Website: https://www.werkaandemuur.nl
Plaats: Haarlem
Telefoon: + 31 23-205 22 44

Werkaandemuur.nl
9.8

Pluspunten
Ze zijn gemakkelijk telefonisch en schriftelijk bereikbaar, professionele oplossing bij klachten
Vorige week een spoedbestelling geplaatst, er werd beloofd dat het geen probleem was voor levering deze donderdag. Donderdag gebeld om even te verifiëren, de bestelling bleek op een verkeerde camion en kon niet op de beloofde dag geleverd worden..Dus moest ik de schilders naar huis sturen.. Dan gevraagd om volgende dag zo snel mogelijk te leveren, ipv op werkadres op thuisadres omdat de schilders daar dan aan het wachten waren op het behang. Ook dat lukt dan niet, krijg vanmorgen een mail dat ze toch op het werkadres zullen leveren. Dus extra op en neer rijden met het behang.. Behang blijkt dan zo dun te zijn dat er eerst geschilderd dient te worden omdat je anders alles erdoor ziet.. Dus vandaag kan behang er niet meer op..dat wordt weken wachten gezien de drukke planning van de schilders!! Echt balen.. Gelukkig was de opvolging wel professioneel. Omdat mijn probleem thuis niet direct kon worden opgelost deden ze wel een mooie geste met de belofte een aanzienlijk bedrag van de aankoopprijs terug te storten.. Dat maakt toch zeker een stuk goed.. Ik zou niet meer direct voor een spoedbestelling gaan, maar misschien heb ik ook gewoon pech gehad..
Danyelle
ANTWERPEN

Gepubliceerd op: 20/10/2017

Pluspunten
Ze zijn gemakkelijk bereikbaar
Vorige week een spoedbestelling geplaatst, er werd beloofd dat het geen probleem was voor levering deze donderdag. Donderdag gebeld om even te verifiëren, de bestelling bleek op een verkeerde camion en kon niet op de beloofde dag geleverd worden..Dus moest ik de schilders naar huis sturen.. Dan gevraagd om volgende dag zo snel mogelijk te leveren, ipv op werkadres op thuisadres omdat de schilders daar dan aan het wachten waren op het behang. Ook dat lukt dan niet, krijg vanmorgen een mail dat ze toch op het werkadres zullen leveren. Dus extra op en neer rijden met het behang.. Behang blijkt dan zo dun te zijn dat er eerst geschilderd dient te worden omdat je anders alles erdoor ziet.. Dus vandaag kan behang er niet meer op..dat wordt weken wachten gezien de drukke planning van de schilders!! Echt balen, zeker niet voor herhaling vatbaar dus!

ANTWERPEN
20/10/2017

Pluspunten
De hulp die je krijgt bij het aankopen van een werk aan de muur vond ik zeer prettig.
Ik kan op dit moment geen verbeterpunten bedenken.
de Waal

Gepubliceerd op: 16/10/2017

Pluspunten
We zijn heel tevreden over Werk aan de Muur! Het bestellen ging makkelijk, een aanpassing van het formaat van de afbeelding ging in overleg en op vragen via de mail werd heel snel gereageerd. En niet onbelangrijk; het resultaat is prachtig!
Geen. Ga zo door!
Fam. Bron

Gepubliceerd op: 13/10/2017

Pluspunten
Ruime keuze, fraaie collectie, de afspraken nakomen, binnen de afgesproken tijd geleverd.
Kortom, prima partner
Gewoon doorgaan op deze weg.
Henk C.A. Weustrhof
Haarlemmermeer

Gepubliceerd op: 10/10/2017

Pluspunten
Prima communicatie! Een goede levering en een prachtig resultaat.

Zwolle

Gepubliceerd op: 06/10/2017

Pluspunten
Super tevreden over de levering, communicatie en erg goede kwaliteit!!
Heel blij met het resultaat en een bedrijf waar ik terug zal blijven komen. Echt een aanrader!

Naomi
Berkel-Enschot

Gepubliceerd op: 28/09/2017

Pluspunten
ze leveren goed werk af,
leveren snel,
erg betrouwbaar
zeer positief

talih yurttakalin
vlaardingen

Gepubliceerd op: 27/09/2017

Pluspunten
Gisteren Panorama Rotterdam met de Erasmusbrug in stevige verpaking ontvangen, de kwailiteit is verbluffend mooi!! Ik maakte me een beetje zorgen of het met 2 meter 50 breed nog wel scherp bleef maar niets is minder waar. Vakwerk!

Richard Luitwieler

Gepubliceerd op: 21/09/2017

Pluspunten
Er zaten een paar kleine beschadigingen op het staal. Dit kwam door een druk van de ophanglijst. Het is niet eens zeker of dit niet zelfs door de vervoerder kwam. Toch komt er meteen een nieuwe. Ik geef zelden recensies omdat vaak zaken aan verwachtingen voldoen en men zelden nog verder gaat. Werkaandemuur gaat wel degelijk verder. Enorme super service

FCO SECURITY
Vlissingen

Gepubliceerd op: 15/09/2017

Pluspunten
Plezierig emailcontact. Snelle reply.
Levering keurig op afgesproken dag en vakkundig verpakt

Gepubliceerd op: 14/09/2017