Website: http://www.wtw-filtersnel.nl
Adres: Spartastraat 44 7535 BN
Plaats: Enschede

Onze naam zegt het al: Snel uw WTW-filters in Huis! WTW-filterSnel levert filters voor alle bekende merken en types WTW-units: Zehnder JE StorkAir (WHR90/91, WHR 930, WHR 950/960), Brink Renovent (M/L, Bypass, Excellent), Agpo Ferroli (HR OptiFor) en Itho Daalderop (HRU, ECOfan). Standaard G3-kwaliteit of onze unieke hoge M6-kwaliteit: aan U de Keus!

WTW-filterSnel.nl

Pluspunten
Uitleg over de toepassing op de pc.

Tuitjenhorn

Gepubliceerd op: 21/08/2017

Pluspunten
Prima
Jan

Gepubliceerd op: 14/08/2017

Pluspunten
Goedkope filters
Kreeg via mail het bericht dat mijn bestelde spulletjes verstuurd waren met post.nl als brievenbuspakketje. 2 dagen later nog niks en ik heb daarover gemaild. Ik zou binnen 24 uur antwoord krijgen. Helaas werd dit ruim 48 uur. Het pakketje was niet met post.nl verstuurd maar met een ander bedrijf was mijn ontdekking. Het heeft 3 werkdagen geduurd voor het hier was. Vind ik niet echt snel terwijl ik wel direct betaalde.
Petra
Maasbracht

Gepubliceerd op: 08/08/2017

Pluspunten
Bestelling wat beter lezen; de zending is naar het factuuradres gestuurd en niet naar het afleveradres.
Suzette
Waarde

Gepubliceerd op: 20/07/2017

Gepubliceerd op: 16/07/2017

Gepubliceerd op: 23/06/2017

Pluspunten
- Goede communicatie ( zelfs in het weekend )
- Stabiele prijzen
- Eenvoudige website
- Levering met leverpunten in België aanbieden.
- Een .be domeinnaam gaat volgens mij voor meer bestellingen zorgen in België
Jelle
Hasselt

Gepubliceerd op: 21/06/2017

Pluspunten
Ik heb de exacte omschrijving van mijn WTW apparaat opgegeven. Ik bestel de bijbehorende filters... blijken ze 7 cm te kort... Hoe kan dat?
toen ik de filters bestelde stond de status op voorraad. Vervolgens krijg ik twee dagen later bericht dat ze niet op voorraad zijn en dat ik langer dien te wachten. Hoe kan dat?
Wel fijn trouwens dat ik daarover geinformeerd werd.
- Ik heb 16 filters in een keer besteld. ik had dan wel een prijs voordeel verwacht. Als ik 2 filters had besteld bij een ander bedrijf dan had ik dezelfde prijs per filter betaald...
Antwoord WTW-filterSnel.nl
Beste Stef,

Hartelijk dank voor uw beoordeling.

We hebben geprobeerd telefonisch met u in contact te treden maar dit is niet gelukt.

Ten eerste de afmeting van uw bestelde filters. De Renovent toestellen van Brink zijn er in een uitvoering zónder bypass en een uitvoering mét bypass. De toestellen zonder bypass hebben kortere filters dan de toestellen met bypass. Brink heeft de optie om een toestel zonder bypass uit te bouwen naar een toestel met bypass. Waarschijnlijk heeft u een dergelijke uitgebouwde WTW-unit.

Dit is de reden waarom wij altijd adviseren de afmeting van de filters te controleren.

Uiteraard kunt u de filters retourneren, en ontvangt u van ons de juiste filters.

Betreffende de voorraad, onze excuses hiervoor.
Stef
Helmond

Gepubliceerd op: 15/06/2017

Pluspunten
Wel fijn trouwens dat ik daarover geinformeerd werd.

Helmond
01/06/2017

Pluspunten
Flexibel met omruilen filters
In het algemeen: het blijft een 'ondoorzichtige' business. Te veel aanbieders met te veel afwijkende aanbiedingen.
iemke

Gepubliceerd op: 06/06/2017