Website: www.wereldwijdwifi.nl

Wereldwijd Wi-Fi

Piet Voorburg
Ruurlo

Gepubliceerd op: 30/05/2017

Pluspunten
snelle levering
geen onbeperkt internet bij unlimited mifi
Henk
Enschede

Gepubliceerd op: 09/01/2017

Pluspunten
Weinig
Mail lezen en afspraken nakomen
Fred van Dijk
Apeldoorn

Gepubliceerd op: 05/01/2017

Pluspunten
Ik ben 1 keer teruggebeld en voor even op weggeholpen
Eigenlijk alles. Wij hebben eigenlijk geen gebruik kunnen maken. 1x is het even gelukt.
Het heeft ook een verdrietige kant. Mijn man heeft tijdens onze vakantie een ongeluk gehad. Hij is op zijn fiets aangereden door een automobilist. Een heel heftig verhaal. Op dat moment had ik wereldwijd wifi heel hard nodig. Maar wat we ook probeerden, het lukte ons niet. Dit betekende dat ik mijn databundel moest opwaarderen en dat kostte me veel geld. Dit had niet nodig geweest als wereldwijd wifi het goed deed.
Ik heb contact opgenomen en ben toen gebeld door Jasper en op weg geholpen. Ik werd heel vriendelijk geholpen. Al snel deed de wifi het niet. Op het moment van het ongeluk heb ik wederom contact opgenomen en daarna nog twee maal. Deze keren is er geen contact met ons opgenomen. Door alle hectiek, stress en angst om het ongeluk heb ik niet eerder contact met jullie opgenomen. Ik ben erg teleurgesteld maar ook verdrietig. Maar ik denk ook...de kosten van het wereldwijd wifi is dan zo...ik heb gelukkig mijn man nog en mijn kinderen hun vader. Maar toch...wat had het fijn geweest als ik deze hectische weken gebruik had kunnen maken van wereldwijd wifi
Margreeth Smits

Gepubliceerd op: 09/09/2016