Website: www.kerstpakketten.nl
Adres: Oostwijk 13 5406 XT
Plaats: Uden

X-Masters Inkoopgroep BV
8.2

Pluspunten
Het bestelde kerstpakket kon ik nergens anders vinden en was echt erg leuk voor sportieve (jongere) collega's.
Ondanks een bestelbevestiging kwam het kerstpakket niet aan op de gekozen dag. Na een mail gestuurd te hebben bleek de bestelling niet te zijn doorgekomen. Erg vervelend zo de dag voor het kerstdiner en met alles uitverkocht.
Antwoord iqp.nl
Geachte mevrouw,

Hartelijk dank dat u de moeite heeft genomen om een review achter te laten.

Wij hebben gezien dat uw order van 16-12 op de een of andere manier niet bekend is in ons verwerkingssysteem. Op 16-12 & 17-12 hebben wij een technische storing gehad waardoor niet alle orders correct zijn overgekomen.
U had na uw bestelling normaliter binnen 24 uur een orderbevestiging moeten ontvangen met daarin alle specificaties. Dit vermelden we ook op de website bij uw bestelling.
Het is ontzettend vervelend dat dit is gebeurd; het geld is vanzelfsprekend direct teruggestort.

Nogmaals onze oprechte excuses en we gaan er alles aan doen om dit soort technische storingen te ondervangen.
Praktijk 257

Gepubliceerd op: 07/01/2019
Aanbeveling: Nee
Niet bezorgd op afgesroken datum
Antwoord Kerstpakketten.nl
Geachte heer, mevrouw,

Hartelijk dank dat u de moeite heeft genomen om een review achter te laten.

Wij hebben gezien dat uw order van 16-12 niet bekend is in ons verwerkingssysteem. Op 16-12 & 17-12 hebben wij een technische storing gehad waardoor niet alle orders correct zijn overgekomen.
Het is ontzettend vervelend dat dit is gebeurd; het geld is vanzelfsprekend zojuist direct teruggestort.

Gepubliceerd op: 04/01/2019
Aanbeveling: Ja
Pluspunten
Ik heb een aantal kerstpakketten gekregen
De bestelling is niet juist afgeleverd, het bedrijf is telefonisch niet bereikbaar en daarnaast kon de oorspronkelijke bestelling niet geleverd worden.
Antwoord Kerstpakketten.nl
Geachte directie,

Allereerst dank voor uw reactie. Ontzettend vervelend dat uw zending niet juist is afgeleverd en dat de oorspronkelijke bestelling niet geleverd kon worden. Wij trachten om alles conform wens te leveren echter gaat er helaas weleens iets mis. Ik zie dat uw pakketten meerdere malen zijn aangeboden bij de transporteur; maar dat uw zending niet geheel is afgeleverd kan ik niet vinden. Kunt u ons contacten per e-mail of telefoon zodat e.e.a. kunnen nakijken/oplossen met u?
Bovensmilde

Gepubliceerd op: 01/01/2019
Aanbeveling: Nee
Pluspunten
Levering op tijd, ziet er verzorgt uit. Goede site. Prijs in verhouding met inhoud redelijk. Aanbeveling ja als je alles op 1 adres laat komen.
Verzendkosten te hoog, geen mogelijkheid om een boodschap/kaartje mee te sturen, bestelling op meerdere adressen afleveren kan niet in 1 order. Hierdoor meerdere orders noodzakelijk met hoge verzendkosten. Geen aanbeveling als je op meerdere adressen laat afleveren.
J groot
Nibbixwoud

Gepubliceerd op: 20/12/2018
Aanbeveling: Ja
Pluspunten
Mooie pakketten
De pakketten hadden op verschillende adressen bezorgd moeten worden. De mail hierover heeft men over het hoofd gezien en niet beantwoord.nu worden ze allemaal naar 1 adres gestuurd en dat is niet de bedoeling. Niet erg accuraat dus.
Jolanda

Gepubliceerd op: 13/12/2018
Aanbeveling: Ja
Pluspunten
Overzichtelijk en goede keuzes
Normaal bestel je een kertpakket om te laten afleveren bij een medewerker, kennis of familie. Dat is tijdens het plaatsen van een bestelling niet duidelijk en rommelig. Je kunt geen kerstgroeten meesturen en het is onduidelijk op welke naam het pakket en de faktuur zullen worden opgemaakt. De bevestigins email maakt het geheel nog onduidelijker. 'Wachtwoord vergeten' funktie werkt niet.
Lex

Gepubliceerd op: 08/12/2018
Aanbeveling: Ja
Pluspunten
Overzichtelijke site. Snelle service.
Moest via Ideal betalen. Echter hebben ze een ander bedrag laten betalen als wat er op de order/factuur vermeld staat.
GK Transporten
Leunen

Gepubliceerd op: 06/12/2018
Aanbeveling: Ja
Pluspunten
eerste keer besteld bij iqp . bestelling moet nog afgeleverd
worden . Dus daar kan ik nog geen oordeel over geven.
Tot nog toe prima!!
Ankie van Noorloos
Werkendam

Gepubliceerd op: 12/11/2018
Aanbeveling: Ja
Pluspunten
Levering op tijd
Problemen worden voldoende opgelost
Wel eens een verkeerd pakket geleverd.
Vorig jaar een kapot (lekkend) pakket ontvangen.
Raamtijden gratis levering mogen nauwkeuriger.
Hoveniersbedrijf De Jager
Mijnsheerenland