Website: https://www.winkelstraat.nl
Adres: De Limiet 19 4131NR
Plaats: Vianen

Op Winkelstraat.nl shop je direct bij de mooiste boutiques van Nederland. Ontdek meer dan 400 exclusieve merken en designers aangevuld met de mooiste limited editions. Bestel op werkdagen vóór 16:00 en je hebt je bestelling de volgende dag in huis. Verzending is altijd gratis!

Winkelstraat.nl
9.5

Pluspunten
Ik heb betaald voor een express levering, maar het wordt niet optijd geleverd! Erg slecht!!!
Antwoord Winkelstraat.nl
Beste Boyd, dankjewel voor je beoordeling. Wat vervelend dat de bestelling niet op tijd geleverd is! Ik zie inderdaad dat deze om 13.11 uur is geleverd in plaats van vòòr 12 uur. Wij hebben het bedrag van €4.95 direct naar je teruggestort toen wij dit zagen. Ik vermoed dat je dit nog niet gezien hebt, omdat je ook nog niet op onze mailtjes hebt gereageerd. Nogmaals onze excuses. Mocht ik nog wat voor je kunnen doen, hoor ik dit graag.

Gepubliceerd op: 08/08/2017

Pluspunten

Sneller communiceren en juiste artikelen leveren en geen imitatie artikelen, zorgvuldig kijken met wie ze zaken doen.
Afspraken na komen ect.
Beste Marck,

Vervelend dat we jou dit bericht moesten brengen. Om de kwestie te onderzoeken hebben we het item naar ons hoofdkantoor gehaald. Op basis daarvan moesten wij ons helaas achter de mening van de winkel voegen; deze retour was overduidelijk gewassen en daarmee helaas niet acceptabel als retour. Tot slot, wij verkopen de items vanuit fysieke boutiques uit het hoge(re) segment, deze zijn 100% origineel. (Zie www.winkelstraat.nl/boutiques) We vinden het vervelend dat je niet tevreden bent over de manier waarop dit is afgehandeld. Mochten we nog wat voor je kunnen betekenen, dan horen we het graag.
Marck
Zwolle

Gepubliceerd op: 06/08/2017

Pluspunten

ik probeer al meer als een maand een dure handtas onder garantie aanvraag te krijgen en krijg geen antwoord meer??
eerst was de persoon van de garanties niet aanwezig in de winkel,die zou binnen de week terug zijn.nu maand later nog steeds geen nieuws over verdere afhandeling.ik ben met de tas naar een andere winkel geweest waar me verzekerd is dat het garantie is maar dat het via de aangekochte winkel moet gaan..jammer dat ik aan het lijntje gehouden wordt want ijn geduld raakt op!ik werk zelf in een winkel en daar zou dit echt niet door de beugel kunnen
nikita
sint-niklaas

Gepubliceerd op: 19/07/2017

Pluspunten
Vriendelijk personeel en kreeg snel antwoord op mijn vraag.

Keep up the good work!
Avond- & weekendlevering
Antwoord Winkelstraat.nl
Goedemiddag, dankjewel voor je beoordeling. Wij vinden het erg leuk dat je hiervoor de tijd nam. Betreft jouw verbeterpunt; wij zijn met leuke nieuwe dingen bezig dus houd onze website vooral goed in de gaten. Tot snel hopelijk. Met vriendelijke groet, Jamie namens team Winkelstraat.nl

Gepubliceerd op: 17/07/2017

Pluspunten
Nette en spoedige levering voor een aantrekkelijke prijs.

Antwoord Winkelstraat.nl
Beste Addy, bedankt voor het schrijven van een beoordeling en het benoemen van de pluspunten. Wij vinden het fijn dat je blij bent met onze levering en service. Mochten wij nog iets voor je kunnen doen, dan staat het happiness team voor je klaar. Met vriendelijke groet, Jamie namens team Winkelstraat.nl

Gepubliceerd op: 08/07/2017

Pluspunten
Snelle correcte levering in nette verpakking.

Antwoord Winkelstraat.nl
Goedemiddag, wij willen je bedanken voor je beoordeling en het geven van een 10. Hier zijn wij als jong bedrijf erg trots op. Wij hopen je snel weer eens terug te zien op onze website. Met vriendelijke groet, Jamie namens het team
A
Oirschot

Pluspunten
ik had 2 shirt besteld en direct betaald. vervolgens werd er 1 geleverd. voor het tweede shirt moest ik zelf contact opnemen om te informeren waar het bleef. daarna wilde ik beide shirt retourneren waarna ik retour labels kreeg gemaild. nadat ik de shirt terug heb gestuurd had ik na 1,5 week het aankoopbedrag nog niet terug ontvangen. nogmaals het contact formulier ingevuld. hierna ontving ik het aankoopbedrag van 1 shirt terug. dus nogmaals het contact formulier ingevuld. nu achteraf blijkt dat dat een reactie op is gekomen waar ik niet op heb gereageerd. Dit omdat de mail in postvak ongewenst is gekomen. dus deze keer via Whatsapp contact opgenomen. daar werd ik er op gewezen dat ik eerder ben gemaild. tot mijn verbazing las ik nadat ik de mail vond ik mijn ongewenste postvak dat ze het shirt nu wederom terug sturen naar mij. ik vind dit waardeloos. ze hadden me ook kunnen bellen of voicemail in kunnen spreken. ik beveel winkelstraat en de winkel abeg fashion ook niet aan.
mirella
breda

Gepubliceerd op: 05/07/2017

Pluspunten
Snelle levering, mooie merken! Mooie doos waarin kleding zorgvuldig in extra papier zit ingepakt. Mooie enveloppe met daarin en factuur. Kortom, super!!

Antwoord Winkelstraat.nl
Goedemiddag Marion, ik wil je bedanken voor je beoordeling en de benoemde pluspunten. Mocht je in de toekomst nog verbeterpunten voor ons hebben, dan horen wij dit ook heel graag van je. Fijn weekend! Met vriendelijke groet, het team van Winkelstraat.nl
Marion
Volkel

Gepubliceerd op: 05/07/2017

Pluspunten
Pakket word prachtig ingepakt en ze hebben alle exclusieve merken met goede kortingen heb hier beste ervaring gehad. Ik ga hier zeker weten nog een keer bestellen!
Sorry maar ik heb er geen gemerkt.
Antwoord Winkelstraat.nl
Hoi Jeroen, leuk dat je de tijd nam voor deze beoordeling. Wij zijn erg trots als we teruglezen dat je tevreden bent over je bestellingen bij ons. Hopelijk zien wij je snel terug. Met vriendelijke groet, Jamie namens het hele team
Jeroen Scheepers
Nispen

Gepubliceerd op: 05/07/2017

Pluspunten
Mooie kleding snelle levering en afhandeling

Antwoord Winkelstraat.nl
Beste Lieve, leuk dat je de tijd nam een beoordeling te schrijven. Wij zijn als jong bedrijf erg trots op het ontvangen van een 10. Wij wensen je veel plezier toe met je nieuwe aankopen. Met vriendelijke groet, het team van Winkelstraat.nl
Lieve
Herveld