Website: https://www.wijnkoperijplatenburg.nl
Plaats: Rotterdam

Wijnkoperij Platenburg
1961 keer bekeken

Antwoord Wijnkoperij Platenburg
Heel hartelijk bedankt voor de vier sterren, we gaan de volgende keer voor een maximale score. We houden wel uitdagingen.....
Heel benieuwd zijn we of u nog verbeterpunten voor ons heeft zodat wij daar aan kunnen werken.
We streven telkens naar 100 % tevredenheid van onze klanten.
Geniet van uw wijnen en graag tot een volgende keer. Hartelijke groet, Lia Platenburg

Gepubliceerd op: 17/07/2018

Pluspunten
Lekkere wijn prima levering

Beste Mevrouw,
Hartelijke dank voor uw korte maar krachtige beoordeling! Fijn dat u zo tevreden bent over de kwaliteit van onze huiswijnen en onze levering!
Geniet van uw huiswijnen en graag tot een volgende keer! Hartelijke groet,

Gepubliceerd op: 16/07/2018

Pluspunten
Zeer attente mensen en grote keuze aan wijnen.

Beste Almerik,
Wij vinden uw reactie op deze site ook zeer attent van u! De moeite die u genomen heeft om hier te reageren wordt heel erg gewaardeerd door ons!
Geniet van uw Révèlation Chardonnay en we adviseren u graag over een andere fijne wijn uit ons uitgebreide assrtiment! Hartelijke groet,
Almerik
Leiderdorp

Gepubliceerd op: 12/07/2018

Pluspunten
Prima wijnen voor betaabare prijzen
Prompte levering.

Beste Joop,
Dank u wel voor deze mooie beoordeling! Fijn dat u zo geniet van onze prima wijnen. Onze wijnen zijn zo betaalbaar zijn omdat we alles rechtstreeks bij de wijnboer kopen! Graag weer tot een volgende keer en geniet van de selectie uit de proefpakketten! Hartelijke groet, Lia Platenburg
Joop
's-Gravendeel

Gepubliceerd op: 11/07/2018

Pluspunten
Site is overzichtelijk en gebruiksvriendelijk (filters, winkelwagen, doorleiding voor betalen). Uitgebreid assortiment. Betrouwbaarheid. Snelheid van leveren en reageren op mail.
Beste Ronald,
Heel erg blij zijn we met deze fantastische beoordeling! Zo fijn dat u zo tevreden bent over de website, daar blijven we aan werken maar geweldig dat klanten dat ook zo ervaren! Geniet vooral van de mooie selectie witte wijnen die u bestelde en graag tot een volgende keer! We leveren weer snel zoals u weet! Hartelijke groet, Lia Platenburg
Ronald

Gepubliceerd op: 11/07/2018

Pluspunten
Persoonlijke en deskundige benadering. Uitstekende service
Balans Franse / Zuid Europese wijnen iets meer richting Franse wijnen. Dat is uiteraard ook een kwestie van smaak.
Antwoord Wijnkoperij Platenburg
Dank u wel voor het vertrouwen en uw moeite om deze mooie beoordeling hier te vermelden!
Voor wat betreft de Franse wijnen blijven we altijd op zoek naar nieuwe ontdekkingen, zo hebben we onlangs de wijnen van Mourgues du Grès van Anne en Francois Collard (oud wijnmaker op Château Lafite-Rothschild) uit Costières de Nîmes opgenomen, zeer de moeite waard!
Warme groet en graag tot ziens,

Gepubliceerd op: 08/07/2018

Pluspunten
De online bestelling werd bezorgd in een stevige doos. Goed om te recycelen....De 12 flessen stonden in twee “binnendozen” vroeg me af of het gewaardeerd wordt als ik de buitenste doos terugbreng naar de zaak? Soort “statiegeld” (korting volgende aankoop of presentje?) dan kom je als klant nog eens langs...
Zie hierboven.
Beste Stijntje,
Heel fijn dat je zo tevreden bent! Inderdaad zijn de stevige dozen best kostbaar en heel geschikt om opnieuw te gebruiken. Natuurlijk ben je van harte welkom om de stevige doos wederom te vullen en we hebben altijd wel een nieuwe wijn te proeven! Overigens zijn er meer klanten die dit doen, weggooien is inderdaad een beetje zonde!
Hartelijke groet,
Stijntje

Gepubliceerd op: 07/07/2018

Pluspunten
Snelle levering met een persoonlijke touch!
Voorraad beter actueel houden
Beste Michael,
We zijn blij met uw mooie waardering! Dank u wel voor uw tip. Uw Condrieu hebben we inmiddels weer ruim op voorraad! Geniet van uw topwijnen! Hartelijke groet,
Michael K.
Dordrecht

Gepubliceerd op: 06/07/2018

Pluspunten
Snel, goed verpakt en uitstekende service.
Beste Lex,
Fijn dat we wederom 5 sterren te pakken hebben van u! We doen uiteraard ons uiterste best om alle orders snel af te handelen. Dat is onze Rotterdamse mentaliteit en in de stad ons visitekaartje. Uiteraard verpakken we uw bestelling zo goed mogelijke om breuk te voorkomen want daar is niemand blij mee.
Fijn dat u dit ook hier wilde vermelden, hartelijke dank! Met vriendelijke groet,
Lex
Dussen

Gepubliceerd op: 02/07/2018

Beste Job,

Reuze bedankt voor bijna 5 sterren! Daar doen we het voor! Geniet vooral van uw Cederberg Buckettraube! Hartelijke groet.
Job
Landsmeer