Website: http://www.welovedeco.nl
Adres: Voorzand 24B 2984BH
Plaats: Ridderkerk

Onder We Love Deco BV vallen diverse webshops:

Welovedeco.nl
Voor al je hippe kids lifestyle producten. Van originele schommelpaarden en tipi's tot trendy kinderkleding en hydrofiele luiers.

Weddingdeco.nl
heeft een breed assortiment producten voor hippe bruiden. De laatste trends uit Amerika worden ingevlogen. Het assortiment is met veel zorg en nog meer plezier samengesteld. De hipste trouwwebshop van Nederland en België is nu ook gekozen tot de beste trouwwebshop van Nederland!

Partydeco.nl
Voor al je hippe feesten!
Decoreer je babyshower, kinderfeestje, verjaardag, high tea of ander feest met de leuke decoraties van Partydeco.nl!

Weddingdeco.nl

Pluspunten
Wat je op internet ziet, dat krijg je!
Artikel was van goede kwaliteit.
Verzendkosten erg hoog, zeker omdat ik iets van 5€ heb aangeschaft. Ik had eigenlijk 1 rolletje te kort, maar ga niet weer 5€ betalen om een rolletje van 2,50€ te bestellen.
Rianne
Nieuwkoop

Gepubliceerd op: 19/09/2017

Roze tule

Gepubliceerd op: 17/09/2017

Pluspunten
Snelle levering en goed verpakt!
Zorgen dat alles op voorraad is!!!
Antwoord Weddingdeco.nl
Beste Marion, hartelijk dank voor de beoordeling. Helaas komt het voor dat artikelen op het moment van bestellen niet op voorraad zijn. Wij zijn een webshop die 24/7 geopend is voor onze consument en hierdoor is onze voorraad continu draaiende. Wij doen er alles aan onze voorraad zo voorradig mogelijk te houden, echter zijn ook wij hierin afhankelijk van onze leveranciers. Wij hopen van harte dat jij alle gewenste materialen en artikelen hebt gevonden in onze webshop en dat deze naar wens en verwachting zijn. Hopende hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Mochten er vragen zijn vernemen wij deze uiteraard graag. Dit kan via zowel email (info@welovedeco.nl) of telefoon (088-0990300). Met vriendelijke groet, Team Welovedeco
Marion

Gepubliceerd op: 15/09/2017

Pluspunten
goed verpakt, snelle levering, kwaliteitsproduct
verpakking mag een stuk kleiner dat is handzamer voor iedereen (postbesteller, buren die het in de gang hebben liggen en voor mij op de fiets omdat het niet geheel naar mijn wens is)
Biancy
Dordrecht

Gepubliceerd op: 13/09/2017

UV paraplu. prachtig exemplaar maar de steel kan niet inschuiven dus past hij niet in mijn koffer naar de zon.
Pluspunten
Ik ontving een verkeerde bestelling. Ik kon deze gratis retourneren en kreeg twee dagen later de correcte bestelling thuis.
Ik heb wel zelf moeten vragen naar een gratis retourlabel. Dit zou automatisch door het bedrijf moeten worden aangeboden.

Gepubliceerd op: 13/09/2017

Ik bestelde decoratie ( ballonnen, gastenboek, glitters) voor ons trouwfeest.
Pluspunten
groot assortiment, leuke ideeen voor bruiloft
verzend- en retourkosten gratis of lager
Kamille
Dronten

Gepubliceerd op: 12/09/2017

producten gekocht
Pluspunten
Snelle levering, veel mails + postnl mails/sms
Jammer genoeg eerste keer verkeerde zending gehad.
Antwoord Weddingdeco.nl
Beste Romy, hartelijk dank voor je beoordeling. Wij vinden het zeer spijtig dat er tijdens verzending van de bestelling een fout is gemaakt, waarvoor opnieuw onze excuses. Dit is uiteraard niet de bedoeling en had niet mogen gebeuren. Zoals aangegeven hebben wij er direct voor gezorgd dat er een tweede zending werd verzonden. Wij hopen van harte dat jij deze in goede orde hebt mogen ontvangen en dat de krijtbordjes en gastenboeken naar wens en verwachting zijn. Mochten er vragen zijn inzake desbetreffende order kun jij ons altijd bereiken via zowel email (info@weddingdeco.nl) als telefoon (088-0990300). Met vriendelijke groet, Team Weddingdeco.nl

Gepubliceerd op: 10/09/2017

Gastenboek + krijtbordjes
Pluspunten
Snelheid, bestellingen keurig verpakt, tevreden over bestelde produkten.
De Bruidssuikers: ivoorkleurige en gouden hartjes zijn goed van smaak.
De hieronder beschreven doosjes zouden van iets dikker karton mogen zijn voor een nog beter en steviger resultaat. Wij hebben nu voor de stevigheid bodempjes van karton in de doosjes gemaakt.
Nellie
Huizen

Gepubliceerd op: 07/09/2017

Bedankjes huwelijk: parelmoer kleurige doosjes met opengewerkt hartje. Wij vulden dit met Bruidssuikers (ivoorkleurige en goudkleurige hartjes).
Pluspunten
Snelle en correcte levering.
De producten waren goed in orde, mooi afgewerkt.

Karen
Geel, België

Gepubliceerd op: 07/09/2017

Gepersonaliseerde stickers
stickers voor onder de schoen te kleven
gepersonaliseerde poster
Pluspunten
Snelle, korrekte levering van bestelde goederen
Ga zo door!
Jan