8
181 reviews
“ik heb vorige week een klacht geschreven omdat een deel van mijn bestelling niet geleverd was. in de klacht benoemde ik dat ik op diverse mails en telefoontjes geen reactie kreeg. toen het bedrijf mijn klacht las hebben ze mij geprobeerd te bellen en daarna gemaild. ze hebben hun excuses uitgebreid gedaan, uitgelegd waar het fout gegaan is, en hebben mij direct het ontbrekende snoertje toegestuurd. toen ik mailde dat ik het snoertje opnieuw niet had ontvangen belde ze mij opnieuw, en hadden uitgezocht waar het mis was gegaan. toen bleek het op een ander adres te zijn afgegeven, en had post nl geen briefje in de brievenbus gedaan. dit was dus een foutje van de post. ik ben blij dat mijn klacht naar wens is afgehandeld, en dat ik ter compensatie voor al het ongemak zelfs een gratis wii controller krijg. erg vriendelijk!” meer >
henriette 27/02/2017
“Snelle levering en top service! Ik ga snel weer opnieuw bestellen!” meer >
Kumar 23/01/2017
powered by KiyOh