Website: www.wennekes.nl
Adres: Edisonstraat 22 4004 JL
Plaats: Tiel
Telefoon: 024 - 820 0031

DAT IS HET GEMAK VAN ONLINE MET DE SERVICE VAN OFFLINE

Wennekes.nl heeft een ruime en trendy collectie op het gebied van koffers, tassen, schooltassen, rugzakken en accessoires voor alle doelgroepen. Je vindt ons uitgebreide assortiment ook terug in onze fysieke winkels. Wij bieden een grote collectie, zodat iedereen in onze webwinkel of in een van onze filialen kan slagen.

Wennekes.nl biedt meer dan alleen producten, het geeft onze klanten te mogelijkheid om zich vanuit de luie stoel te ori├źnteren of producten te bestellen. Of onze klanten nou offline of online willen kopen, bij ons hoeven ze geen keuze meer te maken, naargelang de behoefte kan de klant beide richtingen uit binnen hetzelfde vertrouwde winkelconcept. Een totaalpakket onder een dak! Dat is nu het gemak van online, met de service van offline. Service en persoonlijke aandacht staan bij ons hoog in het vaandel. Wij zijn pas tevreden als de klant met een glimlach vertrekt.

WENNEKES.NL - TASSEN VAN TRENDY TOT ZAKELIJK!

Tassen voor iedere gelegenheid vind je bij Wennekes.nl. Van rugzakken tot damestassen, van trendy tot zakelijk, je bent bij Wennekes aan het juiste adres. Wennekes.nl biedt altijd de beste online aanbieding geïnspireerd door de laatste trends van verschillende topmerken. Je vindt jouw favoriete product met de laagste prijsgarantie altijd eenvoudig en snel bij Wennekes.nl. Bekijk vandaag nog ons online assortiment en plaats je bestelling. Wij zorgen ervoor dat, indien voorradig, je de bestelling de volgende dag al gratis thuis ontvangt! Heb je een vraag? Neem dan contact op met onze deskundige klantenservice. Wij helpen je graag verder in onze webwinkel of onze fysieke winkels!

Wennekes.nl

Pluspunten
Snel en adequaat geholpen aan de telefoon met vraag over voorraad. Bezorging snel en netjes ingepakt.
Up to date hebben van voorraad. Maar daar zijn nu mee bezig. Dus verbetering komt eraan.

Gepubliceerd op: 19/06/2018

Pluspunten
keurig verzorgd en bezorgd.
attenter zijn op wat beloofd wordt op de site en dan dan ook meesturen!
Ik heb het over de kofferriem.
De koffer heb ik inmiddels retour gebracht in winkel hier in Wageningen!
M.M.
WAGENINGEN

Gepubliceerd op: 17/06/2018

Pluspunten
Super snelle reactie, Vriendelijke, concurrent, Service

Jaap
Goirle

Gepubliceerd op: 12/06/2018

Pluspunten
Mooie collectie tassen. Snel toegestuurd, duidelijke communicatie via de mail wat de status is van je bestelling. Artikel netjes verpakt.
Mirjam
Wierden

Gepubliceerd op: 05/06/2018

Pluspunten
Voor het eerst online besteld , normaliter kom ik in de winkel in Tiel .
Altijd erg tevreden over de wijze waarop zij met klanten omgaan .

Gepubliceerd op: 01/06/2018

Pluspunten
Goede service
Tot nu toe geen

Gepubliceerd op: 28/05/2018

Anouk
Overijssel

Gepubliceerd op: 13/05/2018

Gepubliceerd op: 01/05/2018

Pluspunten
...
's-Gravenhage

Gepubliceerd op: 26/04/2018