Website: www.wereldwijdwifi.nl
Adres: Torenstraat 8 5142ET
Plaats: Waalwijk

Wereldwijd Wi-Fi

Pluspunten
Snelle afhandeling
Niet weten
Bouwe
Leeuwarden

Gepubliceerd op: 16/10/2018

Pluspunten
Via telefonisch contact heb ik mijn Europa sim veranderd naar de world wide sim. Tijdens het gesprek is de verbinding uitgevallen, maar ik heb het uiteindelijk zelf klaar gekregen en onmiddellijk mijn kaart bijgeladen wat ook gelukt is.
world wide data is wel veel duurder dan Europees data.
Eddy
Oostende

Gepubliceerd op: 15/10/2018

Pluspunten
duidelijke propositie- transparant
follow up na ontvangen simcard. Voor veel gebruikte apparaten zoal Surface Pro is het misschien handig om een aantal aandachtspunten te geven voor activatie van simcard zoals let op dat wifi uit staat en je sim verbinding activeert
Bart
Amersfoort

Gepubliceerd op: 11/10/2018

Pluspunten
Snelle levering van de SIM kaart en vlotte reactie op een vraag ivm een "probleem" na het installeren maar wat geen probleem blijkt te zijn.
Begeleidende brief bij de SIMkaart staat een verwarrende tekst.
De zin in het rood: "LET OP: om de simkaart buiten de Nederland te kunnen gebruiken moeten onderstaande aanwijzingen worden opgevolgd."
In die aanwijzingen staat dat de roaming moet worden ingeschakeld. Dit moet echter ook binnen Nederland.

De verwijzing naar een videohandleiding zou wat beter mogen. Kam er bij toeval achter dat je deze handleiding pas ziet als je op een afbeelding van een apparaat op de betreffende website klikt.
Willem
Honselersdijk

Gepubliceerd op: 10/10/2018

Pluspunten
Met een wereldwijde SIM lukt het prima om met een Mifi data binnen te halen. Niet alleen in Nederland, maar ook daarbuiten. Met de juiste instellingen - na prima support van dit bedrijf - had ik ook in Casablanca, Marokko een goede verbinding. Het enorme verbruik dan 488 Mb (inmiddels 747 Mb) bij de installatie in Nederland kreeg ik ten dele gecompenseerd.
Maar nu de keerzijde: het is niet te geloven hoe je tegoed als sneeuw voor de zon verdwijnt, zonder ook maar een seconde op internet gesurft te hebben. Met een dagelijks gebruik van mijn databundel bij een nationale provider (met 4G) gebruik ik in een week gemiddeld ca. 500 Mb. Dat gaat met deze internationale bundel er in nog geen half uur doorheen, zonder filmbeelden of zo. Zodra dit gecompenseerd en geheel gecorrigeerd is, zal ik Wereldwijd Wifi iedereen van harte aanbevelen. Anders absoluut niet!
Willem

Gepubliceerd op: 08/10/2018

Gepubliceerd op: 07/10/2018

Pluspunten
Snel levering, apparaat werkt perfect helemaal tevreden.

Ian

Gepubliceerd op: 05/10/2018

Ankie
Houten

Gepubliceerd op: 05/10/2018

Pluspunten
Goede service
Correcte antwoorden

Harrie

Gepubliceerd op: 03/10/2018

Pluspunten
Snelheid van leveren na bestellen. Mooie app
Snelheid van reageren op vragen. Meer dan 4 weken moeten wachten op een antwoord!
Duur!
Slechte dekking van maar 2G hier in Argentiniƫ, in mijn 4G LTE Mobile WiFi router. Dus geen internet!!
Bart
Vlissingen