Website: https://www.winkelstraat.nl
Adres: De Limiet 19 4131NR
Plaats: Vianen

Op Winkelstraat.nl shop je direct bij de mooiste boutiques van Nederland. Ontdek meer dan 400 exclusieve merken en designers aangevuld met de mooiste limited editions. Bestel op werkdagen vóór 16:00 en je hebt je bestelling de volgende dag in huis. Verzending is altijd gratis!

Winkelstraat.nl

Pluspunten
Super snelle levering en een duidelijke website met zelfs een paswijzer voor als je het niet zeker weet! Op een brakke zondag lekker rondgeshopt én met sinterklaas geleverd heerlijk toch? Pakjes voor jezelf uitpakken. Alles zat zelfs mooi ingepakt met een strikje erom en een persoonlijk kaartje.. Superleuk
Ja die heb ik niet!
Stefan

Gepubliceerd op: 06/12/2017

Pluspunten
Duidelijk

Gepubliceerd op: 06/12/2017

Pluspunten
dit was mijn allereerste bestelling bij jullie , alles geleverd volgens plan, heel mooie verpakking!
niets te melden
L
Belgie

Gepubliceerd op: 06/12/2017

Pluspunten
echt ewn top bedrijf
het is prima zo
kiley coumans
grevenbicht

Gepubliceerd op: 06/12/2017

Pluspunten
Ik heb voor het eerst besteld. Je kunt echt alles hier vinden en voor een mooie prijs. De levering ging zeer snel en was netjes verpakt.
Tot nu toe nog geen verbeterpunten gevonden
Michelle
Boskoop

Gepubliceerd op: 06/12/2017

Pluspunten
Er waren wat moeilijkheden met mijn bestelling maar ze hebben zo een uitstekende service na verkoop dat deze problemen direct van de baan waren. De volgende dag had ik dan ook zoals beloofd mijn pakketje in huis, de bestelling worden heel chique en zorgvuldig ingepakt! Ze communiceren ieder detail en houden je vanalles op de hoogte. Ik ben zeer tevreden over winkelstraat.nl en zou hen aan iederen aanbevelen, ik ga hier zeker nog veel aankopen doen!
Geen enkele, doe gewoon zo verder!
L
Belgie

Gepubliceerd op: 06/12/2017

Pluspunten
Ik zocht nog snel een sint cadeau voor mijn zoon maar ging er al vanuit dat het wel een kerstcadeau zou worden met alle drukte in m’n achterhoofd houdend maar op de ochtend van 5 dec was daar gewoon m’n pakketje, al keurig in een doosje, een sint papiertje erom gedaan en een blije zoon op pakjesavond !
Natasja

Gepubliceerd op: 06/12/2017

Pluspunten
Snel.
Goede service.
Heel snel en fijn contact met klantenservice.
Ruiling voor andere maat loopt soepel.
Proactief richting de klant.
Ik ben zeer tevreden.
Tot nu toe niet
Bianca

Gepubliceerd op: 06/12/2017

Pluspunten
Lief handgeschreven briefje oogt heel persoonlijk, maar klachtafhandeling is alles behalve dat. Diep teleurgesteld.
Ik lees hier dat ik niet de enige ben die een verkeerd product heeft ontvangen. Ook ben ik niet de enige die niet blij is met het contact met Kim (haar naam staat niet op het lijstje). Ik heb verkeerde kleur schoenen ontvangen, zie foto, en vervolgens werd ik voorgelogen dat het wel de juiste kleur is want het zou immers de enige kleur zijn. Het zou rood ogen op de foto door lichtinval blabla.. Leugens! Bij de productdetails staat duidelijk dat het product rode effecten heeft en dat er meerdere kleuren beschikbaar zijn. Ik ben diep teleurgesteld want het was een cadeau voor mijn broertje. Erg slecht hoe ik als lastig persoontje werd behandeld terwijl ik alleen vroeg waar ik recht op heb! Ik heb ook schriftelijk contact opgenomen, geen reactie gehad. (Inmiddels langer dan een maand geleden)
Antwoord Winkelstraat.nl
Beste Elmas,

Bedankt dat er de tijd is genomen om een review achter te laten. Zoals reeds uitgebreid via e-mail besproken, er is inderdaad een verkeerde schoen geleverd (blauwe details i.p.v. rood). Echter was de boutique hier in eerste instantie niet van op de hoogte en is dit niet na ontvangst gemeld, pas nadat de schoenen reeds waren gedragen. Hierdoor kon de boutique de schoenen niet zomaar meer retour nemen. Zij vonden de vergissing wel vervelend, waardoor zij alsnog een korting hebben aangeboden op de schoenen.

Als de fout na ontvangst was gemeld, hadden de schoenen kosteloos geretourneerd kunnen worden en/of had de boutique schoenen graag omgeruild.

Nogmaals excuses voor het ongemak, Laura namens Winkelstraat.nl

Elmas
Deventer

Gepubliceerd op: 25/11/2017

Pluspunten
Snelle service, simpel bestellen, zeer nette inpakservice
Antwoord Winkelstraat.nl
Hi Rosey!
Wauw, dank je wel voor je mooie beoordeling! Hier word ik blij van. Fijn om te horen dat je zo blij was met de service en dat je het bestelproces als simpel ervaart. Hopelijk zien we je eens terug in onze webshop Rosey! Groetjes Eline, namens het team van Winkelstraat.nl
Rosey

Gepubliceerd op: 23/11/2017