Website: https://www.woordendaad.nl

Woord en Daad

Lydia
Bilthoven

Gepubliceerd op: 14/12/2017

Pluspunten
De kaartjes sturen gaat erg makkelijk (behalve inloggen)! En aan het begin een leuk pakketje krijgen met extra info over de sponsorkindje is ook erg leuk.
Wij doen een groepssponsoring (3 mensen) en het liep in het begin niet goed met het geld. Blijkbaar hadden we 1 formulier niet ingevuld, maar daar kregen wij vanuit Woord en Daad niets van te horen en er werd dus ook niets afgeschreven. Dit hadden wij pas later door waardoor pas 2 of 3 maanden later de sponsoring werkelijk begon. De fout lag bij ons, maar wij waren er ons niet van bewust dat we dat formulier nog moesten invullen en wij moesten er toen ook zelf achteraan

Daarnaast krijgt bij een groepssponsoring maar 1 iemand zo'n pakket, terwijl we er alledrie wel eentje zouden willen. misschien iets om over na te denken?

Het inloggen bij het programma vind ik nog steeds wel een heel gepuzzel want soms is het weer anders en dan heb je weer een ander nummer nodig (als je bijv. alleen een kaartje wilt sturen) en dat zou misschien wat duidelijker kunnen
Juditte ten Hove
Veenendaal

Gepubliceerd op: 14/12/2017

Pluspunten
Sponsoring was snel geregeld. 'k Heb eerste brief/tekening van sponsorkind ontvangen.
Op site bij het zoeken naar een sponsorkind heb ik eerst NL tekst over het kind gezien, maar toen ik mij aangemeld had en de gegevens kreeg was alles in het Engels en kan ik nergens het NL meer terugvinden.
JZa
Kruiningen

Marianne
MAARTENSDIJK

Gijs
Rijssen

Pluspunten

Iets beter vertellen waar het geld precies heengaat misschien

Jenny
Houten

Gepubliceerd op: 13/12/2017

Pluspunten
Snelle cominucatie, supper personeel die je helpt met je vragen!
Ik heb ergens in de wandelgangen gehoord dat de directuur van woord en daad schandalig veel verdient. Waar veel vrijwillergers heel veel doen kan zoon persoon veel geld vangen wat ik niet eerlijk vind! Dat geld moet naar de arme kinderen. Geef een directeur graag een normaal salaris. Ik vind het te gek voor woorden dat zo iemand zo veel moet verdienen!!!! En dat op geld wat door veel spnsors geschonken word!
Dingena
Stolwijk

Gepubliceerd op: 13/12/2017

Pluspunten
Super geholpen in de keuze en al een paar keer een leuke brief terug gehad van ons sponsorkind Anna.

Cornelis
IJzendoorn