Bedrijfsgegevens

Website: www.winparts.nl
Adres: Stadsweg 110 9793 PD
Plaats: Winneweer
Telefoon: 085 070 5200

Dé meest complete leverancier in auto onderdelen. Zowel originele als betere betaalbare oplossingen voor uw auto vindt u bij winparts. U kunt ook alle accessoires voor uw auto bij winparts bestellen. Goedkope auto onderdelen vind u bij winparts!

KiyOh uitgangspunten:

  • Alle klanten mogen beoordelen
  • Beoordelingen voldoen aan de richtlijnen 
  • Controles om valse beoordelingen zoveel mogelijk tegen te gaan: Lees meer.
  • Meld misbruik of andere zaken hier.
  • Onvoldoendes (reviewscore lager dan 6) zijn 14 dagen na plaatsing zichtbaar op deze pagina.

Winparts.nl
totaal score
8.6
Beoordelen
Laatste beoordeling
vandaag
Legenda
> 90 dagen
30 - 90 dagen
< 30 dagen
3249 beoordelingen (12 maanden)
18923 beoordelingen (totaal)
124132 keer bekeken
91% beveelt dit bedrijf aan

KiyOh uitgangspunten:

  • Alle klanten mogen beoordelen
  • Beoordelingen voldoen aan de richtlijnen 
  • Controles om valse beoordelingen zoveel mogelijk tegen te gaan: Lees meer.
  • Meld misbruik of andere zaken hier.
  • Onvoldoendes (reviewscore lager dan 6) zijn 14 dagen na plaatsing zichtbaar op deze pagina.

Filter beoordelingen op aantal sterren in afgelopen 12 maanden
66% (2131)
23% (736)
4% (145)
3% (89)
5% (149)

Klantbeoordelingen

4
Pluspunten
Duidelijke site, prijzen zijn regelmatig goed.
Verbeterpunten
Dit vind ik echt een vervelend voorval. Ik heb mistlampen voor mijn auto nodig. Er worden tal van merken aangeboden. Ik kies voor een bepaald merk en krijg een volledig ander merk geleverd. Ik bestel "vanWezel" en krijg "Depo". Dit moeten jullie niet doen. Breng de klant eerst op de hoogte dat iets niet leverbaar is en stel hem voor een ander merk te sturen... Groet, Paul.
Antwoord Winparts.nl
Goedemiddag Paul,

Bedankt voor je beoordeling!
Wat vervelend om te horen dat je een ander merk hebt ontvangen dan besteld.
Mogelijk zijn de verkeerde mistlampen door ons magazijn verstuurd, mijn excuses hier voor.

Uiteraard kunnen wij dit voor u oplossen, u kunt immers binnen 30 dagen een product omruilen.
Als u het om wilt ruilen, zou u mij dan een mailtje willen sturen met het ordernummer?
Dit kunt u sturen naar support@winparts.nl.

Met vriendelijke groeten,
Ruben namens Winparts.
Paul
Hoensbroek

Gepubliceerd op: 24/01/2020
Aanbeveling: nee


4
Pluspunten
Phone contact with Customer Service is difficult. Had to wait 20-30 min. Until somebody took the call. However they were helpful.
Verbeterpunten
I cannot understand why Winparts is still using DPD for deliveries. DPD have
my package for 1 week and they system still shows not processed because they do not have my package.. unbelievable low quality delivery service.
Antwoord Winparts.nl

Good morning,

Thank you for your review. I apologize that you have had to wait a long time over the phone. At the moment it is still very busy.
We do our best to keep the queues as short as possible.

Based on your information, I have been able to find your order. In the track & route you can now find that the package is currently on the way for delivery.

We use different delivery services. Which one is used depends on the dimensions and weight of the package. So it is possible that the next time you order something, it will be sent with another carrier.

I apologize for the inconvenience.

Kind regards,

Sandra
BB
Den Haag

Gepubliceerd op: 20/01/2020
Aanbeveling: ja


4
Pluspunten
 
Verbeterpunten
Late levering. Wordt afgedaan door de schuld bij de afhandelaar neer te leggen, maar voor mij is Winparts de partij waar ik een overeenkomst mee heb. Bij het bestellen wordt een afleverdatum weergegeven. Pas deze dan aan als er niet aan de verplichtingen kan worden voldaan.
Antwoord Winparts.nl
Goedemorgen Piet,

Bedankt voor uw beoordeling. Vervelend om te lezen dat u deze ervaring met ons hebt gehad.

Wij hebben geprobeerd om onze website zoveel mogelijk aan te passen, waarbij de levertijden een x aantal dagen verschoven werd.

Onze excuses voor het ongemak.

Met vriendelijke groet,

Sandra
Piet
Munnekeburen

Gepubliceerd op: 17/01/2020
Aanbeveling: nee


4
Pluspunten
 
Verbeterpunten
Produkt was gebroken bij aankomst , doch aan de verpakking zelf was niets te zien
Antwoord Winparts.nl
Goedemorgen Erwin,

Bedankt voor uw bericht. Vervelend om te lezen dat het product defect is aangekomen.

Zou u mij een foto kunnen sturen van het onderdeel, via support@winparts.nl? Aan de hand daarvan zal ik er voor zorgen dat er een nieuw exemplaar wordt verstuurd. (gelieve 1 foto per mail verzenden)

Excuses voor het ongemak.

Met vriendelijke groet,

Sandra
Erwin
Wetteren

Gepubliceerd op: 14/01/2020
Aanbeveling: nee


4
Pluspunten
2x toe verkeerde 3e remlicht uiteindelijk toch aar naar de dealer
Verbeterpunten
Docu klopt niet jammer
Antwoord Winparts.nl
Goedemiddag,

Bedankt voor uw beoordeling. Vervelend dat het product niet correct bleek te zijn.

Ik heb uw order terug kunnen vinden en daarbij zie ik dat er een foutje op de website stond, welke is aan gepast en dat wij u hebben voorzien van een retour label. Daarmee kunt u beide producten gratis retourneren.

Onze excuses voor het ongemak.

Met vriendelijke groet,

Sandra
Klant

Gepubliceerd op: 13/01/2020
Aanbeveling: ja


3
Pluspunten
 
Verbeterpunten
Zorg dat er iemand een overzicht heeft op de voorraad.
Zodat als iemand wat besteld het op voorraad is.
Niet zeggen verzonden en dan blijkt dat het niet verzonden is.
Antwoord Winparts.nl
Goedemorgen Ronald,

Bedankt voor uw review. Vervelend om te lezen dat u deze ervaring met ons hebt gehad. Mijn excuses hiervoor.

Sommige producten liggen niet in ons eigen magazijn in Winneweer en worden door middel van dropshipment direct naar u opgestuurd vanuit de fabrikant. Helaas gebeurt het zo nu en dan dat wij pas later een melding krijgen dat het product niet meer in voorraad blijkt te zijn.

Ik zie dat uw bestelling inmiddels geannuleerd is.

Met vriendelijke groet,

Sandra
Ronald
Breda

Gepubliceerd op: 07/01/2020
Aanbeveling: nee


3
Pluspunten
 
Verbeterpunten
De levertijden worden totaal onrealistisch voorgesteld. Op 22/12 bestelde ik aantal goederen. Deze zouden geleverd worden op het ophaalpunt op 24/12. Op 24/12 tijdens de ochtend werd de status van levering veranderd naar 27/12. Nog later op de dag kreeg ik een mailtje dat het minimaal 31/12 zou worden. Ik heb de goederen nodig, maar zal ze niet meer op tijd ontvangen. De telefoon wordt niet opgenomen, mails worden niet beantwoord. Als ik vandaag 24/12 op de website dezelfde goederen bestel wordt als leverdatum 28/12 voorgesteld : vroeger dan 31/12 !!!
Antwoord Winparts.nl
Goedemiddag Miek,

Bedankt voor je beoordeling.
Wat vervelend om te horen dat je bestelling vertraagd is geraakt bij ons, mijn excuses hiervoor!

Ik kijk graag met je mee wat de reden hier van is, zodat ik je verder kan helpen.
Zou je mij het ordernummer kunnen sturen naar support@winparts.nl?
Dan kijk ik het z.s.m. voor je na.

Alvast bedankt!

Met vriendelijke groet,
Ruben namens Winparts.
Miek
Bredene

Gepubliceerd op: 07/01/2020
Aanbeveling: nee


4
Pluspunten
Snelle levering
Verbeterpunten
Niet juiste beschrijving-
De aangekochte sportuitlaat us stiller dan dr standaard uitlaat......??????
Antwoord Winparts.nl
Goedemiddag Hans,

Bedankt voor je review.
Wat vervelend om te horen dat de sportuitlaat tegenvalt.
Als een product niet naar wens is, kan het vaak nog omgeruild worden.
Graag kijk ik met je mee of ik nog wat voor je kan betekenen.

Zou je mij het ordernummer van de bestelling willen toesturen via support@winparts.nl?

Alvast bedankt!

Met vriendelijke groet,
Ruben namens Winparts.
Hans van riet
Hamme

Gepubliceerd op: 05/01/2020
Aanbeveling: nee


4
Pluspunten
slechte service , late e/o geen levering
Verbeterpunten
 
nvt
nvt

Gepubliceerd op: 01/01/2020
Aanbeveling: nee


3
Pluspunten
 
Verbeterpunten
Absoluut GEEN snelle levering, ik had gekozen voor levering op zaterdag 14 december 2019 en er ook voor betaald en helemaal niks ontvangen op zaterdag! Inmiddels al besteld op woensdagavond. Ook nog in de namiddag ervoor gemaild, maar geen reactie!!
Antwoord Winparts.nl
Goedemiddag,

Bedankt voor uw beoordeling. Vervelend dat u uw pakket afgelopen zaterdag niet heeft ontvangen.

Op basis van uw email adres heb ik uw order terug kunnen vinden. Hierbij zie ik dat wij uw pakket afgelopen vrijdag hebben afgegeven aan de vervoerder. Het lijkt er op dat uw pakket vertraagd is geraakt bij de vervoerder door de grote vertragingen/ achterstanden op dit moment, vanwege de december drukte.

Onze excuses voor het ongemak!

Met vriendelijke groet,

Sandra
Klant
Desselgem

Gepubliceerd op: 28/12/2019
Aanbeveling: nee


Laden...
Meer beoordelingen...
Disclaimer