Website: https://www.winkelstraat.nl
Adres: De Limiet 19 4131NR
Plaats: Vianen

Op Winkelstraat.nl shop je direct bij de mooiste boutiques van Nederland. Ontdek meer dan 400 exclusieve merken en designers aangevuld met de mooiste limited editions. Bestel op werkdagen vóór 16:00 en je hebt je bestelling de volgende dag in huis. Verzending is altijd gratis!

Winkelstraat.nl
9.5

Pluspunten
Al veel besteld, retour gestuurd en gekocht via winkelstraat.nl en nog geen enkele keer teleurgesteld. Ook al telefonisch contact gehad en snel geholpen.
Nog meer nieuwe items en merken. Maar dit is iets dat misschien moet groeien.
Nathalie
Sint-Niklaas, België

Gepubliceerd op: 25/06/2017

Pluspunten
Arkk schoenen besteld via mn telefoon toen ik op vakantie in Belgie was.

Na eerste bestelling foutmelding (kreeg mail dat de schoenen nog in shoppingbag zaten), nog een keer besteld dus. Nu 2x afgeschreven, maar geen bevestiging.

Op za avond een bericht op whatsapp gestuurd, ma ochtend antwoord. Moest screenshots mailen. Daar na paar uur keurig antwoord op, schoenen werden meteen verstuurd en dag erna binnen, geld van 2e betaling ook binnen 2/3 dagen terug. Zoals je het graag ziet :)
Ik heb gekozen om via whatsapp contact te zoeken, daar werd ik doorverwezen naar de mail. Lijkt onhandig, ik kan ook meteen mailen.
Rik
Heiloo

Gepubliceerd op: 24/06/2017

Pluspunten
Arkk schoenen besteld via mn telefoon toen ik op vakantie in Belgie was. Schoenen zijn moeilijk te verkrijgen en was wat huiverig, omdat er best wat negatieve recensies tussenzitten.

Heiloo
24/06/2017

Pluspunten
ruime keuze , mooie artikelen
afterpay betalingswijze
vriendelijke klantendienst
artikelen mooi verpakt
op tijd afgeleverd via ups, traceerbaar via ups
maat die besteld is blijkt naderhand niet altijd op voorraad. word ruimschoots goedgemaakt met excuses mail en kortings code :)
Gino
Brustem

Gepubliceerd op: 24/06/2017

Pluspunten
Zeer tevreden! enkele keren besteld en sta nog steeds versteld van de super snelle leveringen! Mooi verpakte bestellingen Top voor elkaar tot de volgende keer!

Maikel
Zwolle

Gepubliceerd op: 23/06/2017

Pluspunten
goede service en snel ook

Gepubliceerd op: 22/06/2017

Pluspunten
Snel en makkelijk te bestellen. Ook snelle levering.
Ik heb vraag gestuurd over afterpay omdat k niet zo goed snap maar krijg geen reactie
Evi
Deurne

Gepubliceerd op: 22/06/2017

Pluspunten
alles precies goed gedaan

Antwoord Winkelstraat.nl
Hoi Luc, leuk dat je de tijd nam voor deze beoordeling. Wij zijn trots als we teruglezen dat alles precies goed is gegaan bij je eerste aankoop bij ons. Hopelijk zien wij je dan snel terug. Met vriendelijke groet, Jamie namens het hele team
luc
Den Bosch

Gepubliceerd op: 14/06/2017

Pluspunten
Zeer snelle levering, 's avonds om 12 uur besteld en de volgende dag al netjes verpakt geleverd!

Antwoord Winkelstraat.nl
Hi Theo, leuk dat je tevreden bent over je eerste aankoop bij ons. Wij willen je bedanken voor je beoordeling en het geven van een 10. Happy online shopping. Met vriendelijke groet, Jamie namens team Winkelstraat.nl
Theo

Gepubliceerd op: 14/06/2017

Pluspunten
Snelle levering, mooi verpakt, echt een kadootje voor jezelf. Mooie jurken! Gratis verzending en retour (was niet nodig...).

Antwoord Winkelstraat.nl
Beste Maartje, wij willen je bedanken voor je review. Te gek dat je ons een 10 waard vind en dat je daarbij mooie woorden benoemt. We horen het graag als we verder nog iets voor je kunnen betekenen. Met vriendelijke groet, Jamie namens team Winkelstraat.nl
Maartje

Gepubliceerd op: 14/06/2017

Pluspunten
Chapeau voor de afhandeling van de bestelling!

Antwoord Winkelstraat.nl
Hi Miguel, leuk dat je een review hebt geschreven. Wij zijn erg blij dat je tevreden bent over de afhandeling van je bestelling. Mochten wij verder nog iets voor je kunnen doen, dan staat de klantenservice elke werkdag van 9.30-17.30 voor je klaar. Met vriendelijke groet, Jamie namens team Winkelstraat.nl
Miguel
Tiel