Website: https://www.werkaandemuur.nl
Plaats: Haarlem
Telefoon: + 31 23-205 22 44

Werkaandemuur.nl
9.8

Pluspunten
Goede communicatie over de uitvoring van de (speciale) order, snelle levering (binnen 2 dagen), goed verpakt en verzonden.
n.v.t.
E.J.K.
Delft

Gepubliceerd op: 16/06/2019

Pluspunten
Gevraagd of gewenste werk in showroom aanwezig was. Kreeg bij toeval leuke korting op dit werk in bepaalde maat en type om een zekere reden. (Geen schade)
Opgehaald en opgehangen, erg blij mee!
Ook positief: enorm veel keuze in werken en uitvoeringen.
L.
Schagen

Gepubliceerd op: 13/06/2019

Pluspunten
Hele goeie en snelle service. Bedrijf denkt mee en stemt af.
Zeer tevreden.
n.v.t.
ZO Danny
Zaandam

Gepubliceerd op: 12/06/2019

Pluspunten
De eerste levering (groot canvas werk 180 cm breed) bleek niet geheel recht. Na telefonisch overleg heeft Werkaandemuur probleemloos besloten mij een geheel nieuw werk op te sturen zonder kosten. Al met al dus meer dan tevreden: snelle en correcte afhandeling bij bestellen, maar zeker zo belangrijk, ook net zo snel en correct handelen bij problemen!

Eric
Deventer

Gepubliceerd op: 12/06/2019

Pluspunten
Werk aan de muur is Top!!!!! Zeer correcte communicatie van begin tot eind! Bezoek in de showroom zeer netjes geholpen en goed advies gekregen. Bestelling binnen een week in huis. Wij hebben de Nachtwacht op doek met een frame. Fantastisch, frame mooie kwaliteit en gemakkelijk zelf te monteren. Absoluut een aanrader!

Bonnie

Gepubliceerd op: 07/06/2019

Pluspunten
Was makkelijk in elkaar te zetten
Wij hebben de speciale geluidsdempende versie besteld maar als ik vooraf had geweten waaruit dat had bestaan dan had ik zelf even op de markt wat klitteband en een stuk vilt opgehaald dan was ik stukken goedkoper uit geweest. Vond de meerprijs hiervoor echt belachelijk veel.
Daarnaast hebben we lang moeten wachten op onze bestelling omdat hij door Werk aan de muur niet was doorgegeven aan de fabrikant. Omdat we zelf aan de bel trokken kwamen ze daarachter.
Antwoord Werkaandemuur.nl
Fijn om te horen dat het in elkaar zetten van het frame gemakkelijk was! :-)

Hierbij wil ik je nogmaals onze excuses aanbieden voor de vertraging die ontstaan is tijdens het productieproces.

De geluiddempende panelen zien er misschien uit als vilten panelen die je gemakkelijk ergens kan kopen, maar dat zijn het niet. Het is een een duurzaam product gemaakt van gerecyclede PET flessen met uitstekende geluidsabsorberende eigenschappen.

Als je verder nog vragen hebt dan kun je ons uiteraard per mail of telefonisch bereiken.
Karin
Veenendaal

Gepubliceerd op: 02/06/2019

Pluspunten
Wat kan ik zeggen, alles aan Werkaandemuur.nl klopt. Van het uitzoeken tot aflevering kan ik geen minpunt bedenken. Ik ben ook bij hun fysieke showroom geweest, ook een aanrader.

Maarten
Enkhuizen

Gepubliceerd op: 29/05/2019

Pluspunten
Mooi kunstwerk, heel blij mee.
Kijk goed met welk transportbedrijf je zaken doet. Het transportbedrijf bepaalt nu de regels en dat kan natuurlijk niet. Zij kwamen hun afspraken niet na en de klant moet zich dan schikken, maar dat is de omgekeerde wereld natuurlijk.
Ingrid de Koning
Voorschoten

Gepubliceerd op: 26/05/2019

Pluspunten
Prachtige kwaliteit geleverd. Ook de communicatie laat niks te wensen over. Zal zeker niet de laatst print zijn die ik er bestel.

Gerard
Kaatsheuvel

Gepubliceerd op: 24/05/2019

Pluspunten
De kwaliteit is echt top!
Zowel de afruk van de foto als ook het materiaal om het op te hangen. Ik ben erg tevreden!
Ook handig dat je met de app alles al op voorhand kunt uitproberen!
Tip: doe zo verder!
Riccardo