7.7
226 reviews
“Fijne ruime winkel met klantvriendelijk personeel, goede service en advies.” meer >
Catharina Pronk 05/12/2018
“WAT EEN TOPPERS HIER !!! Wij zijn via de website in contact gekomen en hebben een Sparta M7i hier gekocht. De actieprijs was ruim E. 1.100,- lager dan bij andere aanbieders omdat het een 2017 model betrof. We zijn langs geweest aan de Slinge en de fiets was er niet maar we kregen direct van Youssouf diverse vergelijkbare fietsen mee om te testen. We waren er snel uit, mede door een scherpe prijs. Fiets is keurig afgeleverd en door ons in gebruik genomen. Onze zoon is hem ook gaan gebruiken en onze puber had in zijn eerste rit naar school direct een valpartij omdat een auto hem over het hoofd had gezien. Later is er iets mis gegaan met de bagage drager, door het te zware gewicht zou het geen garantie zijn, wat op zich terecht is. Bij Premiumbikes geen gezeur. Youssouf en zijn personeel hebben zonder te morren de fiest snel en goed gerepareerd. Wat niet onder garantie was heeft Premiumbikes vergoed en dat was echt super, het betrof tenslotte een uitverkoop fiets 2017. We hebben de fiets nu 9 maanden. Inmiddels is onze zoon nog eens uitgegleden over bladeren en de voorlamp is afgebroken. Deze is wederom perfect gerepareerd en ik heb enorm gelachen toen we hem gingen halen. Er is daar een donkere jongen die zichzelf de fietsen dokter noemt en dat mag hij met recht zeggen. Hij heeft de fiets wederom super gerepareerd. Hier wou Premiumbikes wederom niets voor hebben maar dat hebben maar genegeerd en ze een leuke tip gegeven. Wat is dit echt een fijn bedri” meer >
Fam. Meulmeester 03/12/2018
powered by KiyOh