Website: http://www.welovedeco.nl
Adres: Voorzand 24B 2984BH
Plaats: Ridderkerk

Onder We Love Deco BV vallen diverse webshops:

Welovedeco.nl
Voor al je hippe kids lifestyle producten. Van originele schommelpaarden en tipi's tot trendy kinderkleding en hydrofiele luiers.

Weddingdeco.nl
heeft een breed assortiment producten voor hippe bruiden. De laatste trends uit Amerika worden ingevlogen. Het assortiment is met veel zorg en nog meer plezier samengesteld. De hipste trouwwebshop van Nederland en Belgi├ź is nu ook gekozen tot de beste trouwwebshop van Nederland!

Partydeco.nl
Voor al je hippe feesten!
Decoreer je babyshower, kinderfeestje, verjaardag, high tea of ander feest met de leuke decoraties van Partydeco.nl!

Weddingdeco.nl

Pluspunten

Wat flexibeler zijn met hun klanten. Betere service.
Antwoord Weddingdeco.nl
Beste klant, bedankt voor je beoordeling. Zoals eerder besproken per mail is het helaas niet mogelijk om producten toe te voegen aan een huidige bestelling, dit omdat bestellingen direct verwerkt en gepicked worden. Wij hopen dat de ontvangen artikelen naar wens en verwachting zijn. Mochten er nog vragen zijn kun je altijd contact opnemen met onze klantenservice per mail of telefonisch 088-099-0300. Met vriendelijke groet, Weddingdeco.nl

Gepubliceerd op: 17/01/2018

Meerdere producten
Pluspunten

Wat flexibeler zijn met hun klanten. Betere service.

03/01/2018

Meerdere producten

Gepubliceerd op: 15/01/2018

Pluspunten
Professioneel en veel keuze
Wanneer je bij persoonlijke bedankjes het lettertype verandert, verandert dit niet mee bij de definitieve versie waardoor we voor de zekerheid maar de standaard lay-out hebben gehanteerd.
Lisette
Eemnes

Gepubliceerd op: 12/01/2018

cadeautjes voor getuigen, ceremoniemeester en persoonlijke bedankjes voor de bruiloftgasten

Gepubliceerd op: 09/01/2018

Pluspunten
Snelle en correcte handeling

Gepubliceerd op: 05/01/2018

Boomschorsschijfjes
Pluspunten
De klantenservice was erg goed. Ik ben zeer tevreden over mijn pakket en ben dankbaar voor de positieve bijdrage van Weddingdeco aan onze bruiloft.
We gaan zeker meer bestellen

Gepubliceerd op: 02/01/2018

Pluspunten

Vertraagde levering met Kerst, dat hadden jullie kunnen voorzien uit ervaring en dit vooraf kunnen melden. Ook zaten er best weinig pinnetjes om de letters aan elkaar te maken bij, wat niet wordt vermeld op de site. Zo kon ik niet mijn volledige tekst maken en moest ik bovendien veel letters weggooien omdat ik daar niets meer mee kon, zonde.
Antwoord Weddingdeco.nl
Beste Klant, bedankt voor je beoordeling. Helaas hebben er een aantal pakketten voor de kerst vertraging opgelopen. Wij hebben de klant geïnformeerd door de volgende banner vanaf 1 december op onze homepage te plaatsen: "Ook rond de feestdagen doet Postnl er alles aan om je pakket op tijd te bezorgen. Tip! Bestel vroegtijdig je cadeautjes en decoratie om de feestdrukte voor te zijn. Fijne Feestdagen". Betreft de pinnen in de letterslinger wil ik u verzoeken om ons te mailen naar info@partydeco.nl, wij kunnen wanneer u te weinig pinnen heeft ontvangen deze aan u naleveren. Met vriendelijke groet, Partydeco.nl

Gepubliceerd op: 26/12/2017

letter slinger
Pluspunten
Goeie service.
Nu maar hopen dat de ontvanger van het cadeau het leuk vindt!

Gepubliceerd op: 25/12/2017

Krijtbord in de vorm van een ananas.
Pluspunten
Snelle levering, precies wat ik had besteld

Gepubliceerd op: 24/12/2017

Knijpers wit
Pluspunten
Vlotte service
Onduidelijkheden op de site: aantal lukte niet bij bestelling dus enkele malen moeten mailen en wachten op antwoord.
Amber
Oostakker