Website: https://www.wegrijden.nl
Adres: De Dieze 22 5680 AE
Plaats: Best

Op Wegrijden.nl kun je oefenen voor het CBR auto, motor en bromfiets theorie examen. Tevens kun je theorieboeken en CD-roms bestellen en alle informatie over het examen vinden.

Wegrijden
7.8

Pluspunten
Afgelopen woensdag (11-10-2017) examen gedaan en in één keer geslaagd. De examens op wegrijden.nl zijn moeilijker dan die van het CBR in mijn opinie. Maar dit is juist hartstikke goed. Zo bereiden ze je goed voor op het examen. Bedankt wegrijden.nl !!!

Marco

Gepubliceerd op: 13/10/2017

Pluspunten
Ik had een probleem met de levering maar dit hebben ze goed opgelost. Bonuspunten

Hugo
Delft

Gepubliceerd op: 11/10/2017

Pluspunten
Levering duurde een dag, terwijl er stond dat de levering direct was. Hierdoor heb ik niet meer kunnen oefenen voor mijn examen.

Delft
27/09/2017

Pluspunten
Goed pakket om je voor te bereiden op je theorie examen. Ben in 1 keer geslaagd. Oefen vragen waren nagenoeg identiek van van hetzelfde niveau als het examen.

lara
ROTTERDAM

Gepubliceerd op: 10/10/2017

Pluspunten
Als he houd van wachten is dit het bedrijf voor jou
Reageren op de e-mails die ik stuur!
Dordrecht

Gepubliceerd op: 10/10/2017

Pluspunten

Ik wach nog steeds op mijn post mijn cd jullie zeggen dat ze binnen 1 dag geleverd zal worden maar ik heb 4 dagen zitten wachten en mijn theorie examen is a.s. Dinsdag

Gepubliceerd op: 07/10/2017

Pluspunten
Goede prijzen, werkt goed als voorbereiding op het examen.
Je zou dezelfde toets in principe nogmaals moeten kunnen maken zonder dat het een extra examen kost, al is het maar zodat je het goede antwoord zal onthouden.

Gepubliceerd op: 07/10/2017

Pluspunten
Heb gebruik gemaakt van de theorie examens voor het motor rijbewijs. Heb zelf eerst vaak geleerd en ben 3x gezakt. Vervolgens heb ik gebruik gemaakt van wegrijden.nl omdat de examens ontzettend op het echte examen lijken. Heb 20 theorie examens gekocht en hier zeker geen spijt van gehad ben vervolgens geslaagd met maar 1 fout.

Tom
's-Heerenhoek

Gepubliceerd op: 06/10/2017

Pluspunten
Examens waren heel representatief voor het echte theorie examen. Ze waren wat mij betreft zelfs een tandje moeilijker waardoor ik het echte examen in 1 keer haade. Hun examens haalde ik vaak net niet. Van de 20, 2 keer ofzo. Er kwamen dezelfde type opgave in hun examens voor als in het echte. ik had er echt wat aan... en ben heel blij dat ik ze gevonden heb. Het was elke euro waard! Top top top!
Ik zou graag in staat kunnen zijn om tijdens het examen al te kunnen zien of ik een opgave fout heb en het juiste antwoord + motivatie dan al te kunnen zien in plaats van op het einde.
Jan
Hoevelaken

Gepubliceerd op: 06/10/2017

Pluspunten
Heel leerzaam
Als je tegoed op is en je fouten wil nalezen krijg je constant melding tegoed verhogen die je weer met weg drukken uitermate irritant
wout

Gepubliceerd op: 05/10/2017

Pluspunten
niks
alles

Gepubliceerd op: 04/10/2017