Website: https://www.winkelstraat.nl
Adres: De Limiet 19 4131NR
Plaats: Vianen

Op Winkelstraat.nl shop je direct bij de mooiste boutiques van Nederland. Ontdek meer dan 400 exclusieve merken en designers aangevuld met de mooiste limited editions. Bestel op werkdagen vóór 16:00 en je hebt je bestelling de volgende dag in huis. Verzending is altijd gratis!

Winkelstraat.nl
9.5

Pluspunten
Ik heb verder geen opmerkingen
Het goede product leveren.
Antwoord Winkelstraat.nl
Beste Wout, zoals ook per e-mail en telefonisch besproken: de gang van zaken spijt ons zeer. Het betreft een situatie waarbij de boutique inderdaad per ongeluk de verkeerde maat heeft opgestuurd. Wij willen dit heel graag voor je corrigeren en zorgen dat jij alsnog het juiste item krijgt, maar begrijpen dat je hier niet langer op wilt wachten zoals je zelf al aangeeft. We zullen zorgen dat het aankoopbedrag zsm aan je word terug betaald, zodra de boutique jouw retour ontvangen heeft. Als we verder nog wat voor je kunnen doen, dan horen we dat graag. Voor nu alvast een fijn weekend toegewenst! Met vriendelijke groet, team Winkelstraat.nl
Wout
Vragender

07/02/2017

Pluspunten
snelle levering en goeie service komt goed zijn afspraken na
geen verbetertips
Antwoord Winkelstraat.nl
Hi Rico, bedankt voor het schrijven van een review. We zijn trots op jouw mooie beoordeling. Mocht je in de toekomst wel verbeterpunten voor ons hebben, dan staan wij daar voor open. Heel veel plezier gewenst van je bestellingen. Met vriendelijke groet, Jamie namens team Winkelstraat.nl
rico
bruchem

27/01/2017

Pluspunten
Top bedrijf, houd je goed op de hoogte over je bestelling. De site is duidelijk en de verzending is top
Antwoord Winkelstraat.nl
Goedemiddag Yoran, bedankt voor je review. We zijn blij dat je tevreden bent over ons! Veel plezier gewenst van je nieuwe item(s)! Met vriendelijke groet, Jamie namens team Winkelstraat.nl
Yoran
Velserbroek

25/01/2017

Pluspunten
Mijn ervaring met winkelstraat.nl is buitengewoon positief! Mooie, kwalitatieve producten voor een acceptabele prijzen. Wanneer je informatie over een artikel wilt, krijg je snel reactie.
Ik kan ze niet verzinnen. Houd dit niveau vast!
Antwoord Winkelstraat.nl
Hoi Jeroen, super leuk om je uitgebreide review te lezen met daarbij de benoemde pluspunten. Wij zijn als jong bedrijf erg blij met klanten zoals jij. Veel shopplezier gewenst in toekomst. Met vriendelijke groet, Jamie namens team Winkelstraat.nl
Jeroen
Alkmaar

25/01/2017

Pluspunten
Mooie kleding voor weinig!
Ik kan geen verbeterpunten noemen
Antwoord Winkelstraat.nl
Hoi Jar, bedankt voor je review en de pluspunten die we van je hebben gekregen! Daar zijn we superblij mee. Heel veel plezier gewenst van je bestelling. Met vriendelijke groet, Jamie namens team Winkelstraat.nl
Jar
Middelburg

25/01/2017

Pluspunten
Makkelijk te bestellen, komt op de afgesproken datum dat wordt aangegeven.
Jammer dat er staat dat mijn pakket van 09.00 tot 18.00 kan komen, en als die eenmaal onderweg was stond er 'einde dag' dat is wel een ruim begrip. Ik had wel graag gewild dat er exacte tijd op stond.
Antwoord Winkelstraat.nl
Beste, wat leuk dat je een review voor ons schrijft en dat je blij bent met onze service. Wij kunnen inderdaad geen specifiek tijdstip aan de aflevering vast hangen. Fijn dat je aangeeft dat dit vervelend is, dit zullen wij zeker intern bespreekbaar maken. Mochten wij verder nog iets voor je kunnen doen, laat je dat dan even weten? Met vriendelijke groet, Jamie namens team Winkelstraat.nl

25/01/2017

Pluspunten
Groot assortiment en snelle service
Ik kan geen verbeterpunten noemen
Antwoord Winkelstraat.nl
Beste, bedankt voor je beoordeling. Wij zijn blij om te lezen dat je blij bent met ons, en geen verbeterpunten weet te benoemen. Heel veel draagplezier gewenst van jouw item(s). Met vriendelijke groet, Jamie namens team Winkelstraat.nl
Fijnaart

25/01/2017

Pluspunten
Snelle goede service, mooie exclusieve kledingstukken van goede kwaliteit.
Iets goedkoper mag best, of anders is iets vaker een kortingscode zeer welkom.
Antwoord Winkelstraat.nl
Beste Aylan, dankjewel voor het schrijven van een review. Fijn dat jij tevreden bent met onze service en assortiment. Wij staan natuurlijk wel voor een bepaalde exclusiviteit maar hopelijk vind jij alsnog wat leuks ertussen. Met vriendelijke groet, Jamie namens team Winkelstraat.nl
Aylan
Stein

25/01/2017

Pluspunten
Exclusieve kleding
Antwoord Winkelstraat.nl
Goedemiddag Rosan, dankjewel voor het geven van een 10. Dat vinden wij natuurlijk hartstikke leuk! Wij zijn blij dat jij bij ons shopt! Mochten wij nog iets voor je kunnen doen, dan horen wij dat graag. Met vriendelijke groet, Jamie namens team Winkelstraat.nl
Rosan
Heerhugowaard

25/01/2017

Pluspunten
Snelle levering en erg veel keus.
Heb nog niks kunnen ontdekken wat beter kan.
Antwoord Winkelstraat.nl
Hoi Jelmer, bedankt voor je review! We zijn blij om te lezen dat je tevreden bent over de service en het assortiment van Winkelstraat.nl. Hopelijk zien we je binnenkort nog eens shoppen bij ons. Met vriendelijke groet, Jamie namens team Winkelstraat.nl
Jelmer
Didam