Adres: Buorren 24 9255KL
Plaats: Tytsjerk

Xura Domotica heeft expert ervaring op het gebied van Z-Wave Domotica en is ontstaan door passie voor Domotica. Wij zijn constant op zoek naar nieuwe innovatieve Domotica producten en leveren hierdoor de beste draadloze huis- en bedrijfsautomatisering van wat er op de markt is. Domotica voor het automatiseren van functies zoals ventilatie, verwarming, verlichting, alarmbeveiliging, energiebesparing en op afstand kunnen worden aangestuurd.

Xura Domotica

Pluspunten
Snelle communicatie en goed advies. Afhandeling en levering prima in orde. Zelfs een product dat nét buiten de garantieperiode kapot ging is teruggenomen onder garantie. Top!!

Dolf

Gepubliceerd op: 19/02/2018

Pluspunten
Zeer snelle levering. Goede communicatie. Aan te raden.

Richard

Gepubliceerd op: 22/10/2017

Pluspunten
Uitstekende en persoonlijke service, samen met een goede prijs en een snelle levering.

Sander

Geen leverkosten onder €50,00

Wim
Lienden

Gepubliceerd op: 30/06/2017

Pluspunten
Goed persoonlijk advies, correcte levering, goede prijzen en assortiment met kwaliteitsproducten.

Ten Berg ICT Dienstverlening
Leeuwarden

Gepubliceerd op: 29/06/2017

Pluspunten
Positieve punten voor dit bedrijf: in 1 woord top bedrijf. Xura heeft mij zeer snel geholpen met het vinden van de juiste artikelen die ik nodig had. Xura domotica vind ik de beste aanbieder daarom geef ik xura 5 sterren!
Millena
Den helder

Gepubliceerd op: 12/06/2017

Pluspunten
Positief bedrijf! Goede domotica producten op de website. On line besteld en het was al vrij snel thuis bezorgd. Ons domotica project kan weer voort. Bedankt een aanrader is deze domotica webshop!

Ilse

Gepubliceerd op: 11/06/2017

Pluspunten
Zeker tevreden over xura, ik kan dan ook zeker dit bedrijf aanbevelen voor anderen. Onlangs hebben wij diverse domotica producten aangeschaft bij xura domotica. Goede levering en goed advies gekregen over ons bestelde producten. Top bedrijf!

Mitchell

Gepubliceerd op: 11/06/2017

Pluspunten
Plus punten voor xura domotica! Hebben onlangs domotica producten aangeschaft op xura.nl en wij zijn er zeer tevreden over. Snelle levering en een snelle service. De klantenservice zijn wij ook zeer tevreden over, waar we veel aan hebben gehad. Een aanrader.

Mitelle
Hoorn