Bedrijfsgegevens

Website: www.winparts.nl
Adres: Stadsweg 110 9793 PD
Plaats: Winneweer
Telefoon: 085 070 5200

Dé meest complete leverancier in auto onderdelen. Zowel originele als betere betaalbare oplossingen voor uw auto vindt u bij winparts. U kunt ook alle accessoires voor uw auto bij winparts bestellen. Goedkope auto onderdelen vind u bij winparts!

KiyOh uitgangspunten:

  • Alle klanten mogen beoordelen
  • Beoordelingen voldoen aan de richtlijnen 
  • Controles om valse beoordelingen zoveel mogelijk tegen te gaan: Lees meer.
  • Meld misbruik of andere zaken hier.
  • Onvoldoendes (reviewscore lager dan 6) zijn 14 dagen na plaatsing zichtbaar op deze pagina.

Winparts.nl
totaal score
8.6
Beoordelen
Laatste beoordeling
vandaag
Legenda
> 90 dagen
30 - 90 dagen
< 30 dagen
3243 beoordelingen (12 maanden)
18844 beoordelingen (totaal)
123414 keer bekeken
91% beveelt dit bedrijf aan

KiyOh uitgangspunten:

  • Alle klanten mogen beoordelen
  • Beoordelingen voldoen aan de richtlijnen 
  • Controles om valse beoordelingen zoveel mogelijk tegen te gaan: Lees meer.
  • Meld misbruik of andere zaken hier.
  • Onvoldoendes (reviewscore lager dan 6) zijn 14 dagen na plaatsing zichtbaar op deze pagina.

Filter beoordelingen op aantal sterren in afgelopen 12 maanden
66% (2131)
23% (740)
4% (141)
3% (88)
5% (149)

Klantbeoordelingen

1
Pluspunten
 
Verbeterpunten
Defect product geleverd. Na opsturen foto/video van het defect via app ondeskundige antwoorden. waaruit wel blijkt dat betreffende helpdesk medewerker zich niet even de moeite had genomen om zich even in het product te verdiepen.
Wacht na 10 dagen nog steeds op antwoord.
Antwoord Winparts.nl
Goedemorgen,

Bedankt voor uw review. Erg vervelend om te lezen dat u deze ervaring met ons hebt gehad. Mijn excuses daarvoor.

Helaas kan ik op basis van uw gegevens geen order terug vinden.
Zou u mij daarom een berichtje willen sturen via support@winparts.nl? Ik kijk graag met u mee naar de conversatie en los het graag voor u op.

Alvast bedankt!

Met vriendelijke groet,

Sandra
G.H

Gepubliceerd op: 16/01/2020
Aanbeveling: nee


1
Pluspunten
 
Verbeterpunten
Levertijd!!!
Antwoord Winparts.nl
Goedemorgen,

Bedankt voor uw beoordeling. Vervelend om te lezen dat uw pakketje niet naar verwachting werd geleverd.
Excuses daarvoor.

Ik heb uw order op basis van uw gegevens terug kunnen vinden en daarbij zie ik dat wij uw pakket de dag na uw bestelling hebben overgedragen aan de bezorger.
Helaas zijn er afgelopen maand erg veel vertragingen geweest i.v.m. de feestdagen, waardoor pakketten langer onderweg zijn geweest.

Onze excuses voor het ongemak!

Met vriendelijke groet,

Sandra
HR-Creations
Emmeloord

Gepubliceerd op: 15/01/2020
Aanbeveling: nee


1
Pluspunten
 
Verbeterpunten
betere schroefdraad
Antwoord Winparts.nl
Goedemiddag,

Bedankt voor uw beoordeling.

Zou u uw beoordeling nader kunnen toelichten via support@winparts.nl? Ik hoor graag wat ik voor u kan betekenen.

Alvast bedankt.

Met vriendelijke groet,

Sandra
Klant

Gepubliceerd op: 13/01/2020
Aanbeveling: nee


1
Pluspunten
 
Verbeterpunten
Levering zou op tijd moeten zijn
Antwoord Winparts.nl
Goedemiddag,

Bedankt voor uw beoordeling. Vervelend om te lezen dat uw pakket niet naar verwachting werd geleverd.

Is het pakket nu inmiddels wel bezorgd? Zo niet, dan hoor ik het graag. U mag mij mailen via support@winparts.nl.
Aan de hand daarvan zal ik een onderzoek in stellen bij de vervoerder.

Mijn excuses voor het ongemak.

Met vriendelijke groet,

Sandra
Marc
Herselt

Gepubliceerd op: 12/01/2020
Aanbeveling: nee


1
Pluspunten
 
Verbeterpunten
paket niet aangekregen na 1 dag levering
Antwoord Winparts.nl
Goedemorgen Bjorn,

Bedankt voor uw review. Vervelend om te lezen dat u uw accu tot op heden nog niet hebt ontvangen.

Ik heb uw order terug kunnen vinden en daarbij zie ik in de track & tracé dat de vervoerder een bezorgpoging heeft gedaan en een niet-thuis-kaart in de bus zou hebben gedaan. U kunt via dit kaartje gemakkelijk een nieuwe afspraak inplannen met de vervoerder.

Mocht ik nog iets voor u kunnen betekenen, dan hoor ik het graag: support@winparts.nl

Met vriendelijke groet,

Sandra
Bjorn
Schoten

Gepubliceerd op: 09/01/2020
Aanbeveling: nee


1
Pluspunten
 
Verbeterpunten
Na 14 dagen nog steeds geen autolampen ontvangen,welke ik dringend nodig had.Betaling gebeurde dezelfde dag.Uit noodzaak autolampen ergens anders moeten aankopen.
Wat een service!!
Antwoord Winparts.nl
Goedemiddag Ronny,

Bedankt voor je beoordeling.
Vervelend om te horen dat je de bestelling nog niet ontvangen hebt, mijn excuses hiervoor!

Ik kijk graag met je mee wat er aan de hand is.
Zou je mij het ordernummer kunnen mailen naar support@winparts.nl?
Dan probeer ik het z.s.m. voor je op te lossen.

Alvast bedankt!

Met vriendelijke groeten,
Ruben namens Winparts.
Ronny
Middelkerke

Gepubliceerd op: 06/01/2020
Aanbeveling: nee


2
Pluspunten
Veel producten
Verbeterpunten
1 pit kapot, vervolgens moet ik een complete set afnemen waar 1 van vergoed word, en omdat ze alleen per set verkocht worden... vervolgens gaat ook daar 1 van kapot, en dan kan het opeens wel per stuk....
Antwoord Winparts.nl
Goedemiddag Joran,

Bedankt voor het plaatsen van je review.
Wat vervelend om te horen dat er een pit kapot was gegaan, gelukkig zit hier garantie op.
In dit geval heb je ook voor de pit die kapot is gegaan, een vervanger ontvangen.

Mochten er nog vragen zijn, hoor ik het graag.

Met vriendelijke groeten,
Ruben namens Winparts.
Klant

Gepubliceerd op: 05/01/2020
Aanbeveling: nee


1
Pluspunten
 
Verbeterpunten
 
Antwoord Winparts.nl
Goedemiddag,

Bedankt voor je beoordeling.
Vervelend om te zien dat je ons maar een halve ster geeft.

Graag verneem ik van je wat we kunnen verbeteren.
Zou je mij je ordernummer kunnen mailen naar support@winparts.nl?

Alvast bedankt!

Met vriendelijke groet,
Ruben namens Winparts.
Klant
Brugge

Gepubliceerd op: 04/01/2020
Aanbeveling: nee


2
Pluspunten
Het is bezorgd
Verbeterpunten
Doe wat je belooft. Vrijdag besteld, zou zaterdag bezorgd worden, kwam pas woensdag.
Antwoord Winparts.nl
Goedemorgen Robbert,

Bedankt voor je beoordeling!
Wat vervelend om te horen dat je bestelling vertraagd is geweest.
Op dit moment is het erg druk bij de vervoerders, waardoor je pakket kan vertragen, mijn excuses hiervoor.

Mocht ik nog iets voor je kunnen betekenen, hoor ik het graag.
Je kan mij bereiken via support@winparts.nl.

Met vriendelijke groet,
Ruben namens Winparts.

Met vriendelijke groet,
Ruben namens Winparts.
Robbert Evers
Zwolle

Gepubliceerd op: 03/01/2020
Aanbeveling: nee


2
Pluspunten
 
Verbeterpunten
 
Klant

Gepubliceerd op: 02/01/2020
Aanbeveling: nee


Laden...
Meer beoordelingen...
Disclaimer