Website: https://www.wegrijden.nl
Adres: De Dieze 22 5680 AE
Plaats: Best

Op Wegrijden.nl kun je oefenen voor het CBR auto, motor en bromfiets theorie examen. Tevens kun je theorieboeken en CD-roms bestellen en alle informatie over het examen vinden.

Wegrijden
7.7

Pluspunten
Hierdoor heb ik mijn theorie examen gehaald. Je kunt hiermee makkelijk en snel voor je theorie oefenen.
Af en toe zijn de plaatsjes een beetje onduidelijk, dit kan nog verbeteren ten opzichte van het echte theorie examen.
Dylano

Gepubliceerd op: 19/03/2019

Pluspunten
De oefenexamens zijn representatief.

'S-Hertogenbosch

Gepubliceerd op: 18/03/2019

Pluspunten
Goede voorbereiding voor werkelijke examen.
Sommige oefenvragen zijn hetzelfde

Gepubliceerd op: 14/03/2019

Pluspunten
Ik heb mijn theorie examen gehaald en ik denk dat door de oefen examen je hebt geleerd maar geeft je ook een goed beeld hoe je ervoor staat
Thuis hebben we niet veel geld, ik zelf ook niet. Hetbis het goedkoopste aanbod wat ik ben tegen gekomen, alleen het is wel prijzig.
Delyse

Gepubliceerd op: 11/03/2019

Pluspunten
De tentamens zijn op dezelfde manier gedaan als op het examen en je kunt bij motivatie altijd zien waarom iets zo is.
Ik vond het echt belachelijk dat de toetsen die je al genaakt hebt, niet opnieuw kon doen zonder dat daar een credit vanaf gaat. Ook werd ik zot van de pop-up melding als je credits op zijn. 1 keer is genoeg. Niet bij elke actie een nieuwe melding in je scherm. Zeer irritant.
Boris
Terneuzen

Gepubliceerd op: 09/03/2019

Pluspunten
Relevante vragen. Eerste examen niet gehaald, toen met een ander online aanbieder geoefend. Die kwam matig overeen met het echte CBR examen. Wegrijden had goede examens die wel overeenkwamen met het CBR examen. Alle theorie kwam terug in de examens.
Als je tegoed op is, maar je wilt bv. nog een aantal vragen terug zien, dan verschijnt er iedere keer wanneer je terug gaat naar het hoofdmenu een pop-up met de mededeling dat je tegoed op is. Beetje irritant, als je een paar vragen terug wilt lezen en je deze pop-up continue moet wegklikken.
Mariet
Papendrecht

Gepubliceerd op: 08/03/2019

Pluspunten
2 dagen aan het leren en oefenen geweest en in 1x geslaagd voor me motor theorie
Een app zou handig zijn om onderweg te oefenen
Damian

Gepubliceerd op: 06/03/2019

Gepubliceerd op: 05/03/2019

Pluspunten
Theorie boek is heel uitgebreid.

Urven

Gepubliceerd op: 04/03/2019