Website: www.wereldwijdwifi.nl
Adres: Torenstraat 8 5142ET
Plaats: Waalwijk

Wereldwijd Wi-Fi

Pluspunten
Webshop ok. Snelle levering en duidelijke uitleg.
Helaas: afgelopen weekend in Rome mijn Europese data simkaart in mobiele wifi-apparaat getest, maar geen verbinding :( . De simkaart aangeschaft omdat ik komende zomer door 5 Europese landen reis. Thuis werkte de simkaart wel. Wat nu? Simkaart terugsturen? Toch proberen?
Rich
voorburg

Gepubliceerd op: 17/07/2018

Pluspunten

Een passende sim die ook past in de adaptor . De sim past niet in adaptor de adaptor past niet in device. Slecht product

Gepubliceerd op: 17/07/2018

Gepubliceerd op: 27/06/2018

Pluspunten
Snelheid waarmee wordt gerageerd
Als post naar het antwoord nummer wordt gestuurd dat, de post dagelijks wordt opgehaald of bezorgd als men pech heeft moet men dus meer als 1 week wachten
Ivo
Den haag

Gepubliceerd op: 09/06/2018

Pluspunten
Levering, uitleg, gebruik en eenvoud zijn prima.
Voor kosten van dataverbruik worden enorme bedragen gevraagd: € 35 voor 3GB is echt veel te veel van het goede.
Ik ben terug naar mijn oude mobiele WiFi hotspot!
Momenteel verblijf ik voor een maand in Turkije en mijn KeepGo hotspot vraagt een 8 tot 10 maal hogere prijs voor datagebruik dan mijn eerder gebruikte VINN WiFi van Turkcell
Antwoord Wereldwijd Wi-Fi
Beste Peter, hartelijk dank voor je review. Graag wil ik je voorbeeld toch in perspectief plaatsen. Ons product is wereldwijd inzetbaar voor eenzelfde vaste prijs. Daarbij is het datategoed 365 dagen geldig (onbeperkt bij een jaarlijkse opwaardering). Het is natuurlijk erg fijn dat je een betere oplossing hebt gevonden voor je reis. :)
Voor nu een prettige dag gewenst!
Mvg, Frank
Peter Bronsveld / PBA
Haarlem

Gepubliceerd op: 06/06/2018

Pluspunten
Snel en goed geholpen bij probleempjes. Alleen data is mooi. Kosten redelijk.
1) Had Huawei Mifi point al gekocht. Zocht toen het prepaid kaartje. Pas bij doorklikken bleek een combi mogelijk met mifi point. Jammer had me geld kunnen besparen. 2) zet instellingen zoals ANP in de brief en ook PUK en pincodes. Er zijn mensen zoals ik (helaas) die het kaartje in een ander apparaat willen doen.
Cees

Gepubliceerd op: 21/05/2018

Pluspunten
Levert zeer snel
Wij hebben een mifi voor de wereld gekocht en zijn nu in de VS. Als wij de mifi aanzetten en met onze telefoons ( Samsung s7 en een iPhone 7) contact maken, verdwijnen de mb’s in een razend tempo. Als wij alleen zouden toekijken zijn binnen een kwartier alle 1000 mb’s op... We weten niet goed hoe dat komt en wat we moeten uitschakelen. Die info wordt ook niet door u geleverd bij aanschaf van het apparaat. Hierdoor kunnen wij de mifi alleen goed met de iPad gebruiken, waar daarmee gebeurt het niet.
Helaas heeft het apparaat hierdoor veel van zijn nut verloren. Als ik dit geweten had had ik het apparaat zeker niet aangeschaft!
Antwoord Wereldwijd Wi-Fi
Beste Andre,

Hartelijk dank voor je review. Erg vervelend als de data er zo snel doorheen vliegt. Het is goed om na te gaan welke applicaties of apparaten veel data verbruiken. Zo adviseren wij altijd om bijvoorbeeld automatische updates uit te schakelen. Via https://wereldwijdwifi.nl/dataverbruik/ vind je diverse tips om je dataverbruik beter te kunnen managen.
Mvg, Frank
Andre Rensink
Abbekerk

Gepubliceerd op: 13/05/2018

Pluspunten
snelle en correcte levering, redelijk verpakt om als brievenbus post verzonden te kunnen worden.
Handleiding van het product is erg minimaal.
Na vervolgcontact kreeg ik een link naar instructies.
Jammer , maar en gemiste kans voor Huawei om een goede handleiding mee te leveren.

Johan

Gepubliceerd op: 20/04/2018

Pluspunten
Goede prijs.
Verzending duurde precies een week in plaats van de beloofde dag.
Guy

Gepubliceerd op: 03/04/2018

Pluspunten

bij het installeren was roaming aan/uit niet helder
en verzonden mails kwamen pas ruim een week later aan??

Gepubliceerd op: 22/03/2018