Website: https://www.weekendjeweg.nl
Adres: Van Cleeffkade 15 1431 BA
Plaats: Aalsmeer
Telefoon: 088 - 089 01 00 (7 dagen per week)

Weekendjeweg.nl
7.8
7.6
8.2
8.2

Pluspunten

Foto's van hotels updaten. Verder een link of informatie plaatsen over openbaar vervoer van en naar hotel.

Gepubliceerd op: 12/02/2019

Pluspunten
Wij zijn ZEER tevreden over Weekendjeweg NL
Bij mijn foute boeking was er direkt een goede oplossing . van harte dank daarvoor
De Vrij Marcel

Marcel De Vrij
Brasschaat

Gepubliceerd op: 11/02/2019

Pluspunten
Prima hotel en vriendelijk personeel. Een uitgebreid ontbijtbuffet met leuke bijkomstigheid dat je je eigen eitje met of zonder spek zelf mag bakken.

Dik

Gepubliceerd op: 08/02/2019

Sipko
Meppel

Gepubliceerd op: 29/01/2019

Pluspunten
Leeg hotel, geen ontbijtbuffet, slecht diner, dure kaart voor hamburger en kipsate. Bed in orde, douche rioollucht en zilvervisjes.
En baliemedewerkster brutaal en schoonmaakpersoneel bemoeit zich dan ook nog met rekening.
Wellnes personeel aardig en goed.

Wesdorp
Sommelsdijk

Gepubliceerd op: 27/01/2019

eerlijke en duidelijke informatie
Han
IJsselstein

Gepubliceerd op: 26/01/2019

Pluspunten

prijs van hotels en extra servicekosten voor wat je krijgt bij cadeau card.
d
LELYSTAD

Gepubliceerd op: 23/01/2019

Gepubliceerd op: 22/01/2019

Pluspunten

Bij de reservering heb ik gebeld om mij te laten adviseren ivm het feit dat ik een nachtje weg wilde met mijn kinderen. De medewerker van weekendje weg kon mij niet adviseren over welk hotels aan te bevelen zijn wanneer je met 3 pubers een nachtje weg wil. Jammer.

Op het moment dat ik een keuze heb gemaakt kon ik nergens het nummer van de cadeaukaart invullen. De dag erna weekendje weg gebeld en toen te horen gekregen dat dit vermeld kon worden in het opmerkingen vak. Dit stond verder nergens vermeld. Inmiddels waren de kamers ook duurder geworden. Helaas

Eenmaal in het hotel zag ik dat er stijgers werden gebouwd aan het hotel. Bij de receptie heb ik gevraagd of er tijdens ons verblijf verbouwd/opgebouwd ging worden en heb ik gemeld dat ik deze werkzaamheden graag vooraf had geweten. Ook heb ik gevraagd of wij kamers konden krijgen die niet aangrenzend waren aan de stijgers. De receptioniste gaf aan dat de bouw maandag pas ging plaats vinden.
Wij kregen kamers aangrenzend aan de stijgers. Via de app nogmaals aan de receptie gevraagd of de werkzaamheden niet 's ochtends vroeg plaats gingen vinden. De receptioniste gaf via de app aan dat de bouwwerkzaamheden maandag pas van start gingen.
De volgende ochtend om 8:00 begon het boren al.
De receptioniste via de app hiervan op de hoogte gebracht. Zij gaf aan dat zij de werklieden hierop ging aanspreken. Helaas hielden de werkzaamheden niet op en ook het boren niet.
Bij het inleveren van de sleutels nogmaals mijn verhaal g
Antwoord Weekendjeweg.nl
Beste Vanessa,

Wij stellen het op prijs dat u de moeite heeft genomen om een beoordeling achter te laten, wij hechten veel waarde aan uw bevindingen.

Vervelend om te vernemen dat u niet volledig bent geïnformeerd omtrent de reservering en verwerking van uw cadeaubon. Wij hebben echter bij het 'geboekte' hotel een vermelding gemaakt dat u contact met ons kunt opnemen indien u in het bezit bent van een cadeaubon. Een aantal hotels heeft namelijk een afwijkende afhandeling mbt de cadeaubonnen.

Wat betreft uw bevindingen omtrent de werkzaamheden, wij willen u vragen om uw bevindingen per e-mail naar ons toe te sturen. Dan kunnen wij de klacht met het hotel delen en vragen om een inhoudelijke reactie.

Weekendjeweg.n
Vanessa

Gepubliceerd op: 19/01/2019

Pluspunten
Uiteindelijk na jaren onze tegoedbonnen ingewisseld. Ze waren gewoon nog geldig. SUPER

Jan
Middelharnis