Website: https://www.woordendaad.nl
Adres: Spijksedijk 16E 4207 GN
Plaats: Gorinchem

Woord en Daad

Pluspunten
Positieve berichtgeving dat er ook werkelijk hulp wordt geboden met het sponsorgeld. Het bedrijf wordt betrouwbaar genoemd.

Beste sponsor,
Hartelijk dank voor uw review! Fijn dat u positief bent over het sponsorprogramma. Mochten er in de toekomst vragen zijn, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. Hartelijke groet - Team Sponsoring

Pluspunten

communicatie met sponsorkindje iets veranderen zoals een melding zoveel weken voor kerst om brief te sturen. en weten of er voor ons ook post is onder weg.
Beste sponsor,
Hartelijk dank voor uw review! Fijn dat u positief bent over het sponsorprogramma. Normaal gesproken ontvangt u van ons een mail wat betreft de kerstpost. We nemen uw punt in ieder geval mee. Hartelijke groet - Team Sponsoring
Annemieke
Rijssen

Gepubliceerd op: 12/12/2018

Pluspunten
Snelle communicatie, ook over bijv. de onrust in Haïti, dat is fijn.
- op de site kun je per land zien wat je als extra gift kunt geven. Stel dat je een bedrag over maakt voor schoenen. Krijgen ze dit dan direct of wordt er gewacht tot de 'oude' schoenen eerst versleten of te klein zijn?
- Het zou mooi zijn als je weet wat er met je geld gebeurd is.
- Regelmatig update/info/foto over kind en familie

Gepubliceerd op: 12/12/2018

Pluspunten
Ik sponsor nog niet zo heel lang een kindje, maar desondanks heb ik een goed gevoel bij Woord en Daad. Ik vind het fijn om update's te krijgen over de toestand in het land, zeker toen met de aardbeving in Haiti. Omdat er bij ons op het dorp ook een Woord & Daad Krinloopwinkel zit, voelt Woord & Daad ook dichtbij.
Ik heb niet echt verbeterpunten. Enig iets wat ik heb is dat het fijn zou zijn als er een berichtje zou kunnen komen dat de post is bezorgd. Maar ik kan me indenken dat dat niet haalbaar is.
Beste sponsor,
Hartelijk dank voor uw review! We zijn blij om te horen dat u onze updates over de situatie in het land waardeert en dat Woord en Daad door de Kringloopwinkel dichtbij komt. Mocht u in de toekomst vragen of tips hebben horen wij die graag. Hartelijke groet, Team sponsoring.
Anneloes
Andel

Gepubliceerd op: 10/12/2018

Pluspunten
geheel tevreden

Gepubliceerd op: 04/12/2018

Pluspunten
Goede voorlichting en informatieverstrekking wanneer je overweegt en jezelf aanmeld voor het sponsorprogramma.
We werken nog te kort samen met Woord en Daad om voldoende oordeel te geven over een aantal punten.
Dodewaard

Gepubliceerd op: 30/11/2018

Pluspunten
Veel ervaring hebben we nog niet, omdat we nog maar kort sponsor zijn. Maar tot nu toe zijn we prima geholpen als we vragen hadden. Vriendelijke medewerkers die echt met je meedenken. De website is ook duidelijk.
Weet ik niet.
Beste sponsor,
Hartelijk dank voor deze review! We vinden het fijn om te horen dat we u prima hebben kunnen helpen met uw vragen. We staan graag voor u klaar, ook als u in de toekomst nog vragen heeft. Hartelijke groet, Team sponsoring
W.L. Kriekaard
Krabbendijke

Gepubliceerd op: 20/11/2018

Pluspunten
Het product van Woord en Daad heeft positieve impact op veel levens.

Antwoord Woord en Daad
Beste Marianne, Hartelijk dank voor het invullen van de review. Uw verzoek om een foto begrijpen wij volledig. Onze normale werkwijze is dat de sponsor een (juiste!) foto krijgt toegestuurd bij de start van de sponsoring. Vervelend dat dit bij u niet juist is verlopen. Wij zullen u per post alsnog een foto toesturen. Hartelijke groet, Team Sponsoring
Marianne
Barendrecht

Gepubliceerd op: 20/11/2018

Pluspunten
Het product van Woord en Daad heeft positieve impact op veel levens.
Wij kregen bij start van de sponsoring niet een foto van ons sponsorkind Bernadeau, maar van (vermoedelijk) zijn zusje Bernadine. Wij hebben de foto teruggestuurd, met het verzoek de foto van Bernadeau toe te sturen, maar de foto niet ontvangen. Juist die foto geeft mijn kinderen (waaronder 1 zelf afkomstig uit Haiti) betrokkenheid bij de sponsoring. Het zou daarom fijn zijn als we alsnog een foto zouden kunnen krijgen voor op ons prikbord.

Barendrecht
20/11/2018

Pluspunten
Woord en Daad houdt mij goed op de hoogte.
Sinds september heb ik een adoptiekind. Ik heb toen gelijk een brief gestuurd naar haar. Nu in november heb ik nog niets terug ontvangen. Ik zou het leuk vinden als ik snel iets te horen krijg van mijn adoptiekind.
Beste sponsor,
Hartelijk dank voor het invullen van deze review! Graag geven we reactie op uw verbeterpunt. Voordat de post uw sponsorkind bereikt zijn we vaak 6 tot 8 weken verder. Onze partnerorganisatie zorgt ervoor dat uw kind post stuurt naar u, als sponsor. Dit doen zij 2 maal per jaar. Het kan zijn dat deze termijn nog niet is aangebroken, maar dat u binnenkort post van uw sponsorkind ontvangt.
Groet - team Sponsoring

Gepubliceerd op: 05/11/2018

Pluspunten
Transparant, actief beleid voor en door stakeholders, goed sport actiebeleid voor goede doelen (Sportforothers). Wordt goed geinformeerd.
Beleggings investeringen mogelijk maken voor kleinere bedragen.
Beste Bert,
Hartelijk dank voor het invullen van deze review! Geweldig dat u met ons meedenkt. U geeft als aandachtspunt aan om beleggingsinvesteringen mogelijk te maken voor kleinere bedragen. Mocht u hierin met ons mee willen denken, kunt u altijd contact met ons opnemen. Alvast hartelijk dank!
Groet, Team Sponsoring
Bert