Website: www.wennekes.nl
Adres: Edisonstraat 22 4004 JL
Plaats: Tiel
Telefoon: 024 - 820 0031

DAT IS HET GEMAK VAN ONLINE MET DE SERVICE VAN OFFLINE

Wennekes.nl heeft een ruime en trendy collectie op het gebied van koffers, tassen, schooltassen, rugzakken en accessoires voor alle doelgroepen. Je vindt ons uitgebreide assortiment ook terug in onze fysieke winkels. Wij bieden een grote collectie, zodat iedereen in onze webwinkel of in een van onze filialen kan slagen.

Wennekes.nl biedt meer dan alleen producten, het geeft onze klanten te mogelijkheid om zich vanuit de luie stoel te ori├źnteren of producten te bestellen. Of onze klanten nou offline of online willen kopen, bij ons hoeven ze geen keuze meer te maken, naargelang de behoefte kan de klant beide richtingen uit binnen hetzelfde vertrouwde winkelconcept. Een totaalpakket onder een dak! Dat is nu het gemak van online, met de service van offline. Service en persoonlijke aandacht staan bij ons hoog in het vaandel. Wij zijn pas tevreden als de klant met een glimlach vertrekt.

WENNEKES.NL - TASSEN VAN TRENDY TOT ZAKELIJK!

Tassen voor iedere gelegenheid vind je bij Wennekes.nl. Van rugzakken tot damestassen, van trendy tot zakelijk, je bent bij Wennekes aan het juiste adres. Wennekes.nl biedt altijd de beste online aanbieding geïnspireerd door de laatste trends van verschillende topmerken. Je vindt jouw favoriete product met de laagste prijsgarantie altijd eenvoudig en snel bij Wennekes.nl. Bekijk vandaag nog ons online assortiment en plaats je bestelling. Wij zorgen ervoor dat, indien voorradig, je de bestelling de volgende dag al gratis thuis ontvangt! Heb je een vraag? Neem dan contact op met onze deskundige klantenservice. Wij helpen je graag verder in onze webwinkel of onze fysieke winkels!

Wennekes.nl

Pluspunten
Lof over de manier van verpakken!

Klaver

Gepubliceerd op: 17/09/2017

Pluspunten
De tas was mooier dan op de foto.

Gepubliceerd op: 16/09/2017

Pluspunten

2x voicemail van de klantenservice ingesproken, nooit reactie gehad!
Op advies van de voicemail v d klantenservice een sms gestuurd, nooit reactie op gehad!!
Mail gekregen met een track&trace link, deze werkte niet. Staat opmerking bij als track&trace link niet werkt dat kun je dit nummer invullen.....er stond alleen geen nummer vermeld. Kortom zeeeeer slechte aftersales!!!!
Ingrid

Gepubliceerd op: 15/09/2017

Jack
Tiel

Gepubliceerd op: 14/09/2017

Pluspunten

Ik vind het erg jammer dat ik bij het terug sturen van mijn pakketje 6,95 euro moest betalen. Ik vind dit geen goede service. De kans bestaat altijd dat het bestelde pakketje niet is wat je voor ogen had. Bij veel postorderbedrijven is dit gratis.

Gepubliceerd op: 04/09/2017

Pluspunten
Snelle levering, goede kwaliteit
Susan
Beuningen

Gepubliceerd op: 03/09/2017

Pluspunten
Kwaliteit van de artikelen, service, klantgerichtheid

Tiel

Gepubliceerd op: 29/08/2017

Pluspunten
Snel en accuraat

Gepubliceerd op: 26/08/2017

Pluspunten
Goed en snel geleverd

Mevr vd Bosch
Westerland

Gepubliceerd op: 25/08/2017

Pluspunten
- Leuke handgeschreven brief bij levering
- Goede prijs
- Snelle levering
- Veel klantenservice contact mogelijkheden

Kareljose
Waddinxveen