Bedrijfsgegevens

Website: https://www.yels.nl
Adres: Langstraat 277 6691EE
Plaats: Gendt
Telefoon: 0852103401

KiyOh uitgangspunten:

  • Alle klanten mogen beoordelen
  • Beoordelingen voldoen aan de richtlijnen 
  • Controles om valse beoordelingen zoveel mogelijk tegen te gaan: Lees meer.
  • Meld misbruik of andere zaken hier.
  • Onvoldoendes (reviewscore lager dan 6) zijn 14 dagen na plaatsing zichtbaar op deze pagina.

Yels.nl
totaal score
7.6
Beoordelen
Laatste beoordeling
1 dagen geleden
Legenda
> 90 dagen
30 - 90 dagen
< 30 dagen
260 beoordelingen (12 maanden)
260 beoordelingen (totaal)
3634 keer bekeken
83% beveelt dit bedrijf aan

KiyOh uitgangspunten:

  • Alle klanten mogen beoordelen
  • Beoordelingen voldoen aan de richtlijnen 
  • Controles om valse beoordelingen zoveel mogelijk tegen te gaan: Lees meer.
  • Meld misbruik of andere zaken hier.
  • Onvoldoendes (reviewscore lager dan 6) zijn 14 dagen na plaatsing zichtbaar op deze pagina.

Filter beoordelingen op aantal sterren in afgelopen 12 maanden
48% (125)
27% (69)
10% (26)
6% (16)
9% (24)

Klantbeoordelingen

5
Pluspunten
Leuke spullen tegen een mooie prijs.
Verbeterpunten
Communicatie is onvoldoende en kunnen beloftes helaas niet waarmaken die ze wel op de site afgeven. Dat is erg jammer. Op dit minent beveel ik ze dan ook nog niet aan. Hopelijk doen ze wat net de feedback en gaat het beter
Antwoord Yels.nl
Beste Chantal,

Dankjewel voor delen van je mening. Momenteel zijn wij druk met een nieuwe website om ervoor te zorgen dat er meer duidelijkheid is. Ik vind het wel leuk om te horen dat je onze spullen mooi vind. Hopelijk krijgen wij nog een kans om ons te bewijzen.

Met vriendelijke groet,
Team Yels
Chantal
Oosterhout

Gepubliceerd op: 25/06/2019
Aanbeveling: nee


8
Pluspunten
Nette verpakking
Mooie producten
Verbeterpunten
 
Alma Driessen
Hoogvliet Rotterdam

Gepubliceerd op: 25/06/2019
Aanbeveling: ja


4
Pluspunten
Product geleverd zoals omschreven
Verbeterpunten
Hou je aan je afspraken qua leverdatum en neem je klant serieus bij het klantcontact daarover.
Antwoord Yels.nl
Dankjewel voor je feedback! Helaas vinden wij het ook jammer dat het niet verlopen is, zoals het moest verlopen. Echter zijn wij wel blij dat je tevreden bent met het product. Veel plezier met je barkrukken en hopelijk gaat het de volgende keer beter. ;)
Roel
Den Dungen

Gepubliceerd op: 23/06/2019
Aanbeveling: nee


10
Pluspunten
Snelle oplossing, prima geregeld
Verbeterpunten
 
Vanessa
Nijmegen

Gepubliceerd op: 20/06/2019
Aanbeveling: ja


7
Pluspunten
Mooie producten aan goede prijs
Snelle antwoorden op mail via klantenservice
Verbeterpunten
Foutief doorgeven van mijn adresgegevens aan de verzender. Met leveringsproblemen tot gevolg
Sander
2660

Gepubliceerd op: 19/06/2019
Aanbeveling: ja


2
Pluspunten
Geen.
Verbeterpunten
Er moet een betere comminucatie naar de klant zijn. Bestelling geplaatst werd paar dagen er na gebeld dat het niet geleverd kon worden op de afgesproken datum. Kan gebeuren, week later afgesproken nog niks. Daarna werd t iedere dag uit gesteld waar we zelf achteraan moesten bellen. Echt erg slordig.
Antwoord Yels.nl
Beste Mabel,

Ik heb je bestelling er even bij gepakt en zie inderdaad dat wij hier beter hadden moeten handelen, waarvoor onze excuses. Wij nemen je feedback mee. Fijn weekend voor nu!

Groet,
Kevin van Yels.nl
Klant

Gepubliceerd op: 19/06/2019
Aanbeveling: nee


6
Pluspunten
Vlotte afwerking van online bestelling
Verbeterpunten
interne communicatie: besteldatum was afgesproken voor ca. 4 weken later na bestelling, maar na 2 dagen zou de kast al bezorgd worden. Dat is wel heel snel, maar duidelijk niet de bedoeling.
A. Bliek
Leeuwarden

Gepubliceerd op: 18/06/2019
Aanbeveling: ja


1
Pluspunten
Belachelijk slecht! Ik heb een bestelling gedaan, betaald en bevestigd gekregen. Binnen 48 uur zouden we het ontvangen. Krijg een track en tracé en wachten braaf maar de link deed het niet. Nadat we zelf bellen blijkt het hele artikel niet op voorraad. We wachten nog altijd op de bevestiging en een nieuwe track en tracé. Best raar want zouden afgelopen woensdag nog gebeld hebben. Goede timing voor een onderzoek.
Verbeterpunten
Doe wat je zegt en zeg wat je doet! Jullie bevestigingen zijn niet alleen misleidend. Als er dan een fout gemaakt wordt komen jullie alsnog je afspraken niet na.
Tispha barbier
Zoetermeer

Gepubliceerd op: 15/06/2019
Aanbeveling: nee


5
Pluspunten
Klantvriendelijk
Verbeterpunten
Kwaliteit vh procuct en de manier waarop het vervoerd is: verpakking was beschadigd en product ook
Antwoord Yels.nl
Beste Simone,

Je mag feedback altijd delen, ook foto's etc. dan kunnen wij dit bespreken met het magazijn en de leverancier. Een product moet immers gewoon goed verpakt zijn. Is jouw meubel beschadigd, dan ruilen wij deze natuurlijk meteen kosteloos om. Is dit het geval, dan horen wij dit graag!

Groet,
Kevin van Yels.nl
Simone
Uitgeest

Gepubliceerd op: 14/06/2019
Aanbeveling: ja


8
Pluspunten
Duidelijke communicatie en snelle levering
Verbeterpunten
 
Micha
Gorinchem

Gepubliceerd op: 13/06/2019
Aanbeveling: ja


Laden...
Meer beoordelingen...
Disclaimer