Website: https://www.winkelstraat.nl
Adres: De Limiet 19 4131NR
Plaats: Vianen

Op Winkelstraat.nl shop je direct bij de mooiste boutiques van Nederland. Ontdek meer dan 400 exclusieve merken en designers aangevuld met de mooiste limited editions. Bestel op werkdagen vóór 16:00 en je hebt je bestelling de volgende dag in huis. Verzending is altijd gratis!

Winkelstraat.nl
9.5

Pluspunten
Snel geleverd en super mooi ingepakt!

Gepubliceerd op: 18/10/2017

Pluspunten
Super service, goede communicatie en snelle levering.
Blijf zo verder doen
Lieve
Belgie

Gepubliceerd op: 18/10/2017

Pluspunten
Super snelle levering, heel tevreden.

Martine

Gepubliceerd op: 18/10/2017

Pluspunten
Hele goeie service en snel ook+ nog heel veel top merken

Antwoord Winkelstraat.nl
Goedemorgen Bendt, dank je wel voor je review! Wat leuk om te horen dat je zo tevreden bent over de service en blij bent met onze merken! We zien je hopelijk snel terug op onze site. Groetjes Eline, namens het team van Winkelstraat.nl
Bendt
Purmerend

Gepubliceerd op: 11/10/2017

Pluspunten
Goede kwaliteit en de levering is supper snel! Het is ook echt met liefde ingepakt! Dit is de enige site waar mijn broertjes bestellen en ik dus nu ook :-D.
Voor ons is er geen verbetering nodig wij zijn al blij met hoe het tot nu toe gaat.
Antwoord Winkelstraat.nl
Goedemorgen, dankjewel voor jou 5 sterren review. Te gek om te horen dat je zo tevreden over ons bent en dat je alleen nog maar via ons besteld! We'll love to see you three back at Winkelstraat.nl! Groetjes Nina, namens het team van Winkelstraat.nl.
Silvana
Zoetermeer

Gepubliceerd op: 04/10/2017

Pluspunten
Mijn vrienden, famulie en ik hebben al meerdere malen iets aangeschaft via Winkelstraat.nl. Omdat ik altijd zeer tevreden ben, heb ik mij de moeite genomen om deze review te schrijven. Dit doe ik enkel wanneer een organisatie in mijn beleving uitmuntend scoort.

Ruim een week geleden heb ik een jas besteld die uiteindelijk helaas niet aan de verwachting voldeed. De procedure voor het retourneren van goederen is erg gebruiksvriendelijk ingericht door Winkelstraat.nl. Daarnaast ben ik erg tevreden over de dienstverlening, de communicatie en de gebruiksvriendelijkheid in het algemeen van de webshop. Bij de levering ontvang je een kaartje met daarop een persoonlijke boodschap, wat de levering extra speciaal maakt! Ik zou iedereen aanbevelen om via Winkelstraat.nl het benodigde product aan te schaffen!

En alle medewerkers van Winkelstraat.nl, ga zo door!
Ik denk dat er voor iedere onderneming verbeterpunten zijn, de kunst is om de zogenaamde de klant niet de dupe te laten zijn van fouten/verbeterpunten. Wat mij betreft zijn jullie daar erg goed in, keep the good work up!
Antwoord Winkelstraat.nl
Goedemiddag Jelle, dankjewel voor jou uitgebreide te gekke review. Ten eerste wil ik je bedanken om de tijd te nemen voor deze beoordeling. Daarnaast vind ik het super leuk om te horen dat zowel jij, als je vrienden en/of familie via ons items aanschaft. Wat jammer om te horen dat jou jas in eerste instantie niet helemaal naar wens was. Wij proberen onze klanten in het retourneringsproces zo goed mogelijk te ondersteunen zodat jullie niet veel werk hoeven te doen. Te gek om te horen dat je dit zo waardeert. Mocht je ooit nog vragen/problemen ervaren bij ons op de site, staat ons service team altijd voor jou klaar! We zien jou en hopelijk ook jou vrienden en familie snel terug bij ons op de site. Groetjes Nina, namens het team van Winkelstra
Jelle
Nederland

Gepubliceerd op: 04/10/2017

Antwoord Winkelstraat.nl
Goedemorgen Terina, dankjewel voor jou goede review. Top om te horen dat je zo tevreden over ons bent! We zien je graag terug bij ons op de site. Groetjes Nina, namens het team van Winkelstraat.nl.

Gepubliceerd op: 03/10/2017

Pluspunten
Super bedrijf! Online kan je makkelijk alles vinden! Mocht je eventuele vragen hebben kan je gerust een telefoonnummmer opzoeken op de website! Eenmaal gebeld krijg je een super vriendelijke werknemer aan de telefoon die tijd voor je neemt en helpt met eventuele vragen. Eenmaal besteld en het pakketje aangekomen voel je je helemaal fantastisch, het product ziet er helemaal uit zoals op de website! Goede kwaliteit wat je ook mag verwachtten. Kortom een super bedrijf met vriendelijke medewerkers! Zie hier onder een foto met daar bij een Shirtje van Reinders die van jullie website komt!

Antwoord Winkelstraat.nl
Hi Fabiënne, wat een super leuke review! Super bedankt hiervoor. Iedereen van ons team kreeg oprecht een lach op hun gezicht (inclusief ik zelf) op deze maandagochtend! Hier doet ons service team het voor: super leuke & tevreden klanten. Te gek om te horen dat je zo tevreden bent over onze site en service. En wat zie je er stunning uit op de foto zeg! We wensen je super veel plezier van je bestelde item and we'll love to see you back at Winkelstraat.nl. Groetjes Nina, namens het team van Winkelstraat.nl.
Fabiënne Snoeij

Gepubliceerd op: 20/09/2017

Pluspunten
Bedrijf is zeer goed georganiseerd. Kan er van op aan dat alle afspraken worden nagekomen. Daarnaast is de communicatie met de klant op orde, snelle reactie bij een vraag. Verder een goede kwaliteit aanbod van kleding.
Misschien toch nog wat meer promotie want nog lang niet iedereen in mijn omgeving weet wat winkelstraat.nl is laat staan de koppeling met luxe kleding met een stijlvolle uitstraling.
Antwoord Winkelstraat.nl
Beste Kees, dankjewel voor jou leuke 5 sterren beoordeling! Te gek om te horen dat je zo tevreden bent over de organisatie binnen ons bedrijf. Daarnaast ook super fijn dat je onze service zo waardeert! We hopen je snel terug te zien bij ons op de site. Groetjes Nina, namens het team van Winkelstraat.nl.
Kees

Gepubliceerd op: 20/09/2017

Pluspunten
Helemaal top

Antwoord Winkelstraat.nl
Beste Jerie, te gek om te horen dat je zo tevreden over ons bent. 5 sterren op alle velden, daar streven wij naar! We'll love to see you back at Winkelstraat.nl. Tot snel! Groetjes Nina, namens het team van Winkelstraat.nl.
Amstelveen

Gepubliceerd op: 13/09/2017