Website: https://www.woonboulevardpoortvliet.nl
Adres: Paasdijkweg 33 4693RE
Plaats: Poortvliet
Telefoon: 0166-619100

Woonboulevard Poortvliet

Pluspunten
Verbeterpunten /tips betreffen Inleveren cadeaubon Decoplein
Totaal bedrijf positief.
DECOPLEIN.
Vandaag weer een bezoek aan decoplein.
Een aankoop ter waarde van een deel van een cadeaubon is niet mogelijk volgens de verkoopster.
We konden voor een deel van de waarde van de cadeaubon slagen. Maar er niet mee betalen.
2e keer naar Poortvliet met onze cadeaubon. En weer naar huis met de niet in te leveren cadeaubon. Advies aan mensen die een cadeaubon van woonboulevard Poortvliet willen schenken: DOE HET NIET. Je wilt de ontvanger dit toch niet aandoen.
Wrt
Sommelsdijk

Gepubliceerd op: 13/12/2017

Pluspunten
Verbeterpunten /tips betreffen Inleveren cadeaubon Decoplein
Totaal bedrijf positief.
DECOPLEIN.
Vandaag weer een bezoek aan decoplein.

Sommelsdijk
29/11/2017

Pluspunten

Omdat ik een mail ontvangen had over black-Friday, heb ik besloten om iets te bestellen. Normaal ben ik gewend om naar de winkel te komen maar deze aanbieding kwam nu goed uit om een online-bestelling te plaatsen. Echter had ik deze bestelling op vrijdag geplaatst maar werd pas op maandag ontvangen bij jullie waardoor ik de beloofde korting misliep. Na een telefoontje en wat heen en weer ge-mail is de korting alsnog verrekend en ben ik uiteindelijk tevreden. Misschien toch een puntje waar iets aan gedaan moet worden....
Jose
Stavenisse

Gepubliceerd op: 13/12/2017

Pluspunten
Zeer snelle en perfecte levering super goed ingepakt

Tonnie
Fijnaart

Gepubliceerd op: 13/12/2017

Pluspunten
Perfecte bezorging ,vriendelijke bezorgers
Bedrijf doet wat het beloofd .
Zeer tevreden over de tafel die we hadden besteld
Nee,ga zo door
H. Vaanholt
Enschede

Gepubliceerd op: 13/12/2017

Pluspunten
Bestelling geplaats, volgende dag gelijk telefonisch contact met elkaar gehad over de levering. Dus al met al goede service. En de tafel is precies de kleur die ik zocht.
Misschien toch beter opletten, als de auto geladen word. nu is de tafel met twee auto's bij mij thuis bezorgd.

Gepubliceerd op: 06/12/2017

Pluspunten
Het kado werd niet op het afleveradres dat ik had opgegeven bezorgd, helaas.
Gerry Engbers
Oldenzaal

Gepubliceerd op: 05/12/2017

Pluspunten
Snelle service, prima levering

Anita
uitdam

Gepubliceerd op: 29/11/2017

Pluspunten
Fast delivery

Paulina

Gepubliceerd op: 29/11/2017

Pluspunten
Uitstekende service, vlotte levering. Uitermate correcte chauffeur en bijrijder toen de bestelling werd afgeleverd.
Kortom: zeer tevreden over het geheel.

Paul

Gepubliceerd op: 28/11/2017

Pluspunten
Geen. Ik wilde 0 sterren geven maar een halve ster is blijkbaar het minimum wat je hier kunt geven.
Wat een schande om moeilijk te doen over statiegeld van een flesje drinken wat we mee wilden nemen bij het weggaan. Voor een paar duizend euro meubels besteld en dan moeilijk doen over 20 cent?!! Dit stomme akkefietje vergalde alles voor mij en zou hier hier meer willen winkelen.
Vliet
Montfoort