Website: www.wennekes.nl
Adres: Edisonstraat 22 4004 JL
Plaats: Tiel
Telefoon: 024 - 820 0031

DAT IS HET GEMAK VAN ONLINE MET DE SERVICE VAN OFFLINE

Wennekes.nl heeft een ruime en trendy collectie op het gebied van koffers, tassen, schooltassen, rugzakken en accessoires voor alle doelgroepen. Je vindt ons uitgebreide assortiment ook terug in onze fysieke winkels. Wij bieden een grote collectie, zodat iedereen in onze webwinkel of in een van onze filialen kan slagen.

Wennekes.nl biedt meer dan alleen producten, het geeft onze klanten te mogelijkheid om zich vanuit de luie stoel te ori├źnteren of producten te bestellen. Of onze klanten nou offline of online willen kopen, bij ons hoeven ze geen keuze meer te maken, naargelang de behoefte kan de klant beide richtingen uit binnen hetzelfde vertrouwde winkelconcept. Een totaalpakket onder een dak! Dat is nu het gemak van online, met de service van offline. Service en persoonlijke aandacht staan bij ons hoog in het vaandel. Wij zijn pas tevreden als de klant met een glimlach vertrekt.

WENNEKES.NL - TASSEN VAN TRENDY TOT ZAKELIJK!

Tassen voor iedere gelegenheid vind je bij Wennekes.nl. Van rugzakken tot damestassen, van trendy tot zakelijk, je bent bij Wennekes aan het juiste adres. Wennekes.nl biedt altijd de beste online aanbieding geïnspireerd door de laatste trends van verschillende topmerken. Je vindt jouw favoriete product met de laagste prijsgarantie altijd eenvoudig en snel bij Wennekes.nl. Bekijk vandaag nog ons online assortiment en plaats je bestelling. Wij zorgen ervoor dat, indien voorradig, je de bestelling de volgende dag al gratis thuis ontvangt! Heb je een vraag? Neem dan contact op met onze deskundige klantenservice. Wij helpen je graag verder in onze webwinkel of onze fysieke winkels!

Wennekes.nl

Pluspunten
Klantvriendelijk, leuk assortiment
Website mooi maar veel verbeterpunten : in de winkel geziene tassen zijn niet op nummer op de site terug te vinden, sommige tassen van de website blijken niet in het assortiment te zitten, sommige tassen staan afgeprijsd naar 0 euro, dat zal waarschijnlijk niet kloppen, je ziet niet duidelijk of een aangeklikt artikel in je mandje gezet wordt.

Gepubliceerd op: 24/07/2017

Pluspunten
Erg goede service in de winkel in nijmegen! Zeer goed op weg geholpen, uiteindelijk besteld op internet omdat het in nijmegen niet op voorraad was. Zeer tevreden.
Nijmegen

Gepubliceerd op: 22/07/2017

Gepubliceerd op: 11/07/2017

Gepubliceerd op: 09/07/2017

Gepubliceerd op: 07/07/2017

Pluspunten
Snelle levering. Gaan heel correct om met garantie!

Femke

Gepubliceerd op: 04/07/2017

Pluspunten
prima service, geen klachten , nette bezorging

Gerjanne
Bennekom

Gepubliceerd op: 03/07/2017

Gepubliceerd op: 03/07/2017

Pluspunten
Snellle levering, duidelijke website
Ik ken het bedrijf hiervoor onvoldoende.
Rob
Valkenswaard

Gepubliceerd op: 30/06/2017

Pluspunten
Goede website, mooie artikelen, snelle service
?
Uden