Website: www.woodprint.nl
Adres: Lorentzstraat 7 3846AV
Plaats: Harderwijk

Woodprint is dé specialist in printen op hout

✔ Jouw mooiste foto natuurlijk op hout!
✔ Keuze uit de allermooiste houtsoorten
✔ Maak collages en voeg teksten toe
✔ Webshop Keurmerk
✔ GRATIS & snelle verzending

Foto op hout? Ga naar www.woodprint.nl

Woodprint

Pluspunten
Ik had dringend een woodprint nodig. Het bedrijf heeft uiterst snel op mijn vragen beantwoord, en supersnel alles kwalitatief gemaakt, én op tijd geleverd :)

Christopher
Denderleeuw

Gepubliceerd op: 04/10/2018

Gepubliceerd op: 28/09/2018

Pluspunten
Zéér behulpzaam en correct in afhandelen. Alles verliep volgens wens en afspraak. Het behalen van de korte deadline was voor ons zeer belangrijke. Dennis heeft ons daarin zeer goed geholpen en alles uit de kast gehaald om dit ook voor ons waar te maken. Top gewoon + zeer mooie eindresultaat, een product om fier op te zijn!!!
Geen enkel
Willem
België

Gepubliceerd op: 22/09/2018

Pluspunten
Snelle levering, mooie wereldkaart op hout!

Marianne
Middenbeemster

Antwoord Woodprint
Bedankt voor het delen van je review! We wensen je heel veel plezier met je Woodprint.

Gepubliceerd op: 17/09/2018

Pluspunten
Geweldig resultaat, precies wat ik verwacht had! Netjes afgeleverd in een niet al te lange tijd en makkelijk op te hangen.
Antwoord Woodprint
Hartstikke bedankt voor je topreview Sem! Geweldig om te lezen dat de kwaliteit, levering en gebruiksvriendelijkheid naar wens zijn. We wensen je veel plezier met je Woodprint.
Sem
Nijmegen

Gepubliceerd op: 17/09/2018

Pluspunten
Ziet er netjes uit!
Word goed verpakt geleverd
Het ophang systeem kan vele malen beter!
Het systeem wat er nu bij zit en je er zelf nog op moet monteren is absolut gaan aamrader
Antwoord Woodprint
Bedankt voor je review en beoordeling Thijmen! Goed om te lezen dat de kwaliteit en levering naar wens zijn. Omdat we de kwaliteit van de Woodprint willen garanderen (voor en na de levering), monteren we standaard niet het ophangsysteem. Op onze website lees je een korte instructie hoe je het ophangsysteem het beste monteert. We gaan de gebruiksvriendelijkheid van het systeem zeker verbeteren. We wensen je heel veel plezier met je Woodprint.
Thijmen
Zwaag

Gepubliceerd op: 17/09/2018

Pluspunten
Mooi geleverd resultaat!
Geen mail ontvangen toen mijn woodprint klaar was en verzonden is. Hij was opeens bezorgt.
Antwoord Woodprint
Bedankt voor het delen van je topreview! Super om te lezen dat de kwaliteit naar wens is. Normaal gesproken hoor je een mail te ontvangen (met track en trace code), zodat je precies weet wanneer je pakketje wordt afgeleverd. Dit is in jouw geval niet gebeurd, onze excuses hiervoor. Desondanks wensen we je heel veel plezier met je Woodprint.

Gepubliceerd op: 16/09/2018

Pluspunten
als er iets niet lukt dan kan je contact opnemen en helpen ze je heel goed.
In 2015 had ik een prachtig woodprint besteld 40x60 (60x40)

In 2018 een woodprint besteld zelfde maat was helaas 1 cm kleiner en niet net zo mooie hout kwaliteit als in 2015 en was gewoon heel anders..
Antwoord Woodprint
Bedankt voor het delen van je review! Super dat je onze klantenservice goed ervaren hebt. Maar we streven ook naar een mooi product. Helaas hebben we niet aan jouw verwachtingen voldaan. Door de loop van de jaren hebben we veel aandacht besteed aan de houtkwaliteit en printtechniek. Jammer dat de kwaliteit een groot verschil is t.o.v. jouw Woodprint in 2015. Desondanks wensen je heel veel plezier met je Woodprint.
D
katwijk

Gepubliceerd op: 03/09/2018

Antwoord Woodprint
Hartstikke bedankt voor je topcijfer Janet! Een geweldig cijfer waar we heel erg trots op zijn. We wensen je heel veel plezier met je Woodprint.
janet van nieuwenhuizen
ERmelo