Website: www.werkaandemuur.nl
Plaats: Haarlem
Telefoon: + 31 23-205 22 44

Werkaandemuur.nl
9.9

Pluspunten
Gisteren het canvas ontvangen. Zeer aangenaam verrast. De kleuren kloppen met de kleuren op ons laptopscherm. Het iis een heel mooi canvas en komt schitterend uit in onze hal boven met een groene achtergrond.
Eeklo

18/02/2017

Pluspunten
Wij hadden een foto op canvas uitgezocht die we heel mooi vonden maar voor ons te donker was. Gevraagd of het ook lichter kon worden afgedrukt en dat kon. We hebben verschillende proefprinten gekregen over de post net zo lang tot we de goede hadden en het is een lust voor het oog om ernaar te kijken!!! Super!!! Wij hadden heel goed contact met Sander, die ons bijzonder heeft geholpen! Een aanrader voor als u echt iets moois en unieks aan de muur wilt hebben! Keurig, stevig verpakt en op de afgesproken tijd afgeleverd! Fantastisch!
Ga zo door en veel succes!
Bert en Henny
Uddel

10/02/2017

Pluspunten
Alle lof voor jullie !! Goede en prettige communicatie, snelle levering en nu een werkelijk prachtig canvas print aan de muur !
Ingeborg
Heerhugowaard

20/01/2017

Pluspunten
Uitstekende service en prachtige kwaliteit posters
Shannah

16/01/2017

Pluspunten
Een zeer overzichtelijke website waar je op verschillende manieren kan zoeken op onderwerp, kleur e.d.
Ik heb voor het eerst een Xpozer besteld en er zullen zeker meerdere volgen! Uitstekende kwaliteit, een ophangsysteem wat erg makkelijk te monteren is en een super snelle levering.
De locatie (Arches National Park, Utah) waar deze foto is gemaakt, daar ben ik een aantal jaren geleden zelf geweest en heb onder deze arch gestaan! Een mooie herinnering dus!
n.v.t.
Rolf
Zoetermeer

13/01/2017

Pluspunten
Wauw, wauw, wauw. Het canvas (Swanlake 1) is nog veel mooier dan ik had verwacht! Echt superscherp en mooie kleuren. Zeer goede kwaliteit. Klantenservice (de styliste) was ook zeer vriendelijk en behulpzaam. Heb alleen spijt dat ik niet een nog een groter formaat heb besteld, maar daar kan het bedrijf niks aan doen. Think big, is mijn tip :)!

07/01/2017

Pluspunten
Prachtige, scherpe print op canvas, zeer zorgvuldig verpakt en heel snel geleverd. Ik ben uiterst tevreden!
Babette

06/01/2017

Babette

06/01/2017

Pluspunten
Snelle reacties, goede materialen, mooie website.
Weet niet of het mogelijk is er iets aan te wijzigen maar bij mij was de bezorging door een extern bedrijf een minpuntje. Ik zou een dag tevoren (zondag) bericht krijgen over de dag van levering, maar omdat het in het weekend viel was dat niet mogelijk. Op maandag is er bezorgd op een ander adres in mijn straat, zonder dat ik bericht had ontvangen. Dat bericht ontving ik pas dinsdag per mail van Werk aan de Muur. Ook van de bezorgdienst niets in de brievenbus over een afleveradres of ander bezorgtijdstip. Bij WADM geiïnformeerd en al heel snel volgde er een track en trace nummer dat helemaal niet klopte. Weer gemaild en uiteindelijk volgde het adres waar was bezorgd, zodat ik het behang daar kon afhalen. Minpunt dus voor de bezorgdienst!
Corry
Wassenaar

04/01/2017

Pluspunten
Duidelijke site, veel afbeeldingen maar ook diverse formaten om uit te kiezen, snelle levering en prima deugdelijke verpakking en verzending. In een woord KLASSE!!
Ga zo door!!!
Ben