Bedrijfsgegevens

Website: https://www.weekendjeweg.nl
Adres: Van Heuven Goedhartlaan 935a 1181 LD
Plaats: Amstelveen
Telefoon: 020 - 456 4006 (7 dagen per week)

KiyOh uitgangspunten:

  • Alle klanten mogen beoordelen
  • Beoordelingen voldoen aan de richtlijnen 
  • Controles om valse beoordelingen zoveel mogelijk tegen te gaan: Lees meer.
  • Meld misbruik of andere zaken hier.
  • Onvoldoendes (reviewscore lager dan 6) zijn 14 dagen na plaatsing zichtbaar op deze pagina.

Weekendjeweg.nl
totaal score
7.8
Prijs
7.7
Betrouwbaarheid
8.3
Personeel
8.5
Afspraken nakomen
8.3
Communicatie
8.2
Kennis & Vakmanschap
8.1
Beoordelen
Laatste beoordeling
7 dagen geleden
Legenda
> 90 dagen
30 - 90 dagen
< 30 dagen
177 beoordelingen (12 maanden)
2856 beoordelingen (totaal)
39356 keer bekeken
80% beveelt dit bedrijf aan

KiyOh uitgangspunten:

  • Alle klanten mogen beoordelen
  • Beoordelingen voldoen aan de richtlijnen 
  • Controles om valse beoordelingen zoveel mogelijk tegen te gaan: Lees meer.
  • Meld misbruik of andere zaken hier.
  • Onvoldoendes (reviewscore lager dan 6) zijn 14 dagen na plaatsing zichtbaar op deze pagina.

Filter beoordelingen op aantal sterren in afgelopen 12 maanden
54% (95)
24% (42)
8% (14)
7% (12)
7% (13)

Klantbeoordelingen

9
Pluspunten
 
Verbeterpunten
 
Prijs
Kennis & Vakmanschap
Communicatie
Betrouwbaarheid
Joke
Enschede

Gepubliceerd op: 15/04/2018
Aanbeveling: ja


4
Pluspunten
 
Verbeterpunten
Beter leesbare kaarten uitgeven en als er dan geholpen dient te worden zou wat sneller zeer wenselijk zijn.
NJ
HEEMSTEDE

Gepubliceerd op: 13/04/2018
Aanbeveling: nee


10
Pluspunten
 
Verbeterpunten
 
Prijs
Betrouwbaarheid
Personeel
Afspraken nakomen
Communicatie
Kennis & Vakmanschap
Sylvia

Gepubliceerd op: 12/04/2018
Aanbeveling: ja


6
Pluspunten
 
Verbeterpunten
Na inschrijving voor de nieuwsbrief zou ik € 5,- korting krijgen op mijn boeking. Kon het echter helaas nergens kwijt. Minpuntje.
Prijs
Communicatie
Afspraken nakomen
Antwoord Weekendjeweg.nl
Beste meneer De Groot,

Vervelend dat de korting niet is toegepast. Wij hebben zojuist de €5,- korting alsnog in mindering gebracht. U heeft een herbevestiging ontvangen.

Met vriendelijke groet,
Weekendjeweg.nl
Gerrit
Enschede

Gepubliceerd op: 11/04/2018
Aanbeveling: ja


10
Pluspunten
Gemakkelijk te boeken en betalen, was zo geregeld en je kunt goed vergelijken
Verbeterpunten
Ik weet niet of het aan het hotel lag of aan de communicatie tussen het hotel en de boeking site maar wederom werd gevraagd naar een creditkaart voor de betaling van de kamer terwijl ik gewoon vooraf betaal had. Gelukkig bevestiging meegenomen. Ging meer dingen niet helemaal soepel bij het hotel
Prijs
Betrouwbaarheid
Amanda
Grootebroek

Gepubliceerd op: 10/04/2018
Aanbeveling: ja


3
Pluspunten
SAAI
Verbeterpunten
 
Prijs
Betrouwbaarheid
Personeel
Afspraken nakomen
Communicatie
Kennis & Vakmanschap
JO
SPIER

Gepubliceerd op: 10/04/2018
Aanbeveling: nee


3
Pluspunten
 
Verbeterpunten
Mischien instellen dat we onze kortings kaart kunnen gebruiken als we willen betalen!!!!!! Echt slecht dat dat niet kan op jullie eigen site. Dus dat verbeteren. Ik moet naar jullie toe bellen om mijn geld terug te vragen.
Raymon
Sneek

Gepubliceerd op: 10/04/2018
Aanbeveling: nee


10
Pluspunten
Fantastisch Hotel. Kamer mogen ruilen met douche ipv bad. Hond vriendelijk.
Verbeterpunten
 
Prijs
Betrouwbaarheid
Personeel
Afspraken nakomen
Communicatie
Kennis & Vakmanschap
Klant

Gepubliceerd op: 03/04/2018
Aanbeveling: ja


3
Pluspunten
 
Verbeterpunten
Ik vind het ongelofelijk dat je per dag reserveringskosten moet betalen!
Ik heb een email gestuurd en totaal geen antwoord hierop gekregen : niet netjes. Ook betreur ik het dat je als alleenstaande/weduwe de volle pot betalen moet!!
Antwoord Weekendjeweg.nl
Beste meneer De Maat,

Het spijt ons te vernemen dat u teleurgesteld bent over de hoogte van de reserveringskosten die wij berekenen. Een hotel of een aanbieder van hotels heeft elk een eigen bedrijfsstrategie, waarbij wordt besloten om wel of geen reserveringskosten te berekenen. Onze reserveringskosten stellen ons in staat om elke gast de beste service te verlenen; ons Service Centre staat dag en nacht voor alle gasten klaar zowel voor, tijdens als na uw verblijf.

Verder vinden wij het vervelend dat u geen reactie heeft gekregen op uw e-mail. Wij hebben uw mail proberen terug te zoeken maar helaas kunnen wij dit bericht niet vinden, wel willen wij onze welgemeende excuses hiervoor aanbieden.

Met vriendelijke groet,
Weekendjeweg.nl
J. De Maat
Sas van Gent

Gepubliceerd op: 30/03/2018
Aanbeveling: nee


3
Pluspunten
 
Verbeterpunten
Ik vind het ongelofelijk dat je per dag reserveringskosten moet betalen!
Ik heb een email gestuurd en totaal geen antwoord hierop gekregen
: niet netjes?

Sas van Gent
16/03/2018

Aanbeveling: nee


8
Pluspunten
 
Verbeterpunten
 
Prijs
Betrouwbaarheid
Personeel
Afspraken nakomen
Communicatie
Kennis & Vakmanschap
Gerrit
's-Gravenhage

Gepubliceerd op: 28/03/2018
Aanbeveling: ja


Laden...
Meer beoordelingen...
Copyright © 2008 - 2018 KiyOh  |  Meld misbruik  -  Privacybeleid  -  Gebruikersvoorwaarden  -  Contact  -  FAQ