoor we na 5 min praktisch flauw vielen zo sterk was de geur. Achteraf op internet gezocht blijk je maar 2 a 3 druppels te moeten gebruiken en aanlengen met water. Dus dat was een beetje jammer.
Lianne

Gepubliceerd op: 10/07/2018

Pluspunten
Het bestelproces verliep heel soepel en toen ik vragen had over de levering werd ik telefonisch en in de winkel uitstekend geholpen.

Marjolein

Gepubliceerd op: 10/07/2018

Pluspunten
Bloemen waren een verrassing, helaas bleek mijn vrouw even niet thuis. Werden later alsnog keurig bezorgd, heel fijn

Rob

Gepubliceerd op: 09/07/2018

Pluspunten
Duidelijke site,
Snelle levering,

Gepubliceerd op: 07/07/2018

Ingrid

Gepubliceerd op: 02/07/2018

Pluspunten

Betere communicatie. Mailverkeer ongewenst traag, wasrdoor ik (onterecht) het gevoel kreeg dat er iets niet klopte.
Antwoord Yogisha
Beste Pety, wij ontvingen 2 emails van u. Op uw eerste mail hebben wij een antwoordmail gestuurd. De 2e mail die wij ontvingen was zonder inhoud. Bij de top die u retour stuurde zat tevens geen pakbon, waardoor het een tijd duurde voordat wij wisten van wie deze afkomstig was. Daarnaast kunt u op onze website lezen dat het 14 dagen kan duren voordat het bedrag is teruggeboekt. Ondanks de vertraging waren wij alsnog binnen deze tijd met het terugboeken. Namasté, Yogisha.

Gepubliceerd op: 30/06/2018

Pluspunten
Op 6 juni hebben zij een pakket retour ontvangen, de broek in het pakket was ongedragen, ik heb 2 mails gestuurd, geen enkele reply op mijn mail, geen bevestiging ontvangst en geen geld retour :(
Communicatie, en retour ontvangen artikelen crediteren.

16/06/2018

Gepubliceerd op: 30/06/2018