Website: https://www.werkaandemuur.nl
Plaats: Haarlem
Telefoon: + 31 23-205 22 44

Werkaandemuur.nl
9.7

Pluspunten
Nadat we een bezoek hadden gebracht bij Werkaandemuur hebben wij een schilderij besteld. Alles is perfect geregeld.
Men doet wat men zegt. Niets dan lof; we zijn er erg blij.

A. Diepeveen
Veenendaal

Gepubliceerd op: 20/11/2017

Pluspunten
Alles keurig verzorgd zoals afgesproken. Bijzonder vriendelijke mailtjes en de bezorging een dag uitstellen was geen probleem. We zijn blij met het mooie canvaswerk op onze slaapkamer. Heel handig is jullie app, om alvast een idee te krijgen hoe het werk zou staan.

Nol
Zevenaar

Gepubliceerd op: 17/11/2017

Pluspunten
Mooie website, er is veel mogelijk. Je wordt goed op de hoogte gehouden over de status van je bestelling. De bestelling werd keurig verpakt op de afgesproken dag bezorgd.
Geen, ik ben enthousiast!
Anita

Gepubliceerd op: 10/11/2017

Pluspunten
Goede service en prachtig werk geleverd.

Ingrid

Gepubliceerd op: 09/11/2017

Pluspunten
Maat die ik wilde was niet mogelijk! Maar door mee te denken kwamen we eigenlijk tot een nog beter resultaat. Snelle levering en top kwaliteit. Wij zijn super blij met het resultaat!!

Angelique
NIEUW VENNEP

Gepubliceerd op: 04/11/2017

Pluspunten
Snelle service, denken met je mee en hebben voor ons de kleuren aangepast zodat het perfect in ons huis past!

Sophie

Gepubliceerd op: 04/11/2017

Pluspunten
Mooie website, enorme keus, duidelijke uitleg over het afdrukken van een foto op verschillend materiaal. We hebben in eerste instantie een verkeerde foto op staal ontvangen maar dit is snel en correct opgelost, communicatie met Werk aan de Muur als zeer prettig ervaren en binnen een paar dagen mochten we het juiste kunstwerk ontvangen. We zijn heel erg blij met de keuze die we hebben gemaakt, is precies zoals we in gedachten hadden. Wat ons betreft is Werk aan de Muur een aanrader!
U. Holwerda
Drachten

Gepubliceerd op: 29/10/2017

Pluspunten
Twee prachtige canvasdoeken ontvangen van oude meesters schilderijen, en fotobehang van zeezicht Domburg, super mooi geworden, helaas door verhuizing nog niet opgehangen maar dat gaat vast snel lukken ! Ben er erg blij mee !
Adelet de Roode

Gepubliceerd op: 23/10/2017

Pluspunten
Werk aan de muur gezien op de vtwoonbeurs, zeer prettig geholpen met alle vragen. De app is super handig zodat je het werk op je muur kan projecteren, echt ideaal!
Mooi werk afgeleverd en eindelijk na lange tijd iets moois gevonden voor op de lege muur!

Debby
Zandvoort

Gepubliceerd op: 19/10/2017

Pluspunten
De hulp die je krijgt bij het aankopen van een werk aan de muur vond ik zeer prettig.
Ik kan op dit moment geen verbeterpunten bedenken.
de Waal

Gepubliceerd op: 16/10/2017