Website: www.winparts.nl
Adres: Stadsweg 110 9793 PD
Plaats: Winneweer

Dé meest complete leverancier in auto onderdelen. Zowel originele als betere betaalbare oplossingen voor uw auto vindt u bij winparts. U kunt ook alle accessoires voor uw auto bij winparts bestellen. Goedkope auto onderdelen vind u bij winparts!

Winparts.nl

Gepubliceerd op: 19/12/2018

Pluspunten
perfect ontvangen maar veel te laat post NL

paul moedbeck
zaventem

Gepubliceerd op: 19/12/2018

Pluspunten
Duidelijke site en snelle levering

Rene
Loenen aan de Vecht

Gepubliceerd op: 19/12/2018

Pluspunten
Snelle levering, scherpe prijs.
Niet alle onderdelen passen
Hallo Jan,

Bedankt voor uw bericht. Erg vervelend om te horen dat niet alle producten op uw auto passen! Als de producten nog niet gebruikt zijn, dan mogen deze kosteloos omgeruild worden. Wij hebben u hier zojuist een e-mail over gestuurd.

Wij horen graag van u.

jan
oirsbeek

Gepubliceerd op: 19/12/2018

Pluspunten
Vrijdag bestelt woensdag in huis top niks te klagen

Kyell
Koekelare

Pluspunten

De Bosch ruitenwisser die ik bij Winparts heb gekocht is waarschijnlijk tweedehands of een namaak Bosch. Het maakt de ruit niet schoon, laat vele strepen achter en een groot deel wordt geheel niet gewist.
Een miskoop dus. Vanmiddag bij de Formido een ander exemplaar gehaald en die doet het perfect (echte Bosch). 15 euro weggegooid dus. Mijn verbeterpunt: Graag kwaliteit leveren.
Goedemorgen,

Bedankt voor uw bericht. Vervelend om te horen dat de ruitenwissers niet goed functioneerde. Erg vreemd dat dit bij een Bosch ruitenwisser is.

Het product mag dan natuurlijk kosteloos omgeruild worden. Het product mag ook retour gestuurd worden.

Aan de hand van uw naam, kan ik helaas geen order vinden. Kunt u ons een e-mail hiervoor sturen naar support@winparts.nl?

C.
Zuid Holland

Gepubliceerd op: 18/12/2018

Pluspunten
Snelle levering en duidelijke site!
Geen ga zo door!
Diana van Dorpel

Gepubliceerd op: 18/12/2018

Pluspunten
Te lang gewacht op bezorging. Ik had gekozen voor de duurste bezorgkosten 29e besteld zodat mijn pakket de 30e in huis zou zijn. Echter kwam mijn paket de 4e pas binnen.
Geen snelle levering beloven als dit niet klopt.
Beste Patricia,

Bedankt voor uw review. Wij hebben op onze website geen optie voor snelle leveringen door meer verzendkosten te betalen. Wij hebben wel als optie avondlevering.

Aan de hand van uw Track & Trace code zie ik dat DHL aangeeft de bestelling wel op 30 november geleverd te hebben. Erg vreemd dat u deze dan pas op 4 december heeft ontvangen.

Onze excuses voor het ongemak.

Patricia
Beverwijk

Gepubliceerd op: 18/12/2018

Pluspunten
Goede helpdesk die d tijd nemen om al je vragen te beantwoorden. Geven ook goede adviezen.
Helaas duurde de zending te lang. Verzending zou 1 dag duren maar was helaas 2 dagen onderweg. Is niet zo’n groot probleem alleen had ik al een afspraak gemaakt met de monteur om het onderdeel er in te zetten.
Beste Jan Willem,

Bedankt voor uw bericht. Erg vervelend om te horen dat er vertraging is ontstaan. Ons advies is altijd om producten ruim voor een garageafspraak te bestellen. Er kan helaas altijd iets onverwachts gebeuren met de bestelling, waardoor er vertraging ontstaat. Onze excuses voor het ongemak.

Jan Willem Warnier
Lutten

Gepubliceerd op: 18/12/2018

Pluspunten
Snel en goed geleverd