Website: www.whinkel.nl
Adres: Brugge 22 2993 LB
Plaats: Barendrecht
Telefoon: 010 - 30 70 994

Kindness is Magic. Dat is waarin wij geloven bij Whinkel. Want waar vind je tegenwoordig nog oprechte aardigheid? Zeker bij bedrijven. Écht aardig. Zonder dat het een trucje is. Dat is wat wij willen zijn. En daar gaan we ver in.

We vinden het hartstikke leuk als je onze winkels bezoekt:
- www.navigatiewhinkel.nl

- Supersnelle levering
- Spaar Twinkels
- Specialistische kennis
- Klanten beoordelen ons met een 9.0

Whinkel - Kindness is Magic.

Whinkel.nl
7.2

Pluspunten
De lever tijd en de goede service
Jens

Gepubliceerd op: 16/02/2018

Pluspunten
Perfect, Delivery. My package was handled very well.
Thank you very much.

Bernice P.

Gepubliceerd op: 30/01/2018

Pluspunten
Artikelen optijd geleverd,
Service tiptop! Fijn zoon web whinkel.
Ik kom zekee terug voor meer Rigs

Fira

Gepubliceerd op: 18/01/2018

Pluspunten
ik ben zeer tevreden over het process, de producten die ik heb gekregen zijn in geweldige staat! het uitpakken was best lastig, fijn dat ze er veel tijd in steken.
geen minpunten,
de levering was een beetje laat,
maar dat is te begrijpen met deze
gewilde producten,

Gepubliceerd op: 17/01/2018

Pluspunten
zeer vriendelijke mensen aan de lijn
beter zorgen dat de producten optijd aankomen
Larry
Barendrecht

Gepubliceerd op: 17/01/2018

Pluspunten
Bedankt Heren van Whinkel! Ik heb mijn laptop binnen!
sneller dan verwacht. dankjulliewel!
Nikss
Stizzy

Gepubliceerd op: 15/01/2018

Pluspunten
Dit bedrijf is echt super! Mijn rigs waren al gebouwd. Toch kon ik nog wat extra's bestellen en optijd levering verwachten! Super!!!
Helemaal niks op aantemerken.
Bernar

Gepubliceerd op: 13/01/2018

Pluspunten
Mega rendement op de mining rigs gekocht bij Whinkel. Super live chat - extreem snel. Uniek bedrijf in de wereld met deze apparatuur - en dat in Nederland!
Geen - vooral zo doorgaan met de verkoop van deze super rigs en top adviseurs.
Sjoerd

Gepubliceerd op: 12/01/2018

Pluspunten
"Direct leverbaar" had een positief punt kunnen zijn. Helaas is dat slechts een opmerking die op hun site staat want ze leveren gewoon NIET! Na bestelling te hebben geplaatst en betaald bleef het stil..... Getracht telefonisch contact met hen op te nemen...... niets! Email gestuurd waar mijn bestelling bleef, 'uw bestelling is vertraagt bij ons magazijn in Duitsland....? Maar het was toch 1 dag levertijd? 'Donderdag of vrijdag komt het binnen' Wederom helaas, zaterdag niets ontvangen. Weer gemaild, volgende week komt alles binnen dan sturen we het gelijk door.....wederom niets. email gestuurd, geen reactie. Toen de live chat geprobeerd. 'Eva van Alphen' kon mij vertellen dat het product niet meer leverbaar was maar dat er een alternatief direct op voorraad was, ik zei oke, zij zei, 1 week levertijd dus volgende week!!!!!????? Toen geeist dat mijn geld terug zou worden gestort, eerst werd er niet op gereageerd en toen de mededeling dat het geen probleem was, over twee weken wordt uw geld terug gestort!?!? Dus.....Je bestelling direct betalen, product niet leverbaar, alternatief niet op voorraad maar "Whinkel's volgende week" geleverd, geld terug? Twee weken wachten. Ik heb alleen enorme twijfels of dat geld over twee weken op mijn rekening staat. Conclusie, dramatisch bedrijf, NIET kopen hier!
Haal je loze beloftes van de site en wees bereikbaar voor je klanten. Ga actief voor je klanten aan de gang en probeer ze tevreden te stellen en te houden.
Frans
's-Gravendeel

Gepubliceerd op: 29/12/2017

Pluspunten
Самый плохой магазин в котором я делаю покупки первый раз у меня такая ситуация с интернет-магазином. Со стороны компании одни обещания потребовала возврат они перестали общаться со 2 сентября жду свой L +3 2 декабря потребовала возврат они пропали и не общаются подала заявление в полицию "K" Мошенничество ! И www.thuiswinkel.org жду решений думаю и в европейски суд подать адвокат настаивает чтобы со всех сторон придавили и посадили за ложь и мошенничество! Муж вообще сам желает к ним съездить и поговорить по доброму он очень у меня добрый( Еще незнают кому лгут..
Учиться учиться и учиться работать с клиентами тогда и будет все хорошо и до старости можно дожить. Ложь - это неприятно самый низкий порог!
Julia
Санкт - Птербург