Website: http://www.wilmokinderschoenen.nl
Plaats: Breda
Telefoon: 076-5420670

Wilmo kinderschoenen
9.6

Pluspunten
Vriendelijke vakkundige en deskundige mensen.
Jef
Vught

Gepubliceerd op: 19/03/2019

Pluspunten
Goede service! Heel fijn dat ik na heel snel mijn bestelling te hebben ontvangen ook via whatsapp terecht kon met mijn vragen.
Per mail op de hoogte gehouden worden wanneer je bestelling binnenkomt.
Wanneer de verzendkosten helemaal voor rekening komen voor de verkoper zullen mensen sneller schoenen online bestellen denk ik. Omdat wanneer het niet past ze toch de verzendkosten kwijt zijn.
Zylvana
Zoetermeer

Gepubliceerd op: 13/03/2019

Pluspunten
Onze pubers zijn heel kritisch want een schoen moet in eerste instantie hip zijn.... Het personeel van Wilmo denkt goed mee en leeft zich in in onze meiden. Top!

marleen
Oosterhout

Gepubliceerd op: 10/03/2019

Pluspunten
Wat een super fijne winkel! Personeel is erg geduldig ook met onze zoon die soms wat ‘onstuimig’ kan zijn.
Goede kwaliteit schoenen en ruime keuze, wij kopen eigenlijk nergens anders meer.
Het zou leuk zijn als er iets meer kleur in het jongens assortiment zou kunnen. (Geel, groen, rood)
Liesbeth
Etten-Leur

Gepubliceerd op: 09/03/2019

Pluspunten
Snelle service
Goede service
Denken goed mee
Blijf zo door gaan.
Maaike

Gepubliceerd op: 08/03/2019

Pluspunten
De service is erg goed, de medewerkster nam alle tijd voor ons dochtertje. Ze heeft heel geduldig en lief gehandeld en ons een ruime keuze aan schoenen laten zien. Ook heeft de podoloog mee gekeken en de schoenzool aangepast ivm de hypermobiliteit van ons dochtertje. Super!
Geen!
Angela
Sprundel

Gepubliceerd op: 05/03/2019

Pluspunten
Erg goed geholpen. Medewerker had verstand van zaken en wist precies welke schoenen wel en niet geschikt waren voor onze dochter.
Nvt
Nadine

Gepubliceerd op: 04/03/2019

Pluspunten
Hartelijk ontvangen! Zoontje die een hekel heeft aan passen kocht zonder moeite zijn nieuwe schoenen.
Vakkundig personeel!! Ook de voetjes van mijn dochter werden even nagekeken. Tevens werd de rits van haar schoenen, niet eens bij hen gekocht, als service even gemaakt. Rits liep snel terug. Hier hebben ze nog echt verstand van de kindervoeten!
Ga zo door!!
Colinda
Drunen

Gepubliceerd op: 04/03/2019

Pluspunten
Eerlijk advies, ook als dat betekend dat je zonder schoenen naar huis gaat. Toen onze dochter klein was kon ze nog niet goed genoeg lopen voor nieuwe schoenen en dit is ons toen eerlijk verteld in plaats van dat we naar huis gingen met schoenen waar we niets aan hadden. Later ook nog eens hetzelfde advies gekregen over sandalen. Inmiddels is ze al ouder en hebben al een aantal keer hele mooie schoenen gekocht van goede kwaliteit! Ik heb erg veel vertrouwen in dit bedrijf en om die reden kopen we alle kinderschoenen daar ook al is het voor ons niet de dichtstbijzijnde winkel.

Kimberly Hack
Zevenbergen

Gepubliceerd op: 02/03/2019

Pluspunten
Het is een super kundige winkel.
Mijn zoon heeft super moeilijke voeten, kan nergens slagen voor schoenen voor hem, alleen bij Wilmo, en hoe......
Winkel in, even meten welke maat, Roy zoekt zijn schoenen die hij mooi vind, ze controleren.
Meestal moeten ze nog breder gemaakt worden, ook dit is geen probleem, is er een probleem met ophalen, dan sturen ze de schoenen naar je huis adres met een vriendelijk briefje erbij.
Kortom een super kundige winkel, die zijn vak verstaat, waar de klant koning is en het personeel allemaal even vriendelijk en professioneel.
Ik zou iedereen deze winkel aanbevelen.

Lisa De man
Waspik