Website: https://www.wijnkoperijplatenburg.nl
Adres: Goudsesingel 332a 3011KK
Plaats: Rotterdam

Wijnkoperij Platenburg

Pluspunten
Communiceren is een kunst en die verstaat Wijnhandel Platenburg als geen ander. Iets niet op voorraad, dan is de communicatie richting klant perfect.
Daar kunnen velen nog iets van leren. Het draait natuurlijk om de wiin en die is altijd goed!
Nu niet, misschien komt dat nog eens.
Antwoord Wijnkoperij Platenburg
Met uw communicatie zijn wij ook erg blij; uw reactie is klip en klaar! Geweldig dat u zo tevreden bent over de goede kwaliteit van onze wijnen.
Mocht u nog een keer verbeterpunten hebben dan horen wij dat natuurlijk graag. Hartelijke groet,
Lia Platenburg
CS

Gepubliceerd op: 19/02/2019

Pluspunten
Snelle levering, persoonlijke boodschap... Ik ben zeer tevreden!

Beste Belinda,
Met deze uiterst zonnige review gaan wij een nog zonniger weekend tegemoet. Wat is het genieten van zo’n top reactie! Geniet van uw wijnen en graag tot een volgende keer, online of in de winkel.
Prettig weekend, Lia Platenburg
Belinda

Gepubliceerd op: 15/02/2019

Pluspunten
Zeer snelle levering, persoonlijk kaartje erbij. Erg attent

Beste Jeroen,
Al weer een blije klant, daar doen we dit allemaal (zo snel) voor! Ons motto is ‘ Geen woorden maar daden’ , dat vertaalt zich in een vlotte levering.
We wensen u veel plezier van uw proefpakket!
Vriendelijke groet, Lia Platenburg
Jeroen

Gepubliceerd op: 14/02/2019

Pluspunten
beste wijnhandel in de stad

Beste Ben,
Wat een prachtig compliment, de beste en ook de oudste van Rotterdam, opgericht in 1894. Julien is nu de vierde generatie Platenburg die de zaak bestiert. Hartelijke groet en graag tot een volgende keer! Lia Platenburg
Ben

Gepubliceerd op: 13/02/2019

Pluspunten
Superservice, klantgericht en prachtige wijnen in elke prijscategorie. Mijn favoriet: een Duitse sekt met de kwaliteit van échte champagne voor minder dan half geld, Von Buhl.
Niet. Parkeren voor de deur kan een probleem zijn, maar achter in de expeditiestraat kun je doorgaans prima die paar minuten staan om je bestelling op te halen (laten brengen op bedrijfs- of woonadres binnen een redelijke straal kan overigens ook)
Beste Ruud,
Wat een superbeoordeling!!!!!Dank u wel voor uw uitgebreide reactie! Dat u vooral van de wijnen van Von Buhl geniet is ons wel duidelijk, fantastisch. Wat u schrijft over onze expeditiestraat klopt helemaal en ook bezorgen wij uw wijnen graag thuis. Hartelijke groet, Lia Platenburg
Ruud

Gepubliceerd op: 12/02/2019

Pluspunten
Prima site, makkelijk bestellen
Persoonlijke noot wordt gewaardeerd

Beste Tom,

Fijn dat je onze site zo gebruiksvriendelijk ervaart! Daar doen we het allemaal voor! Geniet van de heerlijke GSM-wijnen.
Tom
Sporenburg

Gepubliceerd op: 12/02/2019

Pluspunten
Nette uitleg bij de producten. Snelle levering en goed verpakt.
Afterpay wertke niet op de site maar kreeg de emails wel
Beste Chris,
Dank voor je positieve review. Voor wat betreft je opmerking dat afterpay niet werkt op de site, is inmiddels gelukkig weer opgelost. Fijn dat je ons daar opmerkzaam op maakte. Wens je heel veel genoegen van de Jaubertie-wijnen!
Chris
Schelluinen

Gepubliceerd op: 09/02/2019

Pluspunten
Alleen maar positieve punten
Zou het niet weten
Beste Rijn,
Maximale klanttevredenheid, dat is ons streven en het is wederom gelukt, u bent heel positief over onze dienstverlening, dat is fantastisch!!
Geniet van uw witte en rode wijn en graag tot een volgende keer.
rijn van den heuvel
rotterdam

Gepubliceerd op: 07/02/2019

Pluspunten
Aardig en goed geïnformeerd personeel .
Duidelijk en komen afspraken, belangrijkste verder heerlijke wijnen!
Zo klantvriendelijk blijven.
Beste Els,
Wat een perfecte beoordeling, dank u wel voor uw ook zo vriendelijke woorden! Heel fijn om te horen dat u onze wijnen zo heerlijk vind! We gaan zeker zo door! Hartelijke groet en graag tot een volgende keer. Lia Platenburg

Els
Capelle aan den IJssel

Gepubliceerd op: 07/02/2019

Antwoord Wijnkoperij Platenburg
Goedemorgen, dat is weer een mooi begin van onze werkweek om hier uw waardering te lezen! We gaan er weer tegen aan om alle klanten naar tevredenheid te bedienen. Geniet van uw wijnen en graag tot een volgende keer. Vriendelijke groet,
Lia Platenburg

Gepubliceerd op: 04/02/2019