Website: www.welvaere.nl
Adres: Stationsweg 167b 3771VG
Plaats: Barneveld
Telefoon: +31 (0)342-712032

Onze hottubs en buitensauna’s zorgen voor dat eigen stukje ontspanning in uw tuin. Naast onze hottubs en barrel sauna’s verhuren wij ook nog verschillende wellness producten. Iedere hot tub en barrel sauna kan op maat gemaakt worden naar uw wens. Stijlvol én praktisch. Vervaardigd in details van hoogwaardige materialen om ervoor te zorgen dat u alleen nog maar hoeft te ontspannen.

Welvaere
1960 keer bekeken

Gepubliceerd op: 15/11/2018

Pluspunten
Sehr netter und guter Service

Daniel

Gepubliceerd op: 14/11/2018

Pluspunten
In 1 woord TOP. Bij aankoop goed geinformeerd. Netjes afgeleverd en uitstekend geplaats door zeer vriendelijk personeel. Welvaere bedankt

Antwoord Welvaere
Hi Raf, wat fijn om deze positieve review te lezen! We wensen jullie heel erg veel plezier van de mooie Tønsauna. Ontspannen groetjes Welvaere
Raf
Voorthuizen

Gepubliceerd op: 10/11/2018

Pluspunten
sehr gute Kundenbetreuung

Antwoord Welvaere
Vielen Dank für Ihr positives Review. Wir wünschen viele entspannte Stunden mit Ihrem Tub! Viele Grüße von Ihrem Welvaere Team.
Monika
Bodenkirchen

Gepubliceerd op: 09/11/2018

Pluspunten
Vakkundig voorgelicht en goede service! Ik heb mijn hottub zelf in elkaar gezet en ben hierbij goed geholpen door Welvaere doordat ik ze kon bellen als ik vragen had. Ook werd een onderdeeltje wat kapot bleek te zijn kostenloos vervangen.

Top geregeld!
Handleidingen / filmpjes over hoe een zelfbouw hottub (of onderdeel daarvan) in elkaar te zetten online beschikbaar maken.
Antwoord Welvaere
Hi Niek, fijn om te lezen dat alles tijdens het monteren goed is gegaan en dat je nu een mooie hottub hebt. Ook bedankt voor de tip, gaan wij zeker meenemen voor de toekomst! Ontspannen groet Welvaere
Niek
Oirschot

Antwoord Welvaere
Vielen Dank für die gute Bewertung! Wir wünschen Ihnen viel Freude mir Ihrem Tub! Entspannte Grüße von Ihrem Welvaere-Team!
Julia
Südbrookmerland

Gepubliceerd op: 09/11/2018

Pluspunten
Sehr nett, tolles Angebot, gerne wieder

Antwoord Welvaere
Vielen Dank für die tolle Bewertung - wir wünschen Ihnen viel Spaß und eine entspannte Zeit in Ihrem Hottub! Relaxte Grüße von Ihrem Welvaere Team!
Tim
Kichardt

Gepubliceerd op: 08/11/2018

Pluspunten
Via Google kwamen we bij Welvaere terecht. Er zijn uiteraard ook meerdere bedrijven die hottubs verkopen, maar Welvaere biedt verschillende mogelijkheden aan, ook voor mensen met wat kleinere beurs. Op een zondag hebben we de stoute schoenen aangetrokken en zijn we naar Barneveld gereden. De showroom is zeker leuk om een keer te bekijken. Uiteindelijk hebben we een zelfbouw hottub genomen, die makkelijk in elkaar te zetten is. We hebben de hottub nu zo'n half jaar in de tuin staan en m'n man zit minstens 2x per week in. Het werkt zeer ontspannend en zeker aan te raden!
Wij vonden de deksels niet zo mooi, dus m'n man heeft er zelf 1 gemaakt van hout.
Antwoord Welvaere
Hi Jacqueline, wat leuk om te lezen dat jullie regelmatig gebruik maken van de hottub! De hottub ziet er goed uit zo en een goede oplossing om zelf een houten deksel te maken. We hopen dat jullie er nog een lange tijd plezier van hebben! Ontspannen groet Welvaere
Jacqueline
Aalsmeer

Gepubliceerd op: 08/11/2018

Pluspunten
Na veel informatie te hebben ingewonnen ben ik bij de firma Welvaere terechtgekomen.
Heb een bezoek gebracht aan de showroom in Barneveld. Daar ben ik geholpen door Melvin hij heeft mij heel goed advies gegeven over een hottube die ik op Bonaire in mijn verhuurstudio in het teakhouten deck wilde maken.
Melvin heeft alles uitgelegd en vervolgens alles geregeld zodat de Hottub snel op transport naar Bonaire kon.
Inmiddels is hij gearriveerd en ik ben er heel erg blij mee.
Vooral onze nieuwe gasten.
Nogmaals heel erg bedankt voor de hele snelle levering.
Zonnige groet Monique Steinmetz

Antwoord Welvaere
Hi! bedankt voor het schrijven van deze leuke review. Fijn dat jullie en ook de gasten blij zijn met de hottub! Een ontspannen groet van Welvaere

Gepubliceerd op: 07/11/2018

Pluspunten
Product quality after 6 month is still good
Support for installation has significant to improve. It needs a manual, pictures, videos, a hotline for questions and skilled staff for installation.
Antwoord Welvaere
Thank you for your positive feedback and your critics. We hope you have a good, fun time with your HotTub! Best regards Welvaere.
Thomas
Berlin / Germany