Bedrijfsgegevens

Website: https://www.weekendjeweg.nl
Adres: Van Heuven Goedhartlaan 935a 1181 LD
Plaats: Amstelveen
Telefoon: 020 - 456 4006 (7 dagen per week)

KiyOh uitgangspunten:

  • Alle klanten mogen beoordelen
  • Beoordelingen voldoen aan de richtlijnen 
  • Controles om valse beoordelingen zoveel mogelijk tegen te gaan: Lees meer.
  • Meld misbruik of andere zaken hier.
  • Onvoldoendes (reviewscore lager dan 6) zijn 14 dagen na plaatsing zichtbaar op deze pagina.

Weekendjeweg.nl
totaal score
7.8
Prijs
7.7
Betrouwbaarheid
8.1
Personeel
8.3
Afspraken nakomen
8.2
Communicatie
8.1
Kennis & Vakmanschap
8
Beoordelen
Laatste beoordeling
vandaag
Legenda
> 90 dagen
30 - 90 dagen
< 30 dagen
157 beoordelingen (12 maanden)
2880 beoordelingen (totaal)
41153 keer bekeken
80% beveelt dit bedrijf aan

KiyOh uitgangspunten:

  • Alle klanten mogen beoordelen
  • Beoordelingen voldoen aan de richtlijnen 
  • Controles om valse beoordelingen zoveel mogelijk tegen te gaan: Lees meer.
  • Meld misbruik of andere zaken hier.
  • Onvoldoendes (reviewscore lager dan 6) zijn 14 dagen na plaatsing zichtbaar op deze pagina.

Filter beoordelingen op aantal sterren in afgelopen 12 maanden
54% (85)
24% (38)
8% (12)
6% (10)
8% (13)

Klantbeoordelingen

8
Pluspunten
 
Verbeterpunten
 
Prijs
Betrouwbaarheid
Personeel
Afspraken nakomen
Communicatie
Kennis & Vakmanschap
JOOP
OUDEWATER

Gepubliceerd op: 20/06/2018
Aanbeveling: ja


5
Pluspunten
Beste mensen,
Wij gaan a.s. donderdag naar Hotel Bigarre in Maastricht.
We hebben een aanbieding via HEMA.
Nu lees ik in de reviews van dit hotel dat gasten die via HEMA o.i.d. hebben geboekt een andere behandeling krijgen als de andere gasten. Dit v.w.b. kamer en vooral ontbijt.
Is dat werkelijk zo. Een aantal reviews wijzen daar duidelijk op. Als dit zo is kan ik het bedrijf uiteraard niet aanbevelen.
Graag reactie,

Vriendelijke groet,

Peter Deen en Gemma Copal
Verbeterpunten
Gelijke behandeling van gasten.
Prijs
Betrouwbaarheid
Personeel
Afspraken nakomen
Communicatie
Kennis & Vakmanschap
Antwoord Weekendjeweg.nl
Beste meneer Deen & mevrouw Copal,

Vriendelijk bedankt voor uw bericht. Het is niet de bedoeling dat een hotel onderscheid maakt in de behandeling naar gasten die via andere organisaties gereserveerd hebben. Wij gaan er dan ook vanuit dat dit bij uw reservering niet van toepassing is. Indien u merkt dat er toch anders met u word omgegaan willen wij u vragen om dit direct bij ons kenbaar te maken door telefonisch contact met ons op te nemen. Op dit moment kunnen wij bekijken wat wij voor u kunnen betekenen. Echter wij gaan ervanuit dat dit niet van toepassing is en u gewoon kunt genieten van uw verblijf bij Hotel Bigarre te Maastricht.

Met vriendelijke groet,
Weekendjeweg.nl
Peter Deen
Oisterwijk

Gepubliceerd op: 19/06/2018
Aanbeveling: nee


9
Pluspunten
 
Verbeterpunten
 
Prijs
Betrouwbaarheid
Personeel
Afspraken nakomen
Communicatie
Kennis & Vakmanschap
Klant
Eindhoven

Gepubliceerd op: 13/06/2018
Aanbeveling: ja


10
Pluspunten
alles klopte.
Verbeterpunten
 
Prijs
Betrouwbaarheid
Personeel
Afspraken nakomen
Communicatie
Kennis & Vakmanschap
Klant

Gepubliceerd op: 07/06/2018
Aanbeveling: ja


9
Pluspunten
gastvrij, heerlijk ontbijt, goede bedden
Verbeterpunten
 
Prijs
Betrouwbaarheid
Personeel
Afspraken nakomen
Communicatie
Kennis & Vakmanschap
ellen
tilburg

Gepubliceerd op: 03/06/2018
Aanbeveling: ja


1
Pluspunten
 
Verbeterpunten
Jammer dat er alleen via deze site een uitje kan boeken als je kaarten cadeau hebt gekregen. Iemand doet zijn best om een origineel kado te geven. Hotels zijn duurder en de administratie kosten van €19, = wordt ik ook niet blij van.
Prijs
Antwoord Weekendjeweg.nl
Beste meneer De Maat,

Het spijt ons te vernemen dat u teleurgesteld bent over de hoogte van de reserveringskosten die wij berekenen. Een hotel of een aanbieder van hotels heeft elk een eigen bedrijfsstrategie, waarbij wordt besloten om wel of geen reserveringskosten te berekenen. Onze reserveringskosten stellen ons in staat om elke gast de beste service te verlenen; ons Service Centre staat dag en nacht voor alle gasten klaar zowel voor, tijdens als na uw verblijf.

Verder vinden wij het vervelend om te vernemen dat de prijzen bij ons duurder zijn, dit is niet de bedoeling. Graag vernemen wij welke hotel en periode zodat wij dit kunnen controleren.

Met vriendelijke groet,
Weekendjeweg.nl
T
Alkmaar

Gepubliceerd op: 03/06/2018
Aanbeveling: nee


10
Pluspunten
 
Verbeterpunten
 
Prijs
Betrouwbaarheid
Personeel
Afspraken nakomen
Communicatie
Kennis & Vakmanschap
Klant

Gepubliceerd op: 31/05/2018
Aanbeveling: ja


10
Pluspunten
top netjes alles wat je nodig hebt.
leuke hippe stijl!
goed degelijk ontbijt goede producten!
vriendelijk en aardig personeel!
we hadden een hele leuke tijd in Trier.
we zijn ook van plan een ander hotel van deze keten te bezoeken in een andere stad!
Verbeterpunten
het was gewoon netjes en goed! overal aan gedacht.
Prijs
Betrouwbaarheid
Personeel
Afspraken nakomen
Communicatie
Kennis & Vakmanschap
nicole
sittard

Gepubliceerd op: 30/05/2018
Aanbeveling: ja


1
Pluspunten
Ik heb via jullie organisatie mijn hotel laten geboeken. Kreeg eerst een mail dat er iets mis is gegaan met de betaling of ik via een link opnieuw wilde betalen. Bij het controleren van betaling bleek ik toch betaald te hebben. Tot twee keer toe 14 minuten in de wacht , gewacht tot ik uit frustratie heb opgehangen.
Zeer slechte ervaring. Porto Franco , directeur tri-plus.
Verbeterpunten
een aantal. in ieder geval: verbeteren van de service en bereikbaarheid.
Prijs
Betrouwbaarheid
Personeel
Afspraken nakomen
Communicatie
Kennis & Vakmanschap
Antwoord Weekendjeweg.nl
Beste meneer Franco. Wij vinden het spijtig te vernemen dat u deze slechte ervaring heeft gehad. De betaling voor het arrangement is vooraf. Ons systeem stuurt automatisch een e-mail voor de betaling op het moment dat deze niet online wordt voldaan, zodat men alsnog de mogelijkheid heeft om de betaling te verrichten. Echter heeft u deze betaling wel degelijk gedaan en is de e-mail onterecht verzonden, excuses voor het ongemak. De reserveringsbevestiging hebben wij direct hierna gestuurd waarin staat vermeld dat alles in orde is, waaronder uw betaling. Het kan voorkomen dat de wachttijden op service center soms langer zijn dan u wellicht van ons gewend bent. Wij hopen dat het hotel u goed is bevallen. Met vriendelijke groet, Weekendjeweg.nl
tri-plus
Hoofddorp

Gepubliceerd op: 29/05/2018
Aanbeveling: nee


1
Pluspunten
 
Verbeterpunten
Bij contact met klantenservice, zeer slecht behandeld. Medewerkster wou helemaal niet luisteren, maar doordrukte met eigen mening. Naar klant luisteren was er niet bij. Was helemaal niet bereid om enigzins mee te denken of te helpen.
Prijs
Betrouwbaarheid
Personeel
Afspraken nakomen
Communicatie
Kennis & Vakmanschap
Antwoord Weekendjeweg.nl
Beste meneer/mevrouw Williams,

Wij vinden het zeer spijtig om te vernemen dat u deze slechte ervaring met onze klantenservice heeft gehad. Ons streven is om iedere gast zo goed mogelijk te helpen en hierbij staat het luisteren bij ons hoog in het vaandel. Graag vernemen wij waarmee wij u wellicht nog kunnen helpen.

Met vriendelijke groet,
Weekendjeweg.nl

BD
Hoogezand

Gepubliceerd op: 29/05/2018
Aanbeveling: nee


Laden...
Meer beoordelingen...
Copyright © 2008 - 2018 KiyOh  |  Meld misbruik  -  Privacybeleid  -  Gebruikersvoorwaarden  -  Contact  -  FAQ