Website: www.winkelglutenvrij.nl
Adres: Radarweg 503 1043NZ
Plaats: AMSTERDAM

WinkelGlutenvrij.nl heeft het grootste assortiment glutenvrije artikelen in Nederland en Belgiƫ. Gebruikersgemak en klanttevredenheid staan bij ons op de eerste plaats. Dat ziet u op de website terug in de uitgebreide productinformatie, voedingswaarden en informatie over allergenen. De foto's zijn gedetailleerd, zodat de productinformatie ook op de verpakking goed leesbaar is. Bovendien kunt u voor advies of productvragen altijd terecht bij onze specialisten. Zij staan u graag te woord!

Wanneer u voor 20.00 op werkdagen bestelt (of voor 16.30 op zondag) heeft u uw bestelling de volgende dag al in huis.

Tot ziens op WinkelGlutenvrij.nl!

WinkelGlutenvrij.nl

Pluspunten
Vriendelijk en komt afspraak na.
W
Mierlo

Gepubliceerd op: 18/01/2019

Pluspunten
Super goede service, beleefde mensen aan de telefoon.
Ga zo door!

Gepubliceerd op: 07/01/2019

Roy
Horn

Gepubliceerd op: 04/01/2019

Pluspunten
Ruim gamma, vlot werkende site, goede prijzen en snelle levering.
Ik heb op hetzelfde moment ook een bestelling gedaan bij dod.nl. Beide pakjes werden tegelijk geleverd, waren identiek en bleken uit hetzelfde magazijn te komen. Wel twee keer transportkosten betaald. Is er een mogelijkheid om te combineren?
Beste Marjan,

heel erg bedankt voor uw review. DOD.nl is inderdaad een zusteronderneming van ons. Wij werken echter individueel en bestellingen worden wel vanuit hetzelfde magazijn verstuurd maar individueel en per winkel verwerkt en verstuurd, Combineren van verschillende bestellingen bij verschillende shops kan dan ook helaas niet. Onze excuses voor het ongemak.

WinkelGlutenVrij
Marjan

Gepubliceerd op: 04/01/2019

Pluspunten
correcte afhandeling.

Gepubliceerd op: 26/12/2018

Pluspunten
Snelle levering, dat is heel fijn
Prijzen vind ik vrij hoog. Zijn maar kleine verpakkingen in verhoudong met prijs.
Beste Ilona,

heel erg bedankt voor het plaatsen van uw review. Helaas kunnen wij niet in alles de goedkoopste zijn. Wij willen ons onderscheiden van de markt door ons serviceniveau en een zeer snelle, zo goedkoop mogelijke levering. Hierbij kiezen wij ervoor de producten tegen marktconforme prijzen aan te bieden. Mocht u een product elders echter veel goedkoper tegenkomen, dan kunt u hierover altijd contact met ons opnemen, zodat wij kunnen kijken of wij u tegemoet kunnen komen.

Winkelglutenvrij
Ilona
Landgraaf

Gepubliceerd op: 25/12/2018

Pluspunten
De korting op glutenvrije broodmix is fijn. Online winkel werkt goed.
Geef een bevestiging van het ontvangen van de order en de geschatte levertijd.
Beste Caroline

heel erg bedankt voor uw review. Zodra wij een betaling hebben ontvangen, wordt er automatisch een bestelbevestiging gemaild naar onze klanten. Vervelend om te horen dat deze bij u blijkbaar niet is aangekomen. Het komt wel eens voor dat dergelijke mails als spam worden behandeld en in de ongewenste items terecht komen van uw mailbox. In de verzendbevestiging van de bestelling die wij ook per mail versturen, zit altijd een linkje waarmee u de levering van uw bestelling online kunt volgen en dus ook de verwachte levertijd door PostNL kunt inzien.

WinkelGlutenVrij
Caroline

Gepubliceerd op: 21/12/2018

Pluspunten
Maiskipeieren zijn glutenvrij, kippen krijgen geen glutenbevattende granen. Ik mis dit artikel in uw assortiment. Nu zijn mijn pannenkoeken mislukt. Er was geen speculaas rond deze Sinterklaas alsmede kokosbrood.
Beste Christaan-Harm

heel erg bedankt voor uw review. Wij hebben geen verse producten in ons assortiment, omdat wij niet de mogelijkheid hebben om deze producten goed te bewaren en te vervoeren. Wij kunnen dan ook geen verse producten zoals eieren leveren. Helaas hebben wij dit jaar inderdaad geen sinterklaas snoep in het assortiment gehad, dat vinden wij zelf ook heel jammer. Onze excuses voor het ongemak.

Winkelglutenvrij
Christaan-Harm