Website: https://www.werkaandemuur.nl
Plaats: Haarlem
Telefoon: + 31 23-205 22 44

Werkaandemuur.nl
9.7

Pluspunten
Fantastische service: goed advies, maatwerk geen enkel probleem, snelle levering, goede communicatie (er was iets mis gegaan bij de post; ik werd direct geïnformeerd), mooi resultaat!
Er zijn twee heel kleine dingetjes, maar die zijn geen probleem:
1. De naad tussen de bovenste twee plankjes is niet overal even breed. In het midden zitten de plankjes iets dichter bij elkaar
2. Het hout is een klein beetje krom getrokken: links onderaan hangt het schilderij niet helemaal tegen de muur.
Bertine
Gouda

Gepubliceerd op: 15/08/2018

Pluspunten
Ik was op zoek naar fotobehang met een afbeelding van de Sint Jan (Den Bosch) en wow wat waren er hier mooie foto's beschikbaar. Het resultaat vinden wij zelf schitterend. later nog 2 z/w foto's besteld ook deze zijn erg mooi. Service is super en medewerkers zijn erg behulpzaam en vriendelijk.

Hanneke
Den Bosch

Gepubliceerd op: 07/08/2018

Pluspunten
Wij waren op zoek naar een oplossing voor het galmen in onze nieuwe woning. Hebben nu een illustratie op doek met akoestisch materiaal er achter. Werkt fantastisch en de lijst en doek zijn van hoge kwaliteit. Zeer eenvoudig te monteren en erg fraai afgewerkt.
Erik
Gouda

Gepubliceerd op: 31/07/2018

Pluspunten
Het "werk" wordt netjes afgeleverd en men is meedenkend over het bestelde o.a. of de maatvoering klopt en het dan naar wens is!
Nvt
Ans

Gepubliceerd op: 20/07/2018

Pluspunten
Heel veel keus. Fijne app om het uitgekozen werk aan jouw muur thuis te kunnen zien. Prettige contacten gehad. Zeer zorgvuldig verpakt voor het vervoer. Het werk is prachtig. Ik ben er erg blij mee!

Gepubliceerd op: 18/07/2018

Pluspunten
Een prachtig schilderij, ik ben er hartstikke blij mee. Prima prijs, goede afwikkeling en snelle bezorging. Maar vooral een hele goede service via de mail. Lianne bedankt!
Inge
Apeldoorn

Gepubliceerd op: 10/07/2018

Pluspunten
Mooie en duidelijke website. Prachtige foto's om uit te kiezen en ook heel veel. Mooi afgewerkt. Ook de levering en verzending is prima verzorgd.
Wil
Breukelen

Gepubliceerd op: 09/07/2018

Pluspunten
Snelle levering, snel en net contact via de mail.

Anouk
Puttershoek

Gepubliceerd op: 06/07/2018

Pluspunten
Mooie schilderijen snelle service

Bianca

Gepubliceerd op: 06/07/2018

Pluspunten
Heb bij werkaandemuur.nl fotobehang besteld van een vervallen muur met een oud raam erin.
Het bestellen, berekenen van de prijs aan de hand van de maten van de muur en de bezorging gingen perfect, ik had het binnen een week in huis.
In de tussentijd via app nog nuttige adviezen gehad over de voorbehandeling van de muur en al mijn vragen werden netjes beantwoord. Ik vreesde een beetje voor de helderheid van het fotobehang gezien de grote van de muur maar het is werkelijk perfect en zeer makkelijk te plakken.
Ben zeer tevreden over het hele proces van bestellen tot eindresultaat en zou het iedereen aanraden. Werk aan de Muur krijgt van mij een 10.

Mulder
Zoetermeer