Website: www.wennekes.nl
Adres: Edisonstraat 22 4004 JL
Plaats: Tiel
Telefoon: 024 - 820 0031

DAT IS HET GEMAK VAN ONLINE MET DE SERVICE VAN OFFLINE

Wennekes.nl heeft een ruime en trendy collectie op het gebied van koffers, tassen, schooltassen, rugzakken en accessoires voor alle doelgroepen. Je vindt ons uitgebreide assortiment ook terug in onze fysieke winkels. Wij bieden een grote collectie, zodat iedereen in onze webwinkel of in een van onze filialen kan slagen.

Wennekes.nl biedt meer dan alleen producten, het geeft onze klanten te mogelijkheid om zich vanuit de luie stoel te oriënteren of producten te bestellen. Of onze klanten nou offline of online willen kopen, bij ons hoeven ze geen keuze meer te maken, naargelang de behoefte kan de klant beide richtingen uit binnen hetzelfde vertrouwde winkelconcept. Een totaalpakket onder een dak! Dat is nu het gemak van online, met de service van offline. Service en persoonlijke aandacht staan bij ons hoog in het vaandel. Wij zijn pas tevreden als de klant met een glimlach vertrekt.

WENNEKES.NL - TASSEN VAN TRENDY TOT ZAKELIJK!

Tassen voor iedere gelegenheid vind je bij Wennekes.nl. Van rugzakken tot damestassen, van trendy tot zakelijk, je bent bij Wennekes aan het juiste adres. Wennekes.nl biedt altijd de beste online aanbieding geïnspireerd door de laatste trends van verschillende topmerken. Je vindt jouw favoriete product met de laagste prijsgarantie altijd eenvoudig en snel bij Wennekes.nl. Bekijk vandaag nog ons online assortiment en plaats je bestelling. Wij zorgen ervoor dat, indien voorradig, je de bestelling de volgende dag al gratis thuis ontvangt! Heb je een vraag? Neem dan contact op met onze deskundige klantenservice. Wij helpen je graag verder in onze webwinkel of onze fysieke winkels!

Wennekes.nl

Voorraad beheer
Antwoord Wennekes.nl
Hartelijk dank voor uw bericht!
Wij vinden dit cijfer wel erg radicaal! U heeft een artikel uit de sale bij ons besteld. Tot onze grote spijt was dit artikel niet meer voorradig. Helaas werkt het zo dat als hetzelfde artikel tegelijk wordt afgerekend in de winkel u mis kunt grijpen. Bij sale artikelen zijn vaak meerdere kapers op de kust. Verder hebben we helaas ook nog weleens te maken met winkeldiefstal, hierdoor kunnen wij onze voorraad nooit 100% op orde hebben! Wij werken hier hard aan! Als wij de tas voor u hadden kunnen bestellen of ergens kunnen regelen hadden wij dit gedaan. Om het goed te maken heeft u van ons een waardebon gekregen via de mail. Graag zouden wij van u horen, hoe wij dit beter kunnen doen?

MVR,
Team Wennekes
Maik
Schiedam

Gepubliceerd op: 19/01/2019

Pluspunten
Telefonische goed geholpen
Misschien op de site dat als je op vrijdag besteld dat je het niet altijd de zelfde dag in huis hebt
Nijmegen

Gepubliceerd op: 09/01/2019

Pluspunten
Handgeschreven kaart erbij, perfect op tijd alles in orde
Levi Schouten
Den bosch

Gepubliceerd op: 09/01/2019

Pluspunten
Zeer snel en waardeert én honoreert humor bij een klacht!
Als je een kortingsbon aangeboden krijgt, vermeld dan duidelijk dat deze niet inwisselbaar is op “sale”- producten.

Gepubliceerd op: 07/01/2019

Pluspunten

Beter voorraad beheer. Het is in deze tijd niet meer acceptabel om op je webshop aan te geven dat en artikel voorradig is, klant laten betalen en dan de volgende dag melden dat het artikel er toch niet is. Uit jullie standaard levertijd van min. 3 dagen moet ik opmaken dat jullie zelf geen voorraden aanhouden maar alles via een leverancier leveren. Zorg voor live voorraad beheer!
Antwoord Wennekes.nl
Onze welgemeende excuses. Wij zijn een familiebedrijf en werken daarom graag met mensen. En mensen maken soms fouten.
Verder hebben we helaas ook nog weleens te maken met winkeldiefstal. dit zijn een paar punten waarom wij onze voorraad helaas nooit 100% in orde kunnen hebben.
Ter compensatie heeft u daarvoor ook een waardebon van 10 euro van ons gehad via de mail.
onze levertijd is niet minimaal 3 dagen, maar maximaal 3 werkdagen. dit omdat we soms artikelen uit verschillende filialen moeten laten komen. Als wij het door u gekozen artikel direct bij de leverancier hadden kunnen bestellen, hadden wij dit zeker gedaan.
Ik wens u hele fijne feestdagen toe!
Groet Marcel
Team Wennekes

Gepubliceerd op: 07/01/2019

Pluspunten
snelle levering ondanks de kerst periode perfect

Armand
Zaandam

Gepubliceerd op: 01/01/2019

Pluspunten
Snelle en goede levering

Jolanda
Tiel

Gepubliceerd op: 29/12/2018

Pluspunten
Goed selectie, gewone prijzen
Kreeg een email dat mijn bestelling niet op voorraad was en dat ik mijn geld teruggestort zal zijn.
Dus heb ik meteen via een andere website hetzelfde product besteld.
Dan... kreeg ik een email dat het bestelling toch wordt geleverd...

Nu heb ik twee Secrids.
Mark
Laag-Soeren

Gepubliceerd op: 27/12/2018

Pluspunten
Zeer snelle levering. Top

Caroline
Ochten

Gepubliceerd op: 23/12/2018

Pluspunten
Makkelijke site, bestelling mooi verpakt toegestuurd, ontzettend leuk!
Wendy
Veghel