Website: http://www.welovedeco.nl
Adres: Voorzand 24B 2984BH
Plaats: Ridderkerk

Onder We Love Deco BV vallen diverse webshops:

Welovedeco.nl
Voor al je hippe kids lifestyle producten. Van originele schommelpaarden en tipi's tot trendy kinderkleding en hydrofiele luiers.

Weddingdeco.nl
heeft een breed assortiment producten voor hippe bruiden. De laatste trends uit Amerika worden ingevlogen. Het assortiment is met veel zorg en nog meer plezier samengesteld. De hipste trouwwebshop van Nederland en Belgiƫ is nu ook gekozen tot de beste trouwwebshop van Nederland!

Partydeco.nl
Voor al je hippe feesten!
Decoreer je babyshower, kinderfeestje, verjaardag, high tea of ander feest met de leuke decoraties van Partydeco.nl!

Weddingdeco.nl

Pluspunten
Snelle levering en duidelijke informatie per mail.
Ik had tafelkaartjes besteld 2x 50 stuks, helaas zaten in een verpakking meerdere tafelkaartjes waarbij de print een beetje was uitgelopen. Deze kaartjes kon ik dus niet meer gebruiken.
Gabriella
Leiden

Gepubliceerd op: 17/05/2018

Ik heb Vintage Romance tafelkaartjes 2x 50 stuks besteld. Het zijn mooie kaartjes maar zoals ik als zei waren meerdere niet meer mooi.
Pluspunten
snel en correct
nvt
Antwoord Weddingdeco.nl
Een dikke voldoende waar wij super blij mee zijn! Wij hopen van harte dat het ringkussen een mooie toevoeging zal en mag zijn aan de grote dag. Met vriendelijke groet, Team Weddingdeco
A Jansen
's-Heerenberg

Gepubliceerd op: 16/05/2018

ring kussentje
Pluspunten
Snelle levering!

Antwoord Weddingdeco.nl
Hey Phylicia! Altijd fijn te vernemen dat onze zendingen spoedig in ontvangst worden genomen. Wij wensen jou veel plezier toe met het vrijgezellenfeestboekje. Dat dit boekje maar een leuke toevoeging zal en mag zijn aan de grote dag voor de Bride To Be! Met vriendelijke groet, Team Weddingdeco.nl
Phylicia
groningen

Gepubliceerd op: 15/05/2018

Vrijgezellenboekje

Antwoord Weddingdeco.nl
Wij willen jou bedanken voor de tijd welke jij genomen hebt om een beoordeling te plaatsen. Een fantastisch cijfer waar wij ontzettend dankbaar voor zijn. Veel plezier toegewenst met de bestelling. Met vriendelijke groet, Team Party- en Weddingdeco.nl

Gepubliceerd op: 15/05/2018

Pluspunten
Snel en je krijgt wat er beschreven staat

Antwoord Weddingdeco.nl
Hoi Mirian, wat fijn te vernemen dat jij de tijd hebt genomen een beoordeling te plaatsen, waarvoor dank! Een dikke voldoende waar wij heel trots op mogen zijn. Wij wensen jou veel plezier toe met de accessoires als toevoeging aan jullie grote dag. Met vriendelijke groet, Team Weddingdeco
Mirian
Lith

Gepubliceerd op: 13/05/2018

Bedankjes
Trouwring boek
Alternatief gasten boek
Pluspunten
mooie producten, hip assortiment
Meer aanbiedingen, lagere prijzen
Antwoord Weddingdeco.nl
Beste Laura, Dank voor jouw beoordeling en dit hele fijne cijfer. Wij streven er naar de beste service en kwaliteit te bieden en hierdoor kunnen prijzen soms hoger zijn dan gewenst. Wij proberen ons assortiment zo uitgebreid mogelijk te houden. Dit zodat wij aan iedere wens kunnen en mogen voldoen. Je hebt langere tijd plezier van de items en kunt er van uit gaan dat de artikelen een mooie en onvergetelijke toevoeging zullen zijn op de grote dag. Met vriendelijke groet, Team Weddingdeco.nl
Laura
Veenendaal

Gepubliceerd op: 11/05/2018

decoratie bruiloft, gastenboek en bellenblaas
Pluspunten
Snelle levering, bestelde product is zoals ik het verwacht had.

Antwoord Weddingdeco.nl
Een dikke voldoende waar wij ontzettend blij mee zijn. heel hartelijk dank voor de tijd welke jij hebt genomen om deze review te plaatsen. Heel veel plezier toegewenst met het snoepgoed. Met vriendelijke groet, Team Party- en Weddingdeco.nl

Gepubliceerd op: 10/05/2018

Snoepjes voor Diy bedankje
Pluspunten
Snel en goed behandeld
Bestelling was niet compleet moest vragen naar mn spullen dat vond ik minder.
Antwoord Weddingdeco.nl
Wat leuk om te mogen vernemen dat jij super enthousiast bent over onze webshop. Wij wensen jou tevens veel plezier toe met de door jou ontvangen feest decoratie. Wel vind ik het spijtig te vernemen dat jouw bestelling niet compleet is verzonden, waarvoor onze excuses. Dit had niet mogen gebeuren. Mochten hier nog vragen over zijn, neem dan gerust contact met ons op. Wij lossen dit graag voor jou op. Met vriendelijke groet, Team Party- en Weddingdeco.nl

Gepubliceerd op: 10/05/2018

Party versieringen
Pluspunten
Betere kwaliteit dan verwacht. Wel wat hoge verzendkosten.
Was snel geleverd.
Tevreden!
De verzendkosten vind ik echt prijzig
Antwoord Weddingdeco.nl
Beste Bonita, hartelijk dank voor jouw beoordeling en bestelling bij Partydeco.nl. De verzendkosten welke wij hanteren worden vastgesteld door onze bezorgdienst PostNL. De kosten worden automatisch berekend in het afrekenscherm. Door de geboden service (voor 22:00 uur besteld is de volgende dag in huis) bied dit wel de mogelijkheid spoedig jouw items in huis te hebben. Wij wensen jou veel plezier toe met de decoratie. Met vriendelijke groet, Team Partydeco.nl
Bonita
Den Helder

Gepubliceerd op: 09/05/2018

Een oh baby slinger en prikkers
Pluspunten
Snelle levering..netjes verpakt

Antwoord Weddingdeco.nl
Beste Brigitte, hartelijk dank de tijd welke jij genomen hebt om een beoordeling te plaatsen. Fijn te vernemen dat de snelle levering en de zending in goede orde zijn ontvangen. Wel spijtig te lezen dat jij niet geheel tevreden bent over de door jou ontvangen ledlampjes. De gebruiksaanwijzing en specificaties van de lampjes wordt op de productpagina volledig weergegeven. Wanneer de lampjes niet naar verwachting zijn, kan en mag jij deze uiteraard kosteloos retourneren via een PostNL servicepunt bij jou in de buurt. Mochten er nog vragen zijn neem dan gerust contact met ons op. Met vriendelijke groet, Team Partydeco
brigitte

Gepubliceerd op: 08/05/2018

Niet tevreden...had iets anders in gedachten. Led lampen vervelend om iedere x uit te draaien.. liever iets op zonne-energie..toch te duur