Website: https://www.wijnkoperijplatenburg.nl
Adres: Goudsesingel 332a 3011KK
Plaats: Rotterdam

Wijnkoperij Platenburg

Pluspunten
Zeer vriendelijke klantbenadering. Deskundige advies. Behulpzaam bij het maken van de juiste keuze.

Ron

Gepubliceerd op: 25/09/2018

Cees Bes

Gepubliceerd op: 24/09/2018

Pluspunten
Super snelle levering

Beste Ellen,
Zoals u weet worden de overhemden in Rotterdam nog steeds met opstroopte mouwen verkocht, zelfs onze Burgemeester koopt ze zo! We verwerken de weborders zo snel mogelijk want we snappen dat u onze lekkere wijnen zo snel mogelijk in huis wil hebben om u en uw gasten mee te plezieren. Geniet van uw wijnen en graag tot ziens!
Ellen
Geervliet

Gepubliceerd op: 22/09/2018

Pluspunten
Leuke en verassende selectie van prima wijnen, voor een prettige prijs.
Eventueel de aflevermethode / dag aan kunnen passen na een order.
Beste Jeroen,
Dank voor uw bijzonder positieve review!
Voor wat betreft de aflevermethode; nadat wij uw order versturen mailen wij u de track en trace code en daarmee kunt u het tijdstip van afleveren desgewenst wijzigen. Misschien heeft u er geen erg in dat hier al in voorzien is in onze verzendwijze, misschien handig voor de volgende bestelling.
Jeroen
Schiedam

Gepubliceerd op: 18/09/2018

Pluspunten
Heerlijke wijn, goede service , snelle levering

Antwoord Wijnkoperij Platenburg
Wat een mooie waardering van onze werkzaamheden door u! Wij zijn er erg blij mee dat u onze wijnen zo waardeert en de service en vlotte levering ook daadwerkelijk zo ervaart! ‘Geen woorden maar daden’.....
Geniet van uw wijnen en graag tot een andere keer! Hartelijke groet,

Gepubliceerd op: 16/09/2018

Pluspunten
Vakkennis, kwaliteitsniveau, en plezierig contact

Beste Ernst,
Dank voor uw vertrouwen en klandizie!
Fantastisch dat u onze expertise zo kunt waarderen! Geniet van uw wijnen en graag tot een volgende keer, online of in onze wijnkoperij!
Ernst

Gepubliceerd op: 09/09/2018

Pluspunten
Grote keus en altijd een wijn te vinden die ik zoek. De jaarlijkse proeverij help daar goed bij. Ook vaaknaantrekkelijke aanbiedingen.

Beste Frank,
Ontzettend bedankt voor deze prachtige review! Leuk dat u onze speciale aanbiedingen zo kunt waarderen, met name onze Proefdozen zijn altijd extra aantrekkelijk.
Geniet van uw wijnen en graag tot de volgende keer! Hartelijke groet,
Frank

Gepubliceerd op: 05/09/2018

Beste Leo,
De boodschap is overduidelijk voor ons! Fijn hier te lezen dat u zo tevreden bent met onze wijnen en de service! Geniet van uw goede selectie wijnen! Hartelijke groet,
Leo
Barendrecht

Gepubliceerd op: 04/09/2018

Pluspunten
Geweldig assortiment heerlijke wijnen voor een prima prijs/kwaliteits verhouding. Vakkundig advies voor wijnen bij menugangen. Snelle levering.
Beste mevrouw/mijnheer Buist,
Deze review vinden wij ook geweldig, dank u wel! Fijn dat uw wijnen zo goed aansloten bij uw menu!
En de snelheid van leveren heeft te maken met onze mentaliteit van “ Geen woorden maar daden”
Vriendelijke groet,
H.J. Buist

Gepubliceerd op: 03/09/2018

Pluspunten
Het ruime assortiment, deskundig advies en de lekkere wijnen. Ook een bezoek aan de winkel is een feest. Verder pluspunt is dat de wijnen online per fles te bestellen zijn.
In ons geval laat de bezorging via PostNL het soms afweten.
Beste Peter,
Wat fijn dat zo tevreden bent over ons assortiment en hoge kwaliteit wijnen en het bezoek aan de winkel als een feestje ervaart!
Heel vervelend dat de bezorging via PostNL soms niet naar wens verloopt! We zijn op dit moment in gesprek met PostNL om klachten te bespreken en willen graag het fijne weten van uw ervaringen!
We bellen u deze week!
Geniet van uw wijnen!