Website: https://www.werkaandemuur.nl
Plaats: Haarlem
Telefoon: + 31 23-205 22 44

Werkaandemuur.nl
9.7

Pluspunten
Duidelijk, efficiënt, enthousiast, prachtig product. Kortom gewoon een goed bedrijf. Ik word er blij van
Geen!
Rita
Nijmegen

Gepubliceerd op: 16/02/2018

Pluspunten
Correcte afspraken, geleverd zoals het hoort. Thanks

kurt
Haacht

Gepubliceerd op: 08/02/2018

Pluspunten
Goede service, genoeg keus, goede kwaliteit.
prettige ontvangst op locatie.
snelle levering.
In de app een mogelijkheid bieden om het gekozen schilderij in alle mogelijke uitvoeringen te bekijken.
Brigitte
Nieuwegein

Gepubliceerd op: 07/02/2018

Pluspunten
Na de bestelling wordt er door het team van werkaandemuur direct gereageerd per mail, vriendelijk en persoonlijk. De levering verloopt uitstekend en het resultaat van mijn werk aan de muur is mooier dan ik had durven dromen!

Hennie

Gepubliceerd op: 05/02/2018

Pluspunten
Werkaandemuur heeft een enorme collectie, en toen ik toch een andere 'oude meester' wilde. werd dat gelijk geregeld door hen. Paar dagen later het 'kunstwerkje' ontvangen: prachtige kleuren, mooi opgespannen canvas, met strakke witte lijst. Ik ben al op zoek naar een volgende werk!
Het aanbod is gigantisch (keuzestress ligt op de loer)
Maarten
Amersfoort

Gepubliceerd op: 21/01/2018

Pluspunten
Zeer grote variatie aan foto’s, duidelijk site en snelle service. Erg tevreden en blij dat we als extra optie, op advies van de baklijst nog hebben bij besteld. Ons vakantie verblijf is weer leuk opgefrist met dit prachtige doek.

Debbie Nieboer
West Terschelling

Gepubliceerd op: 18/01/2018

Pluspunten
Ik nam contact op over een geleverd werk met het xpozer systeem; 3 van de vier plastic hoekjes die bevestigd zitten aan de print hadden losgelaten. Ik vroeg me af of deze hoekjes nageleverd konden worden. Na interne navraag kwam het bericht dat ik een hele nieuwe print zou krijgen! Ik was (en ben) zo verrast dat ze mij dit aanboden! In overleg mocht ik (tegen een gereduceerd tarief) ook een andere print vragen dan die ik initieel had. Naast een oplossing ook nog wat afwisseling in mn huis dus! Werkaandemuur.nl bedankt!!

Joost
Den Bosch

Gepubliceerd op: 18/01/2018

Pluspunten
Had een schilderij besteld, keurig op tijd geleverd. product goede kwaliteit!. Ben er super te vreden mee!.

hoogeveen

Gepubliceerd op: 13/01/2018

Pluspunten
Veel keus en veel mogelijkheden. Deskundig advies en prima service. Wij zijn erg tevreden

Agaath
Hoofddorp

Gepubliceerd op: 11/01/2018

Pluspunten
Wij hebben zeer goede ervaringen met betrekking tot de service tijdens het bestellen en leveren van ons werk aan de muur. Werk aan de muur heeft contact opgenomen met de kunstenares en maatwerk aan ons geleverd.

Kampen

Gepubliceerd op: 04/01/2018