Website: www.whinkel.nl
Adres: Brugge 22 2993 LB
Plaats: Barendrecht
Telefoon: 010 - 30 70 994

Kindness is Magic. Dat is waarin wij geloven bij Whinkel. Want waar vind je tegenwoordig nog oprechte aardigheid? Zeker bij bedrijven. Écht aardig. Zonder dat het een trucje is. Dat is wat wij willen zijn. En daar gaan we ver in.

We vinden het hartstikke leuk als je onze winkels bezoekt:
- www.navigatiewhinkel.nl

- Supersnelle levering
- Spaar Twinkels
- Specialistische kennis
- Klanten beoordelen ons met een 9.0

Whinkel - Kindness is Magic.

Whinkel.nl
6.9

Pluspunten
Zeer goede ervaring met whinkel. Ik had een videokaart gekocht en die ging al heel gauw kapot maar Evan heeft het zeer snel voor me opgelost! Enige minpuntje was wel dat er op de site niet bij staat dat ze hem niet op voorraad hebben.
Enige minpuntje was wel dat er op de site niet bij staat of de videokaart die ik wilde hebben op voorraad was.
M broer

Gepubliceerd op: 16/05/2018

Pluspunten
Klantenservice is na 1 dag bellen en 10 telefoontjes niet te bereiken.

Op de chat liegen ze dat ze te bereiken zijn
Coen
Nieuwegein

Gepubliceerd op: 09/05/2018

Pluspunten

De soms té Lage prijzen weerspiegelen een hoop ellende. Zoals de niet beschreven levertijd van soms meer dan 1 maand..
Bas Mart
Alphen aan den Rijn

Gepubliceerd op: 30/04/2018

Pluspunten

Op 24 januari heb ik een bestelling geplaatst voor 60 videokaarten. Nog steeds heb ik niks ontvangen. Ik zit elke week aan de telefoon.. en elke week beloven ze dat hij volgende week komt.. Ik heb diverse data doorgekregen en geen enkele wordt gehaald. Ik ben ook een keer aan de telefoon geweest met een supportmedewerker die helemaal het leven niet begreep.

Ik gaf aan de order te willen annuleren omdat ze (na 5 weken) nog steeds niks leverde (terwijl er op de website stond dat ze op voorraad waren), en dat was volgens deze meneer niet mogelijk. Toen gaf ik aan dat ik met een manager wilde spreken, en dat was ook niet mogelijk.

Ik heb nu schriftelijk de koopovereenkomst ontbonden nou hopen dat ze dit wel netjes afhandelen.. maar ik heb er een hard hoofd in.

Ik zou niet adviseren om hier te bestellen. Hou je centen beter in je zak zou ik zeggen.
WiNC Solutions B.V.

Gepubliceerd op: 18/04/2018

Pluspunten
Do not purchase from this company. I purchased items in stock from this company but after payment was processed they stated that its very hard to get ordered items and they will deliver in 3 or 4 weeks. Requested cancellation after 3 weeks and refund but they playing with consumers offering other products or they do not answering on the emails, avoiding cancellation requests and refusing to refund payment, etc. For all suffered victims with same or similar experience please submit complains thru links below. Lets report this scam company , their actions are not in accordance with EU law.

Guest

Gepubliceerd op: 07/04/2018

Pluspunten
THE HOMEPAGE LOOKS NICE BUT THERE IS NOTHING POSITIVE ABOUT THIS COMPANY
Dont order here, dont got my ordered product after 3 months and 10 conversations with whinkel (in each one they promised to send me my order)

And then it took 3 more month to get my money back, and this just cause i had support by credit card company (thx paylife) and from the european consumer protection agency (thx to the guys in austria and netherlands!)
Simon
Vienna, Austria

Gepubliceerd op: 29/03/2018

Pluspunten
Na het lezen van de reviews was ik een beetje bang over mijn bestelling, echter heb ik er oprecht niks op aan te merken, prima webwinkel !

Case

Gepubliceerd op: 28/03/2018

Pluspunten
Aardige mensen bij de klantenservice die mij goed hebben geholpen bij het uitzoeken van een goede Mining Rig binnen mijn budget.
levertijd mag wat sneller.
Denzel

Gepubliceerd op: 28/03/2018

Pluspunten
Mooie producten, groot assortiment en goede kwaliteit Mining Rigs en Rackmounts.
Communicatie over levertijd kan beter.
Joris

Gepubliceerd op: 28/03/2018

Pluspunten
Ik kwam bij whinkel om een rackmount te bestellen.
alleen wist ik nog niet zo goed welke. dus de heren van whinkel
holpen mij en zijn tot besluit gekomen om en rackmount 195 te nemen. omdat die het best bij mijn budget viel

Henk

Gepubliceerd op: 23/03/2018