Website: https://www.werkaandemuur.nl
Plaats: Haarlem
Telefoon: + 31 23-205 22 44

Werkaandemuur.nl
9.7

Pluspunten
Contact en servicegericht

Jam hair and makeup

Gepubliceerd op: 04/12/2017

Pluspunten
Goede service en kwaliteit. Ze denken mee. Ik kreeg foto's toegestuurd hoe het zou staan op onze muur. Wij zijn voor de grote variant gegaan en het staat super. Ook de bezorging ging volgens afspraak. Echt aan te raden!

Angelique
Almelo

Gepubliceerd op: 24/11/2017

Pluspunten
Onlangs de aluminium dibond (mat) 80x80 print ontvangen van de afbeelding "Paris, always a good idea'.
Om vooraf in Haarlem te gaan kijken, was helaas geen optie, dus op goed geluk besteld..
De bestelling duurde 5 werkdagen en de print was stevig verpakt.
We zijn er content mee!
Meerdere vestigingen met showroom verspreid over het land zou erg handig zijn, omdat er verder niet veel firma's zijn met zoveel keuze!
Ine
Luyksgestel

Gepubliceerd op: 22/11/2017

Pluspunten
Nadat we een bezoek hadden gebracht bij Werkaandemuur hebben wij een schilderij besteld. Alles is perfect geregeld.
Men doet wat men zegt. Niets dan lof; we zijn er erg blij.

A. Diepeveen
Veenendaal

Gepubliceerd op: 20/11/2017

Pluspunten
Alles keurig verzorgd zoals afgesproken. Bijzonder vriendelijke mailtjes en de bezorging een dag uitstellen was geen probleem. We zijn blij met het mooie canvaswerk op onze slaapkamer. Heel handig is jullie app, om alvast een idee te krijgen hoe het werk zou staan.

Nol
Zevenaar

Gepubliceerd op: 17/11/2017

Pluspunten
Mooie website, er is veel mogelijk. Je wordt goed op de hoogte gehouden over de status van je bestelling. De bestelling werd keurig verpakt op de afgesproken dag bezorgd.
Geen, ik ben enthousiast!
Anita

Gepubliceerd op: 10/11/2017

Pluspunten
Goede service en prachtig werk geleverd.

Ingrid

Gepubliceerd op: 09/11/2017

Pluspunten
Maat die ik wilde was niet mogelijk! Maar door mee te denken kwamen we eigenlijk tot een nog beter resultaat. Snelle levering en top kwaliteit. Wij zijn super blij met het resultaat!!

Angelique
NIEUW VENNEP

Gepubliceerd op: 04/11/2017

Pluspunten
Snelle service, denken met je mee en hebben voor ons de kleuren aangepast zodat het perfect in ons huis past!

Sophie

Gepubliceerd op: 04/11/2017

Pluspunten
Mooie website, enorme keus, duidelijke uitleg over het afdrukken van een foto op verschillend materiaal. We hebben in eerste instantie een verkeerde foto op staal ontvangen maar dit is snel en correct opgelost, communicatie met Werk aan de Muur als zeer prettig ervaren en binnen een paar dagen mochten we het juiste kunstwerk ontvangen. We zijn heel erg blij met de keuze die we hebben gemaakt, is precies zoals we in gedachten hadden. Wat ons betreft is Werk aan de Muur een aanrader!
U. Holwerda
Drachten