Website: www.welvaere.nl
Adres: Stationsweg 167b 3771VG
Plaats: Barneveld
Telefoon: +31 (0)342-712032

Onze hottubs en buitensauna’s zorgen voor dat eigen stukje ontspanning in uw tuin. Naast onze hottubs en barrel sauna’s verhuren wij ook nog verschillende wellness producten. Iedere hot tub en barrel sauna kan op maat gemaakt worden naar uw wens. Stijlvol én praktisch. Vervaardigd in details van hoogwaardige materialen om ervoor te zorgen dat u alleen nog maar hoeft te ontspannen.

Welvaere

Pluspunten
Van de zomer hebben wij een sauna aangeschaft voor in onze tuin. We zijn hier zeer tevreden over.

Welvaere denkt graag mee met de wensen van de klant en staat klaar om vragen en onduidelijkheden te beantwoorden. Welvaere levert mooie kwalitatief goede producten.
Toen wij aangaven nog even te willen denken over welke sauna het ging worden en wanneer we tot koop over zouden gaan, zijn we tussentijds vrij vaak gebeld door Welvaere. Tip: spreek af wanneer terugkoppel moment is, maar bel niet te vaak! Wij hebben dit als vrij storend ervaren.
Antwoord Welvaere
Hi Benjamin, hartelijk dank voor het schrijven van deze review. Fijn om te lezen dat jullie helemaal tevreden zijn met de sauna! Ook hartelijk dank voor de tip over het terugbellen, dit gaan wij zeker meenemen. Ontspannen groetjes het Welvaere team!
Benjamin Witteman
Zijderveld

Gepubliceerd op: 14/01/2019

Pluspunten
Verkoop.
Alles, maar vooral klantvriendelijkheid en doen wat je beloofd.
Zeker als er voor de zoveelste keren problemen zijn.
Waardeloos.

Gepubliceerd op: 06/01/2019

Pluspunten
Leuke showroom

Antwoord Welvaere
Beste Klaas, hartelijk dank voor het bezoek in onze showroom en het plaatsen van de review! Het Welvaere team.
Klaas

Gepubliceerd op: 04/01/2019

Pluspunten
Goede prijs/kwaliteit verhouding.
Mogelijkheden voor zelfbouw en daarbij kosten besparen en eigen ideeën voor plaatsing uitvoeren.
Vrij vlotte levering in de door ons gewenste week.

Omdat wij de hottub achter in de tuin aan de bosrand wilde plaatsen en deze niet te prominent in beeld wilde hebben hadden wij het idee deze 3/4 in te graven. Dit bij aanschaf ook aangegeven en de tip gekregen deze dan wel te isoleren om langer de warmte vast te kunnen houden. Dit blijkt een gouden tip! Een keer stoken naar de juiste temperatuur en de temperatuur blijft uren lang constant, over de hele avond gezien zakt deze hooguit 2 graden!

Wij genieten er erg van en kunnen iedereen een hottub aanbevelen, zeker nu er wat frisse avonden aankomen!
Ook al staat bij de zelfbouwpakketten aangegeven dat dit voor de klusser met wat technische kennis is, zou het niet misstaan toch standaard wat extra tips bij de zelfbouwpakketten plaatsen. Bijvoorbeeld over hoe en waarmee de kachel te plaatsen, de ring bevestigen, hoe te isoleren, etc.
Antwoord Welvaere
Hi Marc en Lydia, hartelijk dank voor het schrijven van deze leuke review. Leuk ook om te lezen dat jullie er erg van genieten en ook de bijgeleverde foto ziet er zeker goed uit! Daarnaast ook bedankt voor de tip voor zelfbouw! We wensen jullie nog heel veel ontspannen uurtjes toe in jullie mooie hottub! Het Welvaere team
Marc en Lydia

Gepubliceerd op: 01/01/2019

Pluspunten
Wir haben einen HotTub gesucht und Welvaere über das Internet gefunden. Nachdem wir einen Termin vor Ort telefonisch vereinbarft haben, sind wir dort vor Ort sehr gut beraten worden, und zwar nicht im Hinblick möglichst viel zu kaufen, sondern den HotTubso zu konfigurieren wie wir es gerne möchten. Auch nach dem KAuf lief alles sehr gut, es wurde weitere, sehr hilfreiche Voirschläge gemacht, was die Position von Lampen, Zu-und Abläufen. Die Lieferung erfolgte schnell und komplikationslos. Alles perfekt.
Bei der Anlieferung sollte evtl. eine 2. Perosn seitens Belvaere mit dabei sein, sonst ist man darauf angewiesen mit anzupacken um das nicht leichte HotTub an seinen Bestimmungsort zu hieven.
Antwoord Welvaere
Vielen Dank für Ihr positives Review und den Verbesserungsvorschlag, den wir selbstverständlich bedenken werden. Wir wünschen Ihnen viele entspannte Stunden mit Ihrem Hot-Tub! Viele Grüße von Ihrem Welvaere Team.
Marcus
Hamburg

Gepubliceerd op: 13/12/2018

Pluspunten
Goede service, duidelijke communicatie en een vriendelijk gebaar.

Antwoord Welvaere
Hi Vernonique, hartelijk dank voor deze positieve review! Ontspannen groet Welvaere
Veronique
Delft

Gepubliceerd op: 05/12/2018

Pluspunten
We zijn in de showroom goed geholpen door Danny en Melvin. In de showroom en later ook over de telefoon toen wij nog wat kleine vragen hadden na de levering van onze sauna. We hebben gekozen om de sauna zelf te bouwen, wat gemakkelijk was. We genieten er nu zeker twee keer in de week van.
Antwoord Welvaere
Beste, hartelijk dank voor het schrijven van deze leuke positieve review. Fijn om te lezen dat jullie gemiddeld twee keer in de week genieten in de sauna! Ontspannen groetjes Welvaere

Gepubliceerd op: 05/12/2018

Pluspunten
Vriendelijke mensen en goede service én een fijne hottub.

Antwoord Welvaere
Hi Dirk en Anette, Heel erg bedankt voor het schrijven van deze review en het mooie cijfer 8! We wensen jullie heel veel momenten om te genieten in de hottub! Het Welvaere team
Dirk en Annette
Noordwijk

Gepubliceerd op: 28/11/2018

Pluspunten
Mooie producten en uitgebreide uitleg.
Duidelijke levering en goede nazorg.
Duurder dan de buitenlandse leverancier.
Lange productie tijd.
Antwoord Welvaere
Hi Thomas, bedankt voor het schrijven van deze review deze review. Ontspannen groet Welvaere
Thomas
Enschede

Gepubliceerd op: 19/11/2018

Antwoord Welvaere
5 Sterne! Wow, vielen Dank für das positive Feedback! Wir freuen uns sehr darüber und wünschen Ihnen viel Spaß mit Ihrem Welvaere-Produkt! Ihr Welvaere-Team

Gepubliceerd op: 15/11/2018