Website: http://whatawonderfulwedding.nl/
Plaats: Zevenaar
Telefoon: 085 303 28 62

De What a Wonderful Webshops:

♥ What a Wonderful Wedding
Webshop met de allerleukste bruiloft decoratie! Eindeloos veel inspiratie voor de mooiste dag van jullie leven. Meer dan 1200 hippe trouwartikelen op voorraad!

♥ What a Wonderful Day
Webshop met de allerleukste feestartikelen! Van verjaardag tot babyshower en van summer party tot Halloween! Met onze hippe decoratie is het elke dag feest!

♥ What a Wonderful Christmas
Webshop met hippe kerstdecoratie! Van leuke slingers tot toffe decoratie voor bij het kerstdiner. Als ons kersthart er harder van gaat kloppen, komt het in de shop!

♥ What a Wonderful Journey
Webshop met de allerleukste reisaccessoires! Shop de allerleukste paspoorthoesjes, camera straps en sieraden. Leuk voor op reis, voor in huis of als cadeautje voor iedere reisfanaat!

What a Wonderful Wedding
9.6

Pluspunten
Zéér snelle levering naar België (de dag na bestelling al). Juiste producten ontvangen in een zeer goede staat. Bestelling voldoet helemaal aan mijn verwachtingen.
Nog niet ontdekt.
Eveline
Mechelen, Antwerpen, België

Gepubliceerd op: 16/08/2018

Pluspunten
Goede communicatie, snelle service wn erg flexibel.
Meer artikelen voorradig
Amel

Gepubliceerd op: 12/08/2018

Pluspunten
Prima communicatie snelle levering leuke prijs,top bedrijf
Veen
Lajla Kleijnen

Gepubliceerd op: 09/08/2018

Sharif

Gepubliceerd op: 09/08/2018

Pluspunten
Hele fijne en persoonlijke service!

Samantha

Gepubliceerd op: 03/08/2018

Pluspunten
Leuke spullen, zeer snelle levering !

Carolien
Beerse

Gepubliceerd op: 03/08/2018

Pluspunten
Enorm klantvriendelijk en zeer behulpzaam! Reageert snel op mail. Zeer vriendelijk. Snelle levering.

Nancy
Baal

Gepubliceerd op: 28/07/2018

Pluspunten
Wij zijn supertevreden over het bedrijf: 'What a wonderful wedding'. Op de website vind je een uitgebreide waaier aan decoratie e.d. die het feest op en top maken met bovendien een vrij snelle levering. Indien er iets niet kan geleverd worden zoals besteld, houden deze mensen je steeds op de hoogte en maken alles bespreekbaar. Heel professioneel! Doe zo verder! Dankzij jullie zullen we nog meer kunnen genieten op de mooiste dag van ons leven...

Sandy
Moerbeke-Waas

Gepubliceerd op: 23/07/2018

Wendy

Gepubliceerd op: 21/07/2018

Pluspunten
Mooie producten voor goede prijs! Er werd ook rekening gehouden met de datum van ons huwelijk, de bestelling was er heel snel!
Confetti in pakketje was niet zo fijn voor de living maar het was wel een leuk idee :)
Ann-Sophie
Deinze