Website: www.wennekes.nl
Adres: Edisonstraat 22 4004 JL
Plaats: Tiel
Telefoon: 024 - 820 0031

DAT IS HET GEMAK VAN ONLINE MET DE SERVICE VAN OFFLINE

Wennekes.nl heeft een ruime en trendy collectie op het gebied van koffers, tassen, schooltassen, rugzakken en accessoires voor alle doelgroepen. Je vindt ons uitgebreide assortiment ook terug in onze fysieke winkels. Wij bieden een grote collectie, zodat iedereen in onze webwinkel of in een van onze filialen kan slagen.

Wennekes.nl biedt meer dan alleen producten, het geeft onze klanten te mogelijkheid om zich vanuit de luie stoel te oriënteren of producten te bestellen. Of onze klanten nou offline of online willen kopen, bij ons hoeven ze geen keuze meer te maken, naargelang de behoefte kan de klant beide richtingen uit binnen hetzelfde vertrouwde winkelconcept. Een totaalpakket onder een dak! Dat is nu het gemak van online, met de service van offline. Service en persoonlijke aandacht staan bij ons hoog in het vaandel. Wij zijn pas tevreden als de klant met een glimlach vertrekt.

WENNEKES.NL - TASSEN VAN TRENDY TOT ZAKELIJK!

Tassen voor iedere gelegenheid vind je bij Wennekes.nl. Van rugzakken tot damestassen, van trendy tot zakelijk, je bent bij Wennekes aan het juiste adres. Wennekes.nl biedt altijd de beste online aanbieding geïnspireerd door de laatste trends van verschillende topmerken. Je vindt jouw favoriete product met de laagste prijsgarantie altijd eenvoudig en snel bij Wennekes.nl. Bekijk vandaag nog ons online assortiment en plaats je bestelling. Wij zorgen ervoor dat, indien voorradig, je de bestelling de volgende dag al gratis thuis ontvangt! Heb je een vraag? Neem dan contact op met onze deskundige klantenservice. Wij helpen je graag verder in onze webwinkel of onze fysieke winkels!

Wennekes.nl

Gepubliceerd op: 10/11/2017

Pluspunten
Snelle service en superhandig dat je kunt aangeven waar je je bestelling kunt ophalen !!

Gepubliceerd op: 29/10/2017

Pluspunten
In winkel zeer positief, maar via internet was de bestelling niet okee. Te late (geen)levering, geen bereik, geen reactie op mail, telefoon ( keer of 8 gebeld). App gestuurd. Ook geen reactie op maar hier was dan ook een maand daarvoor voor het laatst op gekeken! Uiteindelijk de koffer zelf op moeten halen. Daar kreeg ik zelfs te horen dat er geen mail app of telefoon was gekomen volgens de klantenservice. Het winkelpersoneel was uitermate vriendelijk. Zij konden er natuurlijk ook niets aan doen en vonden het ook vervelend. Bijkomende kosten parkeerkaart van drie euro, benzinekosten 2,50 euro. Maar let wel; ik kreeg een tegoedbon van 10 euro voor een volgende aankoop .Toch even gecontroleerd of de mails wel verstuurd waren en dat was zo. De app was inmiddels ook gelezen, maar geen reactie. Misschien dat ik de tegoedbon ooit nog zal besteden, bij de winkel in Tilburg dan want die ontvangen van mij 5 sterren....
Zorg dat je bereikbaar bent. Er kan altijd iets fout gaan, maar reageer in ieder geval.
bianca
udenhout

Gepubliceerd op: 28/10/2017

Pluspunten
Hele goede service telefonisch koffer besteld ging niet via internet binnen 1 dag geregeld
Zou het niet weten.
Helen
Papendrecht

Gepubliceerd op: 24/10/2017

Pluspunten
Zeer aan te bevelen

Danny

Gepubliceerd op: 09/10/2017

Gepubliceerd op: 30/09/2017

Pluspunten
Bijzonder behulpzaam.

Gepubliceerd op: 30/09/2017

Pluspunten
Ik heb geen goed woord meer over voor deze zaak.
- Bedrijf liegt over wel of geen voorraad hebben van bepaalde producten als de online prijs achteraf niet blijkt te kloppen
- Prijzen kloppen regelmatig niet en Wennekes weigert dan te leveren of producten zijn ineens 'op'.
- Wennekes haalt pakketten terug bij Postnl die al besteld, betaald én verzonden zijn.
- Wennekes weigert pakketten dan alsnog te leveren (leveringsplicht).
- Brutale respectloze klantenservice (via Whatsapp).
- Pakketten worden verkeerd verzonden (pakjegemak) waardoor ze worden geretourneerd naar de afzender waardoor er irritaties ontstaan en klanten nóg langer op hun pakket moeten wachten.
Antwoord Wennekes.nl
Bedankt voor de reactie. Helaas stonden een aantal tassen door een fout van ons van 149 voor 0 euro op onze website. Normaliter zijn deze producten niet te bestellen, zoals u zelf na 12 orderpogingen had ondervonden. U heeft echter een truc in ons systeem gevonden waardoor 1 order er tussendoor geslipt is. Wij hebben deze order terug laten roepen bij PostNL omdat de betaling niet voldaan was en wilden eerst contact met u hebben. Echter beroept u zich op een leverplicht, terwijl u zich daar niet op kan beroepen als prijzen overduidelijk niet kloppen. Wat wij overigens erg vervelend vinden. Wij hebben netjes de door u betaalde producten geleverd. En na betaling zullen wij de andere tas ook leveren.

Team Wennekes

Remco

Gepubliceerd op: 26/09/2017

Pluspunten
Mijn tas is keurig verpakt en verzonden, met een persoonlijke notitie. Heel attent.
Dat de site op telefoon niet goed werkt.
Mirjan
Hoevelaken