Website: https://www.wegrijden.nl
Adres: De Dieze 22 5680 AE
Plaats: Best

Op Wegrijden.nl kun je oefenen voor het CBR auto, motor en bromfiets theorie examen. Tevens kun je theorieboeken en CD-roms bestellen en alle informatie over het examen vinden.

Wegrijden
7.8

Pluspunten
Ik ben geslaagd en het leek veel op het officiƫle examen van het CBR.
Er waren enkele vragen waarbij ik de correctheid van het antwoord betwijfelde.
Ruurd
Friesland

21/02/2017

Pluspunten
Goede examens. Het lijkt ook veel op het examen van het cbr. dus zo ga je goed voorbereid je examen in.
jammer dat je niet de examens die je al gedaan hebt niet nog een keer kan maken zonder dat je dan je tegoed kwijt raakt
Joyce
Tersoal

20/02/2017

Pluspunten
- Examens lijken erg op het echte theorie examen
- Vragen uit het echte examen komen soms zelfs exact hetzelfde voor in deze proefexamens
- Duidelijke uitleg bij iedere vraag waarom het gegeven antwoord goed of fout is
Bij het onderdeel gevaarherkenning krijg je best vaak bij verschillende examens toch dezelfde situatie/vraag, hierdoor leer je, naar mijn idee, op dat moment niet de situatie snel inschatten maar alleen om de juiste antwoorden te onthouden en die in te vullen. Meer verschillende gevaarherkenning vragen zou daarom erg fijn zijn!
Annerieke
Waddinxveen

20/02/2017

Pluspunten
Hoede beschrijving van het product; je krijgt wat je koopt. Simprl in gebruik en hrel goed vergelijkbaar met het uiteindelijke examen
De knop beantwoordt alle niet beantwoorde vragen opnieuw werktniet en stuury je meteen door naar de resultaten

17/02/2017

Pluspunten
Ik heb verder geen opmerkingen
Ik kan geen verbeterpunten noemen
Sterre
Etten-Leur

15/02/2017

Pluspunten
Lijkt qua vormgeving, interactiviteit, etc. erg op het officiƫle examen. Tijd en puntenberekening zijn ook realistisch. De prijzen voor de examens vind in goed in verhouding met de kwaliteit.
Af en toe zijn de foto's (vooral bij gevaarherkenning) vrij wazig en daardoor onduidelijk. Sommige verkeersborden zijn daardoor niet te lezen, terwijl ze wel relevant zijn voor de situatie. Ook zitten bij het oefenexamen af en toe wel erg irrelevante vragen, zoals het telefoonnummer van de politie als er geen sprake is van nood of het wel of niet nodig hebben van een rijbewijs voor Segways. Ik vraag me af of deze vragen bij het CBR ook gesteld worden.
Sebastiaan
Maarssen

14/02/2017

Pluspunten
Heb het CBR examen gemaakt en de vragen leken erg veel op elkaar.
Ik zag vaak dezelfde vragen in verschillende examens. Zorg voor meer variatie tussen de vragen en meer verschillende. Dit geld voor gevaarherkenning en theorie
Jolmer

13/02/2017

Pluspunten
Je kan goed oefenen, en je kan precies zien wat je fout hebt gedaan en waarom het zo is.
Vragen waren wel heel moeilijk, van de 10 examens heb ik maar 2 gehaald. Maar het echte examen ben ik wel geslaagd. Opzich ook wel goed dat het moeilijker was omdat je dan beter kunt oefenen.
Marjolein
Ter Apel

11/02/2017

Pluspunten
Ik heb verder geen opmerkingen
Ik kan geen verbeterpunten noemen

09/02/2017

Pluspunten
Oefeningen online is te begrijpen
Graaf eerlijk aangeven als ik mijn boek n cd werkelijk binnen krijg. Ik heb hem nog Steeds niet binnen
Prisilla

09/02/2017