Website: www.wishpel-bloempotten.nl
Adres: Kreekweg 2a 3223LJ
Plaats: Hellevoetsluis

Wishpel-bloempotten.nl

Pluspunten
Veel keus
Beter aangeven dat er alleen uitgeleverd wordt indien de volledige bestelling op voorraad is. Geen gebruikte, vieze potten naar klanten sturen.
Beste Emmy,

Bedankt voor je beoordeling.
In de orderbevestiging hebben wij per product staan wat de levertijd is. Hierbij hebben wij ook vermeld dat de bestelling word verzonden als alle producten aanwezig zijn. Wij zullen uiteraard kijken of dit misschien duidelijker kan worden vermeld.
Wij sturen alleen nieuwe producten naar klanten. Erg vervelend dat je artikelen heb ontvangen die gebruikt lijken. Alle producten komen nieuw van de leverancier. Wij dragen zorg voor goede producten. Wanneer er iets beschadigd is of in jou geval vuil dan vernemen wij dat graag zodat wij met een gepaste oplossing kunnen komen.
Kan je foto's hiervan mailen dan helpen wij je graag verder.

Het team van Wishpel
Louise

Gepubliceerd op: 22/08/2017

Pluspunten
Prijs-kwalitiet
Indien u vermeld dat indien er voor 16h besteld wordt, de levering de volgende dag zal plaatsvinden moet u hier ook aan voldoen!!! Twee verlofdagen opgeofferd en geen levering zoals twee maal per mail beloofd!!! JAMMER!!!
Beste heer,
Hartelijk dank voor uw beoordeling. Helaas is buiten onze macht de levering niet goed verlopen via onze vervoerder. Zoals ook per email aangegeven is het pakket blijven hangen met de zending naar Belgi├ź. Gelukkig is de pot alsnog bij u geleverd. Onze welgemeende excuses voor het ongemak, ik hoop dat u alsnog kunt genieten van uw mooie pot! Met vriendelijke groet, Wishpel-Bloempotten.nl.
Gerry
Bilzen

Gepubliceerd op: 21/08/2017

Pluspunten
Alles vlot verlopen

Inge
Ieper

Gepubliceerd op: 17/08/2017

Gepubliceerd op: 16/08/2017

Pluspunten

niet adverteren met;voor 16.00 besteld andere dag in huis,als je het niet na kunt komen .heb een week moete wachten!
Beste Huub,

Vervelend om te horen dat u niet tevreden bent over de levertijd van uw bloembakken. Alle producten die voor 16:00 besteld worden en op voorraad zijn worden altijd de volgende werkdag geleverd. Mocht een artikel niet op voorraad zijn of onvoldoende op voorraad dan wordt u daarover geïnformeerd, zoals ook netjes bij u is gebeurd door middel van een e-mail. Wanneer een artikel niet op voorraad is dan is de levertijd 3-6 werkdagen. De bloembakken zijn binnen deze periode bij u bezorgd. Ik hoop dat u alsnog kunt genieten van uw mooie Elho bloembakken.
Mocht u nog vragen hebben dan kunt u altijd bellen of mailen.

Pieter
Wishpel Webshops
Huub
Haelen

Gepubliceerd op: 14/08/2017

Pluspunten
goede kwaliteit en stipte levering

frans
soestduinen

Gepubliceerd op: 11/08/2017

Pluspunten
Netjes volgens afspraak geleverd
Hendri
Den bosch

Gepubliceerd op: 11/08/2017

Pluspunten
Nette prijs, redelijke snelle levering
De toegezegde track & trace code nooit ontvangen.
Wel op de dag van levering een e-mail van Post-NL gehad
K.J. Brom
Wolvega

Gepubliceerd op: 10/08/2017

Pluspunten
Vlugge levering
Zou het mogelijk zijn mijn factuur van 3 bloempotten van Elho pure op te sturen , ik had dit reeds gevraagd via telefoon
Allaer Peggy Boterdael 36 Denderwindeke 9400 BTW BE 0735 225 455
Beste heer/mevrouw,

Bedankt voor uw beoordeling.
Wij zijn hiervan op de hoogte en er mee bezig. Wij zullen u hierover per mail informeren.

Het Team van Wishpel
windekes hoeve
denderwindeke

Gepubliceerd op: 08/08/2017

Pluspunten
Levering binnen de week, is ok
Geen verbeterpunten, doch m'n bloembakken zijn niet identiek, aan de ene waren er 3 stickers bevestigd en zag er helemaal nieuw uit, de anderen had 1 sticker en een kleine beschadiging aan de bovenrand. Misschien betere controle voor verzending
Katrien
Torhout