Website: http://www.wifimedia.eu/
Adres: Vossenstraat 3 6811JL
Plaats: Arnhem
Telefoon: +31(0)26 82 00 215

Wifimedia is de wifi-, streaming en headfi-specialist van Nederland! Wij hebben de beste oplossingen voor moderne multi-room hifi, een breed assortiment (actieve) luidsprekers, hoofdtelefoons en smart TV's. Deze kun je natuurlijk uitproberen in de winkel: please don't ask, touch!

Onze belevingswinkel is gelegen aan de centrumring van Arnhem.

Wens je een advies op maat over Wifi, Multi-room oplossingen of Smart Homes? Neem een tekening van je huis mee en we bespreken de mogelijkheden!

Wifimedia staat bekend om de introductie van nieuwe innovatieve producten en oplossingen, dus kom langs en Maak kennis met de Toekomst!

Wifimedia

Pluspunten
Komen beloftes na, weten waar ze het over hebben, proberen je niet iets onnodigs aan te smeren.
De website werkt op de iPad niet 100% optimaal. Bij het omlaag swipen klik je vaak onbedoeld op featured content blokken.
Dave

Gepubliceerd op: 18/10/2017

Pluspunten
Duidelijke en praktische site. Komt erg professioneel over. Snelle en correcte levering.
Het bedrijf pretendeert zich zeer klantvriendelijk en behulpzaam, maar toe ik belde met wat vragen, kreeg ik het gevoel dat men snel van mij af wilde zijn.
Maurice
Meppel

Gepubliceerd op: 16/10/2017

Pluspunten
Goed

J. Ten Sijthoff

Gepubliceerd op: 15/10/2017

Pluspunten
Artikel conform wens en afspraak geleverd
niet nodig
Onno

Gepubliceerd op: 15/10/2017

Pluspunten
Heb mijn switch besteld, snel ontvangen en direct gemonteerd. doet goed waarvoor ik deze gekocht had.

Wim
Zutphen

Gepubliceerd op: 14/10/2017

Pluspunten
Goede service, reageren snel op vragen. Duidelijke informatie.

Bob

Gepubliceerd op: 14/10/2017

Pluspunten
Professional advice. Fast delivery. After DHL managed to damage one of the speakers that i ordered it was replaced fast and again professional. I cannot recommend it enough.
Open a store in Belgium :)
Dimitar
Brussels

Gepubliceerd op: 14/10/2017

Pluspunten
23 uur ‘s avonds besteld, dag erna om 12 uur keurig verpakt ontvangen. Top!

Gepubliceerd op: 14/10/2017

Pluspunten
Snelle reactie bij vragen. Snelle en vlotte levering. Had vraag over potentieel probleem bij apparaat. Antwoord: geen probleem, bij niet goede werking, direct terug sturen. Probeer maar uit.
Zat te wachten op T&T code en die kwam niet. Levering zelf wel volgens afspraak. Zat daardoor wel even in zenuwen en wist ook niet hoe laat ik thuis moest zijn.
Frans
Leeuwarden

Gepubliceerd op: 13/10/2017

Pluspunten
I orden the product from Spain and recived at Home in 8 natural days. The give me a tracking Number for the product. Profesional and good service

Unai
Spain