Bedrijfsgegevens

Website: www.kerstpakketten.nl
Adres: Oostwijk 13 5406 XT
Plaats: Uden
Telefoon: 088-5010444

KiyOh uitgangspunten:

  • Alle klanten mogen beoordelen
  • Beoordelingen voldoen aan de richtlijnen 
  • Controles om valse beoordelingen zoveel mogelijk tegen te gaan: Lees meer.
  • Meld misbruik of andere zaken hier.
  • Onvoldoendes (reviewscore lager dan 6) zijn 14 dagen na plaatsing zichtbaar op deze pagina.

X-Masters Inkoopgroep BV
totaal score
8.1
Laatste beoordeling
246 dagen geleden
Legenda
> 90 dagen
30 - 90 dagen
< 30 dagen
240 beoordelingen (12 maanden)
710 beoordelingen (totaal)
90% beveelt dit bedrijf aan

KiyOh uitgangspunten:

  • Alle klanten mogen beoordelen
  • Beoordelingen voldoen aan de richtlijnen 
  • Controles om valse beoordelingen zoveel mogelijk tegen te gaan: Lees meer.
  • Meld misbruik of andere zaken hier.
  • Onvoldoendes (reviewscore lager dan 6) zijn 14 dagen na plaatsing zichtbaar op deze pagina.

Filter beoordelingen op aantal sterren in afgelopen 12 maanden
54% (129)
33% (80)
4% (9)
1% (2)
8% (20)

Klantbeoordelingen

1
Pluspunten
Een grote teleurstelling, dit bedrijf. In oktober al besteld en bevestiging gehad. 20 december niet geleverd gekregen, dus 21 december gebeld, was bij de post.nl, wordt er dan gezegd(zonder track en trace), geloof je het zelf? Daarna niet meer te bereiken tot 7 januari! Telefonisch contact gehad op 7 januari, de mevrouw had geen tijd want haar mailbox zat vol, ik zou binnen 2 dagen teruggebeld worden. Na 3 dagen zelf maar weer gebeld en ze vroeg of ze alsnog kerstpakketten kon sturen en dan mooiere om het wat goed te maken. Hiermee akkoord gegaan. Weer met smart gewacht op de beloofde kerstpakketten en mn personeel hierover ingelicht. Na een aantal dagen kreeg ik een mail dat ze het geld zouden terugstorten, nou ja dat was dus niet afgesproken! Ik heb mn personeel maar 50,- gegeven die dag en er heel erg sorry bij gezegd dat het zo gegaan is. Inmiddels het geld nog steeds niet terug en niks meer gehoord van dit bedrijf. Wat ben ik hier teleurgesteld over!!!
Antwoord Kerstpakketten.nl
Geachte heer Hanse,

Hartelijk dank dat u de moeite heeft genomen om een review achter te laten.
Allereerst betreuren wij de gang van zaken en het 'vervelende gevoel' wat we bij u hebben achtergelaten bij het niet (tijdig) leveren van uw 2 kerstpakketten.
Wel zouden wij enkele zaken willen corrigeren:

A: Wij hebben wel degelijk een Track-and-Trace van uw order. Ik zet deze dadelijk direct door naar uw e-mailadres. Wat er allemaal mis is gegaan is mij geheel onduidelijk maar uw 2 pakketten zijn reeds op 10-12 aangeleverd bij PostNL.
B: U heeft uw geld retour ontvangen; overgemaakt en afgerond op 30-01-2019 om 05.25 uur.

Nogmaals wij betreuren de gang van zaken enorm.
JJ Hanse
Creil

Gepubliceerd op: 12/02/2019
Aanbeveling: Nee
1
Pluspunten
Zeer slecht bedrijf!
Beloven levering, vervolgens zelf op vakantie gaan.
Niet leveren en ons personeel zonder een kerstpakket.
Totaal onaanvaardbaar.
Antwoord Kerstpakketten.nl
Geachte heer Dennis,

Hartelijk dank dat u de moeite heeft genomen om een review achter te laten. Wij hebben gezien dat uw order van 16-12 niet bekend is in ons verwerkingssysteem. Op 16-12 & 17-12 hebben wij een technische storing gehad waardoor niet alle orders correct zijn overgekomen. U had na uw bestelling normaliter binnen 24 uur een orderbevestiging moeten ontvangen met daarin alle specificaties. Dit vermelden we ook op de website bij uw bestelling.

Het is ontzettend vervelend dat dit is gebeurd; het geld is vanzelfsprekend direct teruggestort.

Nogmaals onze oprechte excuses en we gaan er alles aan doen om dit soort technische storingen in de toekomst te ondervangen.
Dennis
ENKHUIZEN

Gepubliceerd op: 26/01/2019
Aanbeveling: Nee
1
Verbeterpunten
Bestelling is niet op tijd geleverd. Geen track&tracé. Vervolgens contact gezocht maar bedrijf is gesloten. Vervolgens tot drie keer toe een mail gestuurd waarop niet gereageerd wordt. Na enkele dagen via de telefoon toch weten te bereiken. Kreeg excuses en het geld terug. Echter daarvoor had ik niet besteld.
Samengevat: één grote teleurstelling.
Antwoord Kerstpakketten.nl
Geachte heer Geerdink,

Hartelijk dank dat u de moeite heeft genomen om een review achter te laten.
We hebben gezien dat u op 19 december een bestelling heeft geplaatst voor één kerstpakket met aflevering 20 december.
Op 19 december hebben wij uw kerstpakket aangeleverd bij PostNL; echter hebben wij uw kerstpakket retour ontvangen vanuit PostNL met reden: onbekend.

Ontzettend vervelend omdat we, na het retour ontvangen van het kerstpakket, geen tijd meer hadden om het kerstpakket alsnog bij u te bezorgen.

Martijn
Haaksbergen

Gepubliceerd op: 26/01/2019
Aanbeveling: Nee
2
Pluspunten
Jaren klant altijd prima gegaan dit jaar teleurstellend. Ruim op tijd besteld (medio november). Aflevering op 18-12 afgesproken en tot op de dag van vandaag zijn nog niet alle pakketten geleverd. Dit jaar op zoek naar een andere leverancier.
Verbeterpunten
lever op de afgesproken leverdatum.
Antwoord Kerstpakketten.nl
Geachte heer,

Wat ontzettend vervelend om te lezen dat de bestelde pakketten nog niet allemaal zijn afgeleverd. Ik zie dat u verschillende afleveradressen heeft en dat ze bijna allemaal zijn afgeleverd; één adres is niet afgeleverd omdat hier geen huisnummer is ingevuld... Heel vervelend dat wij dit beiden niet eerder hebben opgemerkt dan hadden we deze ellende kunnen voorkomen. Kunt u ons per e-mail of telefoon contacten zodat we dit alsnog kunnen oplossen?

Alvast dank.
Arthur/ Splendit

Gepubliceerd op: 21/01/2019
Aanbeveling: Nee
1
Pluspunten
GEEN!!!
Verbeterpunten
optijd besteld zou de 17e aangeboden worden niets ontvangen,zelfde dag gebeld hoe laat het zou aankomen zending zou kapot zijn gegaan we sturen een nieuwe werd er gemeld, ik denk bel vrijdag nog even krijg je een bandje we zijn 7e pas weer open, dus nu kan ik ZELF nog even iets gaan regel diep en diep TRIEST dit bedrijf je krijgt je geld terug en een middelvinger suc6 maak er zelf maar iets van we hebben niets meer nou voor volgend jaar dikke vinger terug.
Antwoord Kerstpakketten.nl
Geachte heer,

Hartelijk dank voor uw beoordeling.
Wat ontzettend vervelend dat uw zending tijdens het transport beschadigd is geraakt. Wij hebben inderdaad gezien dat PostNL deze zending retour afzender heeft gestuurd. Er is direct actie ondernomen na uw melding, echter is ook dit pakket klaarblijkelijk niet bij u aangekomen. Vanzelfsprekend is dit een ontzettend vervelende samenloop van omstandigheden; het leek ons derhalve niet de bedoeling om af te wachten of het pakket terug zou komen en in welke hoedanigheid. We hebben ervoor gekozen om z.s.m. het geld alvast terug te storten. Vervelend om te lezen dat u dit liever op andere manier opgelost had gezien. Kunt u onze e-mail beantwoorden om dit alsnog naar op te lossen naar wens? Dank.
youri

Gepubliceerd op: 21/01/2019
Aanbeveling: Nee
1
Pluspunten
Niets
Verbeterpunten
Communicatie
Heb nog steeds niets gekregen en al flink na kerst.
Niemand reageert ook...
Antwoord Kerstpakketten.nl
Geachte heer,

Ik begrijp uit uw bewoordingen dat u de gang van zaken niet helemaal bevalt, onze excuses daarvoor. Uw order is niet doorgekomen in onze verwerkingssysteem en u heeft derhalve ook geen orderbevestiging gehad van ons. Erg vervelend dat de reactie vanuit ons dan ook uitblijft, excuses. Ik heb u 07-01-2019 gesproken en hierbij zijn we tot een oplossing gekomen.
Jeroen
Almelo

Gepubliceerd op: 13/01/2019
Aanbeveling: Nee
1
Pluspunten
Kerstpakket was netjes
Verbeterpunten
Zeer slechte service en contact(brutaal en onbeschoft).
Niet terug bellen, niet mailen en dan ineens het bedrijf dicht doen.

Alle kerstpakketten te laat geleverd en toen bleek een deel van de kerstpakketten niet geleverd. Dit deel tot op heden niet ontvangen (na kerst).

Ik koop hier nooit meer 1 fles wijn of pakket. Een drama bedrijf.
uitzendbureau
Tiel

Gepubliceerd op: 09/01/2019
Aanbeveling: Nee
2
Pluspunten
ruim assortiment gepresenteerd op de site
correcte levertijd
Verbeterpunten
ik krijg meteen na het plaatsen van een bestelling de vraag om kerstpakketten.nl te beoordelen (?) laat eerst het pakket eens aankomen en beoordeeld worden, stel dan pas de vraag.
pakket vond ik erg duur, had er meer van verwacht.
Antwoord Kerstpakketten.nl
Geachte heer Wessels,

Hartelijk dank dat u de moeite heeft genomen om een beoordeling achter te laten.
Wat vervelend dat u de prijs - kwaliteit/kwantiteit niet in verhouding vond. Hoe hadden we dit beter kunnen doen? Was de foto onduidelijk of waren de omschrijvingen niet goed?
Hoe vond u het bestelgemak en de levering, want met uw '2' lijkt het dat dit allemaal zeer slecht was.
Wij horen erg graag van u!
peter
SITTARD

Gepubliceerd op: 08/01/2019
Aanbeveling: Nee
1
Pluspunten
Ruim een week voor de kerst besteld alleen tot op heden NIETS ontvangen. Leverdatum zou 20-12 zijn toen we gingen bestellen... maar nu 1 dag voor kerst sta ik mooi met lege handen..... kerstpakket was voor opa en oma bedoelt....normaal haal ik altijd iets zelf...maar wilde nu wat groter uitpakken....Grote teleurstelling
Verbeterpunten
Gewoon leveren wat je belooft
Antwoord Kerstpakketten.nl
Geachte mevrouw,

Hartelijk dank dat u de moeite heeft genomen om een review achter te laten.

Wij hebben gezien dat uw order van 16-12 op de een of andere manier niet bekend is in ons verwerkingssysteem. Op 16-12 & 17-12 hebben wij een technische storing gehad waardoor niet alle orders correct zijn overgekomen.
U had na uw bestelling normaliter binnen 24 uur een orderbevestiging moeten ontvangen met daarin alle specificaties. Dit vermelden we ook op de website bij uw bestelling.
Het is ontzettend vervelend dat dit is gebeurd; het geld is vanzelfsprekend direct teruggestort.

Nogmaals onze oprechte excuses en we gaan er alles aan doen om dit soort technische storingen te ondervangen. Zou u contact met ons willen opnemen per mail of tel
Alie van Dijk
Rhenen

Gepubliceerd op: 07/01/2019
Aanbeveling: Nee
1
Verbeterpunten
Ik heb maar een deel ontvangen op afgesproken leverdag en niets op nieuwe afgesproken dag. Waardeloos als je je personeel wilt verrassen. Maar eerst eens leveren daarna vragen voor geld
Antwoord Kerstpakketten.nl
Geachte heer, mevrouw,

Allereerst dank voor uw reactie.
Ik heb uw order erbij gepakt en zie op de orderbevestiging een overeengekomen leverdatum van 20-12-2018 staan. Vervolgens heb ik in de Track-and-Trace van PostNL gekeken; uw pakketten zijn afgeleverd op 20-12 om 11:35 uur. Voor zover ik terug kan vinden is er geleverd op de afgesproken dag? Zou u contact met ons kunnen opnemen om te kijken wat er niet goed gegaan is in uw geval?
erwin
grashoek

Gepubliceerd op: 06/01/2019
Aanbeveling: Nee
Laden...
Meer beoordelingen...
Disclaimer