Website: https://www.weekendjeweg.nl
Adres: Van Heuven Goedhartlaan 935a 1181 LD
Plaats: Amstelveen
Telefoon: 020 - 456 4006 (7 dagen per week)

Weekendjeweg.nl
7.9
7.8
8.2
8.1

Pluspunten
Zeer leuke deals , goede prijs

Ineke
Terschelling

Gepubliceerd op: 19/01/2018

Pluspunten
Zeer vriendelijk personeel bij receptievertellen wel niet hoe een lift werkt gaat een met pas je na onder heeft de andere geen licht en alles in engels
Betere uitleg hoe alles werkt restaurant heel slecht. En rokrrs gedeelte binnen voor de nacht en overdag met bar gedeelte wert zeler dat het aan zou trekken menu kaart lift ook in nederlands zou fijn zijn
Math
Heerlen

Gepubliceerd op: 06/01/2018

Apeldoorn

Gepubliceerd op: 01/01/2018

Pluspunten
Zeer vriendelijk personeel bij de ontvangst, mooie, comfortabele en schone kamers, goede bedden. Prima ontbijt met daar ook weer heel hulpvaardig personeel. Vanaf Centraal station Den Haag met de tram heel goed te bereiken, de trams rijden heel vaak en rijden 's avonds lang door.
Vervang de eieren door biologische of in ieder geval vrije uitloop-of scharreleieren.
Wat meer aandacht voor dierenwelzijn. Er zijn al een aantal biologische producten zoals brood en rijstwafels, pluspunt.
Ria
Leeuwarden

Frits
VEGHEL

myriam
nijmegen

Gepubliceerd op: 31/12/2017

Pluspunten

Site werkt niet op mobiel. Op desktop, als transactie mislukt is, serveren ze een lege pagina. Technisch zwaar onder de maat. 't is dat we de cadeaukaart gekregen hebben; anders zou ik hier NOOIT gebruik van maken.
Nick Kusters
Maastricht

Gepubliceerd op: 30/12/2017

Pluspunten
Snelle afhandeling.

A.
Limmen

Gepubliceerd op: 29/12/2017

Pluspunten
Zeer tevreden over de service van Weekendjeweg.nl. Ik had twee losse cadeaukaarten gekocht om een weekendje weg te boeken. Bij de reservering kwam ik erachter dat we maar 1 cadeaukaart per reservering konden verzilveren. Ik heb gebeld naar de klantenservice, waarop de medewerker zeer behulpzaam was en de 2 losse kaarten ingewisseld had voor 1 kaart met het totaalbedrag van de 2 kaarten.
Tip: Laat klanten zelf bepalen hoeveel cadeaukaarten ze willen verzilveren per reservering. Waarom zou daar een limiet op moeten staan van max. 1 cadeakaart.
Bas

Gepubliceerd op: 27/12/2017

Pluspunten
We kwamen bij het hotel aan, hotel in de stijgers geen ramen of juist ingeslagen ramen.. Verbouwing! Het nummer wat op de papieren stond opgebeld, moesten naar de overkant van de straat. Avenue Boutique Hotel. Verrassing, een oude bende. Als ik dit van te voren had geweten was ik niet geweest.
het ontbijt was weg goed.
Broekmeulen

Gepubliceerd op: 26/12/2017

Pluspunten
het ontbijt was weg goed.

12/12/2017