Website: https://www.woordendaad.nl

Woord en Daad

Sigrid
Klaaswaal

Gepubliceerd op: 24/02/2018

Pluspunten
Snelle communicatie en medewerkers doen wat ze beloven!
Bij de giften per land zou het handig zijn dat je kunt inloggen, een artikel kiest en direct kan afrekenen. Nu moet je zelf naar de website van de bank, jullie rekeningnummer etc invullen, invullen welke gift je wil en voor wie incl registratienummer. Na inloggen op de woord en daad website zou je giften met de sponsorkinderen moeten koppelen, zodat het minder omslachtig gaat. Dan is er misschien ook meer kans op extra giften, je hoeft er dan niet zolang voor te gaan zitten.
Antwoord Woord en Daad
Beste sponsor, Hartelijk dank voor het invullen van de review! Bedankt voor uw tip. We zijn aan het kijken in hoeverre dit mogelijk is op onze website. Hartelijke groet, Team Sponsoring.
Kaslander Waterbouw BV
Ouddorp

Gepubliceerd op: 19/02/2018

Pluspunten

Het contact met het sponsorkind zou wat directer kunnen, zeker in deze digitale tijd.
Wij hebben bijvoorbeeld begin januari ons eerste poststuk opgestuurd naar het sponsorkind, maar vervolgens hoor je helemaal niets meer, je moet dus maar hopen dat het ook aankomt daar.
Zeker in deze tijd is het toch een kleine moeite om bijvoorbeeld via mijnwoordendaad aan te geven dat het pakket is aangekomen.
Antwoord Woord en Daad
Beste sponsor, Hartelijk dank voor het invullen van de review! Vaak duurt het enkele weken voor u post aangekomen is bij uw sponsorkind. Zodra onze partnerorganisatie de post ontvangen heeft, voeren ze dit in in hun systeem. Als wij uw e-mailadres hebben, ontvangt u een mailtje als de post is aangekomen. Mocht u verder nog idee├źn hebben hoe wij onze processen kunnen verbeteren, horen wij het graag! Hartelijke groet, Team Sponsoring.
Wilco

Gepubliceerd op: 17/02/2018

Pluspunten

Indien mogelijk meer corresponderen met je sponsorkindje
Antwoord Woord en Daad
Beste sponsor, hartelijk dank voor het invullen van de review! Mocht u concrete tips hebben, dan horen we deze graag van u! Hartelijke groet, Team sponsoring.
Corine
Katwijk

Gepubliceerd op: 16/02/2018

Pluspunten
Relatief kleinschalig
Goed bereikbaar
Geen hoge bestuurdersbeloningen

Erik
Oudheusden

Gepubliceerd op: 14/02/2018

Sambrosa Care
Garderen

Gepubliceerd op: 13/02/2018

Pluspunten
Reageert snel op mijn vragen en zoeken dit goed uit.

Gepubliceerd op: 13/02/2018

Mirjam
Hilversum

E. Cranendonk
Woerden

Gepubliceerd op: 12/02/2018

Pluspunten
Veel info over kind wat ik sponsor.
Ik ben in november 2017 gaan sponsoren. Omdat ik aan heb gegeven per half jaar te gaan betalen, moest ik ook voor 2e helft 2017 betalen. Dit vind ik niet netjes.
Antwoord Woord en Daad
Beste sponsor, hartelijk dank voor het invullen van de review! Fijn dat u hierover contact met ons opneemt. Wij zullen via een e-mail antwoord geven op uw vraag. Hartelijke groet, Team sponsoring
Dineke