Website: www.winparts.nl
Adres: Stadsweg 110 9793 PD
Plaats: Winneweer

Dé meest complete leverancier in auto onderdelen. Zowel originele als betere betaalbare oplossingen voor uw auto vindt u bij winparts. U kunt ook alle accessoires voor uw auto bij winparts bestellen. Goedkope auto onderdelen vind u bij winparts!

Winparts.nl

58% (1927)

Gepubliceerd op: 18/06/2018

Pluspunten
goedkoop
levertijden zijn beslist niet wat er beloofd wordt en telefonisch contact is geen beginnen aan, als je contact wilt kan dat het beste via WhatsApp
Hi Jan,

Bedankt voor je bestelling en je feedback.

Het kan tijdens drukke momenten wat langer wachten zijn aan de telefoon. We proberen dit zo goed mogelijk af te vangen, maar er zijn vooral op maandag soms 8 klantenservice medewerkers continu aan de telefoon tijdens de piekmomenten.

Het rare is dat op sommige momenten er maar één persoon aan het bellen is en vijf minuten later staan er 25 mensen in de wacht. Een wachtrij is daarom helaas nooit helemaal te voorkomen.

In deze gevallen kun je het beste even mailen, dan hoef je ook niet te wachten en krijg je normaliter binnen twee uur reactie van ons. Als je het ordernummer en je vraag vermeld, dan kunnen we je het beste helpen.

Bedankt voor je begrip en tot snel!

Jan

Gepubliceerd op: 18/06/2018

Pluspunten
Goed verpakt snel geleverd

Ger
Leiden

Tadeusz

Gepubliceerd op: 18/06/2018

Pluspunten
0=nul !

sal
belgium

Pluspunten

ik vind het hel jammer dat na bespreking over de telefoon, jullie het zogenaamde juiste onderdeel opsturen om dan tot de constatatie te komen dat het onderdeel toch niet past en ik met het terugsturen nog de kosten mag betalen , namelijk 16,40 euro!
eric
brugge -assebroek

Nog meer duidelijkheid.
Retour kosten niet eens terug betaald
Geen antwoordnummer
Hi Isch,

Bedankt voor je recensie!

Helaas kunnen wij door de omvang, het gewicht en de bijzondere vorm van auto onderdelen geen gratis retourneren aanbieden. Dit zou betekenen dat dit verwerkt moet worden in de productprijs en dat zou er voor zorgen dat ook veel meer producten teruggestuurd worden. Een retour van een bumper kost heen en terug bijna 40 euro. Je kunt je denk ik wel voorstellen dat de gemiddelde prijs van een bumper in onze shop heel snel onaantrekkelijk wordt.

We willen liever er voor zorgen dat iemand direct de eerste keer het juiste besteld. Dit doen we door mooie tools te maken voor iedereen en bestellingen goed te controleren achteraf.

Mochten wij nou per abuis een verkeerd product bezorgen of iets beschadigd zijn. Dan vervangen we deze kosteloos, inclusief verzendkosten heen en weer :)

Hopelijk tot snel!

Isch Bozdana
amsterdam

Pluspunten

Mijn bestelling (gewicht 400 gram, onbreekbaar) was verpakt in een belachelijk en onnodig grote doos, die ik bij het afhalen niet mee kon nemen op de fiets. Hierover was ik zeer ontevreden. Voor de rest was alle in orde.
Verbetering hierin is drengend gewenst.
Hi Martin,

Hopelijk ben je heelhuids thuisgekomen op de fiets! Ik denk het wel, gezien je achteraf een berichtje hebt getypt :)

Helaas moeten we een aantal standaard dozen gebruiken om de verzendkosten te drukken. Dit kan veroorzaken dat er soms een klein product in een grotere doos verwerkt wordt. Auto onderdelen zijn helaas van zeer veel verschillende formaten en daar kunnen we niet allemaal doosjes voor aanschaffen.

Mocht je nog vragen hebben verder, laat het gerust weten.

Tot snel!

Martin Snuverink
Voorburg

Gepubliceerd op: 18/06/2018

Pluspunten
Eerst gebeld en daarna bestelt. Alles is zo gelopen als beloofd. Zeer tevreden!
Neen.
Ben