Website: http://www.wohi.nl
Adres: Virulyweg 29-D 7602RG
Plaats: Almelo

WOHI is alles waarin een warenhuis groot kan zijn. Perfect voor wat je kent en voor wat je wilt ontdekken. De vondsten en de voordeeltjes. Verrassend en vertrouwd. Uiteenlopend als het echte leven. Ieder z’n warenhuis. Eindelijk een adres waar alles samenkomt. Dat is WOHI.NL. Echt iets voor jou.

Wohi.nl
8.2

Johanna
Bruxelles

Gepubliceerd op: 23/08/2018

Pluspunten
Zoals aangegeven, voor 15u besteld de volgende werkdag in huis.

Noordhoorn

Gepubliceerd op: 21/08/2018

Pluspunten
Vorige week donderdag een product besteld via de webshop. Levertijd 1 tot 3 dagen. Dinsdag (3e dag) contact met ze opgenomen om te vragen hoe het zit aangezien ik nog geen track and trace ontvangen had.

Door een fout in hun voorraad systeem was er vertraging opgelopen. Prima kan gebeuren. Maar ze beloofde dat het rechtstreeks via hun leverancier zou worden verstuurd en dat ik de volgende dag Mijn bestelling kon verwachten.

De volgende dag (na weer een mail) ontving ik eindelijk een track and tracé van DHL. Die niet werkte, na weer wat mails met vragen over de status van mijn bestelling zeiden ze dat er een fout in het systeem van DHL zat en dat het de volgende dag geleverd zou worden.

Vandaag (1 week verder) zelf contact opgenomen met DHL en die zeiden dat het product alleen was aangemeld (3 dagen geleden) en dat ze geen fout in het systeem hadden. Het product is dus nog niet eens verstuurd, alleen aangemeld.

Dus al met al klopt hun voorraad niet, kunnen ze niet op tijd leveren, geven de schuld aan hun verzender, liegen ze richting de klant en reageren ze niet meer op mails als de klant kritisch word. Pftttt

Nu nog maar afwachten of ik mijn volledige bedrag terug gestort krijg want die info krijg ik niet gevonden op hun site en beantwoorden ze niet op de mail. Maar je moet als consument wel betalen als een product retour gestuurd word, wat ook niet van deze tijd is meer.
Niet voorliegen aan de klanten over de voorraad.
Actuele voorraad tonen op de website i.p.v. de illusie geven dat ze wel kunnen leveren
Niet je verzender de schuld geven als je zelf niet kunt leveren
Klant antwoord/duidelijkheid geven als ze vragen hebben
Überhaupt antwoord geven op vragen
Jos Brocks
Oss

Gepubliceerd op: 16/08/2018

Pluspunten
Leuke producten. Mailcontact is snel en helder. Snelle levering.
Bij het bestellen van de barbecue een dag eerder de bestelling gedaan. Maar ik wilde er een hoes bij hebben. Die stond zelfs in de suggesties onder de factuur. Alleen bij het klikken er op: niks. Moest een nieuwe bestelling doen. Beetje zonde van de dubbele bezorging. Baalde ik een beetje van. Bijnoot: barbecue besteld op Blokker.nl, verwezen naar Wohi. Deze partij zou het leveren. Lichtelijk vaag en niet makkelijk bijbestellen, allemaal. Zonde. Want producten zien er tot nu toe prima uit en levering was in beide gevallen ook goed en snel. Het niet makkelijk bij kunnen bestellen op blokker.nl bij Wohi is zonde. Ik geloof absoluut dat dit minder conversie voor Wohi en Blokker.nl (voor producten, te leveren door Wohi) veroorzaakt. Puntje van aandacht. Api? Eigen website functionaliteit? Verder prima. Tevreden Wohi klant. ;)
Erik
Waddinxveen

Gepubliceerd op: 11/08/2018

Gepubliceerd op: 10/08/2018

Pluspunten

Voor 12u besteld is volgende dag in huis...? 3 van de 4 pakken werden geleverd. Het cruciale pak werd pas op maandag geleverd ipv vrijdag, zonder verwittiging. De schuld wordt naar postnl geschoven.

Gepubliceerd op: 09/08/2018

Gepubliceerd op: 08/08/2018

Alber
Kudelstaart

Gepubliceerd op: 07/08/2018

Pluspunten

Jammer dat er niet een set met accesoires zoals Pizzasteen Wok of grill plaat bij te bestellen zijn.
Deze dus elders bestellen?
Carlo
Wijk en Aalburg