Website: www.wereldwijdwifi.nl
Plaats: Eindhoven

Wereldwijd Wi-Fi
8.2

Pluspunten

Testen voordat er iets verstuurd wordt. Heb een wifi router gekocht met een wereld kaart en die werkte niet en later niet goed. Heb contact opgenomenen ze zouden een nieuw kaartje sturen. Niets ontvangen en gehoord.
Slecht.
Gerco Foppen / Content Orgels
Ermelo

Gepubliceerd op: 13/11/2017

Pluspunten
Vlotte service.
Apparaat werd tijdig verstuurd en het is makkelijk gemaakt om het te retourneren.
Door div. Europese landen gereisd en het werkte vlot. Kon ook mooi zien wat ik dagelijks verbruikte.
Website kan wat duidelijker zijn voor nieuwe gebruikers.
Herman / Hago
Heerlen

Gepubliceerd op: 13/11/2017

Pluspunten
ze zijn klantvriendelijk
ik heb pas aan geschaft en ontdekt dat het de miskoop van de maand is geweest heb het 1 dag kunnen gebruiken dus een dure 100 euro hoop die dan ook terug te krijgen, als we weer thuis zijn van onze overwintering. want het heeft niet voor ons gewerkt. hier in portugal router gekocht veel goedkoper en betere service en heb internet anders kon ik dit niet schrijven
Annegré Steenkist
Kleinenging/ Lindern, Duitsland

Gepubliceerd op: 13/11/2017

Pluspunten
Proberen problemen op te lossen, maar als dit niet lukt reageren ze niet meer.
- bereik in het buitenland komt in het geheel niet overeen met informatie op de website
- als ze het probleem niet op kunnen lossen gaan ze het contact uit de weg
C de Vries
Leek

Gepubliceerd op: 12/11/2017

Product werkt niet
Machiel
Maarssen

Gepubliceerd op: 11/11/2017

Pluspunten
Wifi werkt alleen in Nederland naar behoren. In Duitsland, Luxemburg en Noorwegen werkt het zelden goed. Voor de vakantie is het een betere optie om een tijdelijke bundel via een reguliere provider aan te schaffen.

Gepubliceerd op: 08/11/2017

Pluspunten
in het begin vrij snelle reactie op vragen
bij ( achteraf gezien ) geen tegoed meer hebben , dus niet makkelijk te achterhalen via internet, geen feedback op SMS bericht, zeer kwalijk als je in het buitenland zit
john
hellevoetsluis

Gepubliceerd op: 07/11/2017

Pluspunten
snelle levering, de kaart was makkelijk te activeren en werkte meteen op 2 verschillende toestellen in belgie ik vermoed dat ook in andere europese landen er geen probleem zal optreden , even afwachten tot mijn volgende trip naar duitsland

Leo
Brakel

Gepubliceerd op: 07/11/2017

Pluspunten
snelle leverantie
binnen 1 dag was het tegoed aan MB VERDWENEN en werkte de mifi niet meer!!!! Tijdens vakantie verschenen veel Duitse telecom aanbieders maar kreeg geen enkele verbinding. Zeer bedenkelijk!
L.
Joure

Gepubliceerd op: 07/11/2017

Pluspunten
Snelle levering, serieuze reactie op problemen
Mobiele hotspot werkte niet in Italië (regio Veneto), wel in Duitsland en Nederland. Na emailcontact met ww-wifi is het probleem nog niet helemaal duidelijk maar wel is er goed naar gekeken en zijn er ter compensatie extra mb's bijgeschreven.
Veldhoven

Pluspunten
Mobiele hotspot werkt niet in Italië (regio Veneto), wel in Duitsland en Nederland. Op een email naar ww-wifi heb ik nog geen reactie gehad.

Veldhoven
24/10/2017