Website: www.wennekes.nl
Adres: Edisonstraat 22 4004 JL
Plaats: Tiel
Telefoon: 024 - 820 0031

DAT IS HET GEMAK VAN ONLINE MET DE SERVICE VAN OFFLINE

Wennekes.nl heeft een ruime en trendy collectie op het gebied van koffers, tassen, schooltassen, rugzakken en accessoires voor alle doelgroepen. Je vindt ons uitgebreide assortiment ook terug in onze fysieke winkels. Wij bieden een grote collectie, zodat iedereen in onze webwinkel of in een van onze filialen kan slagen.

Wennekes.nl biedt meer dan alleen producten, het geeft onze klanten te mogelijkheid om zich vanuit de luie stoel te ori├źnteren of producten te bestellen. Of onze klanten nou offline of online willen kopen, bij ons hoeven ze geen keuze meer te maken, naargelang de behoefte kan de klant beide richtingen uit binnen hetzelfde vertrouwde winkelconcept. Een totaalpakket onder een dak! Dat is nu het gemak van online, met de service van offline. Service en persoonlijke aandacht staan bij ons hoog in het vaandel. Wij zijn pas tevreden als de klant met een glimlach vertrekt.

WENNEKES.NL - TASSEN VAN TRENDY TOT ZAKELIJK!

Tassen voor iedere gelegenheid vind je bij Wennekes.nl. Van rugzakken tot damestassen, van trendy tot zakelijk, je bent bij Wennekes aan het juiste adres. Wennekes.nl biedt altijd de beste online aanbieding geïnspireerd door de laatste trends van verschillende topmerken. Je vindt jouw favoriete product met de laagste prijsgarantie altijd eenvoudig en snel bij Wennekes.nl. Bekijk vandaag nog ons online assortiment en plaats je bestelling. Wij zorgen ervoor dat, indien voorradig, je de bestelling de volgende dag al gratis thuis ontvangt! Heb je een vraag? Neem dan contact op met onze deskundige klantenservice. Wij helpen je graag verder in onze webwinkel of onze fysieke winkels!

Wennekes.nl

Gepubliceerd op: 20/08/2018

Pluspunten
Snelle levering en goede communicatie.
Eddie
Ermelo

Gepubliceerd op: 20/08/2018

Pluspunten
Wennekes heeft een prima service en een snelle levering.
Een mail wordt binnen afzienbare tijd op adequate manier beantwoord. Erg attent: een persoonlijk bericht bij aflevering.
Aanbevolen!

Belastingadviesbureau
Friesland

Frensje

Gepubliceerd op: 13/08/2018

Marjolein
Tiel

Gepubliceerd op: 08/08/2018

Pluspunten
duidelijke website,goede aanbiedingen,geen verzendkosten,snelle levering,zorgvuldig ingepakt,compleet met attente kaart en aankoopbewijs in mooie envelop.
Samengevat:zeer professioneel,dikke pluim!
Ditte
HELLEVOETSLUIS

Gepubliceerd op: 03/08/2018

Pluspunten
Snel reactie , had bestelling geplaatst maar mijn artikel was niet meer op voorraad kreeg netjes bericht en de volgende dag had ik mijn geld alweer terug op mijn rekening..

Vrony
Sexbierum

Gepubliceerd op: 30/07/2018

Pluspunten
Pesoonlijk contact

Gepubliceerd op: 21/07/2018

Pluspunten
De klantvriendelijkheid staat hier duidelijk als prioriteit. Erg vriendelijke medewerkers.
Let op de verschillen tussen de prijzen op die op de tas staan en de prijzen die op de website staan.
Miranda
Leeuwarden

Gepubliceerd op: 05/07/2018

Pluspunten
Snelle reactie. Prompte verzending. Vriendelijk aan de telefoon, komen beloftes na.

Alfred
Winterswijk