Website: www.wennekes.nl
Adres: Edisonstraat 22 4004 JL
Plaats: Tiel
Telefoon: 024 - 820 0031

DAT IS HET GEMAK VAN ONLINE MET DE SERVICE VAN OFFLINE

Wennekes.nl heeft een ruime en trendy collectie op het gebied van koffers, tassen, schooltassen, rugzakken en accessoires voor alle doelgroepen. Je vindt ons uitgebreide assortiment ook terug in onze fysieke winkels. Wij bieden een grote collectie, zodat iedereen in onze webwinkel of in een van onze filialen kan slagen.

Wennekes.nl biedt meer dan alleen producten, het geeft onze klanten te mogelijkheid om zich vanuit de luie stoel te ori├źnteren of producten te bestellen. Of onze klanten nou offline of online willen kopen, bij ons hoeven ze geen keuze meer te maken, naargelang de behoefte kan de klant beide richtingen uit binnen hetzelfde vertrouwde winkelconcept. Een totaalpakket onder een dak! Dat is nu het gemak van online, met de service van offline. Service en persoonlijke aandacht staan bij ons hoog in het vaandel. Wij zijn pas tevreden als de klant met een glimlach vertrekt.

WENNEKES.NL - TASSEN VAN TRENDY TOT ZAKELIJK!

Tassen voor iedere gelegenheid vind je bij Wennekes.nl. Van rugzakken tot damestassen, van trendy tot zakelijk, je bent bij Wennekes aan het juiste adres. Wennekes.nl biedt altijd de beste online aanbieding geïnspireerd door de laatste trends van verschillende topmerken. Je vindt jouw favoriete product met de laagste prijsgarantie altijd eenvoudig en snel bij Wennekes.nl. Bekijk vandaag nog ons online assortiment en plaats je bestelling. Wij zorgen ervoor dat, indien voorradig, je de bestelling de volgende dag al gratis thuis ontvangt! Heb je een vraag? Neem dan contact op met onze deskundige klantenservice. Wij helpen je graag verder in onze webwinkel of onze fysieke winkels!

Wennekes.nl

Pluspunten
...
zorg voor een antwoordnummer.
als klanten online iets bestellen,kosteloos, is het ook zeer klantvriendelijk om het kosteloos te kunnen retourneren
irene van den Heuvel
ede

Gepubliceerd op: 19/02/2018

Pluspunten
Koffer was keurig volgens afspraak thuis bezorgd. Alleen had ik een te grote koffer besteld.

Vervolgens terug naar de Winkel in Oss gegaan waar ik deze direct kon omruilen voor een maatje kleiner.
Er werd alle tijd voor me genomen om alles nog een uit te leggen en de cijfer code in te stellen.

Dikke pluim voor de verkoopster !!
volgende koffer word zeker weer hier besteld!!!

Marc
Oss

Gepubliceerd op: 14/02/2018

Pluspunten
snelle levering en snelle afhandeling indien retour
website loopt slecht

Gepubliceerd op: 07/02/2018

Pluspunten
Klantvriendelijk

Inger Wouters
Zoetermeer

Gepubliceerd op: 05/02/2018

Gepubliceerd op: 02/02/2018

Pluspunten
Mooi verpakt. Leuk kaartje erbij. Prachtige tas! Ik ben helemaal tevreden

Adry
Aalsmeer

Gepubliceerd op: 02/02/2018

Pluspunten
Artikel kwam op tijd binnen, was (op verzoek) prachtig ingepakt; dit was zelfs gratis! Erg tevreden.
Verwachte bezorgdatum&tijdstip (ongeveer) aangeven zodra de bestelling is geplaatst.
Goes

Gepubliceerd op: 24/01/2018

Pluspunten
Snelle levering, mooi assortiment

Gepubliceerd op: 22/01/2018

Pluspunten
Snelle reactie, via email
Website up to date houden bestelde boodschappentrolley was niet meer op voorraad in de bestelde kleur
Dolinda van Hees
Beuningen

Gepubliceerd op: 08/01/2018

Pluspunten
Snel en betrouwbaar

Benny
Capelle a/d IJssel