Bedrijfsgegevens

Website: http://www.wijnhuisheemstede.nl
Adres: Zandvoortselaan 159a 2106AM
Plaats: Heemstede
Telefoon: 0235445775

Wijnhuis Heemstede - De wijnwinkel in Nederland. Staat voor kwaliteit, service en vertrouwen. Proef de heerlijkste wijnen en gedistilleerd bij ons in de winkel of bestel online in onze webshop.

KiyOh uitgangspunten:

  • Alle klanten mogen beoordelen
  • Beoordelingen voldoen aan de richtlijnen 
  • Controles om valse beoordelingen zoveel mogelijk tegen te gaan: Lees meer.
  • Meld misbruik of andere zaken hier.
  • Onvoldoendes (reviewscore lager dan 6) zijn 14 dagen na plaatsing zichtbaar op deze pagina.

Wijnhuis Heemstede
totaal score
8.9
Beoordelen
Laatste beoordeling
13 dagen geleden
Legenda
> 90 dagen
30 - 90 dagen
< 30 dagen
32 beoordelingen (12 maanden)
79 beoordelingen (totaal)
2811 keer bekeken
97% beveelt dit bedrijf aan

KiyOh uitgangspunten:

  • Alle klanten mogen beoordelen
  • Beoordelingen voldoen aan de richtlijnen 
  • Controles om valse beoordelingen zoveel mogelijk tegen te gaan: Lees meer.
  • Meld misbruik of andere zaken hier.
  • Onvoldoendes (reviewscore lager dan 6) zijn 14 dagen na plaatsing zichtbaar op deze pagina.

Filter beoordelingen op aantal sterren in afgelopen 12 maanden
72% (23)
25% (8)
0% (0)
0% (0)
3% (1)

Klantbeoordelingen

9
Pluspunten
Snelle levering en duidelijke omschrijving van het product.
Verbeterpunten
Verpakking van de flessen is compleet blanco. Maak een mooie 'eigen' verpakking wat bijdraagt aan de merkbeleving.
Nick
Vogelenzang

Gepubliceerd op: 02/07/2018
Aanbeveling: ja


10
Pluspunten
Vriendelijk, snel en een goede service.

Zeer fijn!
Verbeterpunten
 
Klant
Amsterdam

Gepubliceerd op: 17/06/2018
Aanbeveling: ja


9
Pluspunten
Goed verpakt en heerlijke wijnen in het assortiment.
Verbeterpunten
 
Klant

Gepubliceerd op: 15/06/2018
Aanbeveling: ja


8
Pluspunten
Duidelijke website.
Makkelijk te bestellen.
Verbeterpunten
Bestelling zou wat sneller geleverd kunnen worden.
Korting raakte tijdens bestellen in de mist, weet niet hoe.
Jelle
Huizen

Gepubliceerd op: 15/06/2018
Aanbeveling: ja


9
Pluspunten
 
Verbeterpunten
 
Janneau nelissen
Buggenhout

Gepubliceerd op: 13/06/2018
Aanbeveling: ja


9
Pluspunten
Mooi assortiment, fijne aanbiedingen en snelle levering
Verbeterpunten
nvt
Tim
Castricum

Gepubliceerd op: 03/06/2018
Aanbeveling: ja


1
Pluspunten
Prijs
Verbeterpunten
Ivm vakantie voor een bezorgdatum een week later gekozen en voor avond bezorging. Er wordt gewoon een week eerder verstuurd en geen avond bezorging. Op een mail hierover wordt niet gereageerd. Dan mag de zending alleen aan geadresseerde geleverd worden en staat die bij de buren. Bij het openen van de doos 2 flessen geen bescherming.
Kijk, dozen wijn schuiven van de producent naar de klant kan iedereen, daar waar je het verschil kunt maken in service hebben ze niet van gehoord in Heemskerk.
Als reactie op deze beoordeling krijgt Post NL de schuld. Dus ik moet geloven dat Post NL het pakketje een week eerder ophaalt en zelfstandig besluit de avondbezorging te wijzigen in een dagbezorging. Ik hoop dat ze hun geld dan van PostNL terugvragen.
Antwoord Wijnhuis Heemstede
Beste Alexander,

Allereerst onze excuses voor het ongemak. De mail is aan onze aandacht ontglipt.

De verkeerde levering is echter een probleem van PostNL.

Nogmaals erg vervelend dat uw de bezorging als slecht hebt ervaren.

Bedankt voor uw feedback!
Alexander

Gepubliceerd op: 22/05/2018
Aanbeveling: nee


1
Pluspunten
Prijs
Verbeterpunten
Ivm vakantie voor een bezorgdatum een week later gekozen en voor avond bezorging. Er wordt gewoon een week eerder verstuurd en geen avond bezorging. Op een mail hierover wordt niet gereageerd. Dan mag de zending alleen aan geadresseerde geleverd worden en staat die bij de buren. Bij het openen van de doos 2 flessen geen bescherming.
Kijk, dozen wijn schuiven van de producent naar de klant kan iedereen, daar waar je het verschil kunt maken in service hebben ze niet van gehoord in Heemskerk.

Maarssen
08/05/2018

Aanbeveling: nee


10
Pluspunten
Correcte verwerking en verzending van de bestelling.
Nu kunne we we opnieuw genieten van een bijzondere wijn uit Puglië, met name de voortrekkelijke Feudi Salentini Feudi GOCCE Primitivo di Manduria 2014. Doe zo verder! Een gelukkige klant uit België.
Verbeterpunten
 
Hans
Gent België

Gepubliceerd op: 09/05/2018
Aanbeveling: ja


10
Pluspunten
 
Verbeterpunten
 
Thijm
Amsterdam

Gepubliceerd op: 28/04/2018
Aanbeveling: ja


10
Pluspunten
-overzichtelijke website
-duidelijke en snelle communicatie
Verbeterpunten
 
Laura
Haarlem

Gepubliceerd op: 09/04/2018
Aanbeveling: ja


Laden...
Meer beoordelingen...
Disclaimer