Website: https://www.winkelstraat.nl
Adres: De Limiet 19 4131NR
Plaats: Vianen

Op Winkelstraat.nl shop je direct bij de mooiste boutiques van Nederland. Ontdek meer dan 400 exclusieve merken en designers aangevuld met de mooiste limited editions. Bestel op werkdagen vóór 16:00 en je hebt je bestelling de volgende dag in huis. Verzending is altijd gratis!

Winkelstraat.nl

Pluspunten

Te korte retourtermijn, heb iets binnengekregen terwijl ik op vakantie was, bezorging duurde een dag langer dan beloofd, na Mn vakantie was het 15 dagen na bezoring, artikel gepast en was te klein. Wou ik het artikel retour doen en dat ging niet want ik was te laat. Na veel discussie eindelijk kans om het om te ruilen, maar dan alleen voor het zelfde product. Maar dat ging niet om dat ze geen maat groter hadden. Voor een ander product hebben ze erna gekeken maar dat was niet mogelijk, ook niet als ik extra bij zou betalen voor een ander product. Echt een onzin. Eerste en laatste keer dat ik via hun iets besteld heb.
Hi,

Wat vervelend om te horen dat je deze ervaring bij ons hebt gehad! Echter hanteren wij een retourtijd van 14 dagen. We hebben ons best voor je gedaan maar helaas kunnen we dit niet voor je aanpassen. Mochten wij nog iets anders voor je kunnen betekenen dan kun je ons een berichtje sturen!

Team Winkelstraat.nl
M Vd B
Veghel

Gepubliceerd op: 29/05/2019

Pluspunten
Waardeloos
Vorig jaar een jasje bestelt waarvan ze zeiden dat de jas onderweg was. Ik kreeg een week daarna pas een mailtje dat de jas opeens toch niet meer leverbaar was. Vorige week schoenen bestelt. Deze zijn nu na een week nogsteeds niet binnen. Hiervoor heb ik gebelt en er wordt gezegd dat ze het probleem niet kunnen vinden. Vrij gek allemaal. Ik ga hier niet meer bestellen. Ben nogsteeds op mijn schoenen aan het wachten... die denk ik ook niet meer gaan komen.
Antwoord Winkelstraat.nl
Goedemiddag, wat ontzettend vervelend om te horen. Helaas kunnen we je bestelling niet terug vinden. Zou je kunnen mailen naar service@winkelstraat.nl en kunnen verwijzen naar deze review? Dit is uiteraard niet hoe het hoort te gaan en we lossen het dan ook graag met je op.

In afwachting van je reactie.

Groetjes, team Winkelstraat.nl

Gepubliceerd op: 17/05/2019

Pluspunten
Product zoals aangegeven
Afspraken nakomen! Zondag bezorgen is ook echt zondag bezorgen anders moet je het ook niet aangeven. Happycenter is ook echt waardeloos! Ze willen me niet eens helpen en excuses aanbieden ho maar! Word ook niet goedgemaakt.
Antwoord Winkelstraat.nl
Goedemiddag Yassine, spijtig dat je het zo hebt ervaren. Echter is de levering wel op tijd aan je geleverd alleen was er sprake van een miscommunicatie, excuses hiervoor. Mochten wij nog iets voor je kunnen betekenen, stuur ons dan gerust een berichtje!
Yassine
Denhaag

Gepubliceerd op: 14/05/2019

Pluspunten

Afgelopen weekend besteld via winkelstraat. Op zondag zou men in de avond leveren (zwart op wit bevestigd gekregen, zowel middels de e-mail van winkelstraat als vanuit de bezorgservice (track en trace). Heel de avond gewacht en niets ontvangen.

Vervolgens na respectievelijk 10 minuten in de wacht te hebben gestaan word ik te woord gestaan door een medewerkster die geen begrip toont en op een monotone wijze zegt 'tja het komt vandaag binnen hoor '. Duidelijk gemaakt dat de afspraak zondag zou zijn en dat hierdoor mijn zondagavond verpest is. Reactie 'nou u heeft het verkeerd begrepen want onze bezorgservice levert niet op zondag. U kunt even een e-mail sturen.

Geen begrip niets. Eerste en laatste keer bij winkelstraat!
Antwoord Winkelstraat.nl
Hi Ricardo, wat ontzettend vervelend om te horen dat je deze ervaring hebt met Winkelstraat.nl. Dit is uiteraard niet de normale gang van zaken en willen hiervoor onze excuses aanbieden.

Mijn collega Megan heeft je helaas niet telefonisch kunnen bereiken en je om deze reden een mail gestuurd om het goed te maken met je.

We horen graag van je.

Groetjes, team Winkelstraat.nl
Ricardo

Gepubliceerd op: 13/05/2019

Antwoord Winkelstraat.nl
Hi Simone, inmiddels hebben wij telefonisch contact gehad en zijn we er gelukkig samen uitgekomen. Nogmaals onze excuses voor het ontstane ongemak. Groetjes, team Winkelstraat.nl
Simone

Gepubliceerd op: 11/05/2019

Pluspunten
Service verlenen!!! Beweren dat iets gedragen is!!!! Heb letterlijk 1 schoen aangepast en was niet de zelfde kleur als op internet. Houden 20 euro schoonmaakkosten in. Te triest voor worden. Bij de Zalando en de Bijenkorf nog nooit gezeik gehad. Grt een eerlijke klant!

27/04/2019

Pluspunten
- Ordered in the morning, arrived in the afternoon.
- Free shipping.
- Great customer service.
- Good quality product, perfect & neat package.
- I had to return one of two products, dropped at UPS Pick Point. Got the email of the product returned, got the money back in my bank account. Relatively faster than other online shops I have been dealing (also the well-known ones) with so far.
Antwoord Winkelstraat.nl
Goodafternoon! Thankyou so much for your review! It makes us very happy! Kind regards, team Winkelstraat.nl
I H

Gepubliceerd op: 08/05/2019

Pluspunten
Snelle levertijd , retourneren top geregeld , krijgt geld snel terug

Antwoord Winkelstraat.nl
Hi Noël, bedankt voor je mooie review! Het item staat je geweldig! Groet, team Winkelstraat.nl
Noël
Venlo

Gepubliceerd op: 02/05/2019

Pluspunten
Geweldig alles onder dak/knop ! Je kunt het niet bedenken of het is te bestellen bij Winkelstraat.nl ! Super service geen gedoe met retour sturen. Het pakketje werd zelfs 's avonds bezorgd, zodat mijn zoon de jas de volgende dag aan kon. Echt TOP !!!

Antwoord Winkelstraat.nl
Hi Jolanda! & wij vinden deze review TOP! Ontzettend bedankt voor het achterlaten van deze ervaring. Groetjes, team Winkelstraat.nl
Jolanda
Vriezenveen

Gepubliceerd op: 02/05/2019

Pluspunten
Je wordt goed geholpen en snelle levering en ga hier vaker bestellen!!
Eigelijk niks hopelijk gaat dit bedrijf nog lang door want ga hier zoiezo vaker bestellen!!
Antwoord Winkelstraat.nl
Hi Christiaan, wat een mooie review heb jij over ons geschreven. Hier worden wij helemaal blij van. Wij zien jou graag terug! Groetjes, team Winkelstraat.nl
Christiaan
Huizen

Gepubliceerd op: 02/05/2019

Pluspunten
Mooie kleding, goede service, makkelijke retourneer service

Goedemiddag Rein,

Super bedankt voor je feedback! Groet, team Winkelstraat.nl