Website: https://www.werkaandemuur.nl
Plaats: Haarlem
Telefoon: + 31 23-205 22 44

Werkaandemuur.nl
9.7

Pluspunten
Ben heel tevreden met mijn foto.Is een echte blikvanger.
De verzending kan beter.Geen bericht gehad van datum of tijd van levering.Was gans de namiddag weg,kom thuis en het pak lag plat op de grond voor het hek.Ik heb niet getekend voor ontvangst,Als ik van kwade wil ben kan ik zeggen dat ik het niet gekregen heb.

Gepubliceerd op: 23/10/2017

Pluspunten
Ze zijn gemakkelijk telefonisch en schriftelijk bereikbaar, professionele oplossing bij klachten
Vorige week een spoedbestelling geplaatst, er werd beloofd dat het geen probleem was voor levering deze donderdag. Donderdag gebeld om even te verifiëren, de bestelling bleek op een verkeerde camion en kon niet op de beloofde dag geleverd worden..Dus moest ik de schilders naar huis sturen.. Dan gevraagd om volgende dag zo snel mogelijk te leveren, ipv op werkadres op thuisadres omdat de schilders daar dan aan het wachten waren op het behang. Ook dat lukt dan niet, krijg vanmorgen een mail dat ze toch op het werkadres zullen leveren. Dus extra op en neer rijden met het behang.. Behang blijkt dan zo dun te zijn dat er eerst geschilderd dient te worden omdat je anders alles erdoor ziet.. Dus vandaag kan behang er niet meer op..dat wordt weken wachten gezien de drukke planning van de schilders!! Echt balen.. Gelukkig was de opvolging wel professioneel. Omdat mijn probleem thuis niet direct kon worden opgelost deden ze wel een mooie geste met de belofte een aanzienlijk bedrag van de aankoopprijs terug te storten.. Dat maakt toch zeker een stuk goed.. Ik zou niet meer direct voor een spoedbestelling gaan, maar misschien heb ik ook gewoon pech gehad..
Danyelle
ANTWERPEN

Gepubliceerd op: 20/10/2017

Pluspunten
Ze zijn gemakkelijk bereikbaar
Vorige week een spoedbestelling geplaatst, er werd beloofd dat het geen probleem was voor levering deze donderdag. Donderdag gebeld om even te verifiëren, de bestelling bleek op een verkeerde camion en kon niet op de beloofde dag geleverd worden..Dus moest ik de schilders naar huis sturen.. Dan gevraagd om volgende dag zo snel mogelijk te leveren, ipv op werkadres op thuisadres omdat de schilders daar dan aan het wachten waren op het behang. Ook dat lukt dan niet, krijg vanmorgen een mail dat ze toch op het werkadres zullen leveren. Dus extra op en neer rijden met het behang.. Behang blijkt dan zo dun te zijn dat er eerst geschilderd dient te worden omdat je anders alles erdoor ziet.. Dus vandaag kan behang er niet meer op..dat wordt weken wachten gezien de drukke planning van de schilders!! Echt balen, zeker niet voor herhaling vatbaar dus!

ANTWERPEN
20/10/2017