Website: https://www.woordendaad.nl

Rosalien
Leerdam

Gepubliceerd op: 07/08/2017

Pluspunten

Als ik een brief of kaart stuur aan mijn sponsorkind krijg ik daar nooit een reactie op, terwijl het een ouder kind is dat dat best zou kunnen doen.. Het zijn goed bedoelde briefjes elk seizoen maar voor mij onpersoonlijk. Jammer!
Antwoord Woord en Daad
Jammer om te horen dat u geen reactie krijgt op uw post. We vragen graag na bij de partnerorganisatie of uw post aankomt bij uw sponsorkind en of zij dat wil bevestigen in haar brieven. We hopen u hier binnenkort verder over te informeren.
marian
giessenburg

Gepubliceerd op: 25/07/2017

Pluspunten
Ik vertrouw het geheel en het doet echt daad en zegt het Woord

Miranda
Gouda

Gepubliceerd op: 16/07/2017

Pluspunten
Zien om naar de medemens en geven met name de kinderen een kans op een betere toekomst. Dit doel wordt door ons van harte ondersteund
zou het niet weten
Henk Noordman
Zwolle

Gepubliceerd op: 12/07/2017

Pluspunten
Al bijna 20 jaar genieten wij van het financieel adopteren van een kind via Woord en Daad. In ons geval achtereenvolgende kinderen uit Ethiopiƫ. Positief is de open communicatie met het kind zelf. Zodoende is direct zichtbaar dat kinderen in een positieve omgeving opgroeien en het goed hebben.
Door blijven gaan zoals jullie bezig zijn!!

Gepubliceerd op: 25/06/2017

Pluspunten

Meer communicatie over adoptiekind, er is weinig tot geen wisselwerking merkbaar
Antwoord Woord en Daad
Hartelijk dank voor uw feedback. We blijven investeren in het persoonlijk maken van briefjes door de sponsorkinderen en dat er een reactie komt op uw vragen. In het ene land pakken de kinderen het sneller op dan in andere. Dit kan gerelateerd zijn aan de cultuur, maar ook aan het kind zelf! We hebben deze week een brief ontvangen van uw sponsorkind, waarin hij aangeeft dat hij uw brief heeft ontvangen! We sturen deze zo snel mogelijk door!
Willem
Putten

Gepubliceerd op: 22/06/2017

Pluspunten
Brieven en info
Duidelijkheid over post kunnen verzenden. Online staat dat niet kan. En in brief (standaart brief) een aansporing om iets te sturen.
Antwoord Woord en Daad
Hartelijk dank voor uw review! Er kan inderdaad nog niet rechtstreeks post verstuurd worden naar Guatemala. U mag de post wel naar ons kantoor sturen. Wij zorgen ervoor dat de post 1 x per maand via een koerier naar Guatemala gaat. Zo kunt u toch een kaartje sturen naar uw sponsorkind.
Een aantal keer per jaar ontvangt u, als het goed is, per post standaard briefpapier. Ieder seizoen sturen we u een nieuw format op. We hopen het versturen van een berichtje naar het sponsorkind zo makkelijk mogelijk te maken. Hier kunt u uiteraard gebruik van maken. Ook online (www.woordendaad.nl/sponsortool) kunt u heel eenvoudig een kaartje sturen.

Gepubliceerd op: 22/06/2017

Pluspunten
Gemotiveerde mensen, die het Welzijn van kinderen in landen van de zgn. 3e wereld ter harte gaat.
Het contact tussen kind en sponsor is moeizaam.
Gert
Waddinxveen

Gepubliceerd op: 21/06/2017

Pluspunten
-betrouwbaar;
-goede service
-ik zou graag weten of mijn post daadwerkelijk aankomt maar ik weet niet of dat aan jullie is.
Esther

Gepubliceerd op: 21/06/2017

Pluspunten
In het nieuwskatern wordt telkens een thema uitgewerkt. Dit wordt op een overzichtelijke manier en vanuit veel verschillende invalshoeken gedaan. Ga zo door.
Blijf vooral present op beurzen voor de achterban.
van den Hoven
Zwijndrecht